Even wat dingetjes updaten weer... Wie, wat, waar Eline1983, 1e IUI Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust WLE, 1e IUI, Hendrika, 2e IUI Marlida, 3e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, 4e IUI Saard, 5e IUI Mirandadep, 2e IUI Natasja73, 3e IUI Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (januari) Slunae, 3e IUI Siesie83, 1e IUI Onewish, 4e IUI Medicatie Eline1983, clomid en pregnyl Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon Hendrika, Clomid 100mg en pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep, pregnyl Natasja73, pregnyl Esther, Puregon en pregnyl Wendy86, clomid en pregnyl Slunae, Pregnyl Onewish, Clomid,Pregnyl,Utrogestan na IUI Siesie: Fostimon & Pregnyl FM afspraken Siesie83, 22-02 IUI behandeling Liesje87 01-02 Mirandadep 02-02 Natasja73 15-02 Onewish 13-02 Slunae 21-02 Siesie 25-02 Wanneer testen Eline1983, 08-02 Liesje87 15-02 Mirandadep 16-02 Natasja73 29-02 of 01-03 Onewish 27-02 Slunae 6-03 Zwanger
Wie, wat, waar Eline1983, 1e IUI Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust WLE, 1e IUI, Hendrika, 2e IUI Marlida, 3e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, 4e IUI Saard, 5e IUI Mirandadep, 2e IUI Natasja73, 4e IUI Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (januari) Slunae, 3e IUI Siesie83, 1e IUI Onewish, 4e IUI Medicatie Eline1983, clomid en pregnyl Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon Hendrika, Clomid 100mg en pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep, pregnyl Natasja73, pregnyl Esther, Puregon en pregnyl Wendy86, clomid en pregnyl Slunae, Pregnyl Onewish, Clomid,Pregnyl,Utrogestan na IUI Siesie: Fostimon & Pregnyl FM afspraken Siesie83, 22-02 IUI behandeling Liesje87 01-02 Mirandadep 02-02 Natasja73 15-02 Onewish 13-02 Slunae 21-02 Siesie 25-02 Wanneer testen Eline1983, 08-02 Liesje87 15-02 Mirandadep 16-02 Natasja73 29-02 of 01-03 Onewish 27-02 Slunae 6-03 Zwanger
Een goede kennis van mij is waarschijnlijk zwanger van haar nieuwe vriend die ze nog geen maand heeft... Ze heeft haar spiraaltje begin van het jaar laten verwijdert. En het dan raar vinden dat mensen een voor oordeel hebben als ze verteld dat ze denkt zwanger te zijn. Dan houdt dat toch in dat je onveilig met iemand vrijt of ligt dat nu aan mij? Ik heb hier best veel moeite mee
Slunae Ohh zo zie je maar dat het overal anders gaat voor de iui bij ons mag je gwn de dag van pregnyl zetten nog seks hebben. Ach echt zulke vage echt lijkende dromen, pff vannacht weer maar als ik ze moet typen ben ik morgen nog bezig hihi en vind het ook een beetje een schaamte hihi dus doe t niet... natasja ohh jaa daaar kan ik ook slecht tegen hoor, this niet dat ik het ze niet gun maar ja je snapt vast wat ik bedoel! xxx
Wie, wat, waar[/B] Eline1983, 2e IUI Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust WLE, 1e IUI, Hendrika, 2e IUI Marlida, 3e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, 4e IUI Saard, 5e IUI Mirandadep, 2e IUI Natasja73, 4e IUI Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (januari) Slunae, 3e IUI Siesie83, 1e IUI Onewish, 4e IUI Medicatie Eline1983, clomid en pregnyl Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon Hendrika, Clomid 100mg en pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep, pregnyl Natasja73, pregnyl Esther, Puregon en pregnyl Wendy86, clomid en pregnyl Slunae, Pregnyl Onewish, Clomid,Pregnyl,Utrogestan na IUI Siesie: Fostimon & Pregnyl FM afspraken Siesie83, 22-02 IUI behandeling Liesje87 01-02 Mirandadep 02-02 Natasja73 15-02 Onewish 13-02 Slunae 21-02 Siesie 25-02 Wanneer testen Eline1983, 04-03 Liesje87 15-02 Mirandadep 16-02 Natasja73 29-02 of 01-03 Onewish 27-02 Slunae 6-03 Zwanger[/QUOTE]
@Natasja, zo'n aankondigingen, daar heb ik het ook altijd moeilijk mee Ik gun het anderen wel om snel zwanger te zijn, maar dan stel ik mezelf altijd die ene domme vraag : waarom zij wel en ik niet ? Wat heb ik gedaan waardoor ik dat niet verdien, en zij wel ? Maar ja, dat is nu eenmaal de natuur. Ik mag me nog zo kwaad maken als ik wil, dat verandert niets aan de situatie... @onewish, sommige dromen kunnen echt wel genant zijn he Heb je voor de rest nog kwaaltjes ? Ik denk trouwens dat onthouding, of juist geen onthouding vooral effect heeft op de hoeveelheid en kwaliteit van het sperma bij mannen die zoiezo al verminderd vruchtbaar zijn. Bij een normaal vruchtbare man zou 24u onthouding voldoende moeten zijn. @slunae, in oktober zijn mijn wijsheidstanden getrokken onder volledige verdoving. De verdoving zal ongeveer even lang duren deze keer. Ik ben wel een beetje zenuwachtig, vooral bang naar de resultaten, bang dat ze verklevingen zullen vinden. Maar ja, de gyn zelf denkt niet dat er verklevingen zullen zijn, dus ik ben wrs gewoon bang voor niets.
Wie, wat, waar[/B] Eline1983, 2e IUI Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust WLE, 5e IUI, Hendrika, 2e IUI Marlida, 3e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, 4e IUI Saard, 5e IUI Mirandadep, 2e IUI Natasja73, 4e IUI Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (januari) Slunae, 3e IUI Siesie83, 1e IUI Onewish, 4e IUI Medicatie Eline1983, clomid en pregnyl Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon en pregnyl Hendrika, Clomid 100mg en pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep, pregnyl Natasja73, pregnyl Esther, Puregon en pregnyl Wendy86, clomid en pregnyl Slunae, Pregnyl Onewish, Clomid,Pregnyl,Utrogestan na IUI Siesie: Fostimon & Pregnyl FM afspraken Siesie83, 22-02 IUI behandeling Liesje87 01-02 Mirandadep 02-02 Natasja73 15-02 Onewish 13-02 Slunae 21-02 Siesie 25-02 Wanneer testen Eline1983, 04-03 Liesje87 15-02 Mirandadep 16-02 Natasja73 29-02 of 01-03 Onewish 27-02 Slunae 6-03 Zwanger
@slunae: bedankt voor je lieve berichtje! Ja, best goed hè, 2 eitjes van 16mm! Gaat echt veel sneller met de injecties! Hoop dat het zaad morgenochtend goed genoeg is. Ben benieuwd! Houd jullie op de hoogte.
Iui ging goed vanochtend! Zaad was goed: 50 miljoen. En de inseminatie zelf is me meegevallen. Yes, dat hebben we gehad! En nu afwachten..
Wie, wat, waar[/B] Eline1983, 2e IUI Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust WLE, 5e IUI, Hendrika, 2e IUI Marlida, 3e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, 4e IUI Saard, 5e IUI Mirandadep, 3e IUI Natasja73, 4e IUI Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (januari) Slunae, 3e IUI Siesie83, 1e IUI Onewish, 4e IUI Medicatie Eline1983, clomid en pregnyl Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon en pregnyl Hendrika, Clomid 100mg en pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep, pregnyl Natasja73, pregnyl Esther, Puregon en pregnyl Wendy86, clomid en pregnyl Slunae, Pregnyl Onewish, Clomid,Pregnyl,Utrogestan na IUI Siesie: Fostimon & Pregnyl FM afspraken Siesie83, 22-02 Mirandadep, 24-02 en 27-02 IUI behandeling Liesje87 01-02 Natasja73 15-02 Onewish 13-02 Slunae 21-02 Siesie 25-02 Wanneer testen Eline1983, 04-03 Liesje87 15-02 Natasja73 29-02 of 01-03 Onewish 27-02 Slunae 6-03 Zwanger @Siesie83, ben jaloers op het zaadkwaliteit haha. Succes met wachten, die weken zijn het moeilijkst he. @iedereen succes Gisteren fm gehad, rechts zit er 1 van 12mm, hopen dat deze doorgroeit. Ik ben met de 1e ook zwanger geraakt van de rechtse kant, terwijl ik altijd links een eisprong heb. Dus voor mn gevoel is dit mn goede kant, moet goed komen dan toch??!! Maandag weer een fm. hopelijk is mn eitje goed gegroeid en hebben we volgende week onze 3e IUI. De pregnyl is in huis!! Wel blij mee, want bij ons in het ziekenhuis gaven ze ook al aan dat er tekorten waren, gelukkig had ik donderdag de apotheek al gebeld en wist ik dat ze voorraad hadden.
@miranda: wat fijn dat je de pregnyl in huis hebt! Geen extra spanning daardoor. En al een eitje in zicht. Vol goede moed op naar de volgende meting! Succes maandag! Wij waren ook blij met de zaad score Hier gister de hele dag krampen gehad, verder geen klachten.
Wie, wat, waar[/B] Eline1983, 2e IUI Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust WLE, 5e IUI, Hendrika, 2e IUI Marlida, 3e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van hysteroscopie Saard, 5e IUI Mirandadep, 3e IUI Natasja73, 4e IUI Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (januari) Slunae, 3e IUI Siesie83, 1e IUI Onewish, 4e IUI Medicatie Eline1983, clomid en pregnyl Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon en pregnyl Hendrika, Clomid 100mg en pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep, pregnyl Natasja73, pregnyl Esther, Puregon en pregnyl Wendy86, clomid en pregnyl Slunae, Pregnyl Onewish, Clomid,Pregnyl,Utrogestan na IUI Siesie: Fostimon & Pregnyl FM afspraken Siesie83, 22-02 Mirandadep, 24-02 en 27-02 IUI behandeling Natasja73 15-02 Onewish 13-02 Slunae 21-02 Siesie 25-02 Wanneer testen Eline1983, 04-03 Natasja73 29-02 of 01-03 Onewish 27-02 Slunae 6-03 Zwanger @mirandadep, hopelijk morgen een goeie follikelmeting ! Wel goed dat er rechts een eitje rijpt, als dat jullie vorige keer geluk gebracht heeft, dan kan het niet anders dan dat het lukt nu @siesie, goed dat de iui zo vlot verlopen is, en met zo'n goede zaadscore, amai, daar ben ik ook wel een beetje jaloers op Die krampen zullen wrs van het goedje zijn waarmee ze het zaad opwerken, ik denk dan altijd, dat moet een goed teken zijn, want dat wil zeggen dat de zaadjes zich goed verspreiden Deze namiddag wordt het petekindje van mijn man gedoopt, ik kijk er naar uit, maar wel met een dubbel gevoel. Ik ben zeker en vast blij, maar het is toch weer een confrontatie met wat wij ook al hadden kunnen hebben. Er zal bovendien iemand aanwezig zijn die nu ook zwanger is, en bij hen was het een "ongelukje", totaal onverwacht
Nou sinds gisteren wat meer slijm, dus een naderende eisprong. Toch voel ik ineens links ovulatiepijn, en rechts totaal niets. Zou er dan toch ook een eitje links zitten. Moet zeggen dat ik altijd links beter voel dan rechts en rechts heb ik ook niet zo vaak. Morgen toch even aangeven dat ze extra goed op links moet letten. Ik hoop woensdag of donderdag weer te mogen. @Natasja73 en Onewish spannend voor jullie. Al test drang? Ik duim voor jullie!
@liesje: Hoe ging de doop vandaag? Ja, dat zijn altijd van die moeilijke momenten, hè? En als vrouw heb je het daar vaak ook veel moeilijker mee dan de man, tenminste dat merk ik wel in mijn relatie. Ik ben vandaag bij een goede vriendin geweest die gister was bevallen, zo'n mooie dochter! Zij was binnen 1 maand al zwanger... Hier nog steeds krampen vandaag, al was het wel wat minder erg dan gisteravond. @Slunae: Thanx!! Hoe gaat het nu met jou?
@natasja Hoe voel je, je nu?? Nog steeds het gevoel dat het niet is gelukt?? Pff...wat voel je, je dan rot he met die verhalen.... Sommige worden echt zwanger van het wassen met hetzelfde zeepje en wij maar tobben @Eline Geen bloeding meer gehad? Misschien gewoon een gesprongen adertje... Ik hoop dat het wegblijft en dat het gewoon niets bijzonders was @Siesie De 1e IUI en wat een score!! Top!! Daar moet er vast 1tje de weg van vinden Sterkte in de wachtweken... @Saard Ik hoop dat met hormonen de IUI wel gaat lukken voor jullie Geen ervaringen nog met ziekenhuizen mbt IVF Ik heb wel veel positieve verhalen hier gelezen over Gent en Geerten Misschien daar eens naar informeren? Maar laten we hopen dat het allemaal niet meer nodig is! @Slunae Ja volgens mij is er een landelijk tekort aan Pregnyl.... maar sommige apotheken hebben misschien nog wel wat op voorraad? @Miranda hopelijk is rechts ook deze keer je gelukskant @Liesje Moeilijke dingen zijn dat he Kaartjes...ooievaars in de tuin..doop.... We blijven maar moed houden dat wij het ook ooit allemaal mogen meemaken @Onewish en?? Al getest?? Hier lekker een weekend vrij geweest, weer heerlijk bijgekomen Geen kans gehad om naar de apotheek te gaan voor de ovitrelle dus dat ga ik straks maar doen. Wel ene brief van het ZH gehad met het originele recept en daar staat dus bijgeschreven dat ik ovitrelle krijg als alternatief voor Pregnyl ik hoop dus dat ik het daardoor ook niet zelf hoef te betalen en anders bel ik de Unive wel even Vandaag de laatste Clomid al weer ingenomen en sinds gister al weer opvliegers haha
Wie, wat, waar Eline1983, 2e IUI Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust WLE, 5e IUI, Hendrika, 3e IUI Marlida, 3e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van hysteroscopie Saard, 5e IUI Mirandadep, 3e IUI Natasja73, 4e IUI Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (januari) Slunae, 3e IUI Siesie83, 1e IUI Onewish, 4e IUI Medicatie Eline1983, clomid en pregnyl Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon en pregnyl Hendrika, Clomid 100mg en Ovitrelle Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep, pregnyl Natasja73, pregnyl Esther, Puregon en pregnyl Wendy86, clomid en pregnyl Slunae, Pregnyl Onewish, Clomid,Pregnyl,Utrogestan na IUI Siesie: Fostimon & Pregnyl FM afspraken Mirandadep, 24-02 en 27-02 Hendrika 02-03 IUI behandeling Natasja73 15-02 Onewish 13-02 Slunae 21-02 Siesie 25-02 Wanneer testen Eline1983, 04-03 Natasja73 29-02 of 01-03 Onewish 27-02 Slunae 6-03 Zwanger
Voor een paar is het spannend, duim met jullie mee. Vandaag 2e fm gehad voor deze ronde. Rechts was iets gegroeid, zit nu op 15mm, dus woensdag weer, hopelijk woensdagavond pregnyl en vrijdag IUI of eventueel een dag je later. Als het maar niet op zondag valt...want dan doen ze het niet, maar dat komt vast wel goed. Links toch echt niets te zien, voel het ook niet meer, moet zeggen had ik bij de 1e ook het gevoel aan beide kanten, maar minder als normaal, en nu weer. Oh ik hoop zo dat dit onze maand gaat worden. Maar gun het jullie ook van harte, wij hebben het al een keer mee mogen maken.
Hendrika ja net, staat vaag wat, maar dat heb ik vaker gezien, dus geloof ik niet meer in... nog afwachten dus.. gebruik ook utro heb nog 3 bolletjes en meestal binnen 2 dagen ongi na stoppen met utro. miranda spannend!! zal voor je duimen xxx
nee ik heb geen test drang. gister waren mijn borsten, puntig terwijl ze er normaal breeder uitzien als je hangen en vanmorgen weer niet. heb weg een aantal dagen gerommel gehad onderin mijn buik. af en toe steekjes in mijn borsten. al een paar dagen emotioneel, ineens huilen maar dat kan ook zijn omdat er zoveel achter elkaar komt... net een felle steek links onderin. maar ik durf nergens meer op te hopen. ik heb het hele weekend plat gelegen met mijn medicijnen tegen de migraine. ik werd er zelfs om 6u 's morgens van wakker. al met al een klote weekend achter de rug. echt sorry dat ik niet echt reageer