Wie beginnen er ook in November met IUI en Hormonen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sugarblossom, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    mijn termijn is veranderd het is nu 12w en 6 dagen, maar ik heb geen idee hoe ik dat in mijn banner kan veranderen.

Ik had ook ontzettend last van opgezette darmen, kreeg zelfs obstipatie. Daar heb ik een poedertje voor gekregen om mijn stoelgang weer op gang te helpen.
    gister de combinatie test gehad en de kleine was heel erg bewegelijk we hebben het zelfs zien drinken. Zo bijzonder om te zien, we vinden het moeilijk om er ongestoord van te genieten.
    Het termijn is ook verzet van 12w naar 12w en 5d..
    We snappen niet hoe het kan dat de kleine verder is dan zoals ze het standaard berekenen.

@sugar spannend 3 jan de eerste echo..

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Onewish Wat leuk! Weer nieuwe ook?

Vlinder73 Mooi zeg al zo ver ;) Dank je wel! Klinkt erg goed dat spul zal het eens onthouden over dat poedertje.

3. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Als ik het niet vergeet dan pb ik je de naam vh poedertje, deze wordt door mijn zorgverz vergoed

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Oke lief, dank je wel alvast! :)

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Sugar Ja nieuwe echofoto..:) buik foto moet ik van de week even weer maken, maar denk dat ie nog wel beetje t zelfde is, want hij was al zo dik geworden.....:p

6. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik weet niet of ik het hier neer mag zetten maar het medicijn dat ik heb gekregen voor de stoelgang is Molaxole. Dat is een poedertje dat je in een groot glas water moet oplossen.

De gyn had eerst een ander merk voor geschreven en die werd niet vergoed en deze wel. Het is wel fijn dat ik een apotheek heb die dan verder kijkt naar wat dan wel vergoed wordt met dezelfde werking

Ik heb er baat bij, misschien hebben jullie er ook iets aan.

7. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    #2007 Staffie84, 2 jan 2013
    Laatst bewerkt: 2 jan 2013
    Lieve meiden

De allerbeste wensen voor 2013!!

De feestdagen zitten er weer op...toch altijd wel wat moeilijker vind ik dan andere dagen...het gemis van dierbare en een wens die weer een jaar niet in vervulling is gegaan :(
    Maar voor de 4e keer op rij hebben we tegen elkaar gezegd dat het dit jaar echt gaat lukken:):D
    We houden hoop!

Nieuwjaarsnacht een hele rare/aparte droom gehad....
    Door die droom vandaag er een testje tegenaan gegooid,
    als mn cyclus deze keer volgens het boekje zou verlopen zou ik vandaag op 10 DPO zitten, maar waar ik werkelijk zit geen idee, want mn cyclussen zijn altijd verschillend en eigenlijk alleen met Clomid lekker kort
    en deze maand temp ik ook niet ;)
    Toch teste ik vandaag licht positief

weet niet of jullie wat zien??

verder voel ik me lichamelijk en geestelijk wel weer lekker, even geen hormonen in mn lijf en dus ook veel meer energie

Hoe is het met de rest??

Al een mooi buikje Sugar:D

8. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Foto komt erg slecht over op de pc zie ik...ook niet zo'n beste kwaliteit maar als je op de foto klikt zie je het misschien wat beter...

Nu heb ik al eerder zo'n lichte test gehad, en toen werd ik gewoon ongi,
    dus het weekend nog maar eens kijken

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Vlinder Bedankt meissie!! Echt wel handig dat ze daar even naar kijken of je het vergoed krijgt. P.S. nog even dat ziekenhuis... ze gaan daar dit jaar renoveren waar jij naar toe zou willen. Dat las ik maandag in een krantje!

Staffie Wat spannend :$ die dromen had ik voor de test ook hele nare enge angstige dromen ben eigenlijk daardoor toen ook gaan testen en ja hoor!! Dus wie weet meis het klinkt wel hoopvol! Ik denk iets te zien... over 2 dagen ga je het nog een keer proberen? Wat fijn dat je niet gaat tempen ik werd daar heel onzeker van en je wist meteen dat je ongi zou worden of niet met temperaturen. Haha dankje nog Staffie over m'n darmenbuikie.

Ik heb een bestelling gedaan op Bellypops.nl Ik hoop zo dat het werkt tegen de misselijkheid. Ben zo beroerd toen dacht ik waarom probeer ik het gewoon niet. Morgen de 1e echo bij IVF afdeling heb al huilbuien gehad vind het zo eng he meiden ;) heel eng!!

Voor jullie ook de beste wensen in 2013!
    & een mooi ROZE jaar!

10. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ja mn droom was niet echt angstig ofzo maar wel heel raar, ik ben de laatste dagen best wat druk ivm de feestdagen, druk thuis, druk op het werk en dus ook wel lichtelijk chaotische:)
    Ik droomde dus dat ik "vergeten" was dat ik een kindje kreeg...
    Opeens had ik dus een baby maar helemaal geen spullen...vergeten;):):$

Spannend de 1e echo!!!
    Ik ga aan je denken morgen!

Vervelend van je misselijkheid, een vriendin van me heeft veel baat gehad bij zo'n armbandje
    Sea Band Buysen de Gezondheidswinkel: de originele Sea-Band armband tegen reisziekte en misselijkheid
    is ook voor misselijkheid bij reisziekte en chemotherapie

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Haha Staffie.. mag niet hopen dat je je babyuitzet vergeet hè als het zover is :D

Dank je wel ik ga er eens naar kijken naar dat armbandje & dank je wel dat je morgen aan me denkt lieffie!

12. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Hahahaha kan me niet voorstellen dat ik ook maar iets ga vergeten hahahaha en anders heb ik altijd jullie nog om me te herinneren haha:D

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ghegheghe wacht maar.. je gaat dement worden joh :D in je slaap had je het ook al :p

14. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    @staffie, ik zie zelf niets, maar goed, je zal het zelf wel het beste zien hoor. Bij mijn eerste test was deze eerst wit, maar in eens een heel licht streepje (binnen de 3 min.) Daarna wat donkerder.
    Spannend meis, hoop zo dat het raak voor je is. Kan gewoon niet met al dat HCG wat hier ronddwarrelt.

Hou ons op de hoogte he!!

15. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    @sugar, spannend voor je morgen de 1e echo. Denk aan je!! Ik moet nog een week wachten, volgende week vrijdag 1e echo, ben dan als het goed is 7w2d.

16. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik heb ook al last van zwangerschapsdementie, vergeet een hoop.
    Ik dacht dat vandaag 3 jan was en kwam op het forum om te kijken hoe de echo van Sugar was gegaan, maar helaas...
    Hoelaat heb je morgen de echo?

Oja van het medicijn dat ik je had ge-pbt, daar kan je misselijk van worden...

Succes morgen ben heel erg benieuwd

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Happy spannend! Nog even een paar nachtjes. Ben je al zenuwachtig? Haha hier ook dementie had het al voordat ik wist zwanger te zijn toen ging er ook al een belletje rinkelen hier.

Vlinder
    Oh dan ga ik die even niet gebruiken want heb er heel erg last van die misselijkheid. Wat lief berichtje zeg, dankje!!

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik ben echt even over de zeik... (mijn vriend ook overigens) het is even een lang verhaal maar moet het even van me afschrijven:

Mijn zus en ouders wisten al gelijk dat we zwanger waren omdat ze al het hele MMM traject hebben gevolgd met ons. Nu belde mijn moeder op wanneer ik vandaag de echo heb. Begon ze ineens over ga je dan gelijk naar je schoonouders? Ik zeg nou eerst die echo maar afwachten en dan als ik thuis ben is het al etenstijd!

Dat is toch raar? Als je het bij mij had gedaan vond ik dat ook niet leuk. Nou ja zeg!! De meeste zeggen het pas na de echo of met 12 weken en zo heeft mijn zus het vorig jaar ook pas met 12 weken verteld!

Zegt ze: Iedereen weet 'het al'. Ik zeg ja dat is nog het rotte eraan. Ben je eindelijk na 2,5 jr zwanger weet bijna de hele familie het al ja zonder dat ik het wist en ze hebben me nog niet eens gefeliciteerd!! (oh ja en toen we in de MMM zaten wist mijn nichtje, oma en oom het ook al toen had ik al gezegd dat ik dat niet leuk vond en op moesten houden met door te vertellen)

Mijn zus had het al verteld tegen haar schoonouders en dan denk ik van wat hebben die ermee te maken. Ik zit op Twitter en het enigste die erop zat was mijn nichtje van 16. En die zit er niet zo heel vaak op en dacht oh die zal toch wel niks vertellen... en ja hoor ze las het (maar had meteen moeten zeggen niet doorvertellen eigenlijk zo leer ik er weer van) Belde ze meteen mijn oma op die wist het gelijk, mijn tante, oom en neefje kwamen met oud & nieuw en die wisten het ook al. Nou leuke verrassing he??!!

Gelukkig weet de kant van mijn vader het nog niet maar mijn vriend en ik weten wel als we ooit weer zwanger zouden raken gaat dit eff anders en niemand wat aan tot ik zoveel weken ben of na de echo.

Zeg ik: Mijn schoonvader is bijna jarig (eind van de maand) en wilde het op een leuke manier vertellen met een cadeautje, zegt mijn moeder: je kan toch niet zolang wachten?! Ik zeg nou dat bepaald niemand en ik was niet van plan om zolang te wachten hoor. Mag ik is eff die echo afwachten? krijg er de kans niet voor!

Mijn vriend en ik vinden dit echt niet leuk. Hoe het al gegaan is maar na dit telefoontje ben ik het echt zat! We zouden het met 8 weken (na die echo dus) pas vertellen aan onze ouders en de rest met 12 weken. Misschien had ik het maar niet direct moeten vertellen aan mijn ouders en zus dan was dit nooit gebeurd en mijn nichtje moeten waarschuwen. Maar ja dan vragen ze weer van en wanneer heb je de 2e ICSI behandeling? etc. kon het moeilijk voor me houden tegen over hun want met kerst gingen we ook dingen eten en mag ik heel veel dingen niet en zie dan maar alles geheim te houden. Dus dat was heel moeilijk toen had ik het toch maar verteld.

Oh wat kunnen mensen zich er toch mee bemoeien en dat ze hun mond niet kunnen houden vind ik echt niet leuk!!!!!

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Sugar, dat is idd niet leuk meid! dikkeknuffel
    Hier ging t net zo hoor, mensen praten veel onder elkaar.. en voor dat je t weet weet iedereen het..?!

Toen heb ik t ook maar openbaar gezet op Fb, na een goede echo gehad te hebben..dacht dan weet iedereen t direct ;):)
    en hoeven ze niet te roddelen..;)

xxx

20. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Onewish Ja zo denk ik er nu ook over. Ach ja iedereen weet het toch al misschien vanmiddag maar openbaar maken op Facebook. Pfff weet het even niet meer nu ;) Klote dat het bij jou net zo ging..

Deel Deze Pagina