@saard: thinking of you! ! Heel veel sterkte, wel heel spannend dat jullie nu voor ivf gaan. @onewish: zal voor je duimen deze ronde. Hopelijk wordt dit the lucky shot! @miranda: ja, die dagen duren zooo lang! Nog even geduld, meid!
Zo een paar dagen naar Limburg geweest en daar geen pc tot mijn beschikking. @ Saard, balen meid. Sterkte meid. @ All Wij gaan ook voor IVF maar dan in DD. Na 5 mislukte IUI's was ik het meer dan zat.Iedere maand toch weer die hoop omdat je van alles voelt door de pregnyll. En ik moet zeggen, we hebben nu wel eindelijk rust. We kunnen ineens weer meer genieten en zijn nu niet zo bezig met het zwanger raken. Dat komt denk ik meer omdat wij 27 april een intake gesprek hebben. Deze maand geeft ons kennelijk rust, zowel lichamelijke als geestelijke rust. Ik had vanmorgen wel een knal ovu test en voel ook dat mijn eisprong er vandaag of morgen aan zit te komen. Heel toevallig en niet eens berekend hebben we vannacht sex gehad, had ineens zin om half 5 's morgens. Achteraf was dus wel duidelijk waarom. Toch hebben we nog een klein beetje hoop dat we toch over 2 weken een posi test in onze handen hebben, zoniet dan hebben we een paar dagen later onze intake gesprek.
Ha Natasja, Lekker uitgerust in Limburg? ik hoop dat de rust jullie goed heeft gedaan en je DD kan afbellen over 2 weken Zo niet, dan draaien mn duimen verder dat DD jullie een wondertje gaat brengen Fijn dat je nu het een beetje kan laten rusten, geniet van de rust en het niet heen en weer naar het ZH, en dan straks vol energie naar DD (al zou het fantastische zijn als het zo ver niet komt )
Ik heb vorige week ook hypnotherapie gehad en dat heeft mij ook wel wat rust gegeven. Tuurlijk hopen we heel hard dat we de afspraak van 27 april af kunnen zeggen.
Bah! meiden ik heb gewoon weeeer een schimmelinfectie na de IUI behandeling:x:x "gelukkig" alleen uitwendig net als de vorige keer maar wel erg vervelend. Bij IUI 3 had ik het ook maar pas een paar dagen voor NOD na een paar dagen smeren was het over, maar ben nog wel netjes blijven doorsmeren. Al 2 weken helemaal nergens last van en nu weer:x Nu zei mn vriend dat ik bij IUI 1 ook last had van een "rauw" gevoel van onder en idd..ik was het alweer vergeten maar toen voelde het ook al niet echt lekker daar beneden Hoe kan dat joh? Misschien een allergische reactie op de eendebek ofzo? Of echt puur door de hormonen??
Jeetje wat irritant zeg. Misschien moet je het er over hebben met je gyn. Het is toch wel heel erg toevallig dat dit nu voor de 2e keer gebeurt bij je iui. Sterkte meid
Ja ik ga het de volgende keer is vragen want dit is toch wel heel toevallig... Ik heb het echt nooit dus het is niet zo dat ik er erg gevoelig voor ben.. Erg raar dus dat ik het nu zo vaak heb....
Nou mn hoop voor deze ronde is voorbij hoor. Heb alweer echt menstruatie hoofdpijnen en buikpijn. Gelukkig niet zo last van mn hormonen en ik kan er redelijk goed mee omgaan. Gisteren even moeten vechten om mn tranen te bedwingen. Ik heb genoeg gehuild, en wil positief blijven. Ik denk morgenavond wel weer ongie. te worden, meestal woensdagavond. Dan kan ik weer door, concentreren op de volgende ronde. Ik wil dan wel een afspraak maken voor een gesprek en toch al kijken hoe en wat met IVF/ICSI. Mocht ik toch goed nieuws hebben, laat ik het uiteraard weten. Iedereen succes!!!
Balen Miranda!! Maar...geen bloed geeft moed en vele zwangere hoor je erover dat ze continue menstruatieklachten hebben de eerste weken dus het hoeft niets negatiefs te betekenen Ik blijf nog even voor je duimen!
Meis, ik had ook echt die klachten voor en rond nod, sterker nog, ik heb ze nog steeds. Snap ook dat je jezelf in bescherming neemt.. maar het kan echt nog! Ik hoop het zoooo voor je! *duimt! en toch een knuffel omdat je je er zo rot onder voelt
Hendrika, ben je niet een beetje allergisch voor de glijmiddel die ze gebruiken ? Ik had bij de eerste IUI ook jeuk en gedoe erna, maar gevraagd of ze het zonder glij spul wilde doen en daarna heb ik geen last meer gehad. Succes ermee in ieder geval want t tis niet prettig!!
:x Knuffel meis !! Veel sterkte en succes met de intake !! Hoop dat alles wat IVF met zich meebrengt zo min mogelijk belastend is, en dat je snel een mooi wonder mag dragen dan eindelijk! Liefs
Onewish, echt heel jammer! Konden ze nog iets zeggen over je positieve testje ? Hoop dat dit jouw ronde wordt.. en dat IVF niet meer nodig is voor jou! Safira, hoe gaat het daar ? Waar ben je nu ergens ? Morgen FM ? Hier gaat het goed. Nog steeds dezelfde zorgen hier en daar, maar begin er ook wel een beetje vertrouwen in te krijgen met bepaalde dingetjes. Zoals de krampen, merk dat ik dat steeds krijg ongeveer 15 minuten voordat ik moet plassen. Dus dat stelt dan gerust. Het stomme is, als ik die krampjes even niet voel, dan denk ik weer : Oh nee voel niks meer, ik wil iets voelen! Haha. Zo blijf je je toch wel zorgen maken ergens vermoed ik.. Maar zoals eergisteren had ik best heftige krampen en steken, en dan schrik ik weer even. Verder ochtends misselijk, bij bepaalde geuren kokhalzen, en middags en avonds ontzettend moe, maar ik geniet elke seconde van het idee dat er iets in mij groeit, dus het maakt me ook niets uit, als het maar goed blijft gaan! Over 9 daagjes krijg ik de eerste echo.. kan bijna niet wachten, ben zo benieuwd of het goed zit! Hele dikke knuffel voor iedereen, en ik strooi weer wat hcg uit! Ik lees nog steeds mee, en duim voor nog meer roze!
4e ronde is mislukt. Net gelijk gebeld voor een fm en gesprek. Alle 2 volgende week vrijdag. Baal er wel van, hoewel ik al wist dat het deze ronde niet gelukt was. Ik denk wel dat we de IUI 6x zullen doen, aangezien ik volgende week al een fm. krijgt voor de 5e ronde. Maar wil even feedback hebben. Bah, had zo gehoopt op een mooi verjaardagscadeau en zie IVF steeds dichterbij komen. Ik duim voor jullie!!
@Miranda :x Balen meid!! Ik duim voor een heel laat verjaardagscadeau! @Scarabee Wat een goeie!! Tijdens de IUI wordt niks gebruikt maar met de FM's wel Ik ga is vragen of ze het zonder willen doen. Want dit is echt wel heel irritant aan het worden.... Spannend die eerste echo
Mirandadep, sh*t had echt goede hoop.. sterkte meis.. Hendrika, ja bij de FM's bedoel ik idd! Waar ben je met je cyclus? Gezien je geen banner hebt ben ik even de tel kwijt.. Tis zo spannend.. het is niet normaal. Ik kan bijna niet wachten, wil zo graag geruststelling! Hoe gaat het verder met jou ? Ben je weer helemaal beter van je long uhh ontsteking ??
Ik zit vandaag op 6 DPO dus moet nog eventjes wachten Ik ben wel redleijk hersteld maar hoest nog wel en af en toe nog benauwd maar ja...dat is mn eigen schuld Ik had puffertjes gekregen en die moest ik nog 2 weken na de antibiotica kuur gebruiken maar ja...toen kwam de IUI en die puffers mogen niet als je zwanger bent...dus ja..daar ben ik voor de zekerheid maar mee gestopt
@miranda: wat ongelooflijk k#t! Sterkte de volgende ronde! @scarabee: vind het ook zo spannend! Nog 1 week en dan krijg je de 1e echo, aaargh! Ik heb vandaag de 1e fm gehad. 2 eitjes van rond de 16mm, vrijdagavond pregnyl en zondagochtend iui. En ik moet in de week na de iui extra pregnyl spuiten om mijn lf te verlengen. Ben benieuwd!