Ik weet dat hier dames zijn die super goed in shoppen zijn, dus misschien hebben jullie leuke links.. Ik zoek een grote maat winterjas, maar niet zo een die iedereen draagt hihi.. Vintage vind ik leuk, groen vind ik ook mooi.. Ben benieuwd
Jassen & Blazers - MS Mode jassen xxl - Jassen | Winter - op Marktplaats.nl falcon jas xxl Mens Leather Jas XXL Grote maten - Damesmode van ULLA POPKEN
Er zit een kleding winkel in Utrecht waarvan uk nu niet op de naam kan komen. Maar die heeft veel aparte dingen in grote maten
Wat is een grote maat? De ene verstaat XL (42)onder groot en de ander XXXL (46) weer als groot... Zelf speur ik ebay af. Alleen daar moet je echt al in augustus voor een winterjas op jacht. Heb er 3 vanuit china voor 25 euro
Volgens mij gaat het tot XL of XXL, maar dat zou je wel moeten passen, denk ik. Ken je het merk X-Two? Die heeft ook altijd bijzondere dingen (jassen geen idee).
Zal eens ff kijken.. VETO heeft ook wel mooie dingen maar zo duur.. En ben in contact gekomen met de queen of ebay
Curvacious | Online beauty & lifestyle magazine | Shops Misschien kun je hier iets vinden. Ik heb geen idee of er wat tussen zit.