Wie beginnen er ook in November met IUI en Hormonen?

Discussion in 'MMM clubs' started by Sugarblossom, Nov 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Jammer dat je de hoop hebt opgegeven! Het zou opzich toch moeten meevallen met de slagingskansen ? Volgens mij is 1 op de 4 vrouwen binnen 6x IUI zwanger toch ? Maar goed, het is natuurlijk afhankelijk van jullie situatie, leeftijd etc. Wij kregen te horen dat we nog 12x IUI krijgen voordat we over IVF gaan praten..

Sterkte meis, tis niet makkelijk!!

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Hai! Gisteren krom naar het ZH toegegaan voor de IUI, de gyn vond het goed dat ik zoveel pijn had haha :D Maar op het moment dat ik op de stoel ging liggen voor de inseminatie begon het te steken en te rammelen, en toen stopte het! Heb gisteren alleen nog wat druk en gezeur gevoeld, en op dit moment helemaal niks meer :D

Hoe gaat het nu met jou? Tekenen van menstruatie ? Of ga je nog een testje wagen ? *duimt nog steeds

3. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hendrika, was half uur van te voren nog gaan plassen, misschien lag het daaraan?

scarebee ik weet alleen dat 40% super bewegelijk was, en dat dit onze beste score is.. :)

ja de tang heeft wel even pijn gedaan pff, zweet brak me ff uit!

vannacht steeds wakker, drukkend gevoel in me buik/baarmoeder, nu nog wel een beetje, net alsof je een volle blaas hebt en nodig moet plassen, blegh
    x

4. liesje87

liesje87 Actief lid

Nov 27, 2011
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Alweer een tijdje geleden dat ik nog reageerde, door de verhuis afgelopen weekend en de hysteroscopie/laparascopie gisteren heb ik geen tijd gehad om te lezen of te reageren.

@onewish, klinkt pijnlijk, die tang. Hopelijk zorgt deze iui voor een wondertje voor jullie !

@Hendrika, wat balen dat je het gevoel hebt dat je weer ongesteld wordt :( Ik hoop dat je gevoel fout zit !

@natasja, er zijn uiteindelijk wel vrouwen die zwanger worden door iui, dus ja, geheel nutteloos is het niet volgens mij. Daar komt nog bij dat het (meestal) veel minder belastend is dan IVF, en dat het ook een pak goedkoper is. Ik begrijp natuurlijk wel dat het bij sommige koppels helemaal geen nut heeft, en dat ze in die gevallen beter direct met IVF zouden starten. Maar ik geloof echt in de slaagkansen van iui, ik heb er nog steeds goede hoop op dat wij zwanger zullen worden met iui, en niet door moeten gaan naar IVF, al hebben we maar 2 pogingen meer over...

@diegenen die in de wachtweken zitten, veel succes met wachten, en ik hoop op een positieve test voor jullie allemaal !

@diegenen die door moeten naar de volgende ronde, hopelijk wordt de volgende ronde eindelijk DE ronde voor jullie !

Wij zijn dit weekend verhuisd, alles is vlot verlopen, de meeste spullen hebben een plekje gekregen en onze hond begint zich al thuis te voelen :D
    Nu moeten enkel wij nog een beetje wennen aan het nieuwe huis, en dan valt alles wel in z'n plooi.

Gisteren de hysteroscopie/laparascopie achter de rug. De ingreep is goed verlopen, maar de vleesboom is niet volledig verwijdert :(
    17 april moet ik terug voor nog een hysteroscopie, waarbij ze dan de rest van de vleesboom zullen wegnemen.
    Het goede nieuws is dat de resulaten van de laparascopie heel goed zijn; mijn baarmoeder heeft een goede vorm, de eileiders en eierstokken zien er perfect uit en er zijn geen verklevingen :)
    Nu nog de rest van de week rusten, ik zal ook niet veel anders kunnen doen voorlopig, want ik heb momenteel nog veel pijn.
    Hopelijk betert dat snel.

5. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Nou vandaag toch echt ongesteld geworden...
    en hoe....

Ik zou haast denken dat er misschien toch iets is geweest maar ja, hoe kom je daar achter??

Nooit verlies ik stolsels en slierten
    sorry:)
    maar nu..pff..ik durf zelfs geen tampon in te doen:)

We zullen het wel nooit weten en hebben er natuurlijk niets aan
    Vanaf morgen begint dus de jacht naar pregnyl....

6. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wie, wat, waar
    Eline1983, 3e IUI
    Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust
    WLE, 5e IUI,
    Hendrika, 4e IUI
    Marlida, 3e IUI
    Ons Wondertje, 4e IUI
    Flower 27, 1e IUI
    Liesje87, na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van hysteroscopie
    Saard, 5e IUI
    Mirandadep, 3e IUI
    Natasja73, 5e IUI
    Kwinta 5e IUI
    Wendy86 1e IUI (januari)
    Scarabee, 4e IUI
    Siesie83, 1e IUI
    Onewish, 5e IUI

Medicatie
    Eline1983, clomid en pregnyl
    Sugarblossom, Fostimon en pregnyl
    WLE, Puregon en pregnyl
    Hendrika, Clomid 100mg en Pregnyl??
    Marlida, pregnyl
    Ons Wondertje, Pregnyl
    Flower 27, Clomid pregnyl
    Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI
    Mirandadep, pregnyl
    Natasja73, Gonal-F pregnyl
    Esther, Puregon en pregnyl
    Wendy86, clomid en pregnyl
    Onewish, Clomid,Pregnyl,Utrogestan na IUI
    Siesie: Fostimon & Pregnyl
    Scarabee, Puregon & Pregnyl

FM afspraken
    Hendrika 02-04 1e FM

IUI behandeling
    Eline1983, 14-03
    Natasja73 14-03
    Onewish 20-03
    Scarabee 20-03

Wanneer testen
    Eline1983, 29-03
    Natasja73 29-03

Zwanger

7. robijntje

robijntje Lid

Mar 6, 2012
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hendrika, wat vervelend meid..ik begrijp je helemaal..

@onewish, jakkes, ik had dat dus ook. mn baarmoeder lag gekanteld en ze konden mn baarmoeder mond niet goed vinden..

@Scarabee, hoe voel jij je nu?

Andere dames, sterkte met alle ontwikkelingen.

Ik zit bijna in mn tweede wachtweek..ik heb me echt een slag in de ronte volgepland afgelopen week, wilde niet continu met de IUI en eventuele zwangerschap bezig zijn.

Nu begin ik mezelf toch weer gek te maken, ene moment denk ik ooooh ik ben zwanger en dan denk ik menstruatie klachten te herkenen en weet ik zeker dat het niet gelukt is.

Wil bijna een zwangerschap test doen, maar is natuurlijk zonde van mn geld, aangezien ik pas volgende week (donderdag / vrijdag) kan testen.....

Grrrrr i hate waiting.

Sterkte dames.XX

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Jaa dacht ik al !! Ik had bij m'n eerste IUI zo'n tang, te erg!

40 % beweeglijk, ok! Super dat het jullie beste score is!!

Hier iets geks, toen ze de IUI deed, zag ze veel vocht bij m'n baarmoeder, dus ik dacht oh nee he.., hij zal toch niet al gesprongen zijn ? Maar nu zegt mijn temp dus dat mijn eisprong al is geweest de dag VOOR de IUI :$ Das nie zo handig lijkt me...

Dat drukkende gevoel heb ik nu trouwens ook nog wel!

9. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ojee mag ik je tempkaartje es zien? :)

10. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Volgens mij kan je die zien als je op m'n banner klikt! Klopt dat?
    Heb m'n gyn al gesproken, en ze zei dat de temperatuur er soms wel een dag of 2 naast kan zitten, en dat zij denkt dat hij vlak voor de IUI is gesprongen aangezien ze veel vocht had gezien. Dat moet ook haast wel, want voordat ik de IUI-kamer inging kon ik amper lopen van de spanning op m'n eierstokken. Dus bij nader inzien denk ik dat de timing toch wel goed was.

Hoe voel jij je nu vandaag ? Heb je nog steeds het gevoel van een volle blaas ? Ik nog wel ! Het doet ook wel zeer als m'n blaas echt vol zit haha. Gisteren had ik wat menstruatie-achtige krampjes. Dat had ik vorige keer ook al op 3 dpo.. Is reactie op de IUI denk ik.

11. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    scarebee oja klopt hihi, ohh nou dn zou ik me geen zorgen maken, om die temp..:) xxx

12. robijntje

robijntje Lid

Mar 6, 2012
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    wachten jullie met de zwangerschapsdag tot de NOD dag? of halen jullie gevoelige testen, die 4 dagen van te voren kunnen?
    pffff ben het wachten meer dan zat, hahah
    Nog 1 week wachten en dan weten we of het positief is.
    Ben alleen bang van niet omdat ik nog niets herken aan mn lichaam zoals bij alle vorige zwangerschappen.........

Hoe gaan jullie daarmee om?
    En de laatste wachtweek door?

13. Safira

Safira Actief lid

Mar 11, 2012
    125
    0
    0
    ik werk in een ziekenhuis
    in het noorden
    Hee meiden,

Ben even wat minder actief geweest op de site, heb deze week namelijk een sollicitatie gehad! Durfde steeds niet ivm evt zwangerschap. Maar heb nu de stap gezet en het ging heel goed! Spannend!

@hendrika: balen, meid! Deze week is er weer een beperkte hoeveelheid pregnyl geleverd aan de apotheken. Heb er ook een voor mezelf gereserveerd:) Dus als ik jou was zou ik zsm bij je apotheek navragen of ze wat hebben binnen gekregen.

@scarabee: zo te lezen was de timing idd toch wel goed. Zal voor je duimen! Er is mij ook verteld dat iui een redelijk grote slagingskans heeft; met medicijnen schijnt ruim 40% zwanger te worden binnen 6 maanden.

@onewish: o, dat klinkt pijnlijk! Hopelijk krijg je er iets heel moois voor terug!

@liesje: wil je veel sterkte wensen! Wel heftig dat je binnenkort alweer over het

14. Safira

Safira Actief lid

Mar 11, 2012
    125
    0
    0
    in het noorden
    @liesje: het ging niet helemaal goed... Heftig dat je binnenkort weer onder het mes moet!

15. Safira

Safira Actief lid

Mar 11, 2012
    125
    0
    0
    in het noorden
    @robijntje: ik heb wel een tijdje eerder getest met gevoelige testen, maar de laatste tijd doe ik dat niet meer. Ik wacht het af. Zenuwslopende dagen, maar wordt meestal nog zenuwachtiger als ik vroeg ga testen. Weet niet of ik dan op zo'n test kan vertrouwen. Sterkte de laatste wachtweek!

16. saard

saard Actief lid

Jan 19, 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey allemaal.

Net fm gehad: 1 eitje van 19,8 mm en 1 van 12.0 (maar die is nog net te klein) woensdag IUI, tevens de laatste IUI (nr. 6)

Aanmelding voor IVF in Rotterdam is gedaan. Aan de ene kant fijn dat het kan, aan de andere kant baal ik ervan dat het zover moet komen.
    Misschien dat deze laatste IUI ronde nog wel een verrassing met zich mee brengt, wie weet.

We wachten maar weer af.

Liefs, Saard

17. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Robijntje ik wacht rustig mijn nod af, en test dan met kv2v5

Safira idd ik word dan ook zenuwachtig als ik eerder test.. dus doe t niet meer... ( of nja probeer het zolang mogelijk uit te stellen )

Saard ga heel hard voor je duimen dat de laatste iui raak gaat zijn meid!!

xxx

18. Safira

Safira Actief lid

Mar 11, 2012
    125
    0
    0
    in het noorden
    @saard: Heel veel succes deze laatste iui ronde!! Hoop ook dat er iets moois uit voort mag komen.

@onewish: ja, idd, probeer het ook zo lang mogelijk uit te stellen;)

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Ohh er is al een week voorbij meiden :(

Hendrika ik zie nu dat je bent gaan menstrueren, het schoot me ineens te binnen net.. pfff.! Wat balen zeg...! Nu alweer bijna je eerste FM voor de 4e IUI zie ik.. wat vliegt de tijd.

Hoe gaat het verder met iedereen ? Ik zie dat het ook een beetje stil is ...

Onewish, voel jij al iets qua symptomen ?

20. robijntje

robijntje Lid

Mar 6, 2012
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het met de alle meiden?

Ik heb zelf een beetje spannende situatie.
    Ik heb afgelopen zaterdag en zondag twee dagen wat licht bloed verloren, moet pas eind van deze week ongesteld worden.
    Nu gsiter avond meer voor de grap getest en kreeg een hele lichte streep bij het zwangerschapsvenstertje.........
    Ik vind het dood eng, vraag me ook af of het middel puregon, een positieve test kan geven?

Ik wacht nog even (rustig) af tot morgen en dan test ik me weer..

Share This Page