Goedemorgen allemaal, Er is weer veel geschreven! Als eerst, Hendrika, bedankt voor je reactie. Dus als ik een cyste zou hebben zou dat op de echo te zien zijn dus.. denk dat ik me dan geen zorgen hoef te maken ? Of moeten ze daar specifiek naar zoeken ? Ik heb al een paar maandjes steeds veel pijntjes na de eisprong, maar nu deze laatste 2 maanden ook pijn na de menstruatie, soort spierpijn, trekkerig gevoel en soms een steek binnenin. En wat ik nooit gehad heb, menstruatie, dan 1 of 2 dagen normale afscheiding, en dan weer een restje bloed Jij hebt dus ook veel slijmverlies nu ?! Dat had ik dus ook vorige ronde.. en een pijntje binnenin.. Misschien toch niet meteen een ontsteking, maar een reactie op de iui zou goed kunnen. Hoop dat het snel weer over is en je niet naar de HA hoeft ervoor, maar goed dat je even belt. Hoe is het vandaag ? Je houdt het tegelijk ook wel spannend zeg! Wanneer is je nod ? Mirandadep, jij ook bedankt. Toch wel fijn dat ze opzich vanzelf verschijnen die cystes jouw nod is al bijna he ? Hoe voel je je ? Natasja73, fijn dat je hormonen geprikt zijn en dat alles goed is!! Veel sterkte met alles wat er speelt in je leven.. zal je idd zien dat alles tegelijk op je af komt.. hou je sterk he!! Siesie83, ik zie dat je weer terug bent! Zo te horen echt goed genoten van je vakantie, en wat fijn dat je daar helemaal niet hebt gepiekerd! Het zal hier wel in de lucht zitten vermoed ik Wel erg jammer dat het op de valreep niet raak was alsnog, nu begint het echt voor je!! Heb je al een datum voor een eerste eicelmeting gekregen ? Zie je er erg tegenop de IUI ? Liesje87, de ingreep pas op 20 maart.. dat kost je nog even geduld! En even aan de pil.. vervelend toch wel.. maar het zal je vast en zeker gaan helpen! Waar zit de vleesboom eigenlijk precies ? Sterkte en succes met wachtweken.. !! Sugarblossom, lees dat je ziek bent of was.. volgens mij heb ik een eerder bericht van je gemist. Kan het ook zo snel niet terugvinden anyway, beterschap!! Hier gaat het goed, de pijntjes lijken weer wat minder, maar ik ga denk ik toch even vragen aan de assistent straks. Ik heb wel gemerkt dat echt elke cyclus zo anders is dan de vorige etc. klachtjes symptomen verschillen enorm. Ik heb straks mijn eerste follikelmeting van IUI 3, ben benieuwd... heb al wel wat dingetjes gevoeld.. hoop dat mijn eitje dit keer een beeeeetje sneller is dan voorgaande ronde. Weet ook eigenlijk niet of ze op zondag IUI doen, maar ik blijf er wel steeds aan denken dat ze de vorige keer de IUI op maandag wilden plannen, en dat ze dan mooi 2 dagen te laat waren geweest... Ik ga dit keer weer m'n gevoel volgen. Als jullie een regelmatige cyclus zouden hebben met goede eicellen, zouden jullie het dan het liefste doen met Pregnyl of op natuurlijke cyclus ? Ik heb namelijk wel de ervaring dat door (hoogstwaarschijnlijk) stress mijn eitje wat langer op zich laat wachten..wat dat betreft vind ik Pregnyl fijner, dan weet je een beetje wanneer hij ongeveer springt..maar met Pregnyl heeft temperaturen volgens mij niet zoveel zin, gezien die toch omhoog stijgt met de hormonen...meten is weten, dus ja, ben benieuwd welke voorkeur jullie zouden hebben! Nou goed, ik ben er weer vandoor, succes meiden en tot schrijfs!! Liefs Slunae
@Sugar: Ja 1-5 mnd is echt supersnel! Dan zou ik nu al een kleintje hebben van dik 1,5 jaar, als het bij ook ons zo snel gelukt was... Gek idee, hè? Noorwegen is echt prachtig! Zeker een aanrader. Waar willen jullie nog meer naartoe, behalve Oslo? Meid, wat rot dat je je nog steeds niet fit voelt, bel vandaag maar gewoon even met je HA, dat kan geen kwaad. Rustig aan!
@Sugar Nog steeds niet fit Dan heb je het flink te pakken meid!!! Ga je komende ronde voor IUI of neem je nog een maandje rust? @natasja Ik zit nu op 9 DPO vorige keer werd ik op 15 dpo ongi dus ik denk dat ik wacht met testen tot de 15e dag dus zondag Gister al wel getest voor de pregnyl en deze was helemaal blanco @Slunae Een cyste zou idd wel zichtbaar moeten zijn bij je FM's maar ik zou wel aangeven bij je gyn dat je de laatste tijd wat klachtjes heb Vandaag vallen mn klachten net als gister mee, dat gevoel is er nog steeds en dan vooral wanneer ik recht zit (bij autorijden) en met overeind gaan Ik zou zeker voor de pregnyl gaan omdat je dan echt kan timen Ik temp wel gewoon met pregnyl en mn temp gaat ook pas echt omhoog de dag na de IUI, de pregnyl is nu helemaal uit mn lijf (blanco test) en mn temp blijft hoog
Hier alle hoop verloren. Gisteren toch weer last van hoofdpijn, wie hou ik nou eigenlijk voor de gek, ook dat ik lichte buikpijn te voelen, heb ik niet zo vaak last van. Vanmorgen wat slijm, dit is bij mij altijd een teken dat het niet gelukt is. Ik had zoveel hoop omdat ik vaak al 5 dpo wat slijm verlies. Dus ja, ik weet zolang er nog geen bloed is, is er hoop, maar ondertussen ken je je lichaam toch wel een beetje. Ik was er gisteren helemaal klaar mee, dat ben ik zoals velen wel herkennen, bijna elke maand wel hoor. Dus ja, ik ga me maar voorbereiden op de volgende IUI. Dat is dan alweer de 3e, wat gaat het toch snel....zucht. @hendrika, goed om te lezen dat je minder last heb en dat je temp. hoog blijft. @sugarblossem, hoop echt dat je snel weer de oude bent!
@mirandadep, dat is echt balen he, als je weer eens die zelfde symptomen hebt dan iedere maand voor je ongesteld wordt Hier had ik er tot gisteren nog een beetje hoop op, maar gisterenavond is het 'gerommel' in mijn onderbuik er dan toch doorgekomen, dus ik ben er ook zeker van dat het deze ronde niets wordt. Maar ja, je weet natuurlijk nooit, ik heb wel al gelezen van sommige vrouwen dat ze exact dezelfde tekenen hadden als ze zwanger waren, dan wanneer ze niet zwanger waren... @Hendrika, gelukkig heb je al minder pijn ! Ik hoop echt voor je dat het een goed teken is hoor, laat ons gewoon zeggen dat het een pijnlijke innesteling was @slunae, ik zou ook voor de hormonen gaan. Ik heb 1 ronde iui gehad zonder hormonen, en toen was de inseminatie pas op dag 21 (ik heb toen wel pregnyl gekregen). Met clomid heb ik nu iui rond dag 14, dus dat is toch bijna een week gespaard he Ik zou ook zeker voor pregnyl kiezen, omdat de eisprong zo echt goed gepland kan worden. Zonder pregnyl is het heel moeilijk om de inseminatie juist te plannen denk ik. Veel succes in je 3e ronde iui ! @natasja, goed dat de hsg niet te pijnlijk was en dat de resultaten goed zijn ! Ik heb tijdens de cyclus van de hsg zelfs inseminatie gehad, dus ik denk zeker niet dat het kwaad kan om deze ronde zwanger te worden. Ik denk dat het gewoon heel belangrijk is dat je tijdens de hsg niet zwanger bent, daarna is het volgens mijn gyn geen enkel probleem dat je zwanger wordt. @sugarblossom, wat vervelend dat je nog steeds ziek bent Ik zou zeker terug contact opnemen met je huisarts, het is nu toch al lang dat je ziek bent, hopelijk kunnen ze je medicatie geven waardoor je alsnog snel weer beter wordt !
ik heb om 15u een fm en ben benieuwd. sorry dat ik niet reageer op jullie berichten, maar heb een hele hoop type werk te doen. een logboek van 1 jaar in word zetten!!! maar ik lees wel mee
gelukkig heeft ze het plekje voor je vrij gehouden Natasja Wat ene werk zeg!! Ben je, je dagboeken aan het digitaliseren?? of werkt copypaste niet veel succes in ieder geval, en af en toe wel even pauze nemen om hier te gluren he haha
ik ben het dagboek aan het digitaliseren. Ik heb vanmiddag een FM gehad en ze kon er 1tje vinden en die was 18mm, dus straks de pregnyl en woensdagochtend om 10:30 uur de inseminatie. Ben zo blij en dan maar hopen dat het goed gaat deze keer. Ik hoop dat de 3 pendelaars gelijk krijgen deze maand. Het zou wel heel erg mooi zijn, 1 jaar nadat we er achter kwam dat we zwanger waren van Storm om dan nu weer in februari zwanger te zijn. Maar de tijd zal het leren.
Super zeg!! toch maar goed dat je toch bent gegaan En idd...ik hoop ook dat alle februari pendels gelijk krijgen
En dat vast houden natasja!! Hier ene mindere dag.... Sinds vanmiddag hoofdpijn en weer opgezette pijnlijke borsten... Ook hier het teken van aankomende ongi.... Pff...ik wordt gek van alles wat ik voel
@natasja: wat zou dat super zijn!! Hoop het zo voor je. @slunae: hoe ging de fm? Lijkt mij ook verstandig om pregnyl te gebruiken ivm goede planning iui. En als je hormonen gaat gebruiken schijnt de kans nog groter te zijn op een zwangerschap. Ik heb woe de 22e fm. Morgen beginnen met injecteren van de fostimon. Vakantie was heerlijk, en heb afgelopen nachten heerlijk geslapen in mijn eigen bedje
@Hendrika, wat balen , ik hoop toch nog dat het zwangerschapstekenen zijn hoor, het kan zeker, pms en zwangerschapssymptomen zijn dikwijls net hetzelfde... @siesie, veel succes met het zetten van de spuitjes, en hopelijk zit er de 22e direct een mooi eitje klaar @Natasja, dat kan ik me voorstellen, je gaat er de hele tijd vanuit dat dit een verloren ronde is, en dan uiteindelijk kan de inseminatie toch doorgaan Veel succes ! Pfff, ik maak mezelf hier weer helemaal gek hoor... Deze ochtend 2 testen gedaan, 1 van clearblue (waar een plusje op moet komen) en 1 van kruidvat (2 voor 5 Euro). Bij beiden kon ik binnen de afleestijd een heeeeeeel vaag lijntje zien, maar dan wel heel vaag en ik moest het in het licht houden om te kunnen zien Maar ja, dat zal dan wrs wel nog van de pregnyl zijn denk ik. Ik zit nu 1 dag voor m'n nod, ik zal morgen nog eens testen, als het dan nog hetzelfde is of minder, dan weet ik genoeg he, op naar de ingreep de 20e maart
@Liesje Klinkt wel spannend!! pregnyl is met 10 dagen meestal wel het lichaam uit.... Ik hoop dat je ongi weg blijft en het streepje mooi donker wordt!!
Natasja73, wat goed! Hebben ze ook je baarmoederslijmvlies gemeten ?? Hendrika, heb het gisteren niet meer gevraagd.. maar dit was de assistent die de echo maakte, en dat is specifiek voor metingen dus ja, als ik de evaluatie heb zal ik het aankaarten bij de arts zelf. Gelukkig krijgen we de evaluatie al meteen gepland rond nod, zodat we ook door kunnen daarna meteen! Ze had het over IUI met hormonen...Weet nog niet of dat nodig is voor iets.. ze zullen je toch niet zomaar op hormonen zetten als het eigenlijk niet nodig is ? Maar goed, dat is iets voor later, nu eerst de 3e IUI! Hoe gaat het met jou nu ? Geen ongi hopelijk! Siesie1983, de FM ging goed! Ik had links 2 follikels van 11,5mm, en rechts 1 follikel van 11,5mm. Topscore hihi. Ik hoop dat er minstens 2 goed doorgroeien!! Heb gisterenavond links al goed voelen groeien. Rechts nog niet. Ze wilden eerst de 2e FM op donderdag doen, maar ik had toch liever woensdag, ben zo blij dat ze naar m'n gevoel luisteren. Ben er nog niet helemaal uit of het woensdag al rijp genoeg is, maar dan neem ik iig het zekere voor het onzekere! Succes vandaag met injecteren!! Is dat de eerste keer dat je het echt zelf gaat doen ?? Spannend zeg! Meten ze bij jullie bij de FM trouwens ook het baarmoederslijm bedje ?? Mirandadep, duim nog steeds voor je! Liesje87, dankje voor je mening over wel of niet hormonen!! De andere meiden ook trouwens!! Vandaag jouw nod ?? Hoe voel je je nu ? Heb je nog een testje gedaan ??
Lijstje loop een beetje achter volgens mij!! Siesie83, ik heb jouw FM er ook op gezet Wie, wat, waar Eline1983, 1e IUI Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust WLE, 1e IUI, Hendrika, 2e IUI Marlida, 3e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, 4e IUI Saard, 1e IUI Mirandadep, 2e IUI Natasja73, 3e IUI Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (januari) Slunae, 3e IUI Siesie83, 1e IUI Medicatie Eline1983, clomid en pregnyl Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon Hendrika, Clomid 100mg en pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep, pregnyl Natasja73, pregnyl Esther, Puregon en pregnyl Wendy86, clomid en pregnyl Slunae, Pregnyl of natuurlijke cyclus (mag zelf kiezen) FM afspraken Slunae,15-02 Siesie83, 22-02 IUI behandeling Natasja73 20-01 Liesje87 01-02 Mirandadep 02-02 Hendrika 04-02 Wanneer testen Natasja73 03-02 Eline1983, 08-02 Liesje87 15-02 Mirandadep 16-02 Hendrika 18-02 Zwanger
Wie, wat, waar Eline1983, 1e IUI Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust WLE, 1e IUI, Hendrika, 2e IUI Marlida, 3e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, 4e IUI Saard, 1e IUI Mirandadep, 2e IUI Natasja73, 3e IUI Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (januari) Slunae, 3e IUI Siesie83, 1e IUI Medicatie Eline1983, clomid en pregnyl Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon Hendrika, Clomid 100mg en pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep, pregnyl Natasja73, pregnyl Esther, Puregon en pregnyl Wendy86, clomid en pregnyl Slunae, Pregnyl of natuurlijke cyclus (mag zelf kiezen) FM afspraken Natasja73 13-02 Slunae,15-02 Siesie83, 22-02 IUI behandeling Liesje87 01-02 Mirandadep 02-02 Hendrika 04-02 Natasja73 15-02 Wanneer testen Eline1983, 08-02 Liesje87 15-02 Mirandadep 16-02 Hendrika 18-02 Natasja73 29-02 of 01-03 Zwanger