Wie beginnen er ook in November met IUI en Hormonen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sugarblossom, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Onewish
    *dikke knuffel*
    Ik hoop dat je toch een leuk weekend kan hebben, laat jezelf maar lekker verwennen door je mannetje!

Vandaag de 4e IUI weer gehad
    Zaad voor bewerking;
    19 miljoen en maar 15% beweeglijk

na bewerking;
    8 miljoen, echt een stuk minder maar wel 88% goed beweeglijk!!!
    Echt bizar! dat hebben we nog niet eerder gehad, hoogste was 35% volgens mij

ook qua timing zaten we denk ik helemaal goed, heel de ochtend al zeuerende buikkrpampen, na de IUI 15 minuten blijven liggen en toen naar de auto, ik zat nog geen 10 minuten in de auto en ik kreeg volop krmap en een flinke steek aan de rechterkant, en toen was alle buikpijn verdwenen:D
    Dus ga ervan uit dat toen mn eitje is gesprongen, mooie een half uur na de IUI

Tja....en nu dat vreselijke wachten weer.....
    19-04 mag ik testen
    18-04 ben ik jarig...een mooier cadeau kan ik me niet wensen!
    maar het duurt nog zo lang:(

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hendrika dankje meis, jaa heb wel afleiding dit weekend, paasvuur bij me mams in DL :) en ze heeft sinds kort een pleegkindje, zo leuk !

( alleen moet er niet aan denken in dat weekend ongi te worden mja )

Ben me ook alvast aan t voorbereiden/inlezen over Ivf
    ik denk dat iui nummer 6 ook geen succes gaat zijn, heb er totaal geen vertrouwen meer in
    Ga dan ook met mijn gyn overleggen wanneer wat en hoe we nu verder gaan... of hun die 6e iui nog willen gaan doen of direct over op Ivf

xx

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ohh mooi getimed dus meid! mooie score!
    ik hoop dat jij een mooi verjaardagscado krijgt :)
    this je gegund xxx

( oja en ben echt heel bang voor Ivf , dus die stap is echt best groot voor me, maar ga er gwn over beginnen )

4. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Dat klinkt gezellig!
    hier kennen we het helemaal niet, paasvuur
    maar er zal vast een gezellige sfeer hangen ;)

IVF...tja...toen ik net in de MMM begon moest ik er eigenlijk niet aan denken, nu deze stap dichterbij komt ben ik er toch anders tegen aan gaan kijken.
    het is veel meer kans op een zwangerschap!
    neemt niet weg dat ik het ook doodeng vind!
    de hormonen, de punctie, de spanning en het ergste....
    ik ben bang voor een nog grotere teleurstelling wanneer het niet lukt dan bij IUI...het voelt toch als een laatste stap/kans

Maar blijf vertrouwen houden!!
    ook in de IUI, al is dat moeilijk maar door vertrouwen en hoop hou je jezelf wel beter op de "been"

5. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    @onewish, jeetje meid wat balen, en dat is zacht uitgedrukt.
    Ik snap je gevoel helemaal. Raar dat je toch positief test, hoop dat ze het fout hebben, maar daar moet je maar niet vanuit gaan.
    Gelukkig een leuk weekend voor de boeg en hopelijk volop afleiding.

@henrika, goed getimed zeg en goed aantal toch?? Op hoeveel zitten jullie gemiddeld per maand?? Wij ons was het de vorige keer erg goed 13 milj. met 51 %. Nu maar hopen dat we beide een mooi verjaardagscadeau krijgen. Onze IUI was op mn verjaardag.

Vanmiddag had ik even een dipje, weet niet echt waardoor, ja dacht weer hoofdpijn te voelen, maar na veel water te hebben gedronken zakte die weer en daarna geen last meer, dus ik ben nog redelijk positief.

@iedereen een heel fijn paasweekend alvast en kom op he!!

6. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Miranda
    gelukkig nog geen hoofdpijn. Houden zo!!!:D
    En een dipje..ach..dat hoort er gewoon bij, het is ook zo spannend en slopend allemaal...

Laten we hopen dat je hormonen gewoon lekker aan het opspelen zijn:D

de arts zei wel dat het wat weinig was..maar ja dat wisten we..hij zit onder het gemiddelde

tot nu toe zijn onze "score's" zo anders steeds...
    IUI 1 geen gegevens gekregen;)
    IUI 2 30 milj 30% bew na bewerking 4 milj 25% bew
    IUI 3 19 milj 21% bew na bewerking 13 milj 31% bew
    IUI 4 19 milj 15% bew na bewerking 8 milj 88% bew

Dus niet het hoogste aantal zaadcellen maar dit keer wel heel veel beweeglijke...

13 miljoen is toch ook best goed?
    ik geloof dat het "normaal" 20 milj is per zaadlozing??
    en 50% goede zwemmers is ook netjes!!

We gaan beide voor een heeel mooi verjaardagscadeautje:D:D:D:D

7. Safira

Safira Actief lid

11 mrt 2012
    125
    0
    0
    ik werk in een ziekenhuis
    in het noorden
    @hendrika: het lange wachten kan weer beginnen. Fijn weekend!

@onewish: meid, wat vreselijk k#t! Denk aan je, heel veel sterkte. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om er weer voor te gaan!

@scarabee: hoe voel jij je?

8. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    Werkt als chemisch laborant
    limburg
    Hallo meiden,

Ik ben al een tijdje aant meelzen op dit forum.
    Ik zal me zelf even voorstellen ik en mijn partner hebben een grote kinderwens..na 1 jaar zelf proberen hebben we de hulp van een arts ingeroepen na veel onderzoeken kijkoperatie enz..blijkt dat het zaad van mijn patrner niet voldoen is hij heeft ongeveer 6 miljoen goede zaadcellen.

Vorig jaar juni zijn we mogen beginnen met iui in eigen cylsus alleen pregnyl moest ik spuiten en wonder boven wonder was ik meteen zwanger ons geluk kon niet op..en toen we eenmaal de 12 weken voorbij waren viel eens last van onze schouders we wilde zoveel spulletjes kopen enz..ma iedere week had ik een bloeding...

Uiteindelijk zijn mijn vliezen met 19 weken gebroken ma ons mannetje bleef lekker zitten we moesten kost wat het kost de 24 weken halen..maar na een hele lange strijd is ons mannetje met een zwangerschap van 23 weken geboren hij leefde niet meer..

Onze kinderwens is naarmate groter geworden we willen het zo graag voor een kindje kunnen zorgen..natuurlijk de schrik zit er goed in maar onze wens is zo groot..

Gelukkig mochten we meteen weer beginen na 1 maand controle en we hoopte zo dat het de eerste iui ook weer zou lukken maar helaas...

Afgelopen woensdag hebben we de 2e iui poging gehad het worden nu hele spannende tijden we hopen het zo maar we zijn zo bang dat het ons niet gegunt wordt..

Na de iui had ik zn heftige buikpijn van de eisprong wat op zich wel goed is..

Ik zal graag mee willen schrijven en zo te zien zitten er meerder op het wachte bankje spannend ik gun het iedereen zo!

Liefs trotse mama van Milow*

9. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladies....

Ik heb hier een twijfelgevalletje...
    Zit vanavond om 19.30 uur 11 dagen na mijn pregnyl, maar heb eind van de middag een restje gedaan en er is echt een heeeeeel licht streepje te zien... (alleen te zien met het blote oog) nu weet ik niet zo goed wat dit betekend... Zijn er nog meer meiden geweest die 11 dagen na de pregnyl nog vals positief testte? Heb een aantal dagen terug (weet niet precies hoeveel) wel vreemde "steekjes" gehad (leek niet op ongi, was heel typisch) maarja, voordat ik mezelf blij maak.... Dus, heeft iemand dat al eerder ook gehad? De vorige keer was ik op dag 10 al pregnyl-loos... Zit ik mezelf gek te maken of zou het toch kunnen?

Liefs Saard

10. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Restje = testje natuurlijk ;)

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    thanks meiden!

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heee meiden,

Onewish, hoe gaat het nu ? Vind het echt zo balen voor je.. Ben je inmiddels gaan menstrueren ? (lees er niks over..) Heb je al een evaluatie gekregen eerder ? Wat zeiden ze over IVF toen ? Snap heel goed dat je het eng vindt, het is ook heel veel wat er met je lijf gebeurt dan! Mag toch voor jou hopen dat het met IUI echt wel gaat lukken! Sterkte!

Hendrika, wat een goede timing qua IUI en mooie score ook!

Mirandadep, zelfs als krijg je hoofdpijn, dat kan ook iets anders betekenen, ik had die week zo'n beetje om de dag koppijn. Duim voor je in ieder geval!

Safira, thnx voor het vragen, ik voel me goed! Nog wisselend onzeker wel hoor, maar dat blijft toch wel.. in ieder geval tot ik zelf gezien heb dat het goed zit..Hoe is het met jou ? 12 april weer FM zie ik. Gebruik je hormonen nu ?

13. Safira

Safira Actief lid

11 mrt 2012
    125
    0
    0
    ik werk in een ziekenhuis
    in het noorden
    @milow: welkom! Wat heb jij al wat meegemaakt, heftig. Hoop voor jullie dat het mag lukken met iui.

@scarabee: kan me goed voorstellen dat je onzeker bent, lijkt me erg spannend die eerste maanden! Ik ben gister weer begonnen met de Fostimon. Op naar de volgende ronde: )

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Scarebee, Jaa vandaag toch ongi geworden :(

15. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Milow
    Welkom hier bij het clubje
    Watt ontzettend erg van je zoontje:(
    Ik hoop dat jullie wens nu ook heel snel in vervulling mag gaan!

@Saard
    Weet je al wat meer meid?
    Ik had op dag 11 ook nog een heel licht streepje, deze was helaas van de pregnyl:x terwijl de keer ervoor op dag 10 ik al een blanco test had
    ik duim ervoor dat je inmiddels een duidelijkere streep heb en het dus
    van je eigen HCG is;)

@Scarabee
    Hoe voel je, je?
    Bijna de 1e echo:D super spannend:D

@onewish
    Balen meid dat de bloedtest het toch goed had:x

@iedereen
    geniet van het lange weekend!

16. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    @all:

De laatste IUI is mislukt. IVF is een feit. Ik ben er zo verdrietig van... 23 april intake in Rotterdam. Weer een stap verder.... Kutzooi.

Liefs

17. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    :x:(:x:(:x:(

Ik leef met je mee meid...
    Wat ongelofelijk K*T!! geen andere woorden voor

Ookal komt die stap IVF steeds dichterbij...de hoop blijft toch dat het niet nodig zal zijn...

Neem even je rust voordat je aan de volgende stap begint, probeer moed te houden dat het met IVF wel zal gaan lukken.
    IVF heeft zoveel meer slagingskans dan IUI...

Ga je naar het erasmus?
    hebben ze daar een wachtlijst of mag je al snel gaan beginnen?

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hay meiden
    hier net thuis van fm cd 3.
    alles goed, dus weer beginnen met clomid100

eigen gyn was er niet dus volgende keer maar vragen om ivf folders...

ze vroeg wel hoeveelste iui het is, ik zij dit word dan de 6e en laatste iui ...

xx

19. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    @Saard, balen meid. Hoe moed dat het met IVF wel gaat lukken.
    @onewich, hopen dat het met de laatste IUI goed komt.
    Ik duim voor je hoor.

Veel van ons zitten volgens mij al te denken aan de volgende stap. Ik ook hoor, hoewel we er pas 4 hebben gehad en ik nog moet afwachten of deze wel/niet gelukt is.

Gisteren wel wat hoofdpijn, maar had een drukke middag en hij was zo weer weg. Vanmorgen dacht ik ook wat hoofdpijn te voelen maar die zette gelukkig niet door. Oh wat duurt het lang tot vrijdag, hoewel de laatste keren werd ik steeds 1,5 dag voor IUI ongie.

Iedereen weer succes

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Saard wat jammer meid! dikkeknuffel!
    ben benieuwd hoe jij de ivf gaat ervaren dan weten wij een beetje wat we kunnen verwachten, je houd ons wel op de hoogte toch ? :):)

Miranda dankje meid, laten we dat idd hopen, zie echt erg op tegen het hele ivf gebeuren...

spannend de laatste dagen, ik zal voor je duimen

xx

Deel Deze Pagina