@ hendrika Morgen is toch je NOD?? ben het even kwijt, maar wel goed teken dat je nog niet ongi geworden bent en je temp. gelijk gebleven is. Hou vol, ik check morgen weer, kon het vandaag toch niet laten. Zo ga nu lekker op de bank zitten voor de tv, was een drukke dag vandaag.
Normaal wordt ik op dag 14 ongi, vorige IUI op dag 15 Maar was mn temp op dag 13 al lager Nu is hij ook iets gedaald maar nog steeds maar 0,1 Ik ben benieuwd wat de temp morgen aangeeft.... geniet van je avond! lekker heerlijk niks doen op de bank
@Liesje87 Klinkt wel goed als het de zwangerschap kan vergroten bij jullie. Heel veel sterkte! Hoe was het shoppen? @Hendrika Aaaah wat een stress. Ik hoop zo op een late innesteling voor je! Als ik zo naar je pendels kijkt ziet het er toch hoopvol uit Hoop dat je de eerste bent op naar ROZE!! @Natasja73 Wij gaan niet. Ik zou het niet kunnen oftewel mijn lieverd en ik samen niet. @Siesie83 Ik hoop het ook Goed dat je het zegt ik ben een echte natuur liefhebber, dankje!! @Iedereen Ik denk dat mijn eisprong nog 2/3 dagen gaat komen. Ovulatietesten blijven gelijk.. hopelijk morgen een donkerder streepje (zit op dag 12)
Heee goedemorgen, lief dat je het vraagt! De FM 3 ging goed, alleen wel zoals ik vermoedde : Bij FM 2 was dus verkeerd gemeten. Hij kon er toen maar 1 vinden, links, 12mm. Maar FM 1 had gezegd dat ik er 3 had, 2 links en 1 rechts. FM 3 zei: 4 follikels van 10mm links, en 1 van 14mm rechts. Nou die van rechts had hij bij FM 2 dus gewoon gemist, want dat kan nie groeien in 2 dagen he Mijn hoop is gevestigd op vandaag, FM 4. Ik hoop dat er eentje nu 18mm is!! Fijn dat het goed gaat met prikken, en dat je klachtjes nog beperkt zijn!! Hoop ook dat het zo blijft Nog 3 daagjes en dan de FM toch! Liefs
Sugarblossom, heb jij nog steeds pauze en even zonder IUI ? Hendrika, ben benieuwd naar je temp van vandaag! De laatste dagen voor nod zijn het zwaarste toch he!! Succes allemaal meiden!
Ik draag hem sinds juli volgens mij, want toen ik hem ongeveer een paar weken had raakte ik die ronde zwanger (vmk), zo meen ik dat onthouden te hebben. Ik draag ze in oorbellen!
Even snel vanaf mn werk Geen bloed, geen ongi klachten en nog steeds een temp van 36,6 Vorige iui op dag 15 36,3..... Niet getest vandaag, ik wacht rustig af tot dinsdag
slunae zo mooie follikels meid! duim voor je oo oke, dus je was wel zwanger bij begin dragen van de maansteen hoop dat het snel weer lukt meid hendrika ooeehh wat maak jij het spannend!! gebruik je ook utrogestan? of dat niet? @all hier gaan de levendige dromen gwn door, pff en veel plassen, dikkere onderbuik nja we wachten af..wel spannend hoor xxx
@Slunae Klopt volgende ronde gaan wij weer met IUI beginnen Jij ook heel veel succes he meis! @Onewish Spannend! @Hendrika Je maakt het spannend @Iedereen Ik ga straks weer testen hoop nou op een donkerder streepje hoor.
Jeeeej, vanmorgen een follikel van 18mm, vanavond Pregnyl spuiten! Ben blij!! Hoe gaat het hier ?? Sugarblossom al positieve ovulatietest ?? Hendrika heb je nog geduld ? Geen krampjes of iets ? Onewish nog iets meer dan week he!
@Sugar Al een duidelijke test?? In ieder geval maar flink aan de klus dan @Slunae Who! 3 eitjes!! 3x kans Gaat de IUI wel door als ze alle 3 doorgroeien?? @Onewish Spannende nachten dus haha je wordt er gek van he van dat wachtten!! Ik gebruik trouwens geen utro Tja...het is hier toch alsnog best spannend al ben ik er verrassend genoeg best wel rustig onder....komt denk ik ook door de nega test van vrijdag... Het zit wel wat te rommelen in mn buik maar dat zijn voornamelijk mn darmen, beetje opstipatie de laatste dagen geen pijnlijke borsten meer, wel beetje gespannen geen ongi kramp geen hoofdpijn Nog steeds veel witte afscheiding Ook wel wat trekkend gevoel in mn liezen maar dat heb ik al een paar dagen wordt ook niet erger of minder Ik heb ook helemaal geen zin om te testen eigenlijk...best raar... dus ik wacht gewoon af wat mn temp morgen doet... Als ik dinsdag dan niet ongi ben dan zal ik wel moeten Nog even mn kaartje My Ovulation Chart en mn kaartje van IUI 1 My Ovulation Chart
Hmmm raar hij geeft 2e het kaartje van nu Nog een keer proberen http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2011-12-05&mode=a&ts=1329676431&u=
@Slunae Yes! En dan een dag na Pregnyl inseminatie? Al een iets donkerder streepje hier. Misschien morgen een positieve @Hendrika OOoohhh wat spannend! Ik hoop zo dat je de eerste bent dan hebben we toch nog hoop he? Ik duim hard met je mee, nog steeds. Ik krijg je laatste kaartje niet open
Hallo dames, Wij waren inmiddels alweer begonnen met IUI ronde 2, heb erg veel last gehad van de hormonen die ze opgehoogd hadden dit keer. Zat een niet goed in mijn vel, gelukkig is dat weer voorbij. Afgelopen donderdag voor de eerste FM meting (cyclusdag 10) geweest en wat blijkt.....2 eicellen (18 en 26 mm.) dus ik moest die avond ook al de pregnyl zetten om gisteren als de inseminatie te krijgen. Wat overviel me dat zeg....normaal heb ik cyclussen van 32-36 dagen en nu dus maar 26 dagen. En dan moet je ook nog eens aan pregnyl snel zien te komen terwijl er een leveringsprobleem is, maar het is gelukkig gelukt. Mijn apotheek moet het normaal bestellen maar nu hadden ze er nog 1 op voorraad Maar heb alleen sinds vrijdag bloedverlies, heb contact gehad met het ziekenhuis maar ik moest tot gisteren even wachten. Bij de inseminatie wat er wel een schaafwonden te zien, mogelijk door de endometriose maar was moeilijk te bepalen. Helaas heb ik nog steeds bloedverlies, maar we hopen natuurlijk dat deze IUI toch gaat aanslaan maar dat is afwachten. Nu die vervelende wachtweken wat we allemaal vervelend vinden, maar we slepen ons er wel doorheen.
Hij doet het nu! Maar wat een rare temp? zou het geen innesteling zijn? ga dat bijna wel denken nu... flinke dip.
Oh nu is het helemaal een zooitje....Pffff...... Ik ga het nog een keer proberen goed te zetten......
@Eline1983 Oei dat klonk niet zo best dat er maar 1 op voorraad was. Gelukkig heb je hem nu wel gekregen! 26? wat een mooi eitje zeg alleen vervelend van je endometriose. Ik hoop dat je IUI kunt krijgen. Succes!!