Hey eindelijk nog iemand die Fostimon gebruikt. Sugarblossom. Ik lees alleen maar andere hormonen Ik heb nu 5 IUI's achter de rug, waarvan 2 met fostimon. Bij mijn eerste zwangerschap raakte ik bij de 6e iui zwanger, eerste keer fostimon. Deze keer helaas niet. Ben benieuwd! Succes allemaal!!
Hey meiden zou ik hier mee mogen kletsen? Ik ben 22 jaar, en vriend 28 jaar... Wij zijn sinds mei2010 met de pil gestopt, na 1 jaar zijn we naar de huisarts gegaan voor een verwijzing naar de gyn. waar we nu al een tijdje lopen, hebben gister onze 4e iui achter de rug en zitten weer op t wachtbankje. Ik gebruik, Clomid100mg , Pregnyl , en Na iui Utrogestan. xxxx
@onewish Welkom hier!! Spannend weer op het wachtbankje, ik duim voor een mooie maand!! @hendrika, zullen we samen doorgaan voor de 3e IUI of zal ons lichaam ons voor de gek houden, spannend he!! Ik heb trouwens wel eens gelezen dat sommige ziekenhuizen je een bloedtest laten doen (meen dag 12-13), dan ben in in ieder geval eerder uit de stress van wel/niet zwanger zijn. Hier geen symtomen meer, maar goed, ik heb ze al gehad, dus weet dat ik morgen of donderdag mn menstruatie kan verwachten, maar zou zo gaaf zijn als het dan toch zo mag zijn. @ Degene die hormonen gebruiken is dit om een goede eisprong te krijgen, die jullie anders niet hebben of zijn er ook meiden die hormonen gebruiken met minder zaadkwaliteit. Ik krijg alleen pregnyl, de laaste 2 keer netjes een mooie cyclus gehad. Ik heb 1 keer laat in mn cyclus clomid gekregen omdat er geen groei in zat, en dit resulteerde in overstimulatie.
Mirandadep: Dankjewel meis! Uhmm ik had een onregelmatige cyclus, vandaar de hormonen. Oke jij nog even op t wachtbankje dus, spannend ik zal duimen xxx
Wie, wat, waar Eline1983, 1e IUI Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust WLE, 1e IUI, Hendrika, 2e IUI Marlida, 3e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, 4e IUI Saard, 1e IUI Mirandadep, 2e IUI Natasja73, 3e IUI Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (januari) Slunae, 3e IUI Siesie83, 1e IUI Onewish, 4e IUI Medicatie Eline1983, clomid en pregnyl Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon Hendrika, Clomid 100mg en pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep, pregnyl Natasja73, pregnyl Esther, Puregon en pregnyl Wendy86, clomid en pregnyl Slunae, Pregnyl of natuurlijke cyclus (mag zelf kiezen) Onewish, Clomid,Pregnyl,Utrogestan na IUI FM afspraken Natasja73 13-02 Slunae,15-02 Siesie83, 22-02 IUI behandeling Liesje87 01-02 Mirandadep 02-02 Hendrika 04-02 Natasja73 15-02 Onewish 13-02 Wanneer testen Eline1983, 08-02 Liesje87 15-02 Mirandadep 16-02 Hendrika 18-02 Natasja73 29-02 of 01-03 Onewish 27-02 Zwanger Mezelf even op t lijstje gezet....
Onewish & Cilianne welkom en succes!! Mirandadep, ik krijg volgens mij alleen Pregnyl om de eisprong precies te plannen zodat het niet op een zondag valt of dat hij niet perongeluk door wat dan ook toch iets later of eerder springt. Het is gewoon wat zekerder dan ovulatietestjes...
Slunae hihi dankje, zag dat jij ook 3 follies hebt! spannend hoor! dit is de 1e keer dat ik er 3 heb, normaal altijd 1.. draag deze maand voor t eerst de maansteen, missch helpt ie dan toch? dacht baad het niet schaad het niet! xxx
Hoi meiden, hoe is het hier! Ben een tijdje afwezig geweest, wel af en toe meegelezen, maar kon het even niet opbrengen om iets te schrijven. Nog geen zwangeren begrijp ik uit het lijstje hierboven, bah.. Hier ook geen zwangerschap. Heb na drie keer iui een kijkoperatie gekregen waaruit bleek dat er bij mij echt niets verkeerd zit. Ze wilden toen doorgaan met iui en een gestimuleerde cyclus (clomid of iets dergelijks), maar ik heb een gesprek met de dokter aangevraagd omdat ik niet denk dat ik zomaar hormonen moet gebruiken als er bij mij niets mis is. Bij ons is het namelijk zo dat mijn partner al eerder een ziekenhuistraject heeft doorlopen en via icsi uiteindelijk een dochter heeft gekregen. In de afgelopen maanden heb ik het ziekenhuis al een paar keer duidelijk proberen te maken dat zowel ik als zijn ex allebei bewezen hebben op een natuurlijke manier zwanger zijn geworden, maar alleen niet met mijn partner. Lijkt mij duidelijk dat er een probleem bij mijn partner zit. Volgens het ziekenhuis was daar geen sprake van. Nu hebben ze toch maar de gegevens van mijn partner en ex bekeken en blijkt dat het probleem inderdaad bij hem ligt. Voor mij dus geen iui meer, maar meteen door naar icsi. Ik kom vast nog af en toe gluren, want hoop heel erg dat jullie snel zwanger worden! Liefs!
Happy valentine's day to you all welkom onewish en ciliane Marlida, irritant dat je soms zo moet aandringen voordat een arts eens luisterd naar wat je zegt. Goed van je dat je vol hebt gehouden. Sterkte
Nou wat ik al dacht, ben een paar uur geleden ongie geworden. Wist het al, maar wel 2 of eingelijk ong. 1,5 te vroeg. Dat zint me dan ook weer niet, ik heb het gevoel dat een innesteling bij mij niet kan, aangezien ik al 4-5 dagen IUI tekenen heb van een komende menstruatie. Ik zal dit toch eens bespreken met mn gyn. Ik had mn dipje zondagavond al gehad, maar toch kwam die weer even aan. Morgen maar bellen voor een fm. en eventueel gesprek. Ik duim voor jullie hoor!!
Wie, wat, waar Eline1983, 1e IUI Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust WLE, 1e IUI, Hendrika, 2e IUI Marlida, 3e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, 4e IUI Saard, 1e IUI Mirandadep, 2e IUI Natasja73, 3e IUI Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (januari) Slunae, 3e IUI Siesie83, 1e IUI Onewish, 4e IUI Medicatie Eline1983, clomid en pregnyl Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon Hendrika, Clomid 100mg en pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep, pregnyl Natasja73, pregnyl Esther, Puregon en pregnyl Wendy86, clomid en pregnyl Slunae, Pregnyl of natuurlijke cyclus (mag zelf kiezen) Onewish, Clomid,Pregnyl,Utrogestan na IUI Siesie: Fostimon & Pregnyl FM afspraken Natasja73 13-02 Slunae,15-02 Siesie83, 22-02 IUI behandeling Liesje87 01-02 Mirandadep 02-02 Hendrika 04-02 Natasja73 15-02 Onewish 13-02 Wanneer testen Eline1983, 08-02 Liesje87 15-02 Mirandadep 16-02 Hendrika 18-02 Natasja73 29-02 of 01-03 Onewish 27-02 Zwanger
@Cilliane: Welkom! Ik ga vanaf morgen ook met Fostimon beginnen. @Onewish: Jij ook welkom bij de club Mag ik vragen waarom jullie iui krijgen? @Miranda: Wat balen dat je ongesteld bent! Ook al voel je het eigenlijk wel aankomen, je hoopt stiekem tóch dat je zwanger bent.. Zo begrijpelijk! Ik krijg medicatie omdat de kans op zwangerschap dan groter is, ze zeggen dat je dan 'ideale omstandigheden' creëert en dat het evt kleine hormonale foutjes bij de vrouw corrigeert. Ik heb een regelmatige cyclus, geen afwijkingen bij mij of mijn vriend te vinden. @Slunae: Yes, 3 eitjes! Super zeg! Fijn dat je woe weer voor een meting mag, en als ze dan niet groot genoeg zijn kun je do of vr altijd nog een keer toch? En nog bedankt voor het zetten van mijn fm op de lijst Heb mijn medicatie er net nog even bij gezet. Morgen begin ik met het spuiten van de Fostimon. Vind het wel wat spannend, is idd voor het eerst dat ik het ga spuiten. Ben zo benieuwd hoe ik op de hormonen ga reageren. Hoop beter dan op de Clomid... Ik zit nu in een ander ZH dan eerst, in het vorige ZH werd de slijmdikte wel gemeten, weet niet hoe het hier gaat.
mirandadep missch een idee om ook te overleggen voor na iui dat je utrogestan mag gebruiken dan word je niet zo snel ongi... siesie na 1 jaar geklust te hebben zijn we naar de huisarts gegaan doorgestuurd naar de gyn, en omdat mijn cyclussen onregelmatig waren ben ik aan de clomid/pregnyl gegaan, 3 rondes geprobeerd zonder resultaat, en na 3 rondes zo gaat mijn gyn over op iui waarvan we nu de 4e achter de rug hebben.
Net afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag voor een fm. Zal dan even vragen of ik een afspraak moet maken voor een gesprek of dat het tussendoor gevraagd kan worden en of het een idee is op nog een keer pregnyl te spuiten of utrogestan kan krijgen. @natasja73, spannend weer, ik hoop dat je je gedachte een beetje kan verzetten de komende 2 weken.
@Cilianne Welkom!! Ik hoop voor jullie dat ook deze 6e IUI jullie geluk mag brengen! @Onewish Welkom!! Top hoor 3 eitjes, 3x kans veel sterkte deze wachtweken @Miranda :x verdorie zeg...en ook nog te vroeg:x:x Ik gebruik hormonen vanwege PCO maar heb wel begrepen dat als je van jezelf een goede eisprong heb Clomid ofzo er wel voor kan zorgen dat je ei nog beter is..even wat extra power zeg maar en dat daarnaast de kans groter is dat er meerdere follikels groeien waardoor je dus ook meer kans heb. Ik zou hier zeker een gesprek over aangaan en idd ook over het feit dat je LF zo kort is... @Marlida Gelukkig luisterd de gyn eindelijk naar jullie... Anders zou je al die IUI's moeten doen terwijl je eigenlijk geen kans meer heb...ICSI is zwaar maar de kansen groter Ik hoop dat ICSI snel gaat zorgen voor een mooi wondertje Veel sterkte met alles! @natasja Veel sterkte weer in de wachtweken! hier weet ik het niet hoor... de ene keer voel ik ongi klachten de andere keer weer andere vage onbekende klachten... Ik ga dr maar zo min mogelijk proberen op te letten... Ik heb/had mezelf voorgenomen om deze keer echt niet eerder te testen dan dag 15 na IUI maar sinds gister echt mega testdrang vanochtend in een bekertje geplast maar mezelf op de vingers getikt en het bekertje dus weer weggegooid gelukkig is het bijna zondag
Hendrika Dankjewel.. ja die wachtweken duren altijd het langst he .. pff Ohh spannend dus zondag je nod? Ik test meestal ook al voor nod, maar ik wil dat niet meer doen steeds die vage streepjes word er onzeker van dus wacht ook nu tot aan nod... xxx