@Scarabee: we krijgen onze 2e ivf poging. Ik voel het einde steeds dichterbij komen, hoop zo dat het gaat lukken! Ik had al weken last van een zeurende pijn in mijn onderrug, vrijdagavond schoot het erin. Heb met de dokterswacht gebeld, ze denken dat het spit is (hoe toevallig. Maar het trekt ook door naar mijn linkerbeen, heb jij dat ook? Daardoor gaat oa het lopen wat moeilijk. Vanavond ga ik naar een sportmasseuse, ik hoop dat zij wat voor me kan doen. Wat vreselijk vervelend dat je zolang al last hebt van je rug! Kan me voorstellen dat je nu dan niet echt zin hebt om het traject in te gaan. Je moet je eerst maar weer wat fitter voelen. Maar wat betreft de 3 pogingen; over het algemeen geldt hoe jonger je bent, hoe groter je kansen. Maar ja, dat is je gevoel, dus wie ben ik ook om daar wat van te zeggen? Maar ik heb het gevoel dat je heel erg met je gevoel in de knoop zit en dat je het niet goed aandurft om weer te beginnen, zó bang om weer teleurgesteld te worden. En dat is ook zo logisch! Ik hoop dat jullie voor jezelf een beslissing kunnen nemen waar je achter staat. Dikke knuffel voor jou!
Woensdagavond ben ik weer helemaal rechtgezet, nou dat heb ik geweten! Was nogal pijnlijk en heb nu meerdere blauwe plekken op mijn benen, maar sindsdien gaat het goed vooruit! Vandaag weer voor het eerst gewerkt, heerlijk! Mijn bekken stond scheef en mijn linkerbeen is langer dan mijn rechter, dus alle pezen etc zijn weer op de juiste plek gezet. Voelt weer aardig goed Vrijdag weer voor een echo geweest, daar zijn we wel wat geschrokken, want ze zag nu 13 eicellen links (was 8) en 12 rechts (was 4, maar ze kon het vorige x niet zo goed zien)! Maar gelukkig groeide niet alles door, een stuk of 10. Zondag weer geweest, 11 mooie eicellen die goed doorgroeien. Vandaag de laatste Decapeptyl en Gonal F gebruikt, vanavond 23.15 uur de Pregnyl zetten en dan woendsg de punctie. Vet spannend. Hoe is het met jullie, ladies?
@Safira Heel veel succes!!! Hopelijk heel veel mooie eitjes en bevruchtingen Fijn dat je even bent "rechtgezet" hopelijk voel je, je nu ook snel beter @Onewish Dank je wel Bij jou dus ook al dat gevoel van "nog een keer willen"?
Ik zie nu pas dat ook jij ondanks de mmm toch spontaan zwanger bent geraakt. En wat een bijzondere naam...
De punctie is goed gegaan afgelopen woensdag! Er zijn 19 eicellen geoogst. Ik moet wel elke dag wegen en letten op symptomen van overstimulatie, anders had het zo kunnen zijn dat de tp niet doorging. Vrijdag was de tp, daar hoorden we dat het door kon gaan. Verder waren er 15 van de 19 bevrucht en komen er 13 (!!) in aanmerking om de vriezer in te gaan! Wauw, wat een score! Maar de arts gaf wel aan dat eer paar van wat minder goede kwaliteit bijzaten, dus dat er wrs nog een paar afvallen. Komende week horen we het uiteindelijke aantal. Maar hopelijk hebben we ze helemaal niet meer nodig Heb er nu weer even alle vertrouwen in, hopelijk duren de wachtweken niet te lang!
Wauw!! Mooie score! Had je nu een hogere dosering medicijnen gekregen ? Met je eerste IVF had je 3 cryo's ? Hoeveel eicellen had je toen ook alweer ? Wat spannend, misschien heb jij over 2 weken gewoon een posi test in je handen Ik ga heel hard duimen voor je!
Ik had 450 ie Gonal-F per dag, dat had ik de vorige x ook. En ik had vorige x idd 3 cryo's (er waren toen 14 geprikt en 11 bevrucht), dus ben heel benieuwd wat het uiteindelijke aantal nu gaat worden! Ik durf er bijna niet op te hopen dat ik misschien over 1,5 week een positieve test in mijn handen heb... Dat zou toch een wonder zijn!! Hoe gaat het nu met jou, Scarabee?
@Safira Who wat een score! Daar moet een winnaar bijzitten Ik duim voor je mee dat het deze rond raak is!
Vandaag gehoord dat er 6 de vriezer in gaan. Ik weet dat het een heel mooi aantal is, maar we zijn toch een beetje teleurgesteld
Het is zeker een mooi aantal maar ik snap jullie teleurstelling...de helft is tenslotte niet meer bruikbaar... Wij waren ook teleurgesteld dat er van de 8 maar 3 werden ingevroren Maar meid...je heb ze niet nodig, dit moet gewoon een plakker zijn!!
@Safira, hoe gaat het nu ? Hoe voel je je ? Wanneer mag je testen ? Ik heb heel hard geduimd !! En ik vind 6 een top score hoor !! Vriendin van mij had 23 bevruchtingen, uiteindelijk 8 cryo's. Maar zo loopt het bij iedereen anders natuurlijk.. Ik had helemaal geen cryo's, zou al blij zijn met 2 of 3 of gewoon eentje die blijft zitten. Ook dat laatste heb ik vaak gehoord hoor! 1 tp en raak! Ik ben erg benieuwd meis.... heb het gevoel dat je jezelf wel wat zorgen maakt.. logisch ook, tis erg spannend.
@Scarabee: Ik mag zaterdag testen, maar ben nu al helemaal op van de spanning. Voel me heel onrustig, word 's nachts steeds wakker met buikpijn, en dan vraag ik me af wat dat betekent, of het ooit nog gaat lukken... En ik heb sinds vrijdag af en toe wat bloedverlies, dat was bij de 1e ivf ook zo en toen is het misgegaan. Kortom; ik maak me erg veel zorgen en voel me niet zo happy.Die wachtweken zijn echt KILLING!!
Dat kan ik me nog wel herinneren ja dat je dat toen ook had. Gebruik jij nog utrogestan ? Volgens mij hadden we het toen erover dat je mss allergisch ervoor bent, kan me vaag iets herinneren. Maar hang in there! Ook met beetje bloedverlies kan het nog. Vind wel rot voor je dat je je zo voelt nu, hele dikke knuffel van mij
Hier ook nog 3 in de vriezer. Was ook teleurgesteld en hoopte dat het ging lukken de 4e is dus blijven plakken. Het kan wel!! Dat wachten was inderdaad killing. Leef met jullie mee! Ik hoop op een plakbaby!!!! *draait duimen*
Ik duim met je mee hoor Safira!! Vervelend dat je, je zo voelt maar het hoeft echt nog niks te zeggen Ik voelde me ook hetzelfde als al die mislukte ronde's vooraf Nog geen testje gedaan?
Thanx meiden, jullie lieve woorden doen me goed Ik heb besloten om woensdag mijn eerste test te doen, ik ben bang dat als ik nu al een negatieve test in handen heb, ik me nog rotter ga voelen.