aaaaaaaaaahhhhhhh muizen !

Discussie in 'De lounge' gestart door pluk, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    zondag pakte ik aardappels uit onze kelder en daarvan was er 1 aangevreten.
    Ik het Jan laten zien met de mededeling dat ik dacht dat we muizen hadden. Maar Neeeeeee daar geloofde meneertje niet in. Die aardappel was gewoon ergens anders aangevreten.

Gisteren pakte ik weer een aangevreten aardappel, maar Jan geloofde me nog steeds niet.

Maar eigenwijs als ik ben heb ik een muizeval opgesnort, pindakaas erop en in de kelder gezet (gespannen wel te verstaan).

En jan maar sms-en van zijn werk (hij had late dienst) Nou heb je je muis al hihihihihi. Een lol dat die erom had want hij was in de veronderstelling dat ik ze zag vliegen.

Totdat hij om 23 uur net thuis was en we een pets hoorde in de kelder.
    Ik natuurlijk met een big smile op mijn kop (zie je wel ik ben niet gek) Jan meteen kijken en ja hoor een muis en dan ook nog niet zo'n kleintje ook, was zijn oordeel.
    Nee vind je het raar die heeft zich heerlijk vol gevreten met mijn aardappelen. :rolleyes:
    Voor vannacht maar weer een valletje gezet want volgens mij komen die beesten nooit allen ;)

Groetjes Anita

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hihihihi! Getver zeg! :) :confused:

3. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    De aan houder wint!Een poosje terug hoorde ik snachts ook iets ritselen ikke ook meteen he gatver we hebben muizen.(op de zolder)Mijn man zei ook dat kan nooit dus vallen gekocht 3stuks en wat denk je alle 3 zaten ze vol :confused: :confused: De dag erna maar even iemand gebeld en die heeft toen voeder plaatsen met gif gemaakt,Gelukkig zijn we er nu vannaf.Ze bleken hun nest bij de buren op zolder te hebben :(

Liefs,Claudia

4. joyce

joyce Bekend lid

leve de muizen!

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hihi ja erg he, ik hoorde een tijdje terug er hier ook een paar lopen op het plafond. De buurman vertelde me er vorig zomer jaar 13! gevangen te hebben. Nu is het vrij rustig en er is ook niet aangevreten ofzo.. :rolleyes:

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    waar 1 muis zit zitten een hele nest die beestjes doen niets
    kan je gewoon vangen zonder val als je niet bang bent voor muizen teminste hahahahahahha.
    zonder dolle arme diertjes haha

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik wil eigenlijk ook zo'n val waarin je leven muizen kunt vangen (ze kunnen er dan wel in maar niet uit) voor op zolder want weet je wat ik daar net vond.
    MUIZENKEUTELS :evil: :evil:

Muizen prima maar niet in mijn huis ;)

Groetjes Anita

8. joyce

joyce Bekend lid

ach zo'n kleine muizenkeutel is toch niks vergeleken met wat wij uitwerpen?

9. is Jan je poes? dan kan ik me voorstellen dat dit niet goed voor z'n ego is :D

10. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Whahah! :)

Tis indd erg vervelend muizen , zie er maar ns vanaf te komen :/

Joyce , tis niets vergeleken met wat wij eruit gooien maar ik schijt niet heel mn kelder onder hoor ;)

11. joyce

joyce Bekend lid

nee was maar een grapje! ;)

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Van mij ook ;)

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Lig eraan hoe je het bekijkt Jan is meer mijn stoeipoes :D

Groetjes Anita

14. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Dat ligt er dus maar aan hoe je het bekijkt... :D

Gepikt van Wikipedia:
    Overigens hoor ik ook vanalles knagen en lopen hier.. Ze zitten tussen het plafond van de berging maar we hebben nog niet kunnen ontdekken waar ze binnenkomen... We gaan van de week maar een een gipsplaat tussen de balken uitslopen..

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    goh..heb eigenlijk nooit muizen in huis...maar wij hebben dan ook twee katten!
    Laatst hadden we een muis in onze winkel! En dat kan natuurlijk niet he, een muis in de winkel! En weet je wat we hebben gedaan? Onze kat (die denkt dat íe een volbloed tijger is) in de winkel losgelaten! Helaas kon hij hem niet vinden, dus de muis zal wel weer naar buiten gevlucht zijn. Anders had de kat 'm echt wel gevonden! We hebben daarna nog wel vallen gezet, maar zonder resultaat.

kheb ook eens een muis gehad in mijn ovenwant! Die was op de grond gevallen en waarschijnlijk is dat muisje er in gekropen (twas zomer en de achterdeur stond open). Doe dus die want aan, voel ik opeens iets kriebelen! Ik ben niet bang voor muisjes maar toen scvhrok ik echt wel! Heb 'm toen trouwens netjes weer buiten gezet.

16. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Wij hebben ook twee katten, maar een ervan weet niet eens wat een muis is, (is een binnenkat) en die andere (is een buitenkat) houd zich niet bezig met dat kleine grut.. Die gaat liever achter ratten, fazanten en duiven aan... Die ik dan ook regelmatig aantref bij de achterdeur. :confused:

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @bluesky: nee, wij vinden meestal merels. Maar onze katten rennen wel achter honden aan! Ook wel apart...

Deel Deze Pagina