Ik zal het lijstje weer ff plaatsen maar dan moet iedereen ff voor zichzelf invullen hoe en wat, want ik kon het niet meer bijhouden Ik heb trouwens niet meer getest vandaag, morgen maar weer en dan stiekem hopen dat het lijntje nog wat donkerder is geworden weet 1 van jullie hoe je hier foto's plaatst??
Wie, wat, waar Sugarblossom, 1e IUI, WLE, 1e IUI, Hendrika, 1e IUI Marlida, 1e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Medicatie Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon Hendrika, Clomid en pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid FM afspraken IUI behandeling Hendrika 27-11 Wanneer testen Hendrika 10-12 Zwanger Zelf even aanvullen aub
@Sugarblossom, hoe was de follikelmeting deze ochtend ? @ons wondertje, veel succes met de punctie ! Ik zou ook voor volledige narcose gaan, ander is het zoals Hendrika zegt, ze vragen je om te ontspannen, maar dat is toch gewoon onmogelijk op zo'n moment Hopelijk vinden ze veel eitjes ! @flower, hier geen wintersportplannen. Eigenlijk ben ik nog nooit op wintersportvakantie geweest. Geef mij maar de zomer Die test, dat zal wrs wel nog van de pregnyl zijn, maar als je binnen een paar dagen test en je hebt dan nog altijd zo'n lijntje, dan ziet het er goed uit he ! Ivm dat lijstje, lijkt me een leuk idee, maar ik ben nog vrij nieuw op het forum, dus ik weet niet goed hoe je daaraan begint @Hendrika, mss kan je morgen over overmorgen nog eens testen ? Als de test dan blanco is, dan is de pregnyl uit je lichaam, als het 2e streepje donkerder is, dan is er mss wel meer gaande Ik duim ervoor hoor !
Ah, ik had het lijstje net gemist Ik plaats mezelf er even in Wie, wat, waar Sugarblossom, 1e IUI, WLE, 1e IUI, Hendrika, 1e IUI Marlida, 1e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, 2e IUI Medicatie Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon Hendrika, Clomid en pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI FM afspraken IUI behandeling Hendrika 27-11 Liesje87 03-12 Wanneer testen Hendrika 10-12 Liesje87 17-12 Zwanger
Hier ook geen wintersport plannen. Ik ben echt een mega koukleum en bij het denken aan wintersport begin ik al te klappertanden Geef mij maar een wit strand...felle zon en een paar cocktails we zijn trouwens hard aan het sparen om in de toekomst 2 weken naar Aruba te gaan en dan vervolgens nog een week of 3 naar Suriname
@Hendrika, hmm, de zomer, zon, zee strand... we kunnen er alleen maar van dromen nu... Maar het zal wel snel weer zomer zijn, als ik eraan denk hoe snel 2011 voorbij gegaan is, is het weer zomer voor we het goed en wel beseffen Die utrogestan is om de innesteling te bevorderen, het is progesteron in een tablet (die moet je vaginaal inbrengen, niet echt gezellig hoor, is echt een plakboel ). Ik moet het nemen omdat mijn luteale fase nogal kort was de vorige ronde IUI (9 dagen) en dat is mogelijk niet genoeg om een vruchtje te laten innestelen.
Ja de tijd vliegt idd voorbij Thanks voor de uitleg! Ik heb ook 2x bij de gewone gyn een te korte LF gehad tijdens Clomid gebruik, maar 12 dagen, dus mocht dat nu weer het geval zijn is het fijn om te weten dat ook daar iets voor is Lijkt me idd niet gezellig.... maar als het maar helpt!
@Hendrika, idd, het doel heiligt de middelen Mss kan je gewoon eens vermelden tijdens je volgende cyclus (hopelijk niet natuurlijk!) dat je luteale fase soms vrij kort is. Alhoewel ik toch al dikwijls gelezen heb dat het 12 tot 14 dagen moet zijn, dus dan zit je toch niet zo slecht he. Gewoon eens vermelden zou ik zeggen, als je gyn het nodig vind zal die je wel utrogestan geven.
Nee klopt wanneer je van jezelf een goede groei van de eicellen heb, en een eisprong goed kan vinden doormiddel van ovu testen worden de 1e IUI meestal zonder hormonen gedaan Bij mij zijn mn cyclussen erg onregelmatig en soms met meerdere posi ovutesten binnen 1 cyclus vandaar dat ik clomid en pregnyl heb gekregen
Wie, wat, waar Sugarblossom, 1e IUI, WLE, 1e IUI, Hendrika, 1e IUI Marlida, 1e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, 2e IUI Medicatie Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon Hendrika, Clomid en pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI FM afspraken IUI behandeling Hendrika 27-11 Liesje87 03-12 flower27 27-11 Wanneer testen Hendrika 10-12 Liesje87 17-12 flower27 10-12 Zwanger
meiden ik krijg ineens stieken hoop dat ik zwanger ben. Ik heb vannacht niet geslapen en vanmorgen op de toilet ondekte ik roze slijm, dit had ik bij mijn dochter ook en het onrustige slapen ook. Vervolgens een testje gedaan om te kijken of de pregnyl uit mijn lijf is en de streep van gister is verdwenen, maar hij staat er nog steeds.. Hij is heel vaag maar het een streep.. Pfff en had me voorgenomen mezelf niet gek te maken, niet gelukt!! Ook altijd pms klachten voor mijn ongi, zeker al 1,5 week op gezwollen gevoelige borsten en sago. Ook dit nu niet. Natuurlijk kan nu door de clomid en pregnyl alles veranderen, dus ga mezelf maar niet te blij maken met deze klachtjes. Ohhhh nog 5 dagen, duurt zo lang !! Hoe is met jullie ? @hendrika al getest ??
Flower wat SPANNEND!! Zou zo mooi zijn! Vijf dagen nog! Ik ga zo weer naar het ziekenhuis, tien voor twaalf gaat het gebeuren! Manlief heeft vanochtend om acht uur al zijn best gedaan daar .. Gelukkig is het allemaal weer gelukt hahaha. Nog een paar uurtjes en dan zit ik gezellig op het bankje! Ons wondertje, hoe is het gegaan vandaag?
Wie, wat, waar Sugarblossom, 1e IUI, WLE, 1e IUI, Hendrika, 1e IUI Marlida, 2e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, 2e IUI Medicatie Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon Hendrika, Clomid en pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI FM afspraken IUI behandeling Hendrika 27-11 Liesje87 03-12 flower27 27-11 Marlida 06-12 Wanneer testen Hendrika 10-12 Liesje87 17-12 flower27 10-12 marlida 20-12 Zwanger
Oh Flower! Ik hoop echt dat je gevoel juist is!! Ik heb vanochtend getest en hij is helemaal blanco dus de pregnyl is er nu echt uit. Wel heb ik nog dezelfde klachten in mn buik, ook begin ik last te krijgen van mn borsten. Dit heb ik altijd voordat ik ongi moet worden dan voelen ze helemaal beurs ik denk dus dat het hier niet gelukt is Ik probeer nu ook niet meer te testen en het weekend gewoon af te wachtten, als het lukt
Wie, wat, waar Sugarblossom, 1e IUI, WLE, 1e IUI, Hendrika, 1e IUI Marlida, 2e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, 2e IUI Saard, 1e IUI Medicatie Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon Hendrika, Clomid en pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI FM afspraken IUI behandeling Hendrika 27-11 Liesje87 03-12 flower27 27-11 Marlida 06-12 Saard 23-11 Wanneer testen Hendrika 10-12 Liesje87 17-12 flower27 10-12 marlida 20-12 Saard 7-12 Zwanger