Hé lieve meiden, Zojuist zet ik mij nog op de lijst met testen en al, maar helaas, 1e IUI is mislukt... Ben net ongi geworden... Dus op naar de volgende IUI! (die waarschijnlijk gelukkig nog voor de 24ste plaats gaat vinden, ivm met het lab zeg maar) Het is jammer, maarja, gewoon weer naar de volgende poging! Liefs!
Balen Saard Gelukkig kan je nog voor de kerst terecht! Ik ga duimen dat de volgende poging het wel lukt...
Wie, wat, waar Sugarblossom, 1e IUI, WLE, 1e IUI, Hendrika, 1e IUI Marlida, 2e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, 2e IUI Saard, 1e IUI Mirandadep, 1 IUI Medicatie Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon Hendrika, Clomid en pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep. clomid en pregnyl FM afspraken IUI behandeling Hendrika 27-11 Liesje87 03-12 flower27 27-11 Marlida 06-12 Saard 23-11 Mirandadep, nog onbekend, hele late eisprong.... Wanneer testen Hendrika 10-12 Liesje87 17-12 flower27 10-12 marlida 20-12 Saard 7-12 Zwanger Ik heb mezelf er ook bijgezet. Vanmorgen weer een fm. gehad. Nu zit er links ook 1mm. Dus dat geeft hoop dat clomid misschien nu gaat werken, vandaag de late genomen. Vrijdag weer terug. Ik ga deze maand echt ruim over de 40 dagen heen met mn cyclus. Mocht het deze cyclus niet raak zijn, dan de volgende meteen aan de clomid (3-7). Want op dag 17 pas beginnen, is ook niets. @flower27, spannend hoor, ik hoop dat je gevoel goed zit!!! @iedereen, succes met wachten
@marlinda spannend zeg!! Jij straks ook op het wachtbankje zou een mooi kerstkado zijn. @saard balen zeg dat je ongi bent geworden, veel sterkte vandaag en de volgende ronde er weer met positieve gedachten tegenaan. Heb jij ook iui gehad met hormonen ? en hoe lang was je cyclus nu ? @hendrika toch zeggen die pms klachten niet altijd wat, want het zijn ook zwangerschapsklachten, ik heb net nog even de test bekeken maar is nu ook helemaal wit geworden hoor. Pff nog 5 dg trek het wachten echt niet meer, helemaal omdat ik dacht dat het toch niet raak zou zijn, vanwege mijn eitjes maar na vanmorgen met het roze verlies met slijm, krijg ik behoorlijke hoop is precies 9 dg na ei . Heb sinds het slijmverlies een trekkerig gevoel in mijn liezen en hele lichte ongipijntjes. Ook dit is nieuw voor mij en in die 18 maanden niet gehad. Spannend dus !!
@flower: nee heb zonder hormonen omdat me cyclus verder goed is... Had nu een cyclus van 26 dagen, zoiets heb ik altijd wel ongeveer.. En wat spannend jou verhaal zeg! De klachten die nieuw zijn... En zo lastig he die dagen wachten!!! Ik ga voor je duimen meid!!
Saard meid, wat jammer nou! Balen zeg! Ik ben net weer terug. Nu alleen op terugweg ruzie met mannietzolief, das balen. Heb nu idee van bad karma en dat het negatieve invloed heeft, pfff. Hoop dat dat gevoel snel weggaat, had er zo'n goed gevoel over. De iui-juf complimenteerde me met mijn slijm (hahaha) en er waren 26,miljoen zwemmers! En toen we naar buiten liepen stond er een vrachtwagen voor de deur met de naam die we hebben bedacht voor een meisje. En het zonnetje ging ineens schijnen. Ik zag het meteen als goed teken.. Lekker zweverig, maar je moet wat in deze tijden van onzekerheid!
hoi hoi, wij zijn nu bezig met de 4e IUI behandeling. Ik gebruik puregon en pregnyl. De eerste 2 behandelingen zijn mislukt, de 3e behandeling is afgebroken omdat de follikels om wat van reden ook niet wilden groeien. Nu hebben we vanmorgen een echo gehad en yes.....ik mag vanavond de pregnyl zetten(dit keer een dubbele dosis) dit is onze laatste IUI behandeling en hopelijk is IVF nietmeer nodig!! Hopelijk is het deze maand gewoon raak! dames, heel veel succes met de behandelingen. Ik snap nog niet veel van dit forum. Op een of andere manier kan ik de berichten niet meer terug vinden, alleen de prive berichten. Mocht ik niet reageren dan ligt dat niet aan jullie
@marlinda spannend goede aantallen en bijzondere (voortekens) zeg!! wat zou dat een mooi kerstkado zijn. @hendrika toch wel nog steeds klachtjes..ik duim voor je hoor @saard wat klote zeg van je ongi op naar de volgende poging vol goede moed!! @flower het klinkt ook bij jou nog steeds positief de kwaaltjes spannend zeg...duimduimduim @bolletje welkom hopenlijk is deze poging raak dat hoop ik voor je!!
@bolletje, ik duim voor je dat IVF niet nodig zal zijn ! @marlinda, gewoon vastpinnen op de positieve tekenen meid, die ruzie is ook maar een woordenwisseling he, het is waarschijnlijk niet jullie eerste of laatste ruzie, dus dat zal wel niet zo uitzonderlijk geweest zijn dan die vrachtwagen he @saard, wat jammer dat je je regels gekregen hebt Met goede moed op naar de volgende ronde, nieuwe ronde, nieuwe kansen ! @miranda, goed dat de clomid zijn werk al begint te doen. Het zal dan mss een langere ronde zijn, maar als de IUI lukt, dan maakt het uiteindelijk niet uit of het een lange of korte cyclus was he @flower, het klinkt daar wel heel goed he, spannend... Nog even en je NOD is daar, hopelijk met een vet positieve test !
@Iedereen Was gister helemaal gebroken weer s' avonds. Vroeg op ziekenhuis, ziekenhuis... houden jullie het nog een beetje vol? Gisteren FM en eitje was 17 en een half vanmorgen heeft de dokter bij mij Pregnyl gezet man man.. dat deed zeer zo'n grote spuit zo in die spier achter bij bil/been ongelooflijk. Heb echt in mijn hand gebeten moest ergens in bijten haha! Liep gelijk mank het ziekenhuis uit en in de auto zitten was ook niet fijn bij elke bocht of hobbeltje riep ik al auw. Hele dag last van gehad zeg een hele spierpijn daar :x vanavond paracetamol ingenomen.. snap niet dat het zo'n pijn deed/doet.. ben ik nu de enige? morgen IUI om 13:00 waaaaaaaaaaaaaaaaaah Trouwens..ik voel nog niet dat mijn eitje gaat springen??normaal voel ik een ovulatie altijd, heb wel hartstikke veel slijm dat is echt wel heel veel. @Hendrika Niet opgeven je hoop.. misschien stijgt het nog wel meis! Ik voel nog helemaal niks na Pregnyl® zetten.. of kan dat nog komen? Waaah dat lijkt me vreselijk dat testen @liesje87 Gynaecoloog zei nu weer soms 3mm per dag! Ik weet nu niet of dat 2e eitje ook groot genoeg is om te springen eigenlijk.. haha we zien wel Ik ga in ieder geval inderdaad morgen bij jullie op het wachtbankjeeee. Oooh Liesje is dat gekomen na IUI? die buikpijn? Hopelijk gaat het utrogestan goed zijn werking doen voor je korte LF! @mirandadep Dankjewel! Zou leuk zijn babyspulletjes voor ons allemaal @marlida Wow inderdaad een gedoe haha en dat op pakjesavond bij mij was de vraag of ik ook Pregnyl zou krijgen maandag avond maar werd toch dinsdag ochtend voor mij hahaha. Wat goed van die zwemmertjes ben zo bang dat de mijne niet beweeglijk zijn zit in de stress daar van een beetje. @Ons wondertje Een week en één dag 75 IE/ml Hoe ging het vandaag de punctie? Ja? kun je dat ook onder narcose? lijkt me ook inderdaad fijner! @Flower 27 Dankjewel!! Succes op het wachtbankje, spannend he? jouw NOD gaat al dichterbij komen en zo spannend wat je vertelde ik hoop het zo voor je @maria6 en @Hendrika Ja klopt! Hier ook korte cyclus en erg schommeling/onregelmatig vond mijn gynaecoloog. @Saard Dikke knuffel! Succes zeg en dat net voor kerst. De volgende IUI moet gaan lukken! @Bolletje1 OOooh zo spannend ik hoop zo dat deze IUI voor jullie lukken en jullie geen IVF nodig hebben. Heel veel succes duim voor je! Duim voor jullie suf denk ook aan jullie hoop zo dat het ons beloont wordt!
Wie, wat, waar Sugarblossom, 1e IUI, WLE, 1e IUI, Hendrika, 1e IUI Marlida, 2e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, 2e IUI Saard, 1e IUI Mirandadep, 1 IUI Medicatie Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon Hendrika, Clomid en pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep. clomid en pregnyl FM afspraken IUI behandeling Saard 23-11 Hendrika 27-11 flower27 27-11 Liesje87 03-12 Marlida 06-12 Sugarblossom 07-12 Mirandadep, nog onbekend, hele late eisprong.... Wanneer testen Saard 07-12 Hendrika 10-12 flower27 10-12 Liesje87 17-12 marlida 20-12 Sugarblossom 20-12 Zwanger
@marlida, tekens zijn altijd goed, dus blijf je positieve gevoel vasthouden he!!! Ik voel verder nog niet veel, af en toe een steekje, maar nog niet echt slijm te bekennen. Dit heb ik echt altijd en kan doordoor ook echt mn eisprong bepalen. Gisterenavond er thuis nog even over gehad. Ik baal zo dat we nu eindelijk IUI mogen doen, en dat mijn lichaam ineens "tegenwerkt". Zucht.... maar hopen dat er vrijdag weer groei in zit, want anders weet ik het echt niet meer....
hey meiden, Even een ego berichtje , maar probeer vanavond even op jullie allemaal te reageren. Ik had gister dat roze verlies, maar het is door blijven zetten en krampen, dus ik ben ongi geworden op dag 24 echt heel vroeg, dat heb ik nooit eerder gehad. Heb net het zh gebeld, want ik had eigenlijk vrijdag een afspraak met de gynocoloog, maar omdat ik toch besloten heb om door te gaan in december en de hormonen dagelijks te spuiten, moet ik waarschijnlijk nu al gaan beginnnen. . Ik had stiekem zo,n hoop een zwangerschap, was net echt wel eventjes verdrietig. Maar ik ga er weer positief tegenaan en heb zo telefonisch een gesprek met de gyno hoe en wat . Dus ben erg benieuwd. Lieve meiden ik moet gauw nog even wat werken. Ik reageer vanavond op jullie berichten. Liefs flower
Aaaah flower, meis toch! Wat balen zeg!!!! Snap heel goed dat je er verdrietig van bent... Sterkte meis... Hoop dat je gesprek met de gyn goed gaat verlopen! Liefs
Hey flower, wat balen zeg!! Ik hoop dat je gesprek met de gyn. goed verloopt en dat je snel verder kan met de volgende poging!! Sterkte meis!
@Flower weet niet wat te zeggen... lees eerst je hoopvolle berichtje en dan het bericht dat je nu al ongi bent geworden Echt k*t meid! dat is het al wanneer het niet lukt maar op die dag hou je er nog een soort van rekening mee... Ik ben benieuwd hoe het gesprek met de gyn is gegaan hopen dat je weer snel voor de volgende ronde kan gaan. een succes ronde!!! Sterkte meid... *knuf* @Marlida Balen dat de dag geëindigd is in een beetje ruzie maar dat zal de kansen op een zwangerschap echt niet verminderen hoor iedereen heeft wel eens woorden Bijzonder van die vrachtwagen zeg!! Ik ga weer voor je duimen! @Bolletje Welkom!! veel succes met de 4e IUI, ik ga voor je duimen dat deze ronde raak mag zijn! @Sugar In je bil Ik heb m zelf in mn buik gezet, was wel wat gevoelig maar kan het niet als pijn omschrijven...maar in je spier lijkt me idd wel erg pijnlijk! Misschien was in een spier nu wel beter omdat je morgenochtend de IUI al heb?? Ik voelde ook niet dat mn ei op springen stond tot de ochtend van de IUI @Miranda Ik snap dat je baalt..is het eindelijk zo ver moet je alsnog wachtten.. Hopelijk is een volgende ronde niet nodig, maar zo wel dan zal het vast niet zo lang duren als nu omdat je dan waarschijnlijk gelijk met de clomid mag beginnen
Hoi hoi.. Ik ben nieuw hier, dus zou beginnen met me voor te stellen Ik Ben Wendy en mijn vriend en ik zijn al 2,5 jaar bezig. Een jaar in een ziekenhuis gelopen die helemaal niets deed. Toen na een ander ziekenhuis gegaan en deze deden gelijk allemaal dingen en onderzoeken. Hier ben ik sinds februari onder behandeling. Al meteen is PCOS vastgesteld, dus gelijk begonnen met clomid 100mg. Sloeg elke maand netjes aan, dus keurig een eisprong en een cycles van 32 tot 33 dagen. Voorals nog niet zwanger! Vorige maand zaad van mijn vriend getest, bleek niet helemaal goed te zijn maar je kon er wel gewoon zwanger van worden. Vorige week weer getest en gekeken of het zaad beter kon worden gemaakt voor een iui behandeling. Gister gebeld voor de uitslag, en er werd mij verteld dat ik gewoon deze maand mag beginnen met IUI. Dus ben heeeeel erg blij, maar vind het tegelijk ook erg spannend. Er is mij uitgelegd dat ik gewoon op cycles dag 3 tot 7 clomid moet slikken en weer bij dag 14 moet komen voor een echo en ze gaan met dan alles uitleggen. Dus vraag me toch een beetje af of het deze maand al wel wat word de assistent zei van wel aan de telefoon dus erg benieuwd. Ik moet maandag weer ongi worden dus eerst maar afwachten of ik het wel word natuurlijk Kan iemand mij een beetje vertellen hoe de IUI in zijn werk gaat en of het pijn doet? Ben erg benieuwd.. Liefs Wendy
Sugarblossem meid je mag hem ook in je buik zetten hoor. Gewoon een rolletje nemen en daarin spuiten. En heeeeeeeeeeeeeeeel langzaam anders doet het ook nog extra pijn. De pu was goed onder narcose, nu wel buikpijn. Maar helaas maar 4 eicellen, moet nu tot vrijdag afwachten hoe en wat qua bevruchtingen.