@miranda, wat balen Ik had eerlijkgezegd ook schrik deze ronde dat er mss wel te veel eitjes zouden rijpen door de clomid, aangezien ik ook een natuurlijke cyclus heb. Het positieve is dat ze dat nu weten voor de volgende ronde, en dat er mss andere medicatie gegeven kan worden... Het is echt dubbel he, als je ervoor gaat is de kans heel klein dat alle 6 de eitjes bevrucht worden, of dat er meerdere bevrucht worden, maar je weet natuurlijk nooit, en stel je voor dat je dan toch zwanger wordt van een vierling of vijfling of zo, dat risico kan je natuurlijk niet nemen. Ik kan me voorstellen dat dit voor jou echt enorm moeilijk is, dikke knuffel meid ! @wendy, idd, dan hadden ze dat maar niet moeten zeggen, eigen schuld, dikke bult als ze je beloven dat de behandeling doorgaat, dan moeten ze dat ook waarmaken... @saard, als je vriendin wist dat jullie al 3 jaar bezig zijn om zwanger te worden, is dat idd wel heel ongevoelig van haar. Mss is het best dat je haar dat gewoon zegt, eens met haar babbelen, zodat ze weet dat je dit echt niet mooi vind van haar, en dat het hard aankwam. Zij deed het mss omdat ze gewoon niet wist hoe ze het je moest vertellen... @natasja, veel succes de 16e, dat is de dag voordat ik mag testen, we kunnen samen aftellen Hopelijk krijg je dan goed nieuws en kan je snel daarna de IUI krijgen ! @marlinda, dat probeer ik ook, gewoon me meer bezighouden met de dagelijkse bezigheden ipv het zwanger worden, al is dat niet altijd even makkelijk natuurlijk ik kan het toch niet laten om op het forum te komen kijken wanneer ik niets te doen heb... Ik wacht trouwens met je mee op de eerste zwangere op ons forum
@hendrika, idd gewoon afwachten meid, als je zwanger bent zal je je maandstonden toch niet krijgen, en kan je uiteindelijk niet anders dan testen, dus hopelijk mag het bij jou zo gaan. De hoop niet opgeven, zolang er geen bloed is, is er hoop
Idd Liesje Ik heb al te vaak met een uitelkaar gesloopte test boven een lamp zitten turen daar heb ik nu echt geen zin meer in....
@liesje87 dat denk ik ook dat het door de vloeistof komt heb het nog even op Twitter na gevraagd ook daar zeggen ze het. Hahaha wat je zegt klopt wel! Ik heb er nog steeds last van.
@sugarblossem de eerste iui is begonnen ik hoop voor je met sucses!! bedankt ook voor de vriendschapsuitnodiging @hendrika hoe voel je je? vandaag was toch je nod geloof ik?
@saard jeetje wat naar dat die vriendin het zo laat weten via sms..misschien bij haar de angst voor jou reactie in reallife.. @mirandap wat kote van de teveel gegroeide eitjes zeg... 2012 wordt gewoon goed begonnen hoop ik voor jullie!! @natasja spannend nog voor kerst beginnen sucses ik duim voor je! @marlida 2e poging van start gegaan en ik hoop op sucses deze keer!! @wendy86 voor jou ook bijna zover dan wel lastig he die feestdagen zo ertussen, maaruh beloofd is beloofd zou ik zeggen tegen je arts
ik ben trouwens woensdag ook weer in het zkh geweest voor het advies gesprek met de gyn. voorlopig nog geen bloedverdunners maar dat gaan ze nu nog eens extra uitzoeken en daar hoor ik begin januari meer over. als ik eenmaal zwanger ben moet ik de eerste weken ascal lichte bloedverdunner slikken..schijnt tevens miskraam te verminderen schijnbaar..en dan tijdens het kraambed moet ik zeker fragmin spuiten om trombose tegen te houden... zo en nu op naar poging 1 in januari/febr...hopenlijk valt mijn cyclus net goed in januari
Hoi meiden, hoe is het hier?? Vandaag geen bloed gezien, dus dat is al positief omdat ik al eens eerder na gebruik van Clomid een korte LF had. Dat is nu in ieder geval netjes en hopelijk blijft het bloed nog een maand of 9 weg De ongi klachtjes zijn er nog, maar niet heviger geworden en mn temp is ook weer omhoog gegaan dus maar afwachten wat morgen brengt....
Jeetje kan me voorstellen dat dat pijn doet zo'n opmerking. Als het lukt met iui dan weten we dat pas begin januari, dan zou het een heel mooi verlaat kadootje zijn. Ik heb de pregnyll ook bij mij in de deur van de koelkast liggen, bij de apotheek zei ze op de middelste plank het beste is omdat daar de temperatuur constant is.
@Henrika, ik duim en hoop dat je morgen (vandaag dus) goed nieuws komt brengen !!! Het is in ieder geval al goed nieuws dat je regels nog niet doorgekomen zijn op je NOD he @natasja, ik bewaar de pregnyl ook in de deur van de koelkast hoor, maar ik ga het wel pas kopen een dag voor de inspuiting of op de dag zelf (ik krijg het voorschrift pas bij de laatste echo voor de IUI). @daan23, zou ik mogen vragen wat het probleem is bij jullie, waarom je die medicatie zou moeten nemen wanneer je zwanger bent ? Hier zijn we nog steeds aan het wachten, ik voel weinig of niets. Af en toe eens wat steekjes in mijn onderbuik, en af en toe wat steken of een pijnlijk gevoel in mijn borsten. Verder niets, dus afwachten is de boodschap...
Hendrika hoe is het vandaag? Heb je je kunnen inhouden met testen? @Pregnyl, die ligt bij mij op de bovenste plank en als er geen plaats is in de deur. Bij mij heeft niemand iets aangegeven over de beste plek. Zal hem voor de zekerheid op de middelste plank leggen, heeft het daar in ieder geval niet aan gelegen haha. Liesje en Sugarblossom, we lopen een beetje gelijk in de wachtweken, samen hopelijk op naar een heel fijn kerstkado! Vandaag had ik weer wat krampjes en pijnlijke borsten, er gebeurt dan toch wel wat, volgens mij heb ik dat normaal niet zo. Of ik let er gewoon heel erg op, inderdaad liesje afwachten is alles wat we kunnen doen..
ik heb een vraagje.. wanneer mag/kan je na een iui behandeling eigelijk testen? nu is dat met pregnyl 14 dagen na de spuit, ik doe dat nooit word altijd 16 of 17 dagen na de spuit ongi dus dat wacht ik dan altijd af. was nu benieuwd hoe dat precies met iui werkt
@natasja de apotheek heeft ook tegen mij niets gezegd over de plaats in de koelkast, het klinkt wel logische, ik ga het ook maar doen de volgende ronde en dan maar in een bakje dat als er iets lekt dat dan niet het doosje er onder zit @wendy 25 sept heb ik de pregnyl gezet (dag 14) 27 sept de IUI (dag 16) en 10 dec zou ik mogen testen (dag 29) Hier nog steeds last van wat ongi klachtjes maar het word niet erger en het belangrijkste; nog geen bloed! Vanochtend kreeg ik een flinke kramp en druk in mn heupen, dit heb ik altijd wanneer ik ongi wordt en wanneer ik dan naar het toilet ga is er dus bloed. Dus op het werk gelijk naar de wc...niks...en daarna nog zo'n 10x geweest haha de rest van de dag nergens meer last van Mn temp was vanochtend wel 0,1 gedaalt maar ligt nog wel boven de coverline, wanneer dit morgenochtend ook zo is en er nog geen bloed is dan ga ik een testje wagen
@Hendrika Die datums kloppen niet denk ik sept. clomid en iui en dan dec pas testen?? Wat spannend voor je! Was dit je eerste IUI?
@ Hendrika Oke, ik vind het zoooo spannend voor je. Ik moet het morgen worden, had vanmiddag wel hele erge ongi pijn dus word het denk ik wel gewoon. We lopen (mocht) je ongi worden dus beetje tegelijk. MAARRR je word het gewoon lekker niet
Als ik ongi wordt dan idd maar morgen lopen we gelijk en kunnen we gezellig een bakkie doen in het Maasstad haha
Ik loop in het MCA Alkmaar Ja het komt dan goed uit zo tussen kerst en oud en nieuw met IUI. Ik krijg altijd op cd 15 pregnyl soms op cd 16. Dus net een dag na kerst. En moet je dan 2 dagen na pregnyl de IUI???
Oh dan haal ik je door de war met iemand anders haha meestal krijg je ongeveer 36 uur na de pregnyl de IUI behandeling omdat je ei binnen 36 tot 48 uur na de pregnyl springt