Wie beginnen er ook in November met IUI en Hormonen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sugarblossom, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Heeft er iemand ervaring met Gonal F 50? Dit moet ik gaan spuiten als ik toch ongesteld wordt deze week, ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    nee hier geen ervaring met spuiten..

3. liesje87

liesje87 Actief lid

27 nov 2011
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    @natasja, hier ook geen ervaring met Gonal F. Wat balen van je hoofdpijn, ik heb daar ook dikwijls last van, ik weet dat het geen lachertje is :(
    Wanneer zou je testen ?

@onewish, ik hoop en duim dat het streepje duidelijker wordt !

@mirandadep, als je eitje nu al 15mm is zullen ze het denk ik wel kunnen regelen dat het niet zondag is hoor. Hopelijk snel iui dus, en hopelijk is dit DE ronde voor jullie, dat moet gewoon zo zijn, met dat eitje rechts ;)

@siesie, de doop ging goed. Het was natuurlijk wel confronterend, maar het is goed meegevallen :)
    En de volgende doop hopelijk van ons eigen kindje he...

@hendrika, toch leuk he, al die hormonen die we moeten nemen :p
    Hopelijk krijg je de ovitrelle ook terugbetaald ?

4. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik weet niet of ik wel ga testen.
    Meestal wordt ik op dag 15 of 16 ongesteld dus ik wacht dat eerst af.
    29 feb is dag 15 na de inseminatie

5. Siesie83

Siesie83 Niet meer actief

@Natasja: Ik heb ook geen ervaring met Gonal F. Sterkte de laatste wachtdagen!

@liesje: Fijn dat het je is meegevallen!

@Onewish: Wat spannend! Zal voor je duimen.

@Miranda: 15mm is al best groot, dus zal idd voor zondag wel lukken! Bij mij was ie op woensdag 16mm, donderdagavond Pregnyl en zaterdagochtend iui.

@Hendrika:Dus alweer aan een nieuwe ronde begonnen! Pff, die rottige hormonen ook... Als het dan maar een goed resultaat heeft;)

6. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    ik verwacht dat ik morgen toch ongesteld wordt, heb weer pijn in mijn onderrug en net negatief getest.

7. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    @natasja73, balen meid!! Hoop dat het niet zo is voor je, maar meestal weet je het zelf al. Knuffel van me!

Vanmorgen weer fm. gehad. Eitje van bijna 19mm dus vanavond pregnyl en vrijdagochtend IUI. Meestal is het bij 18mm s' avonds pregnyl, dus hoop niet dat het te laat is..... Ik voel echt totaal niets, dus daar kan ik deze ronde ook niet op af gaan. Meestal stopt de ovlutatiepijn de middag van de IUIdag, dus dan denk ik altijd, nu is die gesprongen.....

Nou ik blijf positief, niet dat iets uitmaakt, maar het is wel mn goede kant zeg maar.

Ik mag voor mn werk naar Egypte, dus ik hoop dat ik zwanger het vliegtuig in mag en niet net er voor of daar mn menstruatie krijg.

Ik hou jullie op de hoogte.

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    natasja knuffel!

miranda bij mij soms ook 19mm dan pregnyl maakt geen verschil hoor meid! ohh leuk egypte! hoelang mag je?

@all
    wacht nog op mijn ongi, gister laatste bolletjes utro gehad, dus verwacht t over 2 dagen
    xxx

9. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Tot nu toe nog geen rode duivels

10. Siesie83

@natasja & onewish: denk aan jullie! Dat wachten is altijd killing.. Helemaal als je het al voelt aankomen.

@miranda: wat fijn dat je naar Egypte mag! Volgens mij mag je alleen in het laatste trimester/aantal weken niet vliegen. Mag ik vragen wat voor baan je hebt? Dus overmorgen iui, succes alvast!

11. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Iets in mij zegt dat ik misschien te vroeg heb getest. 15 feb inseminatie, misschien heb ik wel n late innesteling gehad waardoor ik misschien te vroeg gets. Niets wijst erop dat ik ongesteld ga worden.

12. Eline1983

Eline1983 Lid

19 dec 2010
    28
    0
    0
    @ mirandadep, ik heb deze keer een eitje van 26 en 18 gehad toen ik de pregnyl moest zetten. Dus geen zorgen omdat het mogelijk te laat zou zijn.

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Goedemorgen meiden,

Kan nog steeds niet alles goed bijhouden hier!! :D Ga even alles teruglezen van de laatste dagen en reageren :)

Siesie, nog 11 daagjes zie ik !! Voel je al dingetjes, of nog te vroeg voor ? Ik heb zelf altijd vrij snel na mijn eisprong al dat ik dingetjes voel. Hier begonnen de krampjes al rond 5 dpo, en de dagen erna ook wat scherpe krampjes gevoeld. Zere borsten is nu inmiddels weer weg, behalve als ik erop druk dan, maar als ik dat nie doe heb ik geen last ;) Hmm wel als ik heel hard moet lachen trouwens…dan brandt het even. Niet lachen dus!

Natasja, wat vervelend die migraine! En wat spannend dat je nog geen menstruatie hebt! Wie weet he… Snap dat je na zo’n negatief testje de moed laat zakken, maar wie weet!! Doe je vandaag nog een testje ??

Mirandadep, succes vandaag met de IUI! En wat gaaaaf dat je naar Egypte mag!

Onewish, heb je nog getest ?? Hoe is het met je ?

Ik duim voor jullie!

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hey meiden hier gaat t nog goed hoor, ik denk zelf dat t niet zo is... maar ben nog niet ongi ofzo, geen buikpijntjes...soms heb ik al wel last van spotting vandaag, maar nog niks te zien, maar dat kan nog komen natuurlijk ?

15. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    nee ik denk niet dat ik vandaag ga testen. Als het op de allerlaatste dag is ingenesteld, dan denk ik dat het nog veelste vroeg is om te testen en het is vandaag dag 16, ik heb na die negatieve test geen testdrang meer

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    spannend natasja! Dag 16 en nog geen ongi ? :)
    wanneer ga je missch weer een testje wagen?

17. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    nog geen idee

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hihi oke,, ik test pas als ik deze week niet ongi word... of ik bel de gyn voor bloedprikken..:)

maar zoals ik hierboven ook al zei, denk gwn dat ik ongi word hoor! ;)

19. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    Ik mag 5 dagen naar Egypte, studiereis voor mn werk (werk op een reisbureau).

Hier even een dipje, gisteren kwam ik iemand tegen en ja hoor zwanger, net lees ik ook weer van 2 die zwanger zijn, voor de 1 eerste kindje voor de ander 3e kindje. Ik gun het ze van harte. Maar merk dat het me steeds meer pijn doet. Jullie kennen het gevoel, dus moest even mn ei kwijt.....

Morgen IUI, begin wat olulatiepijn te krijgen, dus ik hoop dat morgen ook nog even te voelen, want zodra dat over is, is mn eitje gesprongen. Meestal veel meer last, maar de rechte kant is minder gevoelig.

@nastasja73 je houdt het wel spannend he!! Duim voor je hoor!!

20. Siesie83

@slunae: hier ook gevoelige borsten. Heb ik normaal geen last van, zou het een nawerking van de fostimon of pregnyl kunnen zijn? Heb het pas sinds 2 dagen. Zal niet te hard lachen;) Voel jij wel andere dingen dan anders? Ik had de dag van de iui en de dagen erna flink kramp.

@miranda: krijg het ook steeds moeilijker met andere zwangeren.. Heel veel succes morgen, meid!

@natasja & onewish: eindelijk 1e rose hier?! Ooow, hoop het zo!

Deel Deze Pagina