Wie associeer jij met zw. pagina?

Discussie in 'De lounge' gestart door marsab, 22 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik pooh69 want die hield alle nod lijsten zo goed bij ze was er volgens mij ook echt druk mee dus aan die denk ik dan ;)

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Daarom heb ik er ook een knipoog bijgezet.

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tja ze zijn er dan wel zelf bij geweest ( het zwanger worden) maar daarom hoeven ze er van mij nog niet bij te zijn om te lezen hoe ik of andere praten over hun "vrouwelijke" gevoelens...wanneer ze hun eisprong hebben gehad, wat het beste standje is, hoe lang ze ongesteld zijn en hoeveel ze ongesteld zijn etc etc etc....

zie mijn eigen kerel echt niet achter die vierkante bril op zw.forum zitten ;) niks voor hem, die houd het gelukkig meer bij de voetbal en toto uitslagen en formule1.nl e.d.... :D

dat zijn meer de "echte mannen" site's.... ;)

4. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0

I know UITERAARD! :D

Mannen zijn er bij tot nét na de zaadlozing toch? :-#

LOL

Maarre....liepen wij niet gelijk op....? Is je datum ietsjes bijgesteld.

5. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0

Wij waren tegelijk (bijna) aan het posten..........maar ben het helemaal met je eens.

En aangezien dit een forum is met een hoog regeltjes gehalte....vind ik dat het wel aan de regels toegevoegd mag worden (not for men)....ik vind namelijk ook eisprongen, nod's, uitscheurperikelen en niet te vergeten hormoonschommelingen een typisch vrouwending!

Buiten dat...is ook vast wel zoiets als papaonline, papainspéonline... :D

6. missyb

missyb Niet meer actief

Nou ik zal je eerlijk zeggen mijn vent intreseert het niet eens.
    Mss dat sommige mannen het wel leuk vinden mss zijn ze dan een beetje van de vrouwelijke kant hihi

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    ONTOPIC blijven dames! :p

8. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik moet eigenlijk dan nog steeds aan Roelien denken wij hebben toen er nog geen sub forum voor de mamas waren elkaar door de laatste loodjes geholpen.

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Ja aan het tijdstip te zien wel ja… ;)

Maar geeft niet de bedoeling is duidelijk… :D (maarre sttt niet te hard zeggen hoor :winkJ

Die van mij interesseert het gelukkig ook verder geen bal die is drukker (op zondag) met of ie zijn voetballijstjes wel goed ingevuld heeft (elk weekend wel verzekerd van winst :winkJ

Ik zou een totale afknapper krijgen als ik hem achter die vierkante bril achter zw.pagina zou zien tikken zeg (ongeacht wel forumgedeelte)…br moet er niet aan denken…..

Vandaar dat ik ook zeg dat hij blijft daar waar hij “hoort” op de "echte mannen" site's ;)

:eek: en dat zeg jij ? ;)

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
  11. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hahahaha :-#

12. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ja klopt, maar bij de echo bleek ik minder ver te zijn als gedacht, dus is de datum 5 dagen opgeschoven.

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Voor mij zijn het 'mijn' meiden van het Militairs vrouwen-topic:

Rachje20
    Diaantje17
    Eliesja'
    Meetie
    Jamayra

En natuurlijk mijn eigen meisje: zonder (de wens naar) haar was ik nooit op dit forum terecht gekomen! :D

14. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Deze meiden denk ik gelijk aan:

Bianca24
    Anno
    Daisy1975
    Pien83
    IkDus
    En alle andere meiden van het topic: "wie nog meer de eerste ronde"

Liefs Bloem

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    haha mijn man is een klungel op de pc
    zie hem hier echt niet zitten, gelukkig niet, dan zou ik minder open zijn haha

en de toto, dat zou wel handig zijn als die dat deed smoekie. wij hebben op het werk zo`n apparaat, en ik begin het een beetje te snappen maar wat een k*t machien. ik begrijp geen moer van die papiertjes.

16. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hahaha hij is verder ook een klungel hoor, weet enkel hoe hij de uitslagen terug kan vinden en nog een paar andere dingen ;) maar hier zul je hem echt niet op vinden... ;)

het zijn idd kl*te dingen want elke keer met inlveren weer dat piepie dat ie em niet pakt en pas de 10e keer hehe, heeft ie em eigenlijk gepakt, maar zo te zien gebeurt dat dus overal.... ;)

en ach die toto, ik doe het ook wel eens hoor, ik kijk dan enkel naar quotering en als we ze dan ingeleverd hebben moet ik wel eens lachen wat mijn "winstbedrag" zou zijn ;) hoogste was laatst 8.657 euro....enige wat de kleine jongen tegen me zei "mam jij kunt ze net zo goed blind invullen jij wint toch niets" maar in tegenstelling tot hem en Ed had ik er van de 5 wedstrijden toch 4 goed :)

hier is het voor mij meer voor de lol, Ed zit zondags achter zijn "site" de uitslagen bij te houden en of er al gescoord is of niet,dus laat maar lekker gaan zo...zo hoort het :D

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dames graag ontopic (2de keer)

18. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Ik denk aan:

Luisa
    Scat
    Rach
    Caruli
    Makkie
    Ester
    Diana

en nog veel meer! ;)

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Lana
    Cynthia85
    Ayyildiz
    Natasja
    Gulay
    Elmo
    Enise
    Layla
    Talia
    Sweetangel
    Danjo
    En alle dames van het langer dan een jaar bezig topic

20. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    PetraK, viel me op mijn eerste bezoek bij dit forum al op door haar bloedmooie dochtertje Danischa in haar banner.

Verder zijn er ook namen die negatief blijven hangen: Mvjanelle, Lieselotje1980, moge duidelijk zijn waarom.

Verder denk ik vaak aan Dayenne, omdat haar verhaal me aangegrepen heeft.

Deel Deze Pagina