Bij ons is ook alles goed....phoehh of mijn ziekenhuis goed daarin is weet ik niet, waar zoek je dat op? xx
Maasstad doet geen IVF/ICSI..... Wij lopen daar nu voor IUI en na 6 pogingen worden we doorgestuurd naar het Erasmus MC voor IVF Gelukkig zijn ze daar el best ervaren en lees ik positieve verhalen maar ja... Ik hoop er toch niet te hoeven komen.... Als ik het goed begreep bleef ik voor de fm's enzo wel in maasstad en alleen voor de punctie en terugplaatsing naar het erasmus...
ik heb ook wat gevonden... een site waarmee je je kansen kan berekenen met ivf/icsi http://ivfpredict.com/index-1.html Ik kom uit op 47.3%
Ik weet niet in hoeverre de test klopt natuulijk maar met IVF kom ik op 30,8% en met icsi op 36,2 Ik hoop dat als IUI niet lukt we wel voor ICSI mogen gaan... lijkt me zo bij zo meer kans te geven... weet iemand hoe weinig zaadcellen je moet hebben om voor icsi in aanmerking te komen?
Ik bedoel ook Erasmus MC. Net even de test gedaan, kom op 40,3% voor ICSI. Best veel dus. Nu maar hopen dat dat helemaal niet nodig is. Pff even een klein dipje, het komt wel erg dichtbij he.....bah. Nooit gedacht dat we hier in zouden belanden. Gelukkig hebben we het geluk dat we al een zoontje hebben, gewoon spontaan zwanger geraakt en helemaal niet lang over gedaan. Nou meiden, kom op allemaal!
Nog steeds niet ongesteld @Onewish, je kan het beste even googlen op succespercentages ivf kliniek oid. Ik had vanaf het begin af aan dat ik zwanger wilde worden het idee dat het lang zou duren bij ons. Maar ik had nooit gedacht dat IVF nodig zou zijn. Dat was gewoon mijn gevoel. Ik wil niet te negatief overkomen, maar het begint toch echt die kant uit te gaan. Ik heb er ook echt een dip van! @Mirandadep, hoeveel behandelingen heb je nu gehad? Wat ontzettend vretend maar ook gelukkig dat je al eens spontaan zwanger bent geraakt!
Onewish gevonden!!! http://www.nvog.nl//Sites/Files/0000002351_IVF%20cijfers%202010%20per%20kliniek_2.pdf
Jammer van je testje Hendrika.. hoe voel je je ? Heb je het gevoel dat je gaat menstrueren ? Misschien als je 3 dagen je innesteling pas had, dat het alsnog kan. Ik duim.. Onewish.. erg spannend voor jou de laatste ronde voor IVF... ik duim ontzettend! Ik zie dat er ook een paar nieuwe bijgekomen zijn, veel succes meiden! *Strooit weer wat hcg uit*
Weet niet of mijn ziekenhuis dr nou goed in is of niet ohh wacht heb t al een beetje door.. ff kijken...
nou mijn ziekenhuis is niet de beste maar ook niet de slechtste zo te zien! wel veel tweelingen hier.. wij krijgen volgens de vorige gyn die ik had icsi
Scarabee: hoe gaat ie, vandaag je eerste echo zeker? Houd je ons op de hoogte? Jolanda & hendrika, leef met jullie mee, meiden! Onewish: ik ga nu nog naar het mcl, maar ga als het deze maand niet lukt, overstappen naar het umcg. Hoe zijn de artsen daar? Ik ga werken in het umcg, dus dan heb ik het lekker dichtbij Jolanda, bij ons is niks te vinden, het zaad van mijn vriend is goed en ik heb een regelmatige cyclus. Idd erg frustrerend...
Safira ik weet niet hoe de artsen enz daar zijn hihi ik kom zelf ook uit een ander ziekenhuis, in winschoten.. x
Nou helaas. Dag 18 ongesteld geworden, met veel buikpijn deze keer. Ben er echt sacharijnig van!! Bijna IVF, ik durf er gewoon niet aan te denken... @Safira, vindt je het ook zo frustrerend dat er niets is gevonden? Ik heb daar echt moeite mee. Het lijkt wel of het ons gewoon niet gegund is ofzo Mijn zus is ook met IVF zwanger geworden. Bij haar hebben ze wel een oorzaak gevonden; ernstige endometriose. Ik heb een kijkoperatie gehad en daar hebben ze wat kleine haardjes gevonden, maar dat zou een zwangerschap zeker niet in de weg mogen staan. Heb sinds dat ze de plekjes hebben weggebrand ook duidelijk minder last, dus ik ga er ook vanuit dat het weg is. Doen jullie nog wat aan alternatieve geneeskunde? Liefs!
@Scarabee Spannend vandaag Voor het eerst naar je baby'tje kijken @JipenLana Balen meid:x ook hier weer niet gelukt:x:x Mn temp is vanochtend echt naar beneden gekelderd en mn ongi pijntjes zijn ook al flink aanwezig, dus het zal vandaag of morgen wel doorbreken Nu maar hopen dat IUI 5 snel begint, des te eerder kunnen we starten met IVF want ik hoop daar dit jaar toch nog wel mee te mogen starten gezien de plannen van de verzekeringen om vanaf 2013 nog maar 1 poging te vergoeden:x