Wie beginnen er ook in November met IUI en Hormonen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sugarblossom, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Een roesje doen ze hier in nederland niet.. In Duitsland weer wel. Je krijgt hier een verdoving. Maar ik zou het er wel over hebben met je gyn, die heeft er als het goed is veel ervaring mee

2. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Uiterlijk woensdag 25 april. Maar we zullen zien.

Ik kreeg ook geen utro, terwijl ik vaker had aangegeven dat ik het idee had dat het bij de innesteling iedere keer weer mis ging.

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Natasja oke... jaa daar ga ik het ook zeker nog even overhebben...ben echt bang.

x

4. maria6

maria6 Actief lid

21 jun 2011
    212
    0
    0
    Wauw meiden wat heb ik een respect voor jullie!!
    Zo positief, geduldig en steeds vol goede moed de volgende ronde in..
    Ik volg jullie nog steeds op de voet, al moet ik zeggen dat ik soms namen door elkaar haal haha
    Vandaag om 11u mn eerste afspraak int ziekenhuis, dus gaan we nu ook aan de slag..
    Ik ben er helemaal klaar voor, laat alles op me afkomen en we zien t wel..
    Heel veel succes meiden, khou jullie op de hoogte..
    groetjes

5. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Hoi maria,

Heel veel succes straks in het ZH!
    Ik hoop dat jullie snel mogen gaan beginnen, lang genoeg gewacht ;)

6. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @natasja
    Oeh..dat duurt nog lang pff...ik vind vrijdag al lang duren haha
    over de Utro....kan je daar niet op een andere manier aankomen;)
    of ga je het nu standaard krijgen bij IVF?

7. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Sorry dat ik zomaar even kom inbreken. Ik heb m'n account even van zolder gehaald en afgestoft! Het is lang geleden dat ik actief heb meegedaan aan het forum.
    Lang verhaal kort: 2,5 jaar bezig voor eerste kindje, geen oorzaak gevonden, 5e IUI poging (start ook in november dus) loopt ten einde (deze keer 3 follikels).
    Mijn IUI was 1 april. Ik heb een hele lange LF, meestal 16 dagen. Normaal gezien had ik gisterenavond of vannacht toch wel moeten bloeden, maar heb ook enkele cyclussen gehad dat ik een dagje later was.
    De eventuele symptomen zijn typisch wat ik altijd heb voor m'n menstruatie; pijnlijk borsten, af en toe buikpijn en hoofdpijn. Wat ik normaal niet heb; pijnlijke tepels. En ze zijn behoorlijk aanwezig.
    Zou mijn lichaam toch een 1 april grap met me uithalen?

Wat denken jullie meiden?
    Ja, een loze vraag, ik moet gewoon testen!! Maar ik durf niet!!! Ik kan geen witte zwangerschapstest meer zien.

Hopelijk hebben we geluk deze ronde. Voor veel meiden gaan de laatste rondes in denk ik he? Voor IVF. Hoe staan jullie hierin?

Liefs Jolanda

8. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @JipenLana
    Welkom:D
    Ik zou toch testen maar begrijp je gevoel heel goed..
    Maar toch...de teleurstelling met een witte test is groot, maar als je naar het toilet gaat en je ziet bloed vind ik extra confronterend

daarom test ik liever, dan dat ik wordt overdonderd door bloed....

Ik heb zojuist tocht getest, de testen lagen in de brievenbus dus kon het
    natuurlijk niet laten:)

En ja hoor....weeeeeeer blanco:(
    Maar ik heb nog steeds geen enkele klacht, geen ongi klachten geen zw klachten.
    Geen buikkramp, geen zere borsten, geen afscheiding, geen hoofdpijn,
    geen zere darmen, geen last van mn heupen

Al die dingen heb ik de afgelopen maanden standaard gehad na mn ei
    en zeker de laatste paar dagen voor NOD, en nu dus helemaal niks
    Vooral dat ik geen last heb van mn borsten vind ik raar...
    En natuurlijk mn onwijs saaie temp kaartje....
    Al 7 dagen op rij een temp van 36.7

Ik ga haast denken dat mn ei misschien helemaal niet gesprongen is en mn temp hoog is door de pregnyl:)

9. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Hendrika; Bloed zien is misschien idd wel erger. Maar ik zie het zo; nu kan ik dagdromen dat ik misschien wel zwanger ben en dat is heerlijk! En als je een test doet, ontwaak je uit die droom. Natuurlijk ook als je ongesteld wordt, maar misschien duurt m'n droom dan iets langer :)
    Of zoiets :) Haha, ik moet gewoon testen. Als ik vandaag nog geen buikpijn heb (normaal gezien heb ik een aantal uur voordat het uitbreekt ontzettende buikkrampen), dan test ik morgenvroeg.

Wat kan je lichaam toch gemeen zijn he! Maar joh, vrijdag is je NOD, dus het kan toch ook gewoon te vroeg zijn. Wat zegt je gevoel?
    Ik heb gehoord dat je altijd een eisprong krijgt na de Pregnyl, maar er zullen vast uitzonderingen zijn. Maar een temperatuursverhoging van de pregnyl alleen lijkt mij niet kunnen (tenminste niet als het meer dan een week aanhoudt).

Maar ik ben ook geen dokter natuurlijk. Of helderziende. Jammer he

10. maria6

maria6 Actief lid

21 jun 2011
    212
    0
    0
    zo.. vanochtend geweest en alle basisdingen gehad..
    Bloedgeprikt, echo gehad en gelijk maar een uitstrijkje, die moest ik toch nog doen omdat ik 30 ben geworden in februari..
    Ik zit nu op dag 22, maar volgens de echo op dag 12 van mn cyclus, khad dus geen eisprong gehad..
    Mn man mag volgende week zn zaad inleveren en dan mogen we 1 mei weer terugkomen voor alle uitslagen..
    Ben benieuwd..
    @henrika
    Khoop voor je dat je te vroeg was met testen en dat ie over een paar dagen toch 2 streepjes laat zien.. Good luck!!

11. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    Helaas, de test is negatief.

Hele ochtend al tranen gelaten. Nog 1 IUI poging te gaan. Nutteloos zo voelt het. Het voelt allemaal leeg en nutteloos. Nu weer naar boven krabbelen en weer doorgaan!

Hopelijk voor jullie beter nieuws deze ronde!

Liefs Jolanda

12. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Balen meid:(:x

ook hier vanochtend weer negatief dus mijn hoop is ook weg (13 dpo)

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    JipenLana ik weet hoe je je voelt meis, bij ons gaat de laatste iui ronde ook in...dikkeknuff en voor jou ook hendrika!
    x

14. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    Knuffels voor jullie meiden. Zie dat er weer een aantal negatief getest hebben. Echt balen zeg. Ik hoop dat we met zn allen het traject IVF niet in hoeven, maar ik ben er al helemaal mee bezig en ronde 5 van de IUI moet nog komen. Vrijdag wel een gesprek met de gyn. ben heel benieuwd. Hebben jullie tussentijds al een gesprek gehad?? Ik heb het zelf maar geregeld, want ik wil echt niet wachten na de 6e IUI-poging.

Succes allemaal, hoop snel weer wat roze te zien!

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Mirandadep, hoeveel iui s doen ze in jullie ziekenhuis dan?
    Ik wou ook niet meer na de 5e iui eigenlijk , maar ons ziekenhuis zij je weet maar nooit maak die 6e iui gwn af... en begin daarna met ivf/isci

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik had geen gesprek gepland maar deze fm meting cd 10 gingen ze ineens in gesprek met me hoeveelste iui het was, en of we door wouden na de 6e iui voor ivf/icsi, toen heeft ze direct een verwijsbrief gestuurd naar t andere ziekenhuis die ivf/isci doet
    en me info meegegeven..

Krijg nu dus vanzelf een oproep van t andere ziekenhuis voor de informatieavond over ivf/isci
    En wanneer we dan kunnen beginnen denk ik..
    x

17. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    @onewish, Ik wil de 5e IUI wel doen en misschien ook nog wel de 6e hoor, maar wil alvast kijken hoe en wat en hopelijk gaat er dan niet al te veel tijd tussen zitten.

Naar welk ziekenhuis gaan jullie nu??

Wel fijn dat het al in werking gezet is, maar hopelijk is het niet nodig voor jullie!

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oke, hier is geen wachttijd of iets volgens mij...vandaar dat ze me nu alvast wel aanmeld zodat we de cyclus na iui kunnen gaan beginnen ( denk ik, zal t nog navragen )

Wij gaan naar t Umcg in groningen...voor ivf/isci
    en jij
    xxx

19. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    Ik denk dat we naar Rotterdam zullen gaan maasstad ziekenhuis, maar we zitten centraal voor meerdere opties. Even afwachten wat de gyn. vrijdag zegt.
    Hou je/jullie op de hoogte!

20. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben volgende week een gesprek met de arts. Heb ik zelf ingepland. Ook omdat we over 4 weken op vakantie gaan (JOEPIE!! echt even nodig) en ik dan mezelf mentaal wil voorbereiden of al dan niet IVF.

Zijn jullie ook aan het uitzoeken wat het beste ziekenhuis is? Ik zit bij het Catherina in Eindhoven, maar daar zijn de resultaten nou niet bepaald het beste van de klas. Ik begin dus te twijfelen of we er wel goed aan doen daar te starten.

Ik ga voor de 6e IUI. Ik heb toch het gevoel dat het bijna gelukt is. Heel stom misschien, maar dit is mijn record qua overtijd zijn. Ik ben nu nl nog niet ongesteld, dus het record is stil counting zullen we maar zeggen. Ook had ik wat kwaaltjes die ik normaal echt niet heb.
    Die kwaaltjes vervagen en ik heb ontzettende migraine, dus het komt er zeker wel aan. Helaas. Ik zit al op de 17e dag na de IUI!!

Ik heb jullie niet gevolgd, maar mag ik vragen waarom het bij jullie niet lukt? Bij ons is er niets gevonden, wat het ontzettend moeilijk maakt. Ik kan me er niet bij neerleggen. Sinds eind vorig jaar doe ik aan acupunctuur. Dat het iets doet is zeker, maar of ik er zwanger van ga worden moet nog blijken.

Succes dames!

Deel Deze Pagina