Hey meiden, Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen WIJ ZIJN ZWANGER!!! Het is eigelijk een heel raar verhaal, 2 weken geleden ben ik licht ongesteld geweest en weer begonnen met de progynova in de hoop dat er een cryo teruggeplaatst kan worden. Vanochtend om 11.10 hadden we een afspraak voor een echo op dag 14 om te kijken hoe dik mijn baarmoederslijmvlies was. De ass gynaecologie viel bijna van haar stoel af, ze zag een vruchtzakje met daarin een knipperend lichtje. Na veel overleg ook met de professor die er ook niks van begreep kwam de blije boodschap : Jullie zijn zwanger! Wel wilde ze nog even een urinetest doen maar die was ook heel duidelijk. Volgens de gynaecoloog zijn we 6 weken zwanger! Op 16 januari staat onze volgende echo gepland en hoor ik ook precies wanneer ik uitgerekend ben. Ik heb me net gelijk opgegeven voor moeders voor moeders! De beste wensen voor 2013, dat het maar een mooi jaar mag worden voor iedereen!!! Ik ga duimen voor iedereen die nog niet zwanger is!!!
@gylaine, wat super meid, nou dat is nog eens een mooi begin van 2013, denk je op te gaan voor een cryo ben je gewoon al een week of 6, lopen we ong. gelijk! @staffie, nog niet ongie geworden?? Hou nog moed hoor, vond mijn 2e test ook niet veel donkerder, na een paar dagen nog een test gedaan (3e) en alle 3 vergeleken en dan zie ik ze wel steeds donkerder worden. HCG verdubbeld om de 2-3 dgn. Dus hou nog een beetje moed....
Even snel meiden.. nog bedankt voor de lieve reacties over de echo! Ik hou het even niet meer bij hier maar lig plat telkens. Gaat niet goed moet alleen maar overgeven en als ik aan eten denk moet ik weer overgeven of als ik iets ruik. Ik lust niks meer alleen nog wat koude fruit en kaakjes gaan er nog maar net in de rest gaat eruit en ben dan eng in mijn hoofd als ik opsta omdat ik uren niks gehad heb maar eten lukt gewoon niet. Weet ook niet of ik de huisarts moet bellen hier voor? Drinken doe ik wel maar dat gaat ook nog maar net. Onewish Heb jij nog ergens last van? (kwaaltjes) Staffie Jeetje nee he heb het zo gehoopt hier maar mocht niet baten dus Kun je zo'n mooi wondertje! Gaan jullie nu IVF doen? Happy Wat fijn dat je met MvM mag mee doen!!
sugar wat lastig meid, af en toe wel wat eten hoor, ook al komt t eruit ik heb ook wel last van misselijkheid enz,maar meer smorgens ...met overgeven enzo, en voor de rest kan ik wel eten wat ik wil... ik zou toch wel even de dokter bellen als ik jou was. ahh meis heb met je te doen, vanuit hier veel beterschap hoop dat t snel wat minder word en dat je je beter gaat voelen.... xxx
Hey meiden, Na 2 dagen komt het nog steeds niet zo heel erg binnen bij ons, we hebben het verteld aan mijn schoonouders & mijn ouders ze waren door het dolle heen! Wel hebben we gezegt mondje dicht tot 12 weken en dat hebben ze beloofd! Ik krijg steeds meer last van misselijkheid, vanacht nog werd ik er nog wakker van, overdag probeer ik geen lege maag te krijgen maar etenslucht vooral van vlees kan ik niet verdragen.Ook heb ik last van lage rugrpijn aan beide zijde, hebben jullie dat ook?? Ik heb contact gehad met MvM, van de week in de avond nemen ze contact met me op. @ sugar : Jeetje meis, hoe voel je je nu heb je de huisarts nog gebeld? Hoop dat je snel beter voelt & kan gaan genieten! @ Happy : Wat leuk dat we ongeveer gelijk lopen, hoe voel jij je?? @ Staffie : Ik ga voor je duimen!! Jeetje opeens kleurt dit forum wel heel erg roze
@sugar, balen meid dat je je zo beroerd voelt, je weet dat het voor een goed doel is, maar wat meer genieten van je eerste zwangerschapsweken zou toch wel fijn zijn he. Probeer kleine beetjes te eten en te drinken en hopelijk hou je wat binnen. Als het te erg word aan de bel trekken hoor. @Gylaine ik voel me echt super, heb eigenlijk niet zo veel klachten. Af en toe wat bandenpijn, wel vroeg, maar zal wel goed zijn, verder is mn reuk wel wat beter en af en toe wat zwart voor mn ogen, maar niet heel erg veel. Geen misselijkheid te bekennen en echt moe ben ik ook niet, hoewel ik super goed slaag en nu met de kerstvakantie ook echt lekker lang op bed lig hoor. As vrijdag hebben we 1e echo, erg spannend. @staffie, nog nieuws?? Duim nog steeds voor je hoor!
WHO gyliane!! Wat een fantastisch bericht! Super gefeliciteerd!! Mn internet ligt er thuis uit, heel irritant dus ff een kort berichtje met mn mobiel Ik ben nog niet ongi maar weet ook niet wanneer mn nod is, misschien reageerde de test wel op mn eisprong?? Morgen waag ik maar weer een testje....
@ Gulaine, gefeliciteerd meid @ Sugar, Balen meid dat je je zo beroerd voelt, hopelijk voel je je snel beter. @ Staffie, en heb je al een nieuw testje gedaan? Houdt moed meid. Hoe komt het dat je je nod niet weer? Heel veel sterkte voor de meiden die veel last hebben van de misselijkheid. Ik mag niet klagen, totaal niet misselijk. Een uur na het eten alweer honger, mijn man staat vol verbazing te kijken. Je hebt net een bord met eten op. Normaal is hij degene die veel eet 2 borden 's avonds. Heb sinds zaterdag last van mijn onderrug maar dat zal er allemaal bijhoren. Ik heb nu ook al een paar keer meegemaakt dat ik wilde opstaan en direct weer moest gaan zitten alsof ik werd teruggetrokken naar de bank. Ik heb vanmorgen een nieuwe echo gehad omdat ik toch soms nog wel eens onzeker kan zijn. Vorig jaar ging het met 13w en 1d mis. Over 2 weken hebben we de vruchtwaterpunctie, kijk er wel een beetje tegenop.
Heee meiden, Voel me nog steeds niet helemaal beter, maar kan wel weer wat meer! Wat een rotvirus was dat zeg ben nog steeds misselijk. Sommigen van jullie ook zo te horen, maar dan tenminste nog voor een goed doel Veel plezier op vakantie!!! Waar ga je heen ?! Heb je al een datum wanneer je de intake voor IVF hebt ? Vlinder, apart dat je vooruit gezet bent! Een goed teken neem ik aan ?? Staffie84, wat irritant, het was dus een vals positieve test als ik je goed begrijp ? Hoe voel je je nu ? Ga je nog een testje wagen ? Aangezien je niet weet wanneer je nod is, misschien is die al voorbij ? *duimduim* Sugarblossom, wat een gedoe bij jou in de familie over wel en niet vertellen etc. mijn familie was zo teleurgesteld over de miskraam dat de meesten er niet meer om vragen waar ik ben, gelukkig maar aan de ene kant. Mijn oma houdt het nog wel graag bij, dies echt te nieuwsgierig Mocht ik ooit nog zwanger raken dan hou ik het voor de meesten wel voor me tot na 13 weken.. Ik had nu iedereen na de 1e echo al verwittigd.. echt spijt van! Voelt alles nu goed qua wie het weten en wie niet ? Gylaine, wat bijzonder zeg !! GEFELICITEERD !! Wat me meteen te binnen schiet, kon de progynova geen kwaad dan die je 2 weken gebruikt hebt ? Daar zou ik wel van de stress gaan haha. Wat is het eigenlijk voor medicijn ? Poeh, wat een hoop zwangeren hier ineens he !!! En dan te bedenken dat we een tijdje geleden amper iets zeiden hier, omdat het zo grijs en grauw was.. Echt geweldig, meeeer roze!! Liefs Scar
@Vlinder Mn cyclus is heel wisselend, ik weet dus alleen mn NOD als ik mn temp bij hou, dat heb ik deze maand niet gedaan, dus ook geen idee wanneer mn eisprong is geweest en dus mn NOD Ik heb gister weer getest en deze was blanco, ook ben ik nog niet ongi en voelt het ook niet als of ik ongi ga worden, ik denk dus echt dat die test op mn eisprong heeft gereageerd dan zou mn NOD de 17e zijn We wachten maar af @Sugar Hoe voel je, je nu?? Er heerst wel een flinke buikgriep, misschien heb je daar ook wel last van. Ben je al naar de dokter geweest? Zou ik wel even doen hoor!
Staffie, jeetje kan me voorstellen dat je dan ongeduldig bent of in de zenuwen zit van wanneer is mijn NOD. Heb je geen ovu testen gebruikt? Misschien iets voor volgende maand, mocht het niet zijn gelukt. Al hoop ik natuurlijk dat je ze niet nodig hebt. Sterkte met wachten.
Ben wel heel erg blij dat het langzaamaan eindelijk steeds rozer wordt. Wie had dat verwacht? En dan zijn er nog wel 2 die toch spontaan zijn geworden. Ik hoop dat er snel nog meer roze bij komt. Hopelijk is onze HCG besmettelijk
Hey meiden, Afgelopen maandag heb ik een bloeding gehad gen gelukkig is er 's maadag een bloeding gehad maar gelukkig kon er 's avonds gelijk een echo worden gemaakt in het amc en was alles goed. Jeetje was was de kleine gegroeid in 4 dagen! Ik ben morgen op de kop af 7 weken zwanger! Morgenavond komt moeders voor moeders ben benieuwd! @ Sacarbee : Gelukkig kon de progynova geen kwaad. Progynova is een medicijn waardoor je geen eitje hebt en tijdens het gebruik van progynova word er dan echo's gemaakt om het baarmoederslijmvlies om te meten tijdens een cryo behandeling. @ Vlinder : Ik strooi wat HCG rond!
Gylaine schrikken he meid, ik heb met 5weken4dagen drupje bloed verloren en met 6 weken en hier is ook alles supergoed...hoop dat dat je ook wat geruststeld... Gelukkig is alles goed met je kindje ikmag morgen weer voor een echo ben zo benieuwddd weer!
Ik verlies soms een beetje bloed en oud bloed wanneer ik ongesteld had moeten worden. Dat was ook telkens weer even schrikken. Houd moed meis, zolang het niet gepaart gaat met krampen
Hier vandaag onze eerste echo gehad en we hebben het hartje zien kloppen hoor, helemaal geweldig dus. Maandag ziekenhuis hier in de stad bellen voor afspraak en daarna kan ik waarschijnlijk gewoon naar de verloskundige. Net een t-shirt voor mn zoontje besteld dat hij grote broer wordt, ben benieuwd. Een aantal mensen weten het al, maar blijft toch leuk om 'm zo'n shirt aan te doen. @gylaine, hoe is het met je? Hopelijk verlies je geen bloed meer! Hoe is het verder met iedereen?? Sugar, nog erg last van misselijkheid??