Wie beginnen er ook in November met IUI en Hormonen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sugarblossom, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Meid wat balen zeg....dat eigenlijk iedereen het al weet en je niet zelf het goede nieuws kan gaan vertellen...

Nog zo'n rotte bijkomstigheid van de mmm, iedereen die met je meeleeft weet precies hoe en wat, en wanneer je ongi moet worden :(
    Een zwangerschap geheim houden voor je naaste is dus haast onmogelijk

Ik snap dat je wil wachten met verder vertellen tot na je echo, lijkt me niet meer dan normaal, en het ook nog eens op een verrassende manier aan je schoonouders wil vertellen maar ja...als bijna iedereen in je omgeving het al weet dan is er grote kans dat je schoonouders het snel van iemand anders horen, dat zou idd niet leuk zijn, maar je echo is vandaag al, en dan kan je met een mooie foto naar ze toe:D

Ik vind het echt super dat er heel veel familie, vrienden en collega's met me meeleven maar dat ze precies weten wanneer ik ongi moet worden, ik denk dan dus ook dat ik straks alleen aan mn echte naaste ga vertellen wanneer de TP is, en er op mn werk een beetje omheen draai, over de testdatum enzo, ook juist om te voorkomen dat sommige net zo leuke collega's het eerder weten dan familie ;)

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Staffie, ik ben ook zooo benieuwd naar jou test morgen!!:D:D

Duimduimduimduimduimduimduimduim!!!!!!

3. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Haha ik ook al verwacht ik er niks van, ik heb al eerder een heel licht testje gehad en werd toen ongi, al is deze voor mn gevoel wel iets duidelijker.
    We zullen zien...zou wel een wonder zijn haha

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Wonderen bestaan zie mij he! ;) ook spontaan! :D

En idd ik vind hem ook goed zichtbaar heb goede hoop ! xxx

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Staffie84 Ja en dat bedoel ik dus dat geheim houden was echt heel moeilijk want ze vragen van alles vooral mijn zus weet ook wanneer mijn NOD/WD was enzo. Nu heb ik spijt en had ik het gewoon moeten proberen van: We moeten een maand rust met ICSI (dat is in het echt ook zo) maar dan die kerst zat ertussen dan zit je met dat eten enzo want we gingen 4-gangen diner doen met zijn allen zelf gemaakt dus dan veel rauw dingen inderdaad ook biefstuk..

Ja gelukkig kunnen we nog verrassend vertellen aan mijn schoonouders. We wilde een kinderzitje kopen want mijn vriend zijn vader is gek op fietsen (net als de mijne eigenlijk) en een tijdje terug zei hij al dat hij het leuk zou vinden om met een kleintje te gaan fietsen. Maar toen zaten we nog in de MMM. En nu wilde we dan dat fietszitje gaan kopen en zeggen zo iets van:

Wanneer ga je met me fietsen opa?... ben het even kwijt van hoe we het precies wilde vertellen maar zo iets zouden we dan gaan doen en nemen we de echo foto ook even mee.

Nou dat doe je goed hoor gewoon zoveel mogelijk geheim proberen te houden tenzij je het niet erg vind natuurlijk :)

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Staffie84 Klinkt goed zeg, ik duim ook mee hé Staff!! Op naar die mooie knaltest :D En inderdaad Onewish echt zo wonderlijk dat het op de natuurlijke manier opeens gegaan is, wow.

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ahh leuk sugar met dat kinderzitje :D! wat zal die kijken!

Jaa idd, kan er nog steeds niet bij dat t zo spontaan is gelukt..:D! xx

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Haha ja hé echt leuk :D
    Kan ik wel voorstellen hoor hihi.

9. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wat een super leuk idee!!

Ik heb al zoveel scenario's in mn hoofd hoe ik mn familie wil vertellen dat ik zwanger ben maar als het zover is ben ik bang dat er van al die plannen niks terecht komt haha

Ik probeer idd zo "vaag" mogelijk te blijven over de behandelingen zodat ik ook niet teveel (pijnlijke) vragen krijg.....de meeste begrijpen het toch niet...de spanning en teleurstelling iedere keer en dan krijg je te hoeren "ach, volgende keer beter";):(

Mn zus, 3 collega's en 2 goede vriendinnen weten echt alles, tegen de rest doe ik vaag....
    Een goede vriendin wordt echt "makkelijk" zwanger zeg maar, dus als ik haar dan vertel hoe of wat...ja dan leeft ze wel mee maar ik zeg vaak genoeg dat ze het nooit echt kan begrijpen, al doet ze echt wel dr best hoor!! Kreeg pas zo'n lief mailtje nadat de laatste IUI was mislukt met onderstaand nummer
    een maand voorbij Reni& elisa - YouTube

weet niet of jullie het nummer kennen, maar man..heerlijk nummer om ff een potje te janken haha
    Dit nummer omschrijft echt precies hoe ik me voel als ik weer ongi ben :(

10. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik reageer graag uitgebreid, wanneer ik normaal op de laptop kan. Geen internet

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee meiden, ben even te ziek om alles bij te lezen (loop heel wat achter, komt later hoor!!) maar wilde wel even zeggen Staffie84, ik duim heeeel erg voor je !! En wat heb je me laten janken met je nummer.

HAPPY NEW YEAR voor iedereen, op veel mooie gezonde baby's ♡ !!

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Staffie dat liedje zeg. Brok in mijn keel. Het is erg mooi.

Scarabee voor jou ook :) Beterschap lieverd.

Nou meiden ik ben net bij de IVF afdeling geweest. We hebben een mooi kloppend hartje gezien! Wij zijn even helemaal in de wolken, hebben zo zitten genieten.

Bekijk bijlage 296136

Moet over 3 weken terug komen bij de gynaecoloog in het ziekenhuis en dan mag ik naar de verloskundige als alles goed is de volgende keer. In het CZE hebben ze veel goed nieuws gehoord deze week dat is echt prachtig om te horen.

13. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Dat is mooi meid. Klopt je termijn ook?

Even terug te komen op de opmerking van je moeder,is ze niet gewoon heel erg enthousiast?
    Dat met je nicht op FB, tsja dat bevestigd voor mij toch weer dat ik er goed aan doe om geen FB account te openen.
    Maar het is en blijft jullie beslissing wanneer en hoe jullie het gaan vertellen. Maar je kan er nu niet al te lang meer mee wachten ben ik bang, anders horen ze het van een ander en dat wil je denk ik voorkomen..

Niet om negatief te zijn maar het is nog zo pril, het kan alle kanten nog. Tuurlijk hoop ik van niet.
    Wij hebben onze vorige zwangerschap (Storm) verteld toen ik 10w zwanger was, 3 weken en 1 dag later is het toch nog fout gegaan.

Waar we nog het meeste van baalde is dat we hadden gevraagd om het nog even stil te houden omdat het nog zo pril was, daar was geen gehoor aangegeven.Waardoor mijn man een aantal weken na de mk de opmerking kreeg wat heb ik gehoord je wordt papa??? Hij heeft heel erg moeten slikken. We hebben ze er op aangesproken en zij hadden niets verteld, hoe kunnen andere uit het dorp dan weten??? We zijn heel erg boos geweest op mijn schoonouders.
    En waar we ook van baalde is dat we het mijn zoontje nooit hebben kunnen vertellen. Maar het was voor ons toen wel duidelijk dat, dit doen we de volgende keer anders.
    Nu hebben we het ook anders gedaan, we hebben het mijn zoontje van de week verteld en hij was door het dolle heen.
    Mijn schoonouders weten nog van niets en daar zitten we totaal niet mee.
    We wachten denk ik met vertellen tot dat we de uitslag van de vruchtwaterpunctie hebben gehad.

Probeer te genieten van je zwangerschap.

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    staffie wauw heel mooi nummer had hem nog nooit gehoord heb ook een traantje weggepinkt xxx

15. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ook bij mij is er spontaan een wonder gebeurt ondanks dat we in de mmm zaten.

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    okeejj dat wist ik niet hihi,waauuww echt mooi!:)

17. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    @suger, super meid, nu echt genieten he. Las snel je berichtje over dat bijna iedereen het al weet enzo, wat balen zeg. Je wilt dit graag op jullie moment en jullie manier vertellen.

@scarabee, beterschap meid!!

@staffie, duim nog steeds voor je, zou wat zijn he, mooi begin van 2013!!

Hier met spanning te wachten om moeders voor moeders, blijft toch spannend he, weer een test. Ik had afgelopen zaterdag nog een test gedaan omdat ik totaal geen symptomen heb, maar die was toch echt goed duidelijk, net zo donder als teststreepje, dus moet goedkomen toch. Oh was het maar volgende week vrijdag en dat we het hartje horen.

18. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    Joehoe, mag meedoen, helemaal goed, geeft weer een geruststelling he.

19. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wat fijn Sugar dat alles goed was!
    Heerlijk genieten nu!

Top dat je mee doet aan mvm Happy

Ik heb vanochtend weer getest en het streepje was net zo licht als de 1e test
    als het van een zwangerschap zou zijn had ie toch echt wel donkerder moeten zijn
    helaas dus weer een niets betekent streepje
    Hier komt geen kv2v5 meer in huis!

20. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Balen meis.

Deel Deze Pagina