@Natasja73, mijn duimen draaien voor je, hopelijk is het niet hetgene waar je zo bang voor bent @Sugarblossom; succes morgen Frustrerend dat je niks kan doen deze ronde! Maar hopelijk kun je snel met ICSI aan de slag. En wie weet gebeurt er toch nog een wonder. Acupunctuur kan ook voor je helpen om minder stress te ervaren, ook niet onbelangrijk!! Dus misschien toch een idee om te proberen. Maar iedereen moet maar doen waar hij/zij zich goed bij voelt. Bij ons is er geen aantoonbare oorzaak, vandaar dat ik acupunctuur heb aangegrepen. Ik weet niet of het werkt, maar dat het iets met je doet weet ik zeker. Ik ben er zelf een paar keer flink ziek van geweest (omdat er volgens de acupunctuur een oude ziekte nog in mijn lichaam zat die eruit moest). Vandaag weer follikelmeting. Joh, wat zijn dat toch eigenwijze dingen zeg! Die van 12mm is gegroeid naar 15,5mm. Die van 15mm is stil blijven staan qua groei en de follikel van 20mm was nu 22mm. Vanavond pregnyl en waarschijnlijk vrijdag IUI nummer 6. We lopen aardig gelijk op....
@Gylaine we lopen gelijk Ook ik krijg morgen de IUI Nu voor de 5e keer, dit is de 2e keer dat ik 2 eitjes heb voorheen altijd maar 1.... Bij 3 grote eitjes gaat de IUI bij ons trouwens niet door In welk ziekenhuis loop jij? @Natasja KNUFFEL meid.... Weet je al wat meer? @Miranda Blijf hoop houden hoor! Die klachten kunnen ook van de pregnyl zijn he.... @Sugar veel succes morgen
Mijn hcg is 23, het enige wat duidelijk is dat ik zwanger ben. Maar niet of het goed gaat of niet. Het is afwachten, als de bloeding toeneemt moet ik weer bellen. 16 mei heb ik n afspr met mijn gyn. Nu kunnen ze toch niets zien met de apparatuur. Dus de onzekerheid is er nog steeds
Oh meid ik gun het jullie zo!!!! Zal IVF jullie dan toch bespaard blijven?? Wat een spannende tijd zeg.... Maar is 23 wel een beetje ok voor de termijn die je nu bent? Ik durf je nog niet te feliciteren maar ik ga wel onwijs hard duimen dat het toch goed gaat......
@Onewish @Staffie84 dank jullie! @JipenLana Dat is waar! Ik leef er al helemaal naar toe.. die wonder mag van mij ook wel komen Zo dacht ik eerst ook over acupunctuur al is het maar voor het ontspannen. Haha wow zeker eigenwijs die eitjes ze willen ze willen! @Natasja73 Ach meissie echt zo frustrerend voor jullie op dit moment. Ik hoop zo dat het de goede kant op gaat hoor
@ Natasja : Spannend, ik ga voor je duimen! Hoop zo voor jullie dat IVF jullie bespaard gaat worden! @ Staffie : Ik loop 1 iui achter op jou omdat ik in januari een stop heb moeten inlassen i.v.m een niersteen en daarna een beknelde zenuw in mijn onderrug . Dit is onze 1ste poging met hormoonstimulatie de 3 behandelingen daarvoor waren in mijn natuurlijke cyclus. In die cyclussen duurde het altijd veel langer en de IUI volgde dan op cyclusdag 20. Nu was door de hormonen er 1 eitje gegroeid en die was al op dag 10 20mm, is dat bij jou ook wel eens voorgekomen?? Ik heb deze maand 50 mg purogon gespoten per dag. Hoe groot waren jou eitjes deze maand? Ik loop in het AMC CVV in amsterdam en jij? Daar word de IUI stop gezet als er meer dan 3 grote eitjes zitten. Heel veel succes vandaag! @ Sugar : Succes vandaag!
@Gylaine Ik heb nog nooit zo'n groot ei gehad op 10, tegenwoordig krijg ik dus de 1e FM pas op dag 12 de laatste 2 keren netjes de IUI op dag 14 maar ook wel eens op dag 20..of helemaal niet gereageerd op de clomid Ik heb nu 2 eitjes 1 van 16 en 1 van 18 mm, dit was dinsdag dus die zijn nu vast groter Ondertussen begint het nu ook lekker te rommelen dus ze staan op springen Ik loop in maasstad dus dat wordt geen samen koffie drinken vanmiddag haha @All Wanneer hebben jullie voor het laatst gemeenschap voor de IUI behandeling?
Staffie84, wanneer heb je je IUI ?? Wij deden nog op de dag van de Pregnyl (wel vroeg op de dag, we kregen zeg maar s'avonds om 20:00 uur Pregnyl, dus we hadden s'middags dan nog gedaan)
@Scarabee Staffie is een afleiding van Stafford 1 van mn honden heb je trouwens je eigen nickname al gegoogled?? Scarabee is de naam van een groep van mestkevers, waarvan de heilige pillendraaier (Scarabaeus sacer) de bekendste is. Om 2 uur moeten we het zaad inleveren en dan kwart voor 3 ofzo de IUI. Wij deden het dus ook altijd de ochtend van de Pregnyl zeg maar. zodat er echt 2 dagen tussen zit. Maar ik had er nu echt geen rekening mee gehouden dat ik op dag 12 al pregnyl mocht...dus s'ochtends "het" niet gedaan en s'avonds was ik werken tot 23 uur, vriend al op bed, en ja..dan zit er misschien te weinig tijd tussen... Zondagavond "het" dus voor het laatst gedaan, dus ik hoop maar dat het niet ten koste gaat van de kwaliteit vandaag...
Oooh hahah !! Jaaa ik wist dat wel van mijn naam hihihi. Scarabee staat ook symbool voor vruchtbaarheid en wedergeboorte Ok vandaag dus !! Gelukkig, ik schrok al ! Zondag laatste keer, ok dus nu ongeveer 4 dagen onthouding, da's prima hoor! Is niet ongunstig voor de kwaliteit dus geen zorgen !! Ontspannen straks he meis! Ik duim voor de lucky shot!! Ga me nu klaarmaken om weg te gaan voor de echo.. zit alweer veel te lang te keutelen hier, moet over 3 kwartier de deur uit moet nog douchen en alles