OMG Voor het eerst in 4 jaar tijd heb ik 2 strepen op een test!!! Ik kan het niet geloven! Zou het dan echt zo zijn?? Ben ik dan eindelijk echt zwanger?? Ik loop te huilen, springen, lachen hahahahahah Ik kan het echt niet geloven! Zo toch nog maar en Clearbleu digital halen, voor de zekerheid Mn vriend is werken, zou ik hem dan vanavond eindelijk kunnen verassen??
Dank je wel Ongelofelijk dat ik nu wordt gefeliciteerd hahahaha Kan het echt niet geloven! Hier nog een foto haha Zometeen nog een CBdigi halen voor mn vriend vanavond, en een kado'tje om de as papa, opa en tante te verassen
Jaaaaaaaaa!! Dat is nog eens leuk wakker worden Gefeliciteerd Staff!! Weet niet of Clearblue al duidelijkheid geeft hoor, die hebben vaak wel wat meer hcg nodig, (ervaring mee) dan weet je dat alvast..Zwanger ben je sowieso, kan niet missen
Stafff gefeliciteerd meid! en de cb digi geeft echt wel aan zwanger! ik had n lichtere streep! hihi ben zo blij voor je xxx
Dank je wel!!! Ondertussen een CB digi gekocht, en een rompertje met I love Papa en I love Opa, zodat ik daar straks mn vriend mee kan verassen. Wel grappig...mn vriend belde of ik een shirt zonder mouwen wilde kopen vandaag omdat het zo warm is op zn werk, hij verwacht dus al een tasje met een t-shirt maar niet zo'n shirtje erin Kan niet wachten tot hij thuis is. De CB is gelukkig ook super positief 2-3 weken..dat snap ik dan niet maar maakt niet uit hahaha
hoeveel dagen na terugplaatsing zit je dan? en hoeveel dagen na ei? ik had ook 2-3 erop staan, was 16/17dpo super hoor meid! wat zal je vriend verrast zijn! xxx
Ik zit 13 dagen na punctie en 11 dagen na TP Dus 14 dpo toch? Mn vriend is helemaal overdonderd Wat voelde dat fijn om te vertellen, en nog steeds zittten we allebei in een hele jubelstemming Mn vriend had niks door, en zei zelf bij het zien van de romper...die pas ik niet hoor, en pakte het andere shirt hahaha, en toen pas drong het tot hem door hahaha
Jemig staffie84, wat een ontzettend goed nieuws!! Krijg er gewoon kippenvel van.. Van harte gefeliciteerd meid!! Lekr gaan genieten.. Xx
Hey wat super nieuws zeg!! Zit hier met tranen in mn ogen. Meid wat geweldig!!! Lekker van genieten!! Dit topic wordt alleen maar positiever, wie had dat een jaar geleden verwacht he. Die mannen hebben dat echt niet door he haha. Af tellen naar de komende echo's. X
Gefeliciteerd Staffie, geniet ervan meid. Eindelijk wordt het hier langzaam aan steeds rozer. Ik wil de gister al reageren, maar mijn gsm wilde niet meewerken
Dank je wel meiden!! het is nog steeds zo onwerkelijk...zo'n bijzonder gevoel. De reactie van mn vader gister en mn vriend...echt zo mooi.... Ik loop echt heel de dag alleen maar te lachen en te huilen haha IK hoop zo dat de rest snel mag volgens.... Voor de zomer iedereen in dit topic op roze hoor!!! Ik heb me gister al ingeschreven voor moeders voor moeders, zo kan ik hopelijk ook andere helpen
Wie, wat, waar Scarabee, 10x IUI gehad, mei starten met IVF Safira, 6e en laatste iui, vanaf mei starten met ivf Maria6, 8x IUI gehad. 1 maand rust Medicatie Maria6, 7,5 fostimon Safira, microgynon Afspraken Safira, 9 april voorlichtingsbijeenkomst ivf Scarabee, 16 april prikschema Punctie IVF/ICSI IUI/IVF Behandeling Scarabee, mei 2013 start IVF Safira, mei 2013 start IVF Wanneer testen ZWANGER Onewish Sugarblossom Vlinder73 Happy1978 Staffie84 Afspraken VK Sugarblossom, 16 april verloskundige Uitgerekende Datum Vlinder73, 07 juli 2013 Onewish, ? Sugarblossom, 13 augustus 2013 Happy, 28 augustus 2013 Staffie84, 30 december 2013 Vlindertjes Scarabee, vmk 2011, mk 8+2mei 2012, vmk nov 2012 *** Vlinder73, mk april bij 13w/1d 2011, vmk mei 2012, vmk juni 2012 Onewish, Sugarblossom, 3+ vroege miskramen van 2010 t/m 2011 maria6, mk juni 2011
Wow Staffie,wat een GEWELDIG nieuws! Gefeliciteerd meid, ow wat zal het onwerkelijk voelen... Maar het is echt zo! Geniet
Scarabee, Safira, Maria hoe is het met jullie meiden?? Zijn jullie al begonnen? Zometeen komt er iemand van MvM, dus ik probeer zo veel mogelijk te plassen voor jullie!!! En de andere zwangere dames? hoe gaat het ermee??
Oh Staffie, ik weet nog de eerste zwangerschapstest na 1e ICSI. Ik wist gewoon niet meer waar ik het zoeken moest. Ik riep maar het kan niet het kan niet en toen moest ik me toch janken hahahaha. Heel onwerkelijk en heb dat nou nog steeds hoor dat het onwerkelijk is ook al ga ik al naar de 30 weken toe. Ik denk dat ik het pas besef als ze straks over max 102 dagen in mijn armen lig. Super dat je mee doet met MvM!!!! En wat een onwijs mooie banner heb je. GENIET ERVAN LIEVERD!
Staffie mooie banner hoor meid! geniet er maar lekker van! Hier ook alweer 27 weken en 4 dagen, en vind t ook nog steeds onwerkelijk.. Idd goed plassen voor mvm, hihi heb ik ook gedaan xx
@staffie, wat goed dat je ook mee doet aan MvM!! Heb ik ook gedaan hoor. Hier alweer 23 weken. Van de week heerlijk nog een weekje naar de zon en voor eind mei een 4HD-echo gepland. Ben benieuwd of hij zich goed laat zien. Iedereen succes en de zwangeren onder ons, geniet ervan.
Wie, wat, waar Scarabee, 10x IUI gehad, mei starten met IVF Safira, 6e en laatste iui, vanaf mei starten met ivf Maria6, 8x IUI gehad. 1 maand rust Medicatie Maria6, 7,5 fostimon Safira, microgynon Afspraken Safira, 9 april voorlichtingsbijeenkomst ivf Scarabee, 16 april prikschema Punctie IVF/ICSI IUI/IVF Behandeling Scarabee, mei 2013 start IVF Safira, mei 2013 start IVF Wanneer testen ZWANGER Onewish Sugarblossom Vlinder73 Happy1978 Staffie84 Afspraken VK Sugarblossom, 16 april verloskundige Uitgerekende Datum Vlinder73, 07 juli 2013 Onewish, 29 juli 2013 Sugarblossom, 13 augustus 2013 Happy, 28 augustus 2013 Staffie84, 30 december 2013 Vlindertjes Scarabee, vmk 2011, mk 8+2mei 2012, vmk nov 2012 *** Vlinder73, mk april bij 13w/1d 2011, vmk mei 2012, vmk juni 2012 Onewish, Sugarblossom, 3+ vroege miskramen van 2010 t/m 2011 maria6, mk juni 2011