icsi 2e kindje start sep/okt

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wensje2010, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensje2010

wensje2010 Actief lid

11 jan 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

ben tijdje niet op de site geweest helaas!! Maar zal nu zoveel mogelijk proberen te volgen. Had eerder dit onderwerp geplaatst maar die is immidde gesloten. Vandaar middels nieuwe topic.

Ik begin deze maand met icsi voor 2e kindje, 1e ook via icsi (cryo wonder) na totaal 5 jaar waarvan 1,5 mmm en 2 miskramen. In ons geval ging het om verminderd zaad/ zaadkwaliteit.voor de rest zijn we beide gezond. Alhoewel na 1e kindje veel kilo's aangekomen maar was het waard... ben we nog steeds mee bezig om af te vallen..moeilijk maar gaat me zeker lukken. Ben 2 weken geleden op afspr geweest bij fert arts is een nieuwe was dus effe wennen.. maar ze was lief en aardig op de hoogte van ons situatie. Kreeg namelijk echt warm welkom van haar okay op het uitstrijkje na.. hihi na 3 jaar was dat geen prettig gevoel.. maar we gingen echt snel alle formaliteiten vervuld dus bloedprikken, zaadonderzoek(moest opnieuw), uitstrijkje en echo. Toevallig ovuleerde ik en dat was gelukkig duidelijk te zien en baarmoederslijm etc zag er perfect uit. Ze waren erg tevreden alleen moest ze wel bertje drukken op mijn buik om perfect beeld van eierstokken te krijgen. Dit omdat ik natuurlijk ben aangekomen waardoor het beetje opgeschoven is. Gelukkig was ik al bezig met afvallen anders is een punctie moeizamer. Volle moed en denk dat elke kg helpt.. sinds laatste bezoek(2weken geleden) 2 kg kwijt gaat langzaam maar dat gaat goedkomen wil op gezonde manier.

wel spannend om alles opnieuw mee te maken, daarom lijkt het mij heel leuk om te kletsen met meiden die ook beginnen voor 2e kindje ook via icsi of ivf?

hoor van jullie

groetjes wensje

2. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    wij gaan ook van start voor een 2 de kindje dit via IVF.
    Zijn eind juli bij de arts geweest en mochten zodra we er klaar voor waren en ik ongesteld werd bellen voor te starten.
    Natuurlijk laat deze op zich wachten :).
    Dus zodra de ongesteldheid zich aanmeld starten we terug.
    Hopelijk deze maand nog ergens.
    Groetjes

3. wensje2010

wensje2010 Actief lid

11 jan 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hi claro,

Leuk dat je ook bijna begint..moet je nog lang wachten? Ben je onregelmatig ongesteld? Ik ga begin okt beginnen met prikken hoop dat het goed zal verlopen vindt het zo spannend. Is toch bijna 4 jaar geleden sinds mijn laatste icsi. Mijn zoontje is een cryo tp. Zo blij en gelukkig ben ik sinds het moment dat ik zwanger was en nu nog steeds.. toch ging het kriebelen voor een 2e. Is ook leuk voor de kleine.

Zal je updaten

Gr wensje

Deel Deze Pagina