Onewish, dat is mooi vooruitzicht. Ik heb vandaag ineens last van hele warme voeten en handen, ik ga er maar vanuit dat het ook een bijwerking is van de Pregnyl. Ik ga dit weekend naar Limburg. Iedereen een fijn weekend.
De wekker is ook weer gegaan. half 9 wegrijden nr het zkh. Heb me toch een buikpijn! Steken aan de linkerkant waar mn 3 follikels zitten. Ze staan denk te springen om te springen
@safira Hoe is het nu? Nog steeds van die bloederige draden? Wat zij de gyn ervan? Ik dacht misschien is het een miskraam, maar als je negatief heb getest dan was je waarschijnlijk echt niet zwanger @Onwish Gelukkig is je eitje mooi gegroeid! Succes zondag @Scarabee Eigenlijk is dinsdag mn NOD, dag 15 na IUI maar de vorige keer werd ik het 3 dagen later @Robijntje is alles goed gegaan vandaag? Veel succes deze 2 wachtweken @Chantal Ze staan op springen haha Alles goed gegaan vandaag? ook voor jou ga ik duimen! Hier alles nog steeds hetzelfde, regelmatig duizelig en misselijk maar nog niet zo erg dat ik boven de wc hang Vreselijk pijnlijke tepels en om het allemaal nog wat gezelliger te maken sinds vandaag een schimmelinfectie Gelukkig nog licht en alleen uitwendig, denk ik Zo lang geleden dat ik dit heb gehad! de laatste keer is zeker 10 jaar geleden door de antibiotica maar dat gevoel vergeet ik nooit, en wat ik nu voel lijkt er wel heel erg veel op Ik wacht maar even tot maandag en dan bel ik de HA als het blijft want ik durf nu niet zomaar zelf met zalfjes te gaan smeren......
Onewish, succes vandaag met de meting! Hier gisteren meting gehad, van de 10 waren er meerdere doorgegroeid, maar ze keek vooral naar die twee die al vrij groot waren, ze waren nu 16mm en 14mm. Straks weer een meting..! Ik werd me vanmorgen om half 7 toch wakker van de ovulatiepijn, pff!! Voel het sowieso behoorlijk op spanning staan de laatste dagen, maar dit was even zo pijnlijk dat ik moest overgeven Nu gaat t wel weer.. Hendrika, dinsdag dus pas... heb je in de tussentijd nog een testje gedaan ? Schimmelinfectie, die kans is wel groter als je zwanger bent he, dat je dat krijgt. Je kan trouwens gewoon miconazolnitraat smeren als je zwanger bent volgens de bijsluiter. Ik smeer weleens heel dun laagje als ik het gevoel krijg dat er iets gaat kriebelen. Dan ben je er op tijd bij. Hoe gaat het verder met iedereen ?
Scarebee, ik had gisteravond ook ziets, voelde me ineens zo misselijk en buikpijn! Ben ff blijven liggen want ik ging ook bijna over me nek.... wat het kan zijn weet ik niet, missch dat mijn eitje ook groot genoeg is nu... ik weet t niet...? Ik moet om 11:20 er zijn..voor fm
Ohh das ook toevallig! Dat zou het goed kunnen verklaren dan... Ben benieuwd of die van jou al 18mm is, zou goed kunnen heh! En die van mij natuurlijk ook.. zal me benieuwen! Hihi, ik mag 20 minuutjes later dan jij Succes
Spannend!! jij ook succes!! Ja heb dat nog nooit eerder gehad? Ja denk dat het komt omdat ze bijna groot genoeg zijn? xxx
Gister eerste IUI gehad en dat viel me reuze mee, is nu gewoon 2 hele lange weken wachten.. Het zaad van mn man was erg goed en veel..hopelijk met een goede uitkomst, maar ergens ben ik realistisch en weet ik dat de kansen laag zijn per keer... Hoe is het hier verder? allemaal spanndende dingen gaande lees ik
woow ik had verwacht dat men follikel net 18mm zou zijn!! MAAR hij was al 21,5 mm!! happy!!! vanavond dus pregnyl, om half 1 snachts! das wel minder, want moet dan naar t ziekenhuis, mja... Dinsdag dus om half 3 zaadjes brengen, half 5 iui xxx
Scarabee hoe is het gegaan? Mijn gyn zij trouwens over die buikpijn/misselijkheid vannacht dat dat cker van het eitje kan komen, omdat ie zo erg gegroeid was in 2 dagen.....van 15 naar 21,5
Idd , jaa stomme tijd he! Mjah.. niets aan te doen... Trouwens hoeveel uur na pregnyl krijgen jullie de iui? ik 40 uur erna.. x
Zo zeg, in 2 dagen!! Da's echt hard! Haha mijn gyn zei hetzelfde tegen mij, er was nogal veel activiteit bij mij met 10 follikels die allemaal aan het doorgroeien waren nog steeds ( of ieder geval 6 behoorlijke ) .. De 2 grote waar we op hoopten zijn beiden doorgegroeid, 18mm en bijna 17mm! Vanavond om 20:00 uur Pregnyl en dinsdag de IUI
Ik had dat ook nog nooit eerder gehad idd... altijd wel wat prikkeltjes enzo maar die pijn vannacht en vanmorgen poeh x
Scarebee mooie follies hoor! hihi dn mogen we tegelijk testen!! leukk!! nee idd ik heb dit ook nog nooit gevoeld, nja nu weten we waar t aan ligt xx
@Scarabee Ja had het idd ook gelezen maar ja...dan komt het door hormoonwisseling en dat kan dus ook nog wel zo zijn van de ovitrelle Maar lekker is het niet Wordt er gek van en heb vandaag idd maar een tubetjes miconazol gehaald. Ik heb sinds donderdagochtend niet meer getest @Robijntje Veel sterkte met die 2 weken wachten! @Onewish Mooi gegroeid zeg!! maar wat een rottijd...mag je zelf niet prikken? Waarom zit er bij julie eigenlijk zoveel tijd tussen inleveren zaad en de inseminatie? Hier ook 40 uur na de pregnyl de inseminatie