Miranda Kloppie Nee, ff serieus: modjes Elmo en Natasja, Muuske en Caruli en natuurlijk die gezellig ouwe taarten van het 35+ clubje!
vor mij zijn het de meiden van 2 topics "militairs vrouwen" Rachje20 Bo20 Meetie Eliesja Jamayra Mensi Het befaamde "Smep" topic Leentje Miepie Go4baby Beastie Tezz Julita Mielen Daantje Cynthia en nog zoveel meer..teveel eigenlijk hahaha
Inderdaad Rachje20 was ik helemaal vergeten...die associeer ik dus zeker wel met dit forum! Haar verhaal is misschien nog wel het meest aangrijpende hier...wat een prachtig dochtertje heeft zij gekregen
Ff offtopic, Thunderangel wat is Jesse Dean al gegroeid zeg! Wat n prachtige foto's van je mannetje! Wel sneu met huilen..
Hihi ja, hij is al 120 gram aangekomen sinds hij geboren is Ik heb altijd gehoopt op een dikke vette spekrol-baby, misschien krijg ik dat dan toch nog over een tijdje
Ik race altijd gelijk naar het SMEP-topic, vooral een aantal meiden die daar vanaf het begin al zitten associeer ik met zp: Beastie Go4baby Julita Diaantje Mielenl CynthiaB Daantje Tezzz etc. Verder ook Pooh69, Natasja, en een aantal meiden die ik telkens weer blijf tegenkomen op de meest uiteenlopende topics
Waar ik aan denk bij zw.pag: Natasja en Elmo En alle smepdames: Miepie Beastie Go4baby Julita Diaantje Mielenl CynthiaB Daantje Leentje Yvett enzovoorts... (Ik ga ook altijd direct naar SMEP als ik inlog...)