vrijdag 10mm maar heb t gevoel dat deze gyn niet zo goed kijkt '' zeg maar'' met het echoapparaat mijn eigen gyn kijkt veel uitgebreider dus ben benieuwd wie ik vandaag weer krijg zucht...
Heey meiden, Eitjes wouden eerst niet zo goed groeien,,, Gisteren ontzettend veel last van me liezen en veel eggwhite ** sorry! MAAR... Mijn lichaam heeft toch gelijk ! Eitje was nu 15mm dus bijna zover! jeeeejjj !!! hij heeft een paar keer gemeten want telkens gaf het aparaat een andere uitslag dus we houden het op 15mm...( was ook 14 ,16 en 17 gemeten ) dinsdag terug en ook pregnyl denk ik dan wel! Dus volgende week ong..donderdag de laatste iui xx
Heey ladies Ff kort: morgen intake in Rotterdam voor IVF. Vind het best spannend. Ik laat wel weten hoe het was! Xx
Hoi meiden, Sorry, wel gelezen niet gereageerd...dus dat ga ik alsnog doen Ik heb in middels ook mn profielnaam laten wijzigen haha Wie niet in dit topic Dus ik hoop dat jullie me nog herkennen zo niet stuur maar een PB Ik ben vrijdagmiddag toch echt ongesteld geworden Nu dus al weer bezig met de Clomid en 1 mei de 1e FM weer.. Zaterdag de medicijnen op wezen halen en vorige keer was het zo'n zooitje met de pregnyl bij ons in de apotheek... niet op voorraad dus laten bestellen (kwm veel te laat maar oged ) en ondertussen gewoon pregnyl gehaald in maasstad.. Nu ging ik dus met mn nieuwe recept om Clomid, en kijken of ze pregnyl hadden... En ja hoor....ik kreeg 2 doosjes Dus mocht iemand problemen hebben met het verkrijgen van Pregnyl... ik heb er 1 extra dus die kan je dan lenen @Jipenlana Heel herkenbaar!!! Ik heb na mn ongi ook altijd iets van een "opgelucht' gevoel...heel raar.. natuurlijk ook verdrietig, boos, enz enz enz maar ook weg spanning.. Zit gelijk lekkerder in mn lijf.. Wat heb je besloten met de IUI?? Ik persoonlijk zou de IUI's afmaken...dan lekker bijkomen op vakantie en helemaal uitgerust de volgende stap in de MMM in... Wanneer wij voor IVF moeten gaan ben ik dus ook wel van plan om eerst ff een weekje weg te gaan... @Scarabee Wat fijn dat je zo'n mooie echo had Genieten meid!!! je heb er lang genoeg op gewacht! En ik vind het fijn om jouw succesverhaal te lezen, dat geeft hoop 12x??? Ik weet niet of ik zoveel ronde's vol zou houden.... Persoonlijk zou ik wel voor de 8 willen gaan..maar 12?? dat is met mijn lange cyclussen meer dan een jaar... 8 IUI's zit ik op een jaar...dus dan verwacht ik nog wel iets van een kans te hebben maar 12..nee dat wordt me denk ik teveel @Miranda hoe was je FM vandaag? @Onewish De laatste...ik ga duimen dat ie raak is en IVF je bespaard blijft @Saard Spannend meid! Hoe is het gegaan vandaag?
Wie, wat, waar Eline1983, 3e IUI Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust WLE, 5e IUI, Staffie84, 5e IUI Marlida, 3e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van hysteroscopie Saard, 5e IUI Mirandadep, 3e IUI Natasja73, 5e IUI Ik ben er mee gestopt en ga door naar IVF in Dusseldorf Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (januari) Scarabee, 4e IUI Safira, 2e IUI Onewish, 5e IUI Medicatie Eline1983, clomid en pregnyl Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon en pregnyl Staffie84, Clomid 100mg en Pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep, pregnyl Natasja73, Esther, Puregon en pregnyl Wendy86, clomid en pregnyl Onewish, Clomid,Pregnyl,Utrogestan na IUI Safira: Fostimon & Pregnyl Scarabee, Puregon & Pregnyl FM afspraken Safira: do 12 april Staffie84; 01-05 1e FM IUI behandeling Mirandadep 30-03 Wanneer testen ZWANGER Scarabee, in 4e IUI
@Onewish, succes met je laatste IUI! Heb je er wel hoop op, of zie je het meer als 'even afmaken voor IVF begint'. Zo kijk ik er nl een beetje tegenaan, al zal dat na de IUI toch weer anders zijn. Je krijgt dan toch weer hoop! Ik heb besloten door te gaan. Stress is er toch wel en op deze manier kan ik idd tijdens mijn vakantie me voorbereiden op IVF. Tijdens de vakantie even een rustmaand. Wel van de Clomid nu weer ontzettende hoofdpijn, maar dat kan ook nog stress zijn. Hoop dat ik er weer goed op reageer, de vorige keer had ik 3 eitjes (100 mg Clomid). Morgen overleg met de gyn over de vervolgstappen na de IUI. Maar ik ga er eigenlijk gewoon van uit dat we voor IVF gaan. Alle onderzoeken zijn ook afgerond (zoals de kijkoperatie), dus we kunnen wat mij betreft door. Hou vol meisjes!
Hallo Meiden, Al een tijdje lees ik jullie forum en zou het leuk vinden met jullie mee te kletsen. Wij zijn al 2.5 jaar bezig om zwanger te worden, na een kleine kink in de kabel gaan we deze maand beginnen met onze 4e IUI poging (3 IUI pogingen in eigen cyclus gehad). Vandaag contact gehad met het CVV en morgenochtend word de uitgangsecho gemaakt. Ik ben heel benieuwd hoe onze weg verder gaat verlopen en hoe ik me ga voelen nu ik elke dag hormonen moet gaan spuiten. Wie, wat, waar Eline1983, 3e IUI Sugarblossom, vmk, 2e IUI, maandje rust WLE, 5e IUI, Staffie84, 5e IUI Marlida, 3e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van hysteroscopie Saard, 5e IUI Mirandadep, 3e IUI Natasja73, 5e IUI Ik ben er mee gestopt en ga door naar IVF in Dusseldorf Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (januari) Scarabee, 4e IUI Safira, 2e IUI Onewish, 5e IUI Gylaine, 4e IUI Medicatie Eline1983, clomid en pregnyl Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon en pregnyl Staffie84, Clomid 100mg en Pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep, pregnyl Natasja73, Esther, Puregon en pregnyl Wendy86, clomid en pregnyl Onewish, Clomid,Pregnyl,Utrogestan na IUI Safira: Fostimon & Pregnyl Scarabee, Puregon & Pregnyl Gylaine, puregon & ovitrelle FM afspraken Safira: do 12 april Staffie84; 01-05 1e FM IUI behandeling Mirandadep 30-03 Wanneer testen ZWANGER Scarabee, in 4e IUI
Jipenlana eigenlijk geen hoop meer idd voor de laatste iui mja als je de iui gehad hebt dan ga je wel weer hopen. we zien t wel.. Gylaine welkom!
Vandaag 2e fm gehad en mn eitje wat super goed gegroeid, misschien wel te goed, hij zat op 19,5 mm. net pregnyl laten zetten (doe ik nog steeds niet zelf) en woensdag de 5e IUI. Spannend hoor. Veel van ons zijn al bezig met de volgende stap, raar eigenlijk he, een paar maanden geleden hadden we zoveel hoop op de IUI's en nu gaan we al denken over IVF/ICSI. @Saard, hoor graag je ervaringen en tips. Wij gaan waarschijnlijk ook naar Rotterdam (hoop van niet natuurlijk..) ben benieuwd hoeveel tijd er tussen eerste gesprek en uiteindelijk beginnen zit. Nou iedereen weer heel veel succes deze ronde, hopelijk is het ons eens gegund!
Miranda jaa spannend en eng allemaal he Hey meiden Fm gehad vanmorgen, rechts was nu 22x19mm! Dus vanavond om 22:30 pregnyl laten zetten, en donderdag onze laatste iui.. xx
Vandaag naar het ZH geweest. Ivm onze vakantie schuift alles een maandje op. Voorlichtingsavond half juni, een week later naar de gyn om te bespreken hoeveel medicijnen je moet nemen. Als het goed is komt het precies uit en kan ik al aan de pil beginnen een paar dagen voor we naar de gyn gaan. De stimulatie zal dan een paar dagen erna zijn. Dat gaat dus aardig snel! Maar als ik eerder dan verwacht ongesteld wordt, maken we er 2 maanden pauze van, het is gewoon niet anders. Succes Onewish met de pregnyl en voor donderdag de IUI. Ik mag vrijdag weer FM Moeten jullie bij het ZH ook ovulatietesten gebruiken? En worden deze dan ooit positief? Bij mij niet namelijk. Meestal als ik idd zo rond de 22 mm zit, moet ik die avond pregnyl zetten en 2 dagen later IUI. Groetjes! xx
Lieve meiden!! Ben jullie niet vergeten veel aan jullie gedacht en gehoopt! Hier een enorm veel gebeurd de laatste tijd beetje afscheid genomen van het forum wist niet te schrijven.. wij moeten nu wachten... In het kort: gynaecoloog heeft nog net voor april besloten dat IUI geen nut meer heeft voor ons. We zijn overgeplaatst naar CZE voor IVF met ICSI. Vriendlief heeft vroeger een operatie gehad aan 1 bal waardoor het zwanger worden niet helemaal lukt. Er is naar gekeken maar ze voelde niks raar gelukkig afgelopen dinsdag tijdens het intake gesprek. Bloed wezen prikken voor IVF samen. 3 mei zaad onderzoek even opnieuw voor CZE. IVF voorlichtings avond is op 22 mei en 29 mei gewoon een echo ook voor CZE en 15 min later uitslagen en gesprek over wanneer IVF met ICSI plaats vind. Hopelijk gaat het allemaal een beetje met jullie. 2 meiden als het goed is heb ik gefeliciteerd. Ik hoop dat de echo's goed waren!! En voor wie nog aan het proberen zijn KOP OP!!!! @JipenLana Hi!! Jou ken ik nog niet zijn jullie ook bezig met IUI of IVF/ICSI? @Onewish Succes vanavond!!
@Sugarblossom, jij bent helaas al toe aan de volgende stap. Wij beginnen een maand later (of niet, dat hopen we natuurlijk, nu IUI ronde 6) aan IVF in het CZE. Ben je tevreden over CZE? Ik over het algemeen wel hoor, geen hele positieve of negatieve ervaringen eigenlijk. Misschien ben ik je wel al een keer tegengekomen een van de vele keren dat ik in de wachtkamer heb gezeten ........ Lees nu dat je pas net overgestapt bent naar CZE in je blog. Had je v Rumste met intake? Ze is wel heel vriendelijk vind ik. Alleen af en toe heb ik een krachtige mannelijke gyn nodig die me even oppept, die zijn daar naar mijn idee net iets positiever in ofzo. Beetje rare voorkeur misschien.
Vandaag weer IUI gehad. Nu weer die wachtweken he. Ik heb er niet zo veel hoop meer op, maar het blijft toch altijd weer een teleurstelling als het niet gelukt is. @suparblossem. Spannend allemaal hoor, hoop dat het snel raak mag zijn! Ik blijf je wel volgen hoor. @Onewish, succes morgen!! We zitten samen op het wachtbankje.
@ all : Gistermiddag onze uitgangsecho gehad, de kieste die de laatste 2 iui behandelingen er zat, zat er nog. Gisteravond stond een etentje van mijn werk gepland en een collega was zo lief om de kickoff te geven van de puregon te prikken. Hebben jullie bijwerkingen gehad van de puregon?? @ Onewish : THX, succes morgen bij de IUI behandeling @ mirandadep : Succes in de wachtweken ik ga voor je duimen @ Sugarblossem : Succes de komende tijd tijd !