@Liesje Ik ben helaas nog steeds beroerd, morgen ga ik testen om te zien of de pregnyl uit mn lijf is Wat goed geregeld bij jullie dat er een verpleegster komt Echt top! Je mannetje heeft goed werk geleverd Daar moet er toch wel 1tje de juiste weg van vinden Jij ook al last van de rechterkant Hier ook steeds rechts, dus laat het een goed teken zijn @Miranda Gelukkig kan je deze ronde toch je IUI nog krijgen maar wel balen van zo'n lange cyclus natuurlijk. Ik hoop dat de clomid gaat zorgen dat er snel een groot eitjes zit @Daan Ook voor jou gaat het nu al opschieten! Ik hoop dat je ene fijn gesprek met de arts gaat hebben @Marlida Ik zou het ook zoooo fijn vinden om mn vader met kerst te kunnen vertellen dat hij opa wordt Fingers crosst @Sugar Fijn weer wat van je te horen Wat balen dat je, je zo ellendig voelt het is idd voor het goede doel en je eitjes groeien er blijkbaar erg goed op Ik hoop dat je ellendige gevoel snel beloont wordt! Volgens mij heb ik iedereen gehad Tja..en hier...helaas nog steeds niet lekker in mn buik..snap echt niet wat het is..Ik heb nu ook wat klachten erbij die ik normaal alleen op de 1e 2 dagen van mn ongi heb..namelijk zere heupen (hms) en last van mn onderrug, en nog steeds dat drukkende gevoel aan de rechterkant. Ik maak me dus echt een beetje zorgen om die cyste..ik ga morgen testen of de pregnyl uit mn lijf is en anders bel ik denk ik toch ff het ZH voor die klachtten...straks zit er iets te ontsteken ofzo
NOu..vanochtend getest en die Pregnyl zit dus nog steeds in mn lijf ik ga er dus maar vanuit dat de klachten daar door komen De 2e streep is nog best duidelijk ook, hoefde er niet voor te turen En nu voel ik me eigenlijk nog best rot ook na zo'n 100 blanco testen heb ik nu een test met 2 strepen, en is het niet eens echt Nou ik ga duimen dat we straks allemaal zo'n test hebben maar dan wel op de NOD
oh en toch klinkt het wel erg spannend hendrika!!! de iui is toch al 8 dagen geleden.. ik duim voor je hoor
Ja maar ik durf niet te hopen Mn vriend zij al.. misschien nog een restje van de pregnyl en al een beetje hcg van jezelf, maar ja..daar durf ik al niet aan te denken dus heb het maar snel uit zn hoofd gepraat Het is nu 10 dagen na de pregnyl maar ik heb m wel pas s'avonds gezet dus eigenlijk 9.... Ik ga dinsdag denk ik nog eens testen, dan zal de test zo bij zo lichter moeten zijn van de pregnyl. Mocht ie donkerder zijn..tja..dan krijg ik hoop
Hoi meiden even snel! Ik moet gaan (pakjes avond bij mijn zus / 2 uurtjes rijden). Vanmorgen echo gehad die andere waren niet meer gegroeid gelukkig zat zo in de zenuwen gisteravond die mogen niet groeien anders wordt het teveel. Ik heb nu een blaasje van 10-12 één van 13-14 en 16mm! Zo spannend morgen ochtend terug komen voor de 3e FM en s' avonds waarschijnlijk Pregnyl zetten en woensdag IUI!!!! Hele fijne avond en wie sinterklaas gaat vieren ook heel veel plezier! Ik lees jullie vanavond of morgen even door. XXXX
@Hendrika, jammer dat de pregnyl nog niet uit je lichaam is. Ik ga niet testen om te kijken of ik al een blanco test heb, voor ik effectief test om te zien of ik zwanger ben. Ik denk dat ik spontaan een huilbui zou krijgen bij het gedacht (net zoals jij zegt) dat ik al zo lang zit te wachten op 2 strepen en als er dan er een 2e streep is, het niet echt is... Maar het resultaat van deze test zegt uiteraard niets over een mogelijke zwangerschap he, ik blijf voor je duimen @Sugarblossom, wat goed dat de iui wrs woensdag is ! Inderdaad, heel spannend allemaal he En daarna mag je ons op het wachtbankje komen vergezellen... Ik heb gisteren in de avond echt enorm veel pijn gehad, ik moest me een pijnstiller nemen want ik hield het niet uit van de pijn in m'n onderbuik (vooral rechts). Ik heb het eens opgezocht en het zou blijkbaar kunnen zijn door de vloeistof waarmee ze het sperma opwerken. Gelukkig nu geen pijn meer Veel succes aan iedereen die nog follikelmetingen heeft of iui's en veel geduld toegewenst aan iedereen op het wachtbankje, en uiteraard ook een vet positieve test aan het einde van de 2 wachtweken
Hoi allemaal, Ik heb vandaag de pregnyl gehad en dinsdag volgt de iui! Dus de tweede ronde is begonnen, jippie! Wel gek, moest vandaag om 18.00 de pregnyl spuiten, midden op pakjesavond bij mijn schoonouders (die van niets weten). Eerst heel onopvallend de pregnyl in de koelkast gelegd. Toen weer eruit gehaald en dan samen met manlief even naar boven verdwijnen om de spuit te zetten. Haha wat een gedoe. Liesje, succes met wachten! Hendrika, hou nog even vol, dan weet je het zeker! Spannend hoor! Voor alle anderen ook veel succes, de duimen draaien voor allemaal!
Marlida wat spannend alvast heel veel succes meid!! Hier Dinsdag punctie Sugarblossem hoeveel eenheden fostimon heb je moeten spuiten?
Jij mag ook al weer beginnen! Wat gaat het allemaal snel , super! en nu gaat het lukken hoor!! Wat hebben jullie gezegd?? Even kijken of zwarte piet nog op zolder zit?? hahaha
Ons Wondertje dank je wel! Jij dus dinsdag je eerste punctie! Spannend ook zeg. Hoe voel je je daarbij? Hendrika dank! Haha, we hebben maar niets gezegd, maar het voelde wel stiekem en raar. Net of we weer zestien waren haha.
Marlida ik vind het heel erg spannend. Ik heb Oktober 2009 ook een punctie gehad ( toen nog op zoek naar zaadcellen tijdens operatie bij mijn man) en dat was niet zo fijn brrr. Nu ga ik dus onder narcose. En word ik wakker als het gedaan is Wel spannend akelig vanalles hahah.
Lijkt mij ook helemaal niets wondertje en zou idd ook voor narcose kiezen. het blijft natuurlijk super spannend maar dan lig je in ieder geval er niet zo gestresst bij maar lig je heerlijk te slapen
Precies Hendrika. Je ligt anders zowiezo al heel verstijfd. En jouw test ik hoop dat het van een wondertje is
Ja kan het me helemaal voorstellen en dan zo'n arts die tegen je zegt ontspan...ontspan... Nou dat lukte me bij de kaakchirurg ook niet dus met een punctie zal het me al helemaal niet lukken Die test..tja..ik ga er maar vanuit dat het nog van de pregnyl is aangezien ik ook al sinds de IUI dezelfde klachten heb... weet wel dat ik vij een volgende IUI niet meer zal testen voor een blanco test want die 2 strepen zitten nu al de hele dag in mn hoofd
Hendrika je hoeft geen klachten te hebben hoor Ik ben nooit misselijk of dergelijke geweest bij mijn zoontje. Ik heb maar een genant symptoom en dat is dat mijn vagina dan heel smal word. En dan wist ik bij mij het is niks. Maar voor de rest zegt het niks. Marlida ja ik heb er naar gevraagd in ons zh. Uitgelegd van mijn naaldenfobie werd geen probleem van gemaakt.
hey meiden, Ik heb behoorlijk wat na te lezen, was een druk sinterklaas weekend, dus geen tijd om achter de laptop te zitten. @ons wondertje spannend bijna de punctie, lijkt mij best heftig allemaal, als ik na 5 iuis nog niet zwanger ben, zal ik ook daaraan moeten geloven. Strerkte en ik zal duimen op mooie eitjes !!! @Hendrika toch wel vreemd dat je nog zo,n duidelijke test had, misschien toch een goed teken ik zal voor je duimen !!!! Ik ga vanmiddag ook wel even een testje wagen om te kijken of de pregnyl uit mijn lijf is. @marlinda spannend morgen iui !! Succes en je komt lekker bij ons zitten op het wachtbankje !! Hier alles goed, nog 6 dagen tot nod en voel eigenlijk niks, alleen af en toe een beetje mijn borsten en lichte pms klachtjes , wat ik normaal wel erger heb, maar door de pregnyl kan ik daar nu ook niks van zeggen, Voel ook af en toe kleine steekjes links en rechts. Ik probeer alleen niet teveel te hopen, omdat ik minder kans heb, doordat mijn eitjes niet zo goed groeide .. Ik hoop straks met het spuiten dat het joekels gaan worden !! Mijn man en ik hebben besloten als het deze ronde niet raak is, we pas weer in maart gaan starten, want dan gaan we in feb lekker op wintersport, vorig jaar ook niet gegaan, omdat ik toen hoopte al zwanger te zijn. Dus die 2 maanden maakt nu ook niet meer uit. Hebben jullie ook nog wintersport plannen ??
@sugarblossum wat een mooie eitjes !!!!! Als daar geen toppertje tussen zit !! Succes en jij ook straks op het wachtbankje !!
Net ook even een tesje gedaan om te kijken of de pregnyl mijn lijf uit is en ik had een heeeeeeeeeeeeel licht tweede streepje, dus denk dat die echt van het laatste restje pregnyl is, want zit nu 6 dagen voor nod. streepje was echt heel lichy hoor.. @ hendrika jij al weer getest vandaag ???