:x:x:x Ik duim hard voor jullie dat die testen jullie gewoon in de maling nemen! en jullie beide gewoon laat posi zullen testen het moet hier toch een keer roze worden!:x
Goedemorgen.. Nee dat geldt niet inderdaad... heb ik best vaak gehad die vage streepjes.. Maar hoe gaat het vandaag ? Geen menstruatie hopelijk.. Ik ben vannacht gaan slapen met een inlegkruisje.. vanmorgen al wat bruinverlies gevonden Nu wachten tot het doorzet..
Ik ben toch ongesteld geworden vanmorgen. Maandag 6 feb heb ik een evaluatie met mijn gyn, van wat nu verder. Nog 3x iui of meteen ivf
Jeetje meiden!!! Ik had zo op roze gehoopt!!! Op een gegeven moment ben je er echt klaar mee he, elke maand die teleurstelling!! Bah!! Gisteren 2e IUI gehad, ik ben heeel positief en ik hoop maar dat ik dit een keer vol blijft houden, want dat verschilt echt per dag.... Na opwerking 71% beweeglijkheid. Vorige keer werd er gezegd 36% maar of dit nou voor of na opwerking was, weet ik dus niet. Er werd toen wel gezegd dat het net goed is voor IUI, nu was de gyn. voor mn gevoel wel positief. Dus zen zen laat die positieve test maar komen. Ik hoop dat ik het een beetje van me af kan zetten, maar dat zal wel niet, vorige maand, schoot het constant door mn hoofd en als ik er even niet aan dacht, begon mn man er wel over haha... Meiden heel veel succes!! Hou moed he. @Natasja73 ben benieuwd wat de gyn. zegt of doorgaan met IUI of door IVF.
Balen meiden Ik had echt gehoopt dat er eindelijk eens wat roze bij kwam op onze lijst.... Hoeveel IUI's heb je nu gehad natasja? @Miranda we lopen bijna gelijk dus! De slopende 2 weken beginnen weer, ik heb alvast veel leuke dingen gepland voor de komende 2 weken dus ik hoop dat ik er niet al te veel aan ga denken
dit was mijn 3e iui. ik doe nu heel erg mijn best om niet weer in die diepe put te zakken, het is zo frusterend. heb straks een gesprek met een spv-er van het zk. de stress die mijn ex al maanden veroorzaakt is denk, en naast mijn leeftijd de oorzaak dat het maar niet wil lukken.
Ahh sh*t zeg!! Snap dat je er doorheen zit!! Wat is een SPV-er ? Je hebt alle nodige onderzoeken wel gehad neem ik aan ? Hebben ze je hormonen ook geprikt ? Want als er een teken is van overgang kunnen ze dat al ruim een jaar van te voren zien aan je hormonen.. Wat hoop je zelf ? Nog 3x iui of liever IVF ? Sterkte !!!
Wie, wat, waar Eline1983, 1e IUI Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust WLE, 1e IUI, Hendrika, 2e IUI Marlida, 3e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, 4e IUI Saard, 1e IUI Mirandadep, 1e IUI Natasja73, 3e IUI Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (januari) Slunae, 3e IUI Medicatie Eline1983, clomid en pregnyl Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon Hendrika, Clomid 100mg en pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep, pregnyl Natasja73, pregnyl Esther, Puregon en pregnyl Wendy86, clomid en pregnyl FM afspraken IUI behandeling Natasja73 20-01 Liesje87 01-02 Mirandadep 02-02 Hendrika 04-02 Wanneer testen Natasja73 03-02 Eline1983, 08-02 Liesje87 15-02 Mirandadep 16-02 Hendrika 18-02
@Siesie83 Wat leuk heel veel plezier! Wij willen ook van de zomer waarschijnlijk (voor het eerst) naar Noorwegen. Laat je weten hoe het geweest is? en welke plaatsen jij bent geweest? @Hendrika Hoe is het geweest vandaag? @Natasha73 Succes maandag! Weet je al wat je wilt? Denk je dat het aan je leeftijd ligt dan? ik ben soms bang dat het bij mij niet lukt omdat ik op mijn 10e ongesteld werd ben nu 27 jaar en in april wordt ik 28. @Iedereen Hoe gaat het met jullie? ik zie dat niemand zwanger is vreselijk had het niet verwacht had nu wel op roze gehoopt op één van jullie. Ik zit vandaag op dag 24 verleden keer werd ik ongesteld heb nu alweer bruine / roze veeg en denk dat het wel gaat doorzetten het is nog vroeg. Verder ben ik nog ziek ben behoorlijk ziek geweest op het randje uitdroging moet nu nog steeds oppassen. Sinds vanmiddag gaat het goed moet veel drinken en heb alleen maar plat gelegen van de pijn en krampen en alleen maar naar wc geweest vannacht wel 6-7 keer en een hele week lang ben precies al 1 week ziek. Ben ook naar de HA geweest, mijn maag is gaan zweren en heb medicijnen gekregen voor 15 dagen. Ik hoop dat het vannacht niet weer zo'n rot nacht wordt. Ik denk dat ik nog 1 ronde zonder IUI moet doen zolang ik nog ziek ben gaat het niet lukken ook al had ik dit keer wel IUI willen hebben. Gisteravond had ik het ook weer even moeilijk met 'zwanger worden' en vanmiddag kreeg ik weer een dipje. Ik zie iedereen zwanger worden op dit moment die ik ken dat is best allemaal even slikken. Sterkte lieve meiden!!
Wie, wat, waar Eline1983, 1e IUI Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust WLE, 1e IUI, Hendrika, 2e IUI Marlida, 3e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, 4e IUI Saard, 1e IUI Mirandadep, 2e IUI Natasja73, 3e IUI Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (januari) Slunae, 3e IUI Medicatie Eline1983, clomid en pregnyl Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon Hendrika, Clomid 100mg en pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep, pregnyl Natasja73, pregnyl Esther, Puregon en pregnyl Wendy86, clomid en pregnyl FM afspraken IUI behandeling Natasja73 20-01 Liesje87 01-02 Mirandadep 02-02 Hendrika 04-02 Wanneer testen Natasja73 03-02 Eline1983, 08-02 Liesje87 15-02 Mirandadep 16-02 Hendrika 18-02 Lijst weer even aangepast. Ik stond nog op 1e IUI.... Iedereen succes!!
Hoi meiden Hier is alles goed gegaan vandaag Dit keer ging wel anders...krijg nu wel duidelijke uitleg over de zaaduitslag helaas viel het wel tegen Ik dacht dat het na opwekking wel meer zou zijn maar nu was het Voor bewerking 30 miljoen waarvan 30% A&B en na opwerking 4 miljoen waarvan 25% A&B ik snap hier niks van het was dus niet echt goed maar ja...als er maar 1 tje bij zat die de juiste weg weet te vinden Vorige keer had ik ook s'ochtends al flinke buikpijn, nu helemaal niet Maar om 3 uur begon het dan haha ik loop dus al vanaf 3 uur met flinke kramp, echt een zeurend gevoel precies zoals het de vorige keer voelde dus ik ga er maar vanuit dat rond 3 uur mn ei is gesprongen Tja...en nu maar wachtten he
Jeetje meis het zit je niet mee zeg.. Heel veel beterschap. Dat is ook heel erg pijnlijk, maar aan de buitenkant kan je niet zien hoelang zij misschien al bezig zijn geweest om zwanger te raken
@Natasja73 Dankjewel lieverd! Ik ken ze wel en hoelang hun ermee bezig zijn geweest weet ik wel Hoe is het met jou? succes maandag ik denk aan je, laat je wat weten meis? @Hendrika Aaaah jammer van het zaad.. maar ik hoop inderdaad ook dat er eentje is die de weg vind. Nu op het wachtbankje waar we liever niet zitten (willen verlost worden) Duim!!
@Natasha73 @Iedereen Heb nog even een test gedaan maar het was helaas spierwit Laat de duivels maar weer komen dan kunnen we weer verder.
@ henrika ik weet even ook niet hoe ze dit bekijken. Ik kreeg de vorige keer te horen 71% beweeglijkheid maar verschillen tussen AB enz. heb ik niet gehoord. Ook weet ik niet hoeveel, ik dacht maar 1 miljoen, jij heb wel 4 miljoen.... Het is afwachten meid, bij ons is het zelfs 1x spontaan gelukt, dus je weet het toch niet. De timing was in ieder geval goed!! Succes met wachten, ik wacht "geduldig" met je mee. Ik hoop maar dat ik niet over een paar dagen al weer ongie hoofdpijn heb, net als vorige maand, want dan weet ik al genoeg.
@sugarblossem ga je de komende cyclus weer voor IUI of neem je nog een ronde rust?? Ik vind het knap hoor, zou daar zelf niet voor kunnen kiezen, maar de cyclussen dat het moest, was ik wel heel ontspannen, dus het is wel goed voor je. Hoop dat je snel ongie. wordt of ja eigenlijk niet, maar je snapt het wel toch! Op naar de volgende ronde. We kunnen wel wat roze gebruiken. Ik ben nog steeds heel erg positief. Hebben jullie trouwens ook last van een opgezette buik, ik denk dat het door de pregnyl komt.....