Wie beginnen er ook in November met IUI en Hormonen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sugarblossom, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    #201 Happy1978, 30 nov 2011
    Laatst bewerkt: 30 nov 2011
    @flower27, heb even je verhaal net snel gelezen, zal het thuis nogmaals doen. Wat balen, ik weet hoe je je voel en ook dat je er voor 100% voor je gezin wilt zijn. Lijkt wel of ik mezelf hoor, als ik het zo lees. Hopelijk lukt het toch nog en anders de volgende hoor!! Ik duim met je mee!!

@marlida, gelukkig dat ik dat lees, hoewel als dit het is, we deze keer dus te laat waren. Morgen weet ik meer en dan zal ik weer wat posten. Ik ga toch overleggen met de gyn. voor clomid, maar het geeft wel hoop dat jij dit ook heb en het wel een goed eitje was.

2012 moet gewoon voor iedereen ons jaar worden.

2. liesje87

liesje87 Actief lid

27 nov 2011
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mirandadep, ik denk ook dat het mogelijk is dat je je eisprong al hebt op dag 8, en dat daar niks mis mee is, als de eerste follikelmeting uiteraard niet te laat is. Ik weet niet of er medicatie bestaat om je cyclus langer te maken, best eens overleggen met je gyn...
    Hopelijk krijg je meer duidelijkheid met de resultaten van de bloedproef.

@daan, ik was er echt van overtuigd dat mijn ei gisteren of vandaag gesprongen was, maar blijkbaar is dat helemaal niet zo. Gelukkig maar, het was echt een opluchting toen de gyn me bij de follikelmeting deze ochtend zei dat er een follikel van 16mm klaarzit. De resultaten van de bloedafname hebben bevestigd dat er nog geen eisprong geweest is. Morgenavond moet ik een pregnylspuit laten zetten, en zaterdagochtend is de inseminatie gepland :D

Ik heb ook een voorschrift voor utrogestan gekregen, omdat mijn luteale fase vrij kort is.
    Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik fout was :)

3. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @liesje
    gelukkig was je ei toch nog niet zo groot ;)

@Flower
    Misschien stelt het je wat gerust maar ook ik heb vandaag heel veel (vruchtbaar?) slijm....maar ook een mooie tempstijging en zet FF mn ei ook echt op zondag

4. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Hey meiden,

Alles goed hier ?

@liesje vanavond pregnyl spannend zaterdag is het eindelijk zo ver, kan je naast mij komen zitten op het wachtbankje .

@Hendrika hoe gaat het ? Is de spanning al weg in je liezen ? Ik heb super gevoelige borsten ( altijd na ei ) en vanmorgen was ik misselijk, maar dat zal de pregnyl wel zijn, want zo vroeg kan dat niet volgens mij.

Mirandadeb je ei op dag 8 is niet vreemd hoor, ik hoor dat wel vaker en er worden genoeg mensen mee zwanger. Ik ben benieuwd naar de uitslagen van je bloedtest.

5. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Maria ik herken je frustratie hoor, heel vervelend als ze geen reden kunnen vinden, dat was bij mij ook en nu waarschijnlijk toch wel, en of ik daar nou zo blij mee ben...

Marlinda jou woorden hebben mij echt aan het denken gezet en ik ga ook echt proberen om het van die kant te bekijken,ik mag idd gezegend zijn met al een prachtige dochter en als er nog eentje komt dan is dat idd een kadootje. Ik vind het soms alleen zo moeilijk, dat ik er momenteel heel erg mee geconfronteerd wordt, echt dagelijks al mijn vriendinnnen zijn zwanger of net bevallen... Ik was net nog even bij een grote overdekte speeltuin er waren allemaal peuters van mijn dochters leeftijd en de moeders die er bij hoorde zaten allemaal met een baby op hun arm, ik had dat ook zo leuk gevonden, als ik ooit nog een baby,tje mag krijgen gaat mijn dochter al naar school, ik had er zo graag nog even 2 thuis gehad, maar dat is nou eenmaal niet zo, dus loslaten die boel !!

6. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    @liesje ik had dinsdag rekbaarslijm en afgelopen zondag de iui, dus dat klopt ook niet. Ik denk echt dat het door de hormonen komt, dat je toch meer slijm aanmaakt. Ik zou je daar niet zo druk om maken en voor de zekerheid kan je natuurlijk even aan de klus gaan.

7. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    @saard hoe gaat het ???? Al ergens last van ?? Jij mag over een week testen, spannend !!

8. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Sugarblossum tijdje niks meer gehoord van je, alles goed met je ?? Hoe voel jij je ?

Nou meiden ik geloof dat ik nu iedereen wel heb gehad en sorry als ik iemand ben vergeten.

Allemaal hier alles goed, heb goed gepraat met mijn man en we hebben wel besloten er voor te gaan, alleen de december maand nemen we even een pauze. Ik was eerst erg terleurgesteld dat ik hoorde dat mijn eitjes niet goed groeien en mijn bms te dun is, maar aan de andere kant weet ik waarom het niet lukt en kunnen ze er waarschijnlijk iets aan doen, heel dubbel eigenlijk allemaal. Ik heb toch ook nog wel een klein beetje hoop voor deze maand, al is die kans waarschijnlijk erg klein, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik heb ook het idee dat de pregnyl uitgewerkt is, jeetje zag wat had ik daar een last van !! Nu weer wat rustiger in mijn hoofd en in mijn lijf. Ja meiden we moeten er wat voor over hebben, helaas horen wij niet tot de gelukkigen die er niet eens over na moeten denken , mijn vriendin die net zwanger is, is voor het zingen de kerk uit zwanger geworden op haat huwelijksreis, het was eigenlijk niet eens de bedoeling en ze heeft echt weken gehuild bij mij, wat ik niet erg vond hoor, want het is mijn vriendin en ze moet dit ook met mij kunnne bespreken, het was soms wel even moeilijk maar dat liet ik niet merken aan haar. Ze is nu 12 weken er dolgelukkig zwanger !! Mijn andere vriendin is door haar spiraaltje zwanger geworden van de 2e, super leuk voor haar, maar ze vertelde het mij op de dag dat ik net na 16 rondes hoop had en toch ongi werdt. Met mijn andere vriendin zijn we samen gestopt met de pil, was natuurlijk een leuk idee, maar uiteindelijk is zij een maand geleden bevallen. En zo zijn er nog een paar kennissen die ook zwanger zijn. Hoe gaan jullie hier mee om ? Ik ben altijd de eerste met kadootjes, kaartjes enz en ik laat het niet merken, maar als ik thuis ben dan gaat dat masker af en voel ik toch wel een klein beetje jaloezie.

Nou meiden ik ga gauw even wat ik huis doen !! Tot gauw !!

liefs flower

9. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    Nog geen antwoord van de gyn. vanmiddag pas...zucht.
    Eigenlijk weet ik het antwoord al, ik heb nl. alweer hoofdpijn en dit begint meestal een week voor mn menstruatie en ik voel mn eisprong totaal niet aankomen, dus hij zal echt wel geweest zijn.
    Nou dan heb ik de volgende cyclus ook weer even rust en dan maar in het nieuwe jaar. Toch raar dat ik ineens dan een hele korte cyclus heb, terwijl ze het afgelopen jaar steeds langer werden, (30-34) en vorige maand ineens netjes 27 dagen.
    Ik moet wel zeggen dat ik vorige maand heel rustig was, we mochten niet zwanger raken ivm hsg, zal dat er toch mee te maken hebben gehad, dat mn cyclus door de rust ineens 27 dagen was....??

Zo even de strijk weg werken, mn zoontje ligt heerlijk in dromenland, kan ik mooi iets doen.

10. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Flower

Ik heb vandaag een echte baaldag:(
    ben zelfs om 1 uur al van mn werk gegaan..
    Ik ben zo moe..heel de dag als misselijk, dat zal idd vast van de pregnyl zijn het bevat tenslotte HCG...
    Ik heb nog steeds dat aangespannen gevoel in mn buik en vanochtend weer met tillen mega ongi kramp..
    Bah!! Ik ben blij dat ik nu lekker thuis ben..lekker hangen en niks doen
    Ik verslies ook mega veel slijm:)
    Sorry voor de details maar als ik opsta voel ik het gewoon lopen:)
    Ik heb dus niet het idee dat de pregnyl al uit mn lijf is..

Ga jij nog testen dit weekend om te zien of de pregnyl al uit je lijf is?

11. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Miranda
    balen dat je ei waarschijnlijk toch al geweest is, maar aan de andere kant wel positief dat je cyclus mooi kort is, alleen de volgende ronde dan wel wat vroeger de FM's ;)

12. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Flower

Ik ken het govoel...iedereen zwanger behalve ik:(
    Heel mn hyves en facebook staat vol met foto's van echo's, dikke buiken, baby's peuters enz enz
    Alle meiden die zwanger raakte toen wij ook net begonnen zijn nu al zwanger van de 2e of hebben de tweede al:(
    Ik gun het hun allemaal onwijs hoor maar ik gun het mezelf en mn vriend ook zo erg:)

Een hele goede vriendin van me is er net achter dat ze zwanger is van de 2e...ik heb haar nog maar pas verteld van ons traject..toen vertelde ze me dat ze al 2x een miskraam heeft gehad met 6 en met 8 weken...
    Nu is ze net (5 weken) opnieuw zwanger en ik gun haar zo dat het nu een plakbeeb is maar wat zegt zij????
    Ik gun jouw meer een kindje dan mezelf want wij hebben er al 1 en willen best nog even wachtten op een 2e...als jouw 1e IUI maar lukt:$ Kan wel janken als ze zo iets zegt:) Zo lief!!

Ik ben nu dus volop aan het duimen dat haar baby blijft plakken en zij is aan het duimen dat mijn IUI lukt zodat zij zich minder schuldig voelt en we samen zwanger zijn!
    Best erg..dat zij zich schuldig voelt omdat het hun wel lukt en ons niet..maar ook onwijs lief en eindelijk iemand die ons verlangen en gevoel begrijpt . Ik ben dus echt blij dat ik haar van ons traject vertelt heb want verder weet eigenlijk niemand in onze omgeving het

13. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    @mirandadeb dat je je eitje niet aan voelt komen kan natuurlijk wel, dat hoeft natuurlijk niet elke maand zo te zijn een lichaam zit raar inelkaar en in die 18 maanden, was het elke maand wel anders, dus geef de hoop nog niet op en anders inderdaad heel geduldig wachten pffff erg is dat he !! Ongi kramp kan duiden op innesteling is nu 5 dagen na iui en slijm klinkt ook wel positief toch ?? Kruip vanavond maar lekker op de bank met een warm kop thee en een reep chocolade!! Dikke knuffel voor jou !!

Ik ga zo lekker uiteten met een vriendin die geen kinderen heeft niet zwanger is en er ook niet mee bezig !! hahaha heerlijk even niet over dikke buiken en baby,s ..

Fijne avond lieve meiden xxx

Hendrika wat ontzettend lief van jou vriendin dat ze dat heeft gezegd, erg kostbaar hoor, zulke vrienden !!Ik ga met je mee duimen voor haar !!! Wat balen dat je je zo rot voelt en dat je nog zo last hebt, blijft wel lang aanhouden bij jou zeg, is het aan 1 kant of beide kanten ?? Het kan natuurlijk een goed teken zijn... Anders even de gyno bellen voor een echo, ik heb namelijk na mijn ei ook een keer veel pijn rechts gehad, bleek een cyste heel onschuldig en was met mijn menstruatie weer verdwenen, maar deed erg veel pijn.

14. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    deze tekst stond verkeerd en hoort bij hendrika sorry !! Ongi kramp kan duiden op innesteling is nu 5 dagen na iui en slijm klinkt ook wel positief toch ?? Kruip vanavond maar lekker op de bank met een warm kop thee en een reep chocolade!! Dikke knuffel voor jou !!

15. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Jeej Flower...daar heb ik helemaal niet aan gedacht;)
    Ik heb een cyste zitten precies naast de plek waar het ei groeide..
    Was geen probleem volgens de gyn..maar dat zou misschien wel verklaren waarom ik aan 1 kant(rechts) zo'n last blijf houden
    Volgende keer toch nog maar eens naar vragen anders zullen ze die misschien eerst weg moeten halen:(

de rest van mn onderbuik is ook gevoelig hoor...vooral bij inspanning of overeind komen het voelt eigenlijk hetzelfde als de dag voordat ik ongi wordt..

veel plezier vanavond!!
    lekker eten en geen baby's en dikke buiken:D:D

16. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Haha nou een innesteling durf ik niet eens op te hopen haha
    Wie weet..maar ja..
    In de "gewone" ronde's heb ik ook vaak van die "tekens" gehad
    zoals tempdip + bloedverlies op 6DPO, 3 cover kaartjes enz enz maar
    steeds niks

Ach nog maar 10 dagen wachtten;):):p

17. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Hendrika ik denk echt dat het de cyste is hoor, ik herken het en mijn hele buik was toen ook gevoelig, maar staat dus los van iui !! Lekker loslaten dus en bij veel pijn een paracetamol nemen, helpt wel hoor. En ik las ook dat je misselijk was, ik vanmorgen ook. Ga jij dit weekend al testen ?

18. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Ja ik weet het, elke maand weer een andere kwaal erg frusterend !!!
    Ik ben benieuwd wat ik deze ronde weer ga krijgen hahaha...

19. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    HendrikaWoon jij ook in omgeving Rotterdam ??

20. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ja ik ga zaterdag of zondag testen of de pregnyl al uit mn lijf is
    Ik wil echt een blanco test hebben...
    Stel dat ik volgende week test en een iniminie 2e streepje heb,
    dan weet ik zeker dat het niet meer van de pregnyl kan zijn omdat ik dan al blanco heb getest:D

Doe ik het niet dan denk ik dat ik extra teleurgesteld ben wanneer ik licht test en een uur later ongi wordt:)

Deel Deze Pagina