Over symptomen gesproken... Ik werd vanmorgen wakker en ga naar de wc licht roze bloeding / urine. Ik dacht wat is dit!! :x 9 DPO zou ik nu al ongesteld worden op CD 22?
He meiden, Ik heb alles bij gelezen maar het is weer eens te veel om iedereen te kunnen reageren Ik zal weer si wat vaker langs komen haha Hier ben ik aan het wachtten op mn ongi, zaterdag de laatste Primolut ingenomen dus het kan ieder moment komen, als het tenminste zn werk heeft gedaan
Ik vind ook dat het hoog tijd wordt dat er op z'n minst 1 iemand (liefst iedereen natuurlijk ) zwanger wordt, want momenteel is het in dat lijstje veeeeeel te leeg hoor ! @sugar, wat raar, het kan natuurlijk ook een innestelingsbloeding zijn he, ik duim voor je @Hendrika, ik hoop dat de primolut snel z'n werk doet, zodat je kan beginnen aan de volgende ronde ! Ik voel me sinds gisteren zo enorm emotioneel. Ik wil het niet meer, ik wil de teleurstelling niet meer, ik wil en moet gewoon zwanger zijn, zo voel ik me Stom natuurlijk, want dat zal niets veranderen aan de situatie, of ik zwanger ben of niet is normaalgezien al bepaald he...
@sugar, ivm dat gerommel, wat jij beschrijft is precies wat ik dus iedere ronde hebt voor ik m'n regels krijg. Ik wil je niet ontmoedigen hoor, bij jou kan het zeker een teken van zwangerschap zijn, is bij iedereen anders he... Ik denk trouwens dat die bloeding (als het niet te veel wordt) wel eens een goed teken kan zijn bij jou hoor, dat hoor je vaak, enkele dagen voor nod een innestelingsbloeding...
Ik snap je wel hoor ik heb ook al eens gezegd, weet je wat..ik stop er mee...ga aan d epil en dan weet ik tenminste zeker dat ik niet zwanger ben:x geen hoop..geen teleurstelling meer.. Maar ja..dan ook zeker weten geen kindjes en door die gedachte gaan we gewoon door...maar makkelijk is het niet, en wennen doet het al helemaal niet.. Maar ooit wordt ons geduld beloond! Dat moet gewoon
Dat zou wel heel vroeg zijn! Ik duim voor je dat het een innestelings bloedingkje is!! Hoop dan ook dat het vandaag weer gewoon verdwijnt.. *duimt!! Andere meiden, veel sterkte en succes! Lees later weer bij etc. !!
Ik weet het niet hoor nog steeds hetzelfde hier. Af en toe veeg(je) en dan weer niks heb ook geen kramp en borsten nog steeds pijnlijk zit niks anders op dan te wachten. Ik vind het wel vroeg voor ongi ook. Ik zit nu ook even in een sleur snap mijn lichaam niet meer pfff word er toch maar onzeker van weer. @Liesje87 Dat heb ik normaal ook op de dag van mijn ongesteldheid. Maar die bubbels begonnen nu al 6 DPO zo gek maar snap ik snap je! Die bubbels hoor ik nu weer niet haha of hoe noem je dat gerommel? Haha echt wel leeg dat lijstje onder Zwanger dat is niet goed Bedankt voor het duimen meiden. Ik duim keihard voor jullie terug! Een hele dikke knuffel. SAMEN STERK!! Ik ga het avondeten maken. Vandaag dagje moeten schoonmaken paar uurtjes flink omdat onverwachts de makelaar om 16:00 zou komen. Gelukkig was mijn moeder even gekomen om te helpen echt te lief!! Fijne avond allemaal!
@sugar, wel vroeg voor je menstruatie, hopen op een innesteling. @henrika, soms denk ik dat ook wel eens hoor, geen stress meer. Ik heb sinds gisteren weer hoofdpijn, meestal ruim een week voor mn menstruatie, en dan weet ik het wel weer....zucht. Raar vorige 2 maanden had ik het niet, wist ook dat ik niet zwanger kon zijn, mocht niet ivm baarmoederfoto en daarna door de overstimulatie....waarom nu ineens weer die ..... hoofdpijn. Nu ook een beetje menstruatie-achtige pijn, hou mezelf maar voor, dat het wellicht mn innesteling kan zijn, maar ik weet het niet meer. Ik zeg heel stoer dat ik er niet op moet rekenen de eerste keer, maar je hoopt het zo erg he. Dat zwangerlijstje lonkt gewoon. Iedereen succes. Heerlijk om zo even je hart te luchten.
@mirandadep dankjewel! Ik hoop dat bij jou ook zo erg dat het een innesteling krampje is *duim duim duim duim*
Wat een verhalen alweer, bijna niet bij te houden @sugar: de kijkoperatie heb ik 28 dec al gehad, was niks bijzonders te vinden. Hoop voor jou dat je eindelijk zwanger mag zijn!!
Hallo dames, Had nog niet veel meegeschreven omdat ik nog moest gaan beginnen met de eerste IUI. Daar zijn we nu mee begonnen. Gisteren de eerste tabletten Clomid ingenomen en volgende week dinsdag de eerste FM. Klinkt raar maar ik vond het gisteren wel spannend om de eerste tabletten in te nemen...nu gaan we echt beginnen mits er geen overstimulatie plaatsvind natuurlijk!
@Siesie83 Oké dan maar het was allemaal wel goed gegaan? was je niet zenuwachtig? Eline1983 Spannend heel veel succes hopelijk slaat het aan @Iedereen Bloed is vanmorgen over gegaan op minimaal bruine veegjes. Ik denk dat het straks gewoon doorzet en voorbode is dat ik ga menstrueren.
Ben vandaag een beetje emotioneel. Nog steeds bruinbloed dit zit echt niet goed straks breekt het echt door weet het eigenlijk wel zeker en heb last van onderrug waar ik al een tijdje mee loopt na vroege miskramen te hebben gehad. Ik heb bijna jaar geleden een paar maanden fysio gehad en het is weer flink verslechterd mijn rug. Vanmorgen kon ik mijn bed niet meer uit Ik ben dit zo zat dat ik naar een Acupunctuur ben gaan zoeken en gelukkig.. er zit er één in de buurt! Morgen ga ik ze bellen voor deze redenen: slaaploosheid onvruchtbaarheid stress onderrug Ook heb ik van verschillende mensen gehoord dat het helpt voor een goede doorstroming in het bloed en innesteling. Wat niet baad wat niet schaad ik ga het gewoon doen! Morgen maar even bellen naar de acupuncturist hoe en wat en wanneer ik terecht kan.
@sugar: Mijn kijkoperatie is goed gegaan, geen endometriose gevonden en alles zag er uit zoals het eruit hoort te zien. Was na 1 week alweer aan het werk en na 1,5 week alweer aan het hardlopen. Is me 100% meegevallen! Was wel erg zenuwachtig ja, behalve vlak van te voren, toen werd ik gelukkig wel rustig. Wat balen dat je wrs toch ongesteld wordt... En dan ook nog al die vage klachten erbij. Al die emoties+hormonen, daar wordt je niet echt happy van. Sterkte meid! @eline: wat spannend dat je met de Clomid bent begonnen! Ben benieuwd hoe je erop gaat reageren. Heb het zelf 1x gebruikt vorig jaar, miss moet ik het in de komende maanden wel weer slikken voor de iui behandeling. Ik voelde me er niet heel goed bij, emotioneel en erg moe. Maar iedereen reageert er weer anders op. Veel succes met de 1e behandeling! @maria: Heel veel succes morgen, zal aan je denken!
@Iedereen Haha pff had het er net even over gehad met mijn moeder die geeft me weer de twijfel... zal je dat nou wel gaan doen? met acupunctuur. Ik had in ieder geval ook nog in mijn hoofd om vaker te gaan zwemmen wat ook wel verlichting kan geven. Nu twijfel ik weer en misschien moet ik het toch maar eerst proberen om te zwemmen en heb je ook wel weer wat meer beweging! @Siesie83 Ben blij dat er geen endometriose is gevonden! Fijn dat je alles weer snel opgepakt hebt Kan me wel voorstellen dat je even zenuwachtig bent geweest had het met HSG toen. Hele dag op de wc, shaken als een rietje ze hielpen met toen ook pas om 15:30! Ja het is erger geworden hier. Begin langzaam buikpijn te krijgen. Denk morgen of overmorgen dat ik naar de gynaecoloog kan gaan bellen voor eerste FM en te beginnen met Fostimon spuiten. Met mijn vmk's was mijn eerste symptoom ook echt de misselijkheid. Denk dat als ik dat niet heb dat ik wel van naar uit kan gaan dat het ook geen zwangerschap is.
bruinbloed verlies is meestal oud bloed, ik heb dat ook gehad bij mijn allereerste zwangerschap 6 jaar geleden. Houdt moed. Wanneer mag je testen? Of mag je een bloedtest laten doen?