Wie beginnen er ook in November met IUI en Hormonen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sugarblossom, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Miranda succes met de iui meid!
    Siesie Dankje meid!
    xx

2. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Geen roze maar rood. Ben er kapot van.
    7 maart heb ik n afspraak met de gyn, ik wil op de wachtlijst van de ivf gezet worden. 2 maanden wachten, daar wil ik niet pas aan beginnen na de iui. Dan zijn we 4 maanden verder ipv 2.

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Meiden zoals verwacht , vandaag ongi...xx

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Jeetje zeg meiden!! Sterkte voor jullie beiden !

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Haii.. zere borsten kan goed van de Pregnyl komen idd.. ik had dat bij de eerste iui ook zoals nu. Beetje brandende pijn richting tepel. Ik ben nu elke keer misselijk, 'sochtends ook al, dat had ik bij de eerste Pregnyl spuit dan weer niet.. tis elke keer anders denk ik. Wat er wel anders is bij mij is dat ik veel mandarijnen eet terwijl ik ze normaal nie echt lekker vind.. en ben vaak misselijk, en heb zo om de dag wat hoofdpijn, wat ik ook bijna nooit heb.. Flinke kramp kan komen van de iui behandeling, ik had dat deze keer dan weer nie, pas na 3dpo volgens mij. Spannend he meis!!

6. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    Dikke knuffel van mij meiden. Had zo gehoopt er jullie op roze mochten. Slim om alvast op de wachtlijst te staan voor IVF, maar hopelijk is het niet nodig.

Hier vanmorgen IUI gehad, 2 miljoen waarvan 52% beweeglijk, is dit goed?? Beter in ieder geval als de vorige 2 keren, het lijkt steeds beter te worden. Nu die moeilijke 2 wachtweken.
    Gelukkig heb ik veel afleiding en zit ik tegen mn studiereis aan te hikken, ik wil wel, maar mn mannekes achterlaten, is toch moeilijker dan ik dacht. Meestal wil je dan dat de tijd minder snel gaat, waardoor het voor je gevoel sneller gaat, dus dan is dat voor de wachtweken wel weer een voordeel, snappen jullie het nog...hahah.

Ik ben dus weer positief deze maand.....nu maar hopen dat mn hoofdpijn wegblijft...want dan weet ik alweer genoeg.

7. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden,

@ natasja73 & onewish: wat balen dames!! En het zag er nog wel zo goed uit.... Sterkte!!!

@allemaal:
    Gisteren fm gehad. Aan de rechterkant zitten 2 follikels, 1 van 18,4 mm en 1 van 12,1. Aan de linker kan zit er ook nog eentje maar die is te klein om mee te tellen. Goede scores dus. Mocht vanmorgen vroeg (moest eigenlijk afgelopen nacht om 2.30 uur, maar dat wilde mijn gyn me niet aandoen) de pregnyl spuiten. Dus ik vanmorgen in alle vroegte (met mijn slaperige hoofd) de pregnyl opgelost en subcutaan (onder de huid) gespoten. WAT DEED DAT ZEEER!!!!!! Doet dat bij jullie ook zo'n pijn?? Mijn hemel, het brandde helemaal toen ik die spuit leegspoot. Heb nu nog steeds een rode, pijnlijke, beetje harde plek op mijn buik. Niet fijn dus.

Morgen hebben we de IUI. Ik ben benieuwd. Ben vooral benieuwd of met hormonen meer succes gaat hebben als zonder. Afwachten dus.
    Vind het echt opvallend dat in dit topic nog geen roze is. Dat het bij iedereen zo lang duurt. Bijzonder. Tijd voor nieuwe berichten dacht ik zo! Jammer dat we er zelf geen invloed op hebben...

Succes iedereen die in de wachtweken zit!!!

Liefs, saard

8. Siesie83

Siesie83 Niet meer actief

@Onewish & Natasja: Sterkte voor jullie allebei! Denk aan jullie! Het is ook gewoon k*t!!! En idd Saard, ik verbaas me er ook over dat er zo weinig roze is... Het is bijna deprimerend!

@Slunae: Wow, dat klinkt goed!! O, wat zou het toch helemaal SUPER zijn dat je zwanger zou zijn!! Heb je zelf het gevoel dat het zo is? Je durft het vast niet te denken.... Wat spannend! Hier nog steeds wat gevoelige borsten (als ik ze aanraak). Verder steken in mijn buik, maar dat heb ik wel vaker. Deze weken duren wel errrug lang!

@Miranda: dus de iui alweer gehad! 52%, weet niet of dat goed is. Ze melden bij ons alleen het aantal zaadcellen, volgens mij. Ja, dubbel gevoel om weg te gaan, snap ik. Maar wel weer even een leuke afleider. De tijd gaat in de wachtweken zooo langzaam..

@Saard: Wat voor hormonen gebruik je dan, behalve de Pregnyl? Pregnyl spuiten deed bij mij ook wel wat zeer, ja. Je voelt de vloeistof echt stromen, omdat het koud is. Ik had het wat eerder uit de koelkast moeten halen, vergeten... En de injectieplek is nog dagen gevoelig geweest op die plek. Heel veel succes vandaag!

@Sugarblossom: Hoe gaat het met jou?

9. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Siesie:
    Oke, dus dat komt vaker voor, dat het pijnlijk is. Bij mij is het idd ook nog gevoellig en rood op de plek waar gespoten is. Hopen dat dat snel over is. Ik gebruik ook nog puregon, 75 EH per keer... Vind dat echt wel meevallen, in vergelijking met die pregnyl. Bij mij was tie ook net uit de koelkast, en heb hem nog wel in m'n handen gehouden, maar blijkbaar was dat niet genoeg. Straks de IUI, ben benieuwd. Vind het weekend altijd wel een voordeel omdat het dan lekker rustig is! Je kan zo doorlopen...

@ all: Fijn weekend allemaal!

Liefs, saard

10. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net IUI gehad. Zaad was voor het opwerken 33 mljn met 27 % beweeglijkheid en na opwerken 100 mljn met boven de 95 % beweeglijkheid (!!!) De gyn keek verbaast en vond dit een "toppie" uitslag zoals ze het zei. De omstandigheden bij mij zagen er ook goed uit en de IUI ging soepel volgens de gyn. zou dit onze succesronde worden dan?

Liefs, Saard

11. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik ga er morgen toch nog voor de zekerheid een testje aan wagen, om er zeker van te zijn. Mijn menstruatie is totaal niet van wat ik gewend ben. Dus ik wil het zeker van zijn, voordat ik morgen begin n de Gonal-f

12. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik ga er morgen toch nog een testje aan wagen om er zeker van te zijn voordat ik morgen begin met Gonal-f. Mijn menstruatie is deze keer totaal niet van wat ik gewend ben.

13. Siesie83

@saard: Wow, wat super goed!! Zal voor je duimen:) Ik spuit fostimon, en
    daar heb ik bij het injecteren ook weinig last van. Pregnyl is idd veel pijnlijker.

@natasja: Meid, wat een spanning. Sterkte daar!

Fijne zondag allemaal!

14. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    De test was met ochtend urine, hartstikke negatief. Ik zie er heel erg tegen op om mezelf te moeten gaan prikken. Ik hou daar totaal niet van. Voel me best klote dat het negatief is. En dan hoor je vandaag ook nog eens dat iemand een kleinzoon heeft gekregen.

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    natasja knuff !

hier vandaag cd 3 , mocht weer clomidjes halen, dus zijn weer begonnen.
    xx

16. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    @natasja73: jeetje balen zeg... Snap dat de moed je in de schoenen zakt... En als je op dat moment ook nog hoort dat iemand een kleinzoon heeft gekregen... Gewoon zwaar balen!! Sterkte meid!

@onewish: succes deze ronde!

Hier veel last van de pregnyl. Zowel gisteren als vandaag tegen de avond misselijk. Een soort van zeeziek gevoel. Erg vervelend. Gisterenavond veel buikpijn gehad aan de rechterkant, maar was eind van de avond ook weer weg... Vandaag alleen wat druk aan de rechterkant, meer niet... Gisteren pas IUI gehad, dus denk dat ik mezelf gek maak met al die klachten... Hoop in ieder geval dat de misselijkheid in de loop van de dagen wegzakt... Zou wel fijn zijn.

Fijne week allemaal!

Liefs,
    Saard

17. Siesie83

@natasja: het is ook niet leuk om jezelf te prikken, maar hopelijk kan het je kansen verhogen! Meid, ik weet dat het zwaar is allemaal. Door de hormonen wordt er wel een ideale 'omgeving' gemaakt voor de zaadcellen/ eicel om zich in te nestelen.

@onewish: dus vandaag weer begonnen met de Clomid zeker? Op naar de volgende ronde, weer een nieuwe kans!

@saard: pregnyl is echt rotzooi, sorry voor mijn omschrijving;) Ik heb me tot dagen erna ook vreemd gevoeld, net of was ik er met mijn gedachten niet helemaal bij, duf, moe, last van de injectieplek (gevoelig en rood; staat in de bijsluiter geloof ik dat dat bij minder dan 1 op de 10.000 voorkomt...). Hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

Hier nog steeds gevoelige borsten, vandaag erg moe (middagdutje gedaan) en voel me gewoon rot. Vanochtend wezen hardlopen met een vriendin, alle emoties kwamen eruit.. Pfff, vind het denk ik toch moeilijker dan ik dacht dat een goede vriendin net is bevallen. We waren er gister even geweest. Erg confronterend. Ben erg blij voor hun, super om hen zo gelukkig te zien. Maar het steekt ook wel een beetje, dat wij dat nog niet mogen hebben... Word er gewoon zo verdrietig van.
    Plan mijn dagen de laatste tijd ook helemaal propvol, om maar niet aan onze kinderwens te hoeven denken. Vanmiddag zat ik helemaal in de rust, merk dat ik er niet meer zo goed tegen kan, want dan word ik steeds geconfronteerd met mijn eigen gedachten. Ga liever wat doen, bezig zijn!
    Moest even mijn verhaal kwijt.

18. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @natasja
    :x:x:(:(
    Wat kan je lijf je toch voor de gek houden he:(
    Waarom overtijd gaan als het niet is gelukt??
    Krijgen we al niet genoeg te verduren:(:(
    Sterkte meid!....
    Het spuiten zal best wennen zijn maar hopelijk gaat het wel zorgen dat er een wondertje in je kan gaan groeien

@Onewish
    :x:x:(:(
    Balen meid.....

@Saard
    Wat een super zaad:D:D:D
    Ik herken je klachten van de pregnyl niet.....
    heb eigenlijk geen last van het spuiten, voel de vloeistof er ook niet echt in gaan...
    Misschien toch te koud geweest? Een te dunne huidplooi gepakt?
    te snel ingespoten?
    En na het spuiten het plekje licht masseren
    Sterkte in de wachtweken!!

Ik ben een aantal dagen weinig op de PC geweest dus loop wat achter ;)
    Dus niet op iedereen gereageerd sorry...

Hier is het een turbo maand:D
    Vrijdag op CD 11 de 1e FM....en 2 grote eitjes:D:D
    15,5mm en 16mm:D
    Ik heb nog geen enkele keer 2 eitjes gehad en een eisprong op CD 14, dus ik ben blij:D
    Gisteravond de Ovitrelle gezet...das makkelijk zo'n kant en klare spuit:D

En morgen om 10.45 uur de IUI
    had niet verwacht dat het nu zo snel zou gaan..zijn mn opvliegers gelukkig niet voor niets geweest:D

19. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wie, wat, waar
    Eline1983, 2e IUI
    Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust
    WLE, 5e IUI,
    Hendrika, 3e IUI