@scarabee: Ja, herken je nog hoor Ik temperatuur niet, teveel schommelingen, dus niet betrouwbaar. Geeft me ook veel spanning, dus ben blij dat ik dat niet meer hoef te doen. Het is wel doorgezet, baal er zo van. Heb al gemaild met het ziekenhuis, volgende keer gaan we het bespreken, want de LF was deze cyclus veel te kort. Dus jij wordt wrs ook ongesteld... Hoe voel je je nu? @natasja: handig dat ze geen naaldencontainer hebben meegegeven.... @hendrika: dus toch nog betalen voor de Ovitrelle, niet echt netjes nee! @robijntje: welkom! Je hebt al heel wat meegemaakt, wat heftig zeg... Al 6 jaar een kinderwens, dat is een hele poos! Hoop echt dat de iui jullie wens kan laten vervullen! Helaas op dit forum weinig positieve berichten. Hoop niet dat het besmettelijk is Hier geen ervaring met Puregon.
Hai Hendrika, Dankje voor je reactie.. Nee ze hebben niets kunnen vinden waardoor ik miskramen zou kunnen krijgen, ze wijden het aan dikke pech. Dus nu maar hopen dat het volgende keer wel suucesvol afloopt. Ik zie dat je wel ervaring hebt met IUI? Ben jij via die route zwanger geworden?
Hai Siesie 83, Thanks voor je berichtje.. Ik lees over het algemeen niet veel positieve berichten over IUI, ... wel ken ik iemand die goed zwanger er door geworden is.. Ik probeer mezelf er ook niet gek door te laten maken...maar stiekem ga je toch naar antwoorden zoeken.. Hoe is het momenteel met jou en onderga je behandelingen?
Lieve meiden! Na lange tijd ook weer berichtje. Ben zo goed als beter. Het begon met flink ziek zijn, maag problemen, verkoudheid, weken lang gehoest en een schimmelinfectie. Vandaag laatste pilletje daarvoor ingenomen en flink ongesteld geworden vanmorgen. Helaas weer begin ik donderdag weer met Fostimon® te spuiten vind het opeens weer zo eng heb het al even niet meer gedaan! Even wat dingen overleggen bij de gynaecoloog over mijn korte cyclus en dan mijn 3e IUI. Ben benieuwd hoeveel eitjes er nu gaan groeien. Afgelopen keer was er maar één. Ik had wel even hoop omdat ik dit keer geen bruinbloed vooraf heb gehad normaal altijd standaard 4-1 dagen voor menstruatie. Maar helaas midden in de nacht ging ik kijken en zag al wat roze urine toen wist ik al genoeg. Vanmorgen brak het helemaal los!! @Hendrika Ik las net op deze pagina dat je IUI hebt gehad. Ging het goed? Nu duimen draaien hoor! En voor iedereen nog steeds mijn duimen draaien, succes!
Mooi! Balen idd.. geen bloed is wel irritant als je eigenlijk al weet dat het niet raak is.. ik merk dat mijn cyclus langer is dan normaal deze keer ook.. heb de 33 dagen nog nooit gehaald. T voelt nu als een stilte voor de storm.. heb geen krampen of steekjes.. voel helemaal niets daar op het moment. Knap dat je er zo min mogelijk mee bezig wilt zijn. Lekker alles op je af laten komen! Duim dat het mag helpen!
Goedemorgen allemaal, Welkom Robijntje! 6 jaar aan het proberen ? Nooit eerder IUI mogen krijgen dus..? Heftig zeg, 3 zwangerschappen verliezen Puregon heb ik ook (nog) geen ervaring mee is dat iets wat je moet prikken zelf ? Succes ermee!! Hendrika, niet netjes van de Ovitrelle.. Ik zag dat ik zelf ook eigen risico heb moeten betalen voor de Pregnyl en nog paar andere dingetjes. Denk dat dat normaal is ? Siesie83, fijn dat je me herkent Oh ja, jij tempte niet, das waar ook Sh*t dat het toch is doorgezet !! En dan ook nog zon korte LF. Ben benieuwd wat ze ervan zeggen.. misschien komt dat door een hormoon wat je hebt gekregen. Mijn LF is juist langer geworden.. van 12 naar nu 15.. maar beter te lang dan te kort zou ik zeggen ! Ik ben nog steeds niet ongi.. heb ook nergens last van.. geen menstruatiekrampen of steekjes of iets.. mn borsten doen ook nog zeer en ben erg misselijk. Denk dat mn lijf beetje van slag is of iets. Ik wacht het weer af.. t zal vandaag toch ergens door moeten breken lijkt me... Kan jou 2e iui nu trouwens wel doorgaan ? Ik las volgens mij ergens dat je dan weg zou zijn lijkt me erg vervelend om nu een ronde te moeten overslaan ? Sugarblossom, fijn dat je je weer een stuk beter voelt!! Jouw weerstand was even echt niets waard he ?! Goed aansterken alsnog! Sterkte met je menstruatie .... 3e iui alweer .. *duimt Liefs!!
Sugar jij hebt wel heel veel tegenslag gehad zeg. Ik duim voor je. Ik heb vanmiddag bij mijn gyn aangegeven dat we door willen naar IVF, ondertussen krijgen we nog 2x iui. Er is namelijk een wachtlijst van 2 maanden. Ik heb formulieren gekregen om beide bloed te prikken en sperma onderzoek in het LUMC. Ik heb het idee dat IUI niet zoveel zwangere opleverd als IVF. Ik moet zeggen dat ik het knap vind van jullie die wel zelf durven te prikken. Ik ben gisteravond weer naar het ziekenhuis gegaan om het te laten doen. Mijn angst voor naalden is groter dan ik had gedacht. En mijn vriend wil het wel doen maar die houdt die pen zo vast dat ik er geen vertrouwen in heb.
Natasja , spannend hoor nog 2 x iui en dan over op ivf! Ik zit nu deze ronde in de 5e iui dus heb er daarna nog 1, in ons ziekenhuis doen ze na 6 iui's pas ivf.. Maar toch vind ik dat wel errrrugg eng hoor, ivf.. zie er best tegenop als dat zou moeten! Je leest overal zulke nare verhalen over de eitjes aanprikken enzo Ik durf mezelf ook niet te spuiten hoor, vandaar dat ik clomid slik, en de pregnyl doet t ziekenhuis bij me.. xxx
pregnyl doet ze bij mij ook in het zkh. ik had zelf gekozen voor prikken omdat de gyn had gezegd dat de kans op een zwangerschap iets groter is dan met pillen. met de ivf moeten we ook spuiten dus maak je borst maar nat. ik vind het ook erg eng, maar wil het toch proberen. ik zie ook op tegen het prikken. dus laten we beide hopen dat het niet nodig is. heb je bij alle iui's clomid geslikt? deze cyclus ben ik pas begonnen met hormonen
natasja ohh daar heb ik nog nooit van gehoord dat het de kans op zw.schap vergroot als je jezelf prikt.. ipv clomid slikt.. weet wel, dat als clomid niet aanslaat ze vaak overgaan op prikken en er dan wel goed op reageren. Ja ik wil het ook proberen, alles voor een wondertje he maar vind het wel eng.... Ja heb bij alle iui's clomid - pregnyl - utrogestan gebruikt..
@sugar: Fijn dat je je weer wat beter voelt. Dus vandaag weer beginnen met spuiten. Anders had ik vandaag ook weer moeten beginnen met de Fostiomon, maar we slaan deze ronde een keer over, ivm dat we volgend weekend weg zijn.... Succes meid! @scarabee: Wat spannend, stel dat je nou niet ongesteld wordt... Heb je wel vaker last van gevoelige borsten en misselijkheid dan? Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.. Heb je al getest? Ben zo benieuwd, heo je ons op de hoogte? O ja, waar heb jij je naam aangepast? Als ik naar mijn gegevens wijzigen ga, kan ik mijn handtekening wijzigen, maar kan mijn naam etc nergens vinden. Ik zal wel niet goed genoeg zoeken Ik kan deze ronde idd geen iui krijgen, omdat we volgend weekend weg zijn... Baal er wel van, dacht dat ik het zo goed 'gepland' had, maar ja, had niet verwacht al zo vroeg ongesteld te worden. Maar het is niet anders. @robijntje: Ik heb 25 februari mijn 1e iui gehad, maar na 9 dagen was ik alweer ongesteld, dus dat is veel te snel... @natasja: Jeetje, dat is ook wel weer een hele stap, om de keuze voor ivf te maken, maar volgens mij is het slagingspercentage daarvan wel weer een stuk hoger, of niet? Sterkte!
@Siesie83 ben gisterenochtend ongesteld geworden..zometeen hebben we een evaluatie in het ZH over 'hoe nu verder'. Heb normaal niet zoveel last van m'n borsten, was nu duidelijk meer en ze waren voller, en die misselijkheid hetzelfde..maar zo is elke cyclus weer anders he.. Heb ook best wat stress gehad, dus misschien kwam het overgrote deel daarvan. Echt balen dat je geen iui kan krijgen deze ronde! Maar wie weet toch een kans zonder iui .. Gaan jullie iets leuks doen ? Naam veranderen kan niet via instellingen trouwens, heb dat aangevraagd bij forumbeheer via contact.. het was even nodig.
Wie, wat, waar Eline1983, 2e IUI Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust WLE, 5e IUI, Hendrika, 3e IUI Marlida, 3e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van hysteroscopie Saard, 5e IUI Mirandadep, 3e IUI Natasja73, 5e IUI Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (januari) Scarabee, 4e IUI Siesie83, 1e IUI Onewish, 4e IUI Medicatie Eline1983, clomid en pregnyl Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon en pregnyl Hendrika, Clomid 100mg en Ovitrelle Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep, pregnyl Natasja73, Gonal-F pregnyl Esther, Puregon en pregnyl Wendy86, clomid en pregnyl Onewish, Clomid,Pregnyl,Utrogestan na IUI Siesie: Fostimon & Pregnyl FM afspraken Natasja73 08-03 IUI behandeling Siesie 25-02 Hendrika 5-03 Wanneer testen Eline1983, 04-03 Hendrika 19-03 Zwanger
Wie, wat, waar Eline1983, 2e IUI Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust WLE, 5e IUI, Hendrika, 3e IUI Marlida, 3e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van hysteroscopie Saard, 5e IUI Mirandadep, 3e IUI Natasja73, 5e IUI Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (januari) Scarabee, 4e IUI Siesie83, 1e IUI Onewish, 4e IUI Medicatie Eline1983, clomid en pregnyl Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon en pregnyl Hendrika, Clomid 100mg en Ovitrelle Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep, pregnyl Natasja73, Gonal-F pregnyl Esther, Puregon en pregnyl Wendy86, clomid en pregnyl Onewish, Clomid,Pregnyl,Utrogestan na IUI Siesie: Fostimon & Pregnyl FM afspraken Natasja73 12-03 IUI behandeling Siesie 25-02 Hendrika 5-03 Wanneer testen Eline1983, 04-03 Hendrika 19-03 Zwanger[/QUOTE]
Gisteravond heeft mijn vriend mij geprikt. Wat waren we trots op elkaar.. Hij op mij omdat ik niet naar het zkh hoefde en ik op hem omdat het hem toch is gelukt...
Wie, wat, waar Eline1983, 2e IUI Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust WLE, 5e IUI, Hendrika, 3e IUI Marlida, 3e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van hysteroscopie Saard, 5e IUI Mirandadep, 3e IUI Natasja73, 5e IUI Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (januari) Scarabee, 4e IUI Siesie83, 1e IUI Onewish, 4e IUI Medicatie Eline1983, clomid en pregnyl Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon en pregnyl Hendrika, Clomid 100mg en Ovitrelle Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep, pregnyl Natasja73, Gonal-F pregnyl Esther, Puregon en pregnyl Wendy86, clomid en pregnyl Onewish, Clomid,Pregnyl,Utrogestan na IUI Siesie: Fostimon & Pregnyl FM afspraken Natasja73 12-03 IUI behandeling Siesie 25-02 Miranda 03-03 Hendrika 5-03 Wanneer testen Eline1983, 04-03 Mirandadep 16-03 Hendrika 19-03 Zwanger
Had gisteren een heel bericht getyped, maar weg is die, ik zal niet alles meer typen. Ik was maandagavond en dinsdag erg down, veel gehuild, geen idee of dit van de pregnyl was of dat het me toch te veel werd. Nu ben ik gelukkig weer wat rustiger en heb ook niet echt klachten van een naderende menstruatie, maar goed, ik moet nog ruim een week, maar de laatste 2 keren was ik 1 en 2 dag te vroeg ongie en had ik al ruim een week van te voren last. Aangezien ik volgende week weg ben op mn nod, kan het zijn, dat ik pas later reageer. Hopelijk met goed nieuws. Iedereen succes, ik probeer mee te blijven lezen, maar zal niet altijd kunnen reageren, de computer is errruuug traag.
Hai Meiden, Ik moet nog een beetje wennen aan dit forum, ....daarom reageerik niet altijd even snel.. Gister voor het eerst begonnen met het spuiten van Puregon, het viel me reuze mee....Aankomende maandag heb ik voor alle zekerheid een vroege echo, op dag 8..omdat het nog niet helemaal duidelijk is, wanneer ik mn eisprong heb..na mijn laatste miskraam, bij 12 weken is dat niet meer goed nij te houden... we vinden het allemaal reuze spannend, alleen is het wel vervelend dat je juist weinig positieve berichten leest over IUI... Hebben jullie naast de behandelingen ook extra geklust? lijkt me dat je ook natuurlijk kans maakt met een hormoon toedienen, het is toch alleen een extra zetje?.............. wens jullie allemaal heel veel succes en lees met plezier jullie verhalen. ooit is het ons ook allemaal gegund...
Wie, wat, waar Eline1983, 2e IUI Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust WLE, 5e IUI, Hendrika, 3e IUI Marlida, 3e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van hysteroscopie Saard, 5e IUI Mirandadep, 3e IUI Natasja73, 5e IUI Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (januari) Scarabee, 4e IUI Siesie83, 1e IUI Onewish, 4e IUI Medicatie Eline1983, clomid en pregnyl Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon en pregnyl Hendrika, Clomid 100mg en Ovitrelle Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep, pregnyl Natasja73, Gonal-F pregnyl Esther, Puregon en pregnyl Wendy86, clomid en pregnyl Onewish, Clomid,Pregnyl,Utrogestan na IUI Siesie: Fostimon & Pregnyl FM afspraken Natasja73 12-03 Onewish 11-3 IUI behandeling Siesie 25-02 Miranda 03-03 Hendrika 5-03 Wanneer testen Eline1983, 04-03 Mirandadep 16-03 Hendrika 19-03 Zwanger