Wie beginnen er ook in November met IUI en Hormonen?

Discussion in 'MMM clubs' started by Sugarblossom, Nov 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik test ook altijd vroeger...echt heel slecht..dan sloop ik heel de test..houd m tegen de lamp en dan nog heb ik nooit wat gezien, behalve van de pregnyl:x

Ik heb maandag al wel getest om te zien of de pregnyl al uit mn lijf was en dat was zo, helemaal blanco

Ik hoop dat ik het volhou tot zondag:)

2. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hihi me 2, sloop hem ook altijd..
    maar ik heb vaker vage streepjes gehad paar dagen voor nod
    dus ik doe t niet meer...:)

spannend hoor dus zondag test je weer?
    zal voor je duimen!!:D:D
    xxx

3. Siesie83

Siesie83 Niet meer actief

@onewish: fijn, zo'n arts die snel doorpakt! Wij 'moesten' wachten tot we 2 jaar een kinderwens hadden voor we iui mochten. Gebruik jij ook medicatie?

4. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja idd heb wel een fijne gyn
    ik gebruik clomid 100mg / pregnyl5000 / en utrogestan na iui
    en jij ?
    xxx

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Siesie83
    Zeker wel een vreemd idee. Kun je je bijna niet voorstellen he? Aaaah krijg er zon zin in om naar Noorwegen te gaan. We weten nog niet precies waar we allemaal naar toe willen maar in ieder geval Oslo :D

@Slunae

Jeetje dat lijkt me ook stressen als ze zeggen we doen IUI maandag en dan straks vervolgens weer te laat. Kun je dat niet vragen of ze een uitzondering maken? Ik kwam met oud & nieuw zaterdag ochtend vroeg niemand aanwezig bij het labatorium, alles helemaal dicht. Komt er gelukkig net een vrouw aan. We moesten uitleggen waarom we kwamen maar gelukkig hielp ze ons gelijk maar ik kreeg het er wel benauwd van straks ging het helemaal mis maar het was gelukkig toch goed gekomen.

Hoe is het nu met je klachten?

@Hendrika
    Zeker weer IUI bij de eerst volgende ronde! Dan ben ik zeker wel weer helemaal beter. Heb eergisteren de laatste medicijn ingenomen. Wat spannend zeg ik ben super benieuwd naar je test zaterdag.. mijn duimen draaien voor je!

@Mirandadep
    Dikke digi knuffel! Ik snap je helemaal wat betreft het lichaam kennen. Succes met poging IUI #3. Ik start denk ik ongeveer over 3 weken met poging #3 IUI en hormonen spuiten.

@liesje87
    Spannend zeg ik hoop dat het lijntje donkerder wordt :D

@Natasja73
    Ik hoop keihard met je mee!!!

@Marlida

Wat belachelijk hoe kunnen ze nou iets beoordeling zonder een onderzoek. Ik dacht dat het in mijn ZH er raar aan toe ging maar zo zie je maar weer ;) Gelukkig dat je nog even de gegevens van je partner heb laten zien. Heel veel succes Marlida!!!! Hopelijk wordt het met icsi m wel!

@cilianne
    Welkom! Jeetje pas bij de 6e IUI.. ben ik ook nog steeds bang voor dat het helaas zal gaan gebeuren maar hoop dat je nu sneller zwanger raakt, ik ben ook benieuwd!

@Onewish
    Heeee meissie gezellig dat je hier komt!! Succes op het wachtbankje :)

@Iedereen

Bedankt allemaal voor het beterschap wensen. Sinds gisteren is het minder geworden met de verkoudheid die er boven op kwam dus er komt nu eindelijk een einde aan maar heel langzaam. Volgende ronde willen we zeker IUI gaan doen dan ben ik ook weer beter en slik ik geen medicijnen meer voor mijn maag.

Ik zit op dag 10 van mijn cyclus nog een paar dagen dan denk ik dat mijn eisprong er weer aan komt. Ben deze ronde bezig met ovulatietesten wil het eitje natuurlijk niet missen!

Hele fijne dag allemaal vandaag!

6. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    ik heb het met deze wachtweken wel iets heel erg vermoeiends aan mijn hoofd.
    ik ben een dagboek over aan het typen naar Word, het is niet leuk om er weer mee geconfronteerd te worden maar ik moet wel. Straks heb ik het nodig..
    Misschien gaan we volgende week donderdag naar de huishoudbeurs en de 9 maanden beurs, heb 2 gratis kaartjes voor 's avonds.

7. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    sugarblossom hey meid , dankje!
    ohh dus volgende ronde ook weer iui spannend hoor!:D

ppff ik droom al 2 dagen heel raar en weet alles nog als ik wakker word zo vaag.. en zit nog maar 3dpo ?!?!

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Kan opluchten he meis dingen opschrijven. Wat leukkkk!! Misschien is het wel een voorgevoel hoop het zo voor je Natasja. Ik zie het ook steeds voorbij komen maar ik durf gewoon niet.

9. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Onewish
    Ik probeer;) idd te wachtten tot zondag
    mits mn temp dan nog hoog is anders weet ik al genoeg:(

En dat dromen herken ik wel...heb het helaas al vaker gehad, echte nachtmerries en alles nog weten als ik wakker werd

@Sugar
    gelukkig voel je, je al wat beter
    wie weet is IUI niet eens meer nodig :D

@natasja
    Klinkt erg pittig waar je mee bezig bent....
    veel sterkte ermee...
    Ik ga bewust niet naar de 9 maanden beurs haha
    wordt nu al gek als ik langs de prenatal loop;)

hier zijn de klachten nog niet veranderd...
    Af en toe wat kramp en een drukkend gevoel
    de hoofdpijn is weer weg, en de testdrang wordt groter haha

Ik had ook gewoon geen testen in huis moeten halen;)

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Onewish
    Whahaha leuk he? die dromen. Ze lijken dan zo echt. Ik heb ze altijd heel erg heb het van mijn moeder geloof ik die droomt ook zo mega erg altijd. Hopelijk is het bij jou wel een symptoom het kan allemaal :D

11. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hendrika, hihi nee idd als je ze in huis hebt liggen is de verleiding ook zooo groot! ik haal ze express niet!:p

Sugar dat dromen heb ik nog nooit zo heftig gehad... nja vind het wel vroeg voor een symptoom hoor haha, dat kan toch haast niet ?!

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Hendrika
    Spannende wacht week voor je :D *duim duim duim duim*

Ik hoop het ook dat het niet meer nodig is :( maar volgens mij moeder haar dromen zou ik in maart zwanger worden bij 3e of 4e IUI (mijn moeder haar dromen komen nog wel eens uit en is uitgekomen ook met andere dingen en bij mijn zus. Nog voordat mijn zus het vertelde dat ze zwanger was had mijn moeder het gedroomd en dat is 2x gebeurd maar liefst!!) en zou ik bevallen met kerst van een meisje. Dat kindje lag in stro en was van mij. Dit heeft ze ergens in oktober geloof ik gedroomd. Nu maar hopen dat deze dan ook uit komt.

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Onewish
    Haha ik weet het niet... klinkt wel spannend! :D

14. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Sugar

Wat bijzonder!!!
    Mn moeder had dat ook heel erg...
    ook op haar sterfbed heeft ze over ons toekomstige kindje gepraat in haar slaap....
    het zou een meisje worden met zwarte krulletjes:D
    Ze vertelde toen al dat we wel veel geduld moesten hebben...
    Nou dat deel is in ieder geval uitgekomen;)

15. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Sugar: ohh spannend die droom van je moeder! Ik hoop t meid!

Hendrika: ohh dat is ook speciaal zeg! Ben benieuwd of t uitkomt bij jullie allebei!!
    xxx

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Hendrika
    Oh wat mooi zeg en ook bijzonder :) Nu wachten op het vervolg daar van.. kom maar op wondertje !!!!

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Thanks moppie!!

18. liesje87

liesje87 Actief lid

Nov 27, 2011
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    @onewish, ik heb helaas ook dikwijls tijdens de wachtweken heel rare en levendige dromen, hopelijk is het bij jou wel een goed teken !

@sugarblossom, laat ons hopen dat je moeder haar droom werkelijkheid wordt ! :D (Behalve van dat in stro liggen mss :p)

@Hendrika, ik had het vroeger ook altijd heel moeilijk om te wachten tot mijn nod om te testen, nu kan ik dat wel al beter, ik test nooit voor 1 dag voor m'n nod, want de schrik voor vals positieve testen door de pregnyl is te groot.
    Dat is trouwens geheel terecht, want ik heb gisterenochtend nogmaals getest, en alles bleef blanco :( De testen dinsdag waren dus nog heeeel licht positief van de pregnyl.

@natasja, hopelijk is het niet te moeilijk voor je om alles zo opnieuw te lezen. Ik was net enkele brieven die ik vroeger aan mijn man geschreven heb nog eens aan het lezen, en dan komen al die gevoelens weer naar boven. Aangezien dat nog niet eens zo'n heftige dingen waren kan ik me voorstellen dat wat jij nu allemaal herbeleeft veel heftiger is, dikke knuffel !
    Waarom moet je dit eigenlijk doen ? (als ik dat mag weten uiteraard, je bent niet verplicht om te antwoorden hoor ;))

Hier is het dus op naar de ingreep de 20ste maart. Ik zie het helemaal zitten, ik geloof er echt helemaal in dat het daarna zal lukken, en wat is nu eigenlijk een maandje rust, in vergelijking met alle maanden die we al moeten wachten hebben op dat wondertje...
    De spanning is er weer eens af, en ik ben wel blij met zo'n maandje rust, dat hebben we echt nodig, de voorbije maanden zijn zwaar geweest, nu is het tijd om even tot rust te komen.

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @liesje87
    :( Jammer zeg van je testen. Ga je nog een keer opnieuw testen? Wat heb je op 20 maart? volgens mij mis ik iets of overheen gelezen? Mijn vriend en ik merken ook dat we opeens heel rustig zijn geworden. We hopen dat het baad voor de volgende IUI die ik de volgende ronde moet krijgen. Ik moet zeggen wij kunnen er weer tegen aan straks het heeft toch wel geholpen. Lekker jullie rust nemen!

Hahaha grappig he? ze vond het zelf ook een rare droom met dat stro :p

20. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    liesje ik hoop t ook !
    zolang je niet ongi bent is er een kans toch? :)

sugar ja na de 1e iui had ik een cyste dus hadden daarna ook een 'rustmaand' heeft ons ook echt goed gedaan ..
    xx

Share This Page