Je wordt opgehaald? wat een luxe Wij moeten standaard 45 minuten na inleveren het zaad zelf ophalen, warm bewaren en dan naar de afdeling. Ondertussen belt het lab naar de afdeling en ben ik gelijk aan de beurt Hoelang duurt het bij jullie dan ongeveer totdat het zaad klaar is?
haha ja meestal ook een 45min, tot een uur.. en dan idd warm bewaren en naar de afdeling, zit nu even op mijn ziekenhuiskaartje te kijken.... maar vind idd wel vreemd dat ie tijd er zo op staat ? meestal staat er b.v smorgens om half 9 en dan 10uur iui nu ist half uur later idd die tijd op mijn ziekenhuis kaartje. bel morgen wel even met mijn gyn of dat wel klopt...?
Heey allemaal. Ook IUI 5 is mislukt. Inmiddels begonnen aan de laatste IUI, nr 6 dus (cd 3, vandaag weer gespoten). Van de week maar is ff een afspraak maken voor aanmelding van een ander ziekenhuis (waarschijnlijk Tilburg) voor IVF. Ik ben helemaal klaar met IUI. Het is tijd voor nieuwe "rondes". We willen wel even een maand, of 2 maanden rust na deze IUI, even helemaal niets. Dan heb ik rustig de tijd om af te studeren. We gaan het zien en wachten maar weer af. Liefs, Saard
Balen Saard:x Ik hoop dat IVF niet nodig zal zijn en IUI 6 jullie een wondertje gaat brengen. Zo niet denk ik dat even rust ook veel goeds zal doen Zelf denken we er ook over om er even mee te stoppen als deze niet lukt doe ik nog 1 IUI en dan even 2 maanden niets, dat zijn dan precies de zomermaanden Even mn lichaam tot rust laten komen, geen hormonen er in gewoon even "schoon" worden van binnen
Ik ben even een weekendje weg en heb weer heel wat bij te lezen Heerlijk weekend gehad op Texel. Ik heb geen bloed verlies meer, vrijdag was het over. De arts zei dat het goed was dat ik het meldde, als ik er deze week nog last van zou hebben, moest ik komen voor een echo. @scarabee: dus dinsdag iui! Super dat er 2 zijn doorgegroeid! Kan me je gevoel wel voorstellen, ik vond het eerst ook dubbel voelen om hormonen te injecteren terwijl mijn lichaam het ook goed lijkt te doen zonder. Maar volgens de arts kan het net dat kleine zetje geven. Veel succes morgen, zal aan je denken! @onewish: wow, wat een groeispurt! Jij ook veel succes morgen. @saard: sterkte voor jullie! @robijntje: spannend, niks aan die lange wacht weken. @hendrika: dus nog even geduld... Kan me voorstellen dat je even niks wilt, het neemt zoveel van je energie. Dag in dag uit ben je ermee bezig. Pas goed op jezelf, hè?
Ist goed gegaan gisteren met Pregnyl spuit ? Ik heb hem zelf mogen doen in het ZH haha.. Stond te trillen als een maf daar, maar tis gelukt Volgens mij 36 uur na de Pregnyl... even tellen hoor, 8 + 8 = 24 =+ 8 = 32 + 4 = 36. Ja, 36 uur
Hendrika, morgen mag je dan eindelijk weer testen he !! Hoe voel je je nu ? Nog last van de infectie of is dat al aan het vervagen ? Bij ons duurt het trouwens 2 uur voordat het klaar is! Saard, pfff! Balen zeg!! Kan me voorstellen dat je klaar bent met IUI als het nu niet goed/ hoopvol meer voelt! Is verder wel alles ok met jullie qua kwaliteit etc. ? Ontzettend veel suc6 bij de 6e iui in ieder geval! Safira, welcome back ! Leuke dingen gedaan op Texel ?! Fijn dat je bloedverlies over is! Oh dus jij had dat gevoel ook wel.. !
@safira Welkom terug! Gelukkig is het bloeden gestopt @Scarabee Ik stond de 1e keer ook te trillen als een rietje haha Vanochtend al getest, negatief De infectie zit er ook nog steeds maar het wordt gelukkig niet erger, ik hoop dus dat het met de zalf snel weg is. Nu wachten op mn ongi...hopelijk komt die snel zodat we weer verder kunnen
Hendrika, sh*t, balen van je negatieve test! Maar het kan nog toch ?! Nu weet je wel dat het van de Ovitrelle was nog Bah zeg Onewish: Goodluck vandaag !!
Wie, wat, waar Eline1983, 3e IUI Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust WLE, 5e IUI, Hendrika, 3e IUI Marlida, 3e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van hysteroscopie Saard, 5e IUI Mirandadep, 3e IUI Natasja73, 5e IUI Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (januari) Scarabee, 4e IUI Siesie83, 1e IUI Onewish, 5e IUI Medicatie Eline1983, clomid en pregnyl Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon en pregnyl Hendrika, Clomid 100mg en Ovitrelle Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep, pregnyl Natasja73, Gonal-F pregnyl Esther, Puregon en pregnyl Wendy86, clomid en pregnyl Onewish, Clomid,Pregnyl,Utrogestan na IUI Siesie: Fostimon & Pregnyl Scarabee, Puregon & Pregnyl FM afspraken IUI behandeling Miranda 03-03 Hendrika 5-03 Eline1983, 14-03 Natasja73 14-03 Onewish 20-03 Scarabee 20-03 Wanneer testen Mirandadep 16-03 Hendrika 19-03 Eline1983, 29-03 Natasja73 29-03 Zwanger
SH*t joh... Ik lig nu echt krom van de (ovulatie) pijn hier.. hebben jullie daar ook ervaring mee, dat het zo ontzettend pijn doet, zeg maar zon 3x menstruatiepijn!!
herkenbaar Scarabee... Voor de IUI al een flink trekkend gevoel in mn buik, dit duurde meestal wel ff'tjes en dan 2a3 uur na de IUI kreeg ik een heftige buikpijn aanval maar daarna zakte het ook gelijk weg, de volgende dag nergens meer last vam Je eitjes staan op springen Ik ben nog niet ongesteld maar al wel menstruatiekramp enzo dus ik ga ervan uit dat het echt weer niet is gelukt....
Balen Hendrika. Sterkte meid. Ik heb de hoop op n zwangerschap met iui opgegeven. Maar 1 op de 10 vrouwen wordt op die manier zwanger, in vergelijking met de IVF, 40% wordt zwanger, dat is een aanzienlijkere grotere kans. Ik snap ook niet waarom ze ons eerst 6x iui laten doen als ze toch al weten dat de kans heeel erg klein is om op die manier zwanger te raken.
ff snel, iui 5 zit erop moest wel met een tang omdat ze de baarmoedermond niet goed inkon met het buisje... dus wel ff iets pijnlijk, maar geen bloedverlies. x
@Onewish Jakkes zeg! Heb je er nog last van? Enig idee waarom het niet lukte? Bij mij ligt mn baarmoeder gekanteld maar gelukkig nog geen problemen gehad met inbrengen Met het spiraaltje erin en eruit trouwens wel @Natasja Ik begrijp je helemaal... ook hier wordt de hoop dat het met IUI lukt iedere keer weer minder, en IVF komt steeds dichterbij Nu begrijp ik ook wat er werd bedoelt als mensen zeiden; Je gaat steeds een stapje verder.... een jaar geleden moest ik niet aan IVF denken! Zelfs al over gehad dat ik dat niet zou laten doen...en nu.... tja..nu komt die stap zo dichtbij dat die stap ook steeds kleiner lijkt te worden voor mn gevoel Ik snap ook niet waarom IUI onbeperkt wordt vergoed terwijl er zo weinig kans is dat je zwanger raakt en de behandeling ook duur is en IVF straks nog maar 1x terwijl het slagingspercentage veel groter is ze kunnen het beter omdraaien, IUI 3x en IVF onbeperkt...... maar ja...zo zijn er nog wel meer kromme dingen in onze wetten
Auw, die tang! Hadden jullie een goede score, en ging alles goed ? Gelukkig geen bloedverlies voor je!