Wie beginnen er ook in November met IUI en Hormonen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sugarblossom, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Even snel, veel succes morgen Onewish!

Gylaine, ik had geen bijwerkingen van Puregon in ieder geval! Succes met spuiten!

Kom snel weer verder bijlezen meiden!! Denk aan jullie.

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ben net thuis, ging allemaal goed!
    Pff was wel erg zenuwachtig hoor, maar had de lieve assistentte die het bij me inbracht, ging heel gemakkelijk gelukkig! ( toen was ik pril zwanger toen zij het deed ) dus op hoop van zegen!
    We hebben ook nog gezellig lang met dr zitten praten...

Ook zij heeft ivf gehad.. en vertelde me erover, zij heeft ook een kindje via ivf en ze zij dat het wel pijn deed maar cker de moeite waard is voor wat je trg krijgt, en mocht de moed niet opgeven van dr hihi

xx

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ow super zeg !! Wat fijn ook dat die assistente het gedaan heeft! En ook fijn nog praten erna! Geeft een stuk meer ontspanning he!!

Moed idd niet opgeven meis!! Ik duim ontzettend voor je! x

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @JipenLana
    Spannend dan zitten we zowat gelijk :D Ik hoop het ook voor ons!! :);)

Ik had gynaecoloog Mevr. Dargel ken jij die ook? Wij zijn nog maar één keer geweest maar tot nu toe was ze echt heel erg aardig!!! Ik snap je helemaal zou fijn zijn hé? Klinkt wel goed CZE ik moet nog even kijken hoe het allemaal verder gaat. Woon jij in de buurt van Eindhoven of moeten jullie ook iets meer dan een half uurtje rijden?

@mirandadep

Dankjewel Miranda ღ

@Gylaine
    Dankjewel, jij ook! Hopelijk gaan de cystes snel verdwijnen bij je!

@Scarabee
    Wat betekend dat in je onderschrift? 6+2 en 8+2?

@Onewish
    Wat fijn zeg! Duim met je mee xxx

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Iedereen
    Mijn temp blijft hoog maar kan net zo goed morgen dalen. Vorige keer was ik gisteren op dag 26 al ongi. Als ik maandag nog niet ongi ben dan waag ik even een testje. xxx

~tempkaartje~

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Spannend sugar!!!:D duimduimduim!!!!

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Onewish
    Thanks lieverd!! :p
    Heb alleen wat hoofdpijn al 3 dagen dat is meestal
    wel een voorbode ;) om ongi te worden blegh!!

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Wat spannend Sugarblossom !! Mooi tempkaartje heb je ! Als ik het goed zie heb je best een constante temperatuur! Wat voel je verder ? Knap dat je nog kan wachten met testen !!

8+2 betekent trouwens 8 weken en 2 dagen. ;)

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Scarabee
    Ooooh nu snap ik het :D

Vind ik ook! Hoop niet dat hij morgen opeens zakt ;) ben er wel een beetje bang voor maar ja we hebben dan wel weer vooruitzicht op 1e IVF binnenkort.

Al 3 dagen hoofdpijn en eng op mijn maag maar dat heb ik ook voor mijn ongi altijd. Ben alleen al 3 dagen behoorlijk duizelig met opvliegers dat had ik bij mijn vorige vroege miskramen ook :( brrr...

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Alles was een voorbode voor opkomende menstruatie helaas. Had me al voorbereid maar blijf teleurgesteld.
    Temp gezakt zat er eigenlijk al een beetje op te wachten en ja hoor vanmorgen gedaald.

Nu wachten tot de ongi doorzet. IVF met ICSI is toch een feit zonder IVF worden wij gewoon niet zwanger.

Straks naar de verjaardag van mijn nichtje die binnenkort jarig is. Geen zin in die reacties (zoals ik al eerder) vertelde, ik hoop dat ik het aan kan daar!

Maar blijven hopen & dromen... Fijn weekend allemaal!

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    He sh*t Sugarblossom!! :( Het was zo spannend, en ook vooral omdat je cyclus nu langer duurde. Grrr :(
    Nu gaat het dus echt beginnen... IVF met ICSI ..
    Weet niet precies meer welke reacties je geen zin in hebt.. maar sterkte in ieder geval !! Hou je goed he! Knuf

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hoe gaat het verder met iedereen ?

Mirandadep ?
    STaffie ??
    Natasja?

JipenLana, ik heb jouw achtergrond niet echt gevolgd.. :) hoe sta je ervoor nu ? Was jij begonnen met IVF of met IUI juist.. ?

Meiden ik hoop dat er snel veel zwangeren komen in dit topic..! *strooit weer wat hcg uit* Sterkte en hou vol!

13. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    @suparblossem, echt balen meid, had het je zo gegund, maar heb goede hoop met IVF, denk aan je!!

@Scarabee, hier alles goed, heb lichte hoofdpijn, drink me suf, dat ik meestal de rede, maar helpt niet echt....nu nog anderhalve week te gaan, dus dat ik hoofdpijn heb, zal wel ergens anders van komen, maar ik hou er wel rekening mee dat het niet gelukt is. Nu gaan we ook nog een week weg en weet ik niet of ik nog een afspraak kan maken voor de volgende IUI en om door te geven dat het deze ronde niet gelukt is. De gyn. wilde het weten ivm verdere stappen IVF dus.

Goed om te lezen dat bij jou alles goed gaat, geniet ervan he!

Iedereen succes.

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Scarebee hoop ik ook thanks meid vangt wat hcg op! :p

Hoe gaat t met jullie meiden??

Hier alles goed..:) 3dpo vandaag, duurt nog wel even dus hihi
    nod is 10 mei! xxx

15. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Zo daar ben ik dan eindelijk weer... Weekendje Limburg doet een mens goed.

Vrijdag het intake gesprek gehad in DD.
    We hadden om 11u een afspr met de Duitse arts. We hebben ander half uur moeten wachten voordat we op gesprek konden. Om half 1 werden we binnen geroepen door de Nederlandse arts. Die vriend die we bij hadden voor het gesprek met de Duitse arts is buiten een rondje gaan lopen. De NL arts nam het over omdat de duitse arts dat had gevraagd omdat ze heel erg uitliep.

Het was een fijn en kort gesprek met die arts.
    Hij nam ons heel erg serieus. Ook dat ik nog maar 1 eierstok heb (dus veel minder eieren)en dat ik 38 ben en hij vond de spermakwaliteit van mijn vriend wel heel erg schommelen. Daarom wordt het ICSI.
    We hebben hem ook verteld dat we 3 dagen overtijd waren en niet meer durfde te testen. En dat begreep hij goed.
    Mochten we wel zwanger zijn en het mocht onverhoopt dan toch weer mis gaan mogen we meteen bij hem aankloppen voor de behandeling.
    Er is meteen bloedgeprikt op AMH. woensdag 9 mei belt de arts over de uitslag.
    Hij snapt ook niet waarom wij dames in NL zolang moeten door sukkelen voordat de medicie eindelijk eens helpt. En dat IUI geldkloperij is. Ze zijn in Duitsland zo ver veel verder..

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Spannend natasja!

Hey meiden, vandaag ook de brief ontvangen over ivf..
    Met vragenlijst enz die ik in moest vullen.
    Dus heb hem alweer trg gestuurd, nu wachten op afspraak intake gesprek.. ben benieuwd.

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Scarabee
    *Vangt HCG op* Ja daarom geen bruinbloed vorige cyclus was 26 dagen zat nu op 29 dagen, was opeens zo spannend. Dankje!!

@Mirandadep
    Dankjewel lieverd gun jou het net zo hard! Aah jij waarschijnlijk ook IVF spannend zeg allemaal hopen op een beter slagingskans nu!

@Onewish
    Spannend! Ik ben benieuwd wanneer jullie mogen komen voor het intake gesprek xx

@Natascha73
    Hee Natas! Wij zijn ook aan het kijken voor DD. Had het nog even op Twitter gevraagd ook daar gaan er 2 heen en had die topic gelezen die je had gestuurd. Klinkt allemaal wel erg positief. Ik zag dat mijn verzekering het helemaal vergoed dus dat is mooi.

We twijfelen nog even, vriendlief is nu even aan het kijken. Ik ben zelf nog vrij jong het is niet van we moeten meteen maar joehoe we wachten natuurlijk ook al 2 jaar dus voor mij mag het eigenlijk ook wel een keer.

We doen denk ik nu de onderzoekjes nog maar even in Eindhoven, IVF avond nog en dan 29 mei mogen we komen dan wil ik wel graag de wachttijden weten, weet ook verder niet hoe het zit want wij krijgen ook IVF met ICSI of alleen ICSI. Duurt het mega lang dan stappen wij meteen ook over op Dusseldorf! Het is voor ons half uur / 3 kwartier rijden (wonen in Limburg palm naast de grens van DL)

18. Safira

Safira Actief lid

11 mrt 2012
    125
    0
    0
    ik werk in een ziekenhuis
    in het noorden
    Hallo dames,

Heb jullie verhalen wel gelezen, maar heb op het moment even niet zoveel puf om ze te beantwoorden. Ik ben vandaag weer ongesteld geworden, zit de laatste week helemaal niet lekker in mij vel. Ben voorlopig miss wat minder vaak te vinden hier. Sterkte allemaal!

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland

Balen weer! Knuffel en jij ook sterkte!

20. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hey dames!

Het weekend heeft me weer goed gedaan. Was een druk en leuk weekend :)

@Gylaine, hoe gaat het met spuiten?
    @Sugarblossom, wat rot dat het niet is gelukt met IUI, hopelijk wordt ICSI jullie geluk. Ik ken dr. Dargel niet eigenlijk. Zal toch redelijk nieuw zijn, heb bijna alle gyn in het CZE al gehad! Wij wonen op 20 min rijden van het ZH, ook vanuit het werk. Dus dat is echt ideaal. Wij hebben in juni voorlichting en een week later een afspraak bij onze gyn. Als m'n menstruatie goed uitkomt dan kan ik gewoon meteen starten, er zijn volgens mij geen wachtlijsten in het CZE.
    @ carabee, ik ben nu bezig met m'n laatste IUI. Daarna IVF
    @Safira, balen!! Wat is het toch klote he :(

@All, vandaag 2e follikelmeting. Vrijdag de eerste gehad en toen zaten er 2 van 11,5 mm. Ik heb niet veel gevoeld de afgelopen dagen, dus heb er niet zo'n vertrouwen in eigenlijk. Maar we zullen straks zien.
    Afgelopen vrijdag ook naar de acupunctuur geweest. Was best apart. Hij vroeg of het echt niet gelukt was de vorige keer en of ik ook niet overtijd ben geweest. Ik was dus wel overtijd en had ook wel wat kwaaltjes die ik normaal niet heb... hij zei: doe maar heel goed je best dit keer. Dat kwam op mij over als; het is de vorige keer net niet gelukt, maar nu komt het goed. Je krijgt er weer hoop van he... het blijft afwachten. Ik merk wel dat ik rustiger ben deze ronde. Maar dat zal wel veranderen na de IUI deze week en de wachtweken. BIBBERBIBBER

Liefs!

Deel Deze Pagina