16 mei heb ik een afspr met mijn gyn, dus zal tot die tijd moeten wachten ben ik bang. Maar ik verwacht dat het niet goed zit, ik verlies stolsels de spanning onderin mijn buik en de lichte spanning die ik op mijn borsten had is ook weg
@ staffie : Bij mij is het ook erg aan het rommelen op het moment hoogste tijd om zo richting het zh te gaan voor de IUI. Hoelaat moet jij?? Jammer van de koffie hihi. Succes straks meis, wij hebben om 14.20 de IUI. Wij hadden zondag voor het laatst gemeenschap en dinsdagmiddag om 15.00 hoorde we dat ik 's avonds al de ovitrelle moest zetten. Normaal hebben we nog gemeenschap voordat we te horen krijgen dat we de ovitrelle moeten zetten deze maand kwam echt als verrassing. @ staffie : Succes!!!!
Ik heb om 14.45 de iui, dus net het zaad ingeleverd en nu aan de koffie haha Hier kwam het ook als verassing dus ik zal straks wel horen wat de kwaliteit is, het is normaal al niet super, dus hoop maar dat die 4 dagen ipv 2 het niet slechter heeft gemaakt. Jij ook veel succes zo!
Weer thuis na de behandeling en een drankje bij mijn vriendinnetje. Nu beginnen de lange wachtweken weer....Ik hoop dat behandeling nummer 1 (4) met hormonen gaat lukken! @ staffie : Hoe is het bij jullie gegaan??, was de kwaliteit goed??
Oh meiden!!! echt ik ben helemaal onderste boven!! het zaad was mega goed!!! 100 miljoen!!!! 75% beweeglijk Even ter vergelijking...het hoogste tot nu toe was 13 miljoen Dus we zijn echt super blij heb natuurlijk gelijk weer veel hoop... dus hoop dat de teleurstelling niet zal komen.... Ook heb ik extra gekregen Normaal krijg je 0,3 ingespoten, meer kan niet want dan krijg je krampen. Als er dus meer zaad is dan 0,3 wordt dit meestal gewoon weggegooid en er dus maar 0,3 in het spuitje gedaan Maar sommige laboranten doen wel alles in het spuitje, dus nu kreeg ik een spuit vol Dus is er 0,3 in mn BM gespoten en 0,2 voor mn BMmond Tja...en nu die verschrikkelijk 2 wachtweken....... @Scarabee hoe was de echo???? @Natasja Hoe is het nu?
@Staffie84 Jeetje dat is nog eens anders dan bij ons wij hadden er maar 1 miljoen en er zat geen beweging in. Op naar goed nieuws denk dat de kans hoog ligt bij jullie deze maand!! @Natasja73 Ah had gehoopt op beter nieuws maar is erger geworden zo te horen. Balen zeg! Wou dat ik wat voor je kon doen om het te laten stoppen pfff. @Gylaine Alles goed gegaan met IUI? hopen dat het deze keer wel raak is!! Wie ben ik nog vergeten?... @Iedereen Hier is het zaad weer opnieuw ingeleverd voor het CZE ben benieuwd hoe dat zaad nu is ik ben enorm bang dat het weer zo slecht is maar goed we krijgen IVF met ICSI gelukkig. 29e horen we denk ik de uitslag.
Wauw dat is super Staffie84 jullie score! Mijn hoofd kan op dit moment nog niet goed alles volgen. De echo was hartverscheurend. Gestopt met groeien bij ongeveer 7+4 en geen hartactie meer.
Er is gewoon helaas niets aan te doen, het was al een wonder op zich. Maar ik lees net dat ik niet de enige ben die zijn kleintje verliest, sterkte scaraca Sugarblossom, lief dat je dat zou willen kon het maar. Staffie super, nu maar hopen dat je ei bevrucht wordt en blijft plakken.
Meiden neeeeeeee!! Ik heb het niet meer dit kan ik niet geloven heb er echt tranen van in mijn ogen ik weet niet meer wat ik moet zeggen.. HEEL VEEL STERKTE Scarabee en Natasja!! xxxxxxxxx
Sterkte is voor mij al voldoende. Beter dan stomme opmerkingen zoals je kan zwanger worden of je hebt al een kind e.d.
8 mei kan ik Dr Scholtes vertellen dat we toch de behandeling in DD nodig hebben. Mischien dat hij kan kijken waar het mis is gegaan
Oh nee toch meiden Natas en Scarabee hele dikke knuffel voor jullie!!! al helpt het helaas niets Bah! waarom moet alles toch zo oneerlijk zijn:x weet niet wat ik meer moet zeggen.......
Scarabee & Natasja: Mijn hemel zeg... Wat vind ik dit erg!!! Meiden ik leef zo ontzettend met jullie mee.... HEEL VEEL STERKTE!!! Xxxxxxxxxxx
Mijn vriend komt net binnen.. hij zegt gelijk "Wat is er aan de hand??? lijkt wel alsof je een spook gezien heb" Toen even uitgelegd ben even geschrokken van alles gun jullie dit zo niet he en dan lees ik net nog een miskraam bij @Chantal85 meis heel veel sterkte xxx
Succes mop! We gaan er weer voor hoor hopelijk krijg je gauw weer de kracht om door te zetten. Knuffel!
@ sugarblossem : De IUI behandeling vanmiddag is goed gegaan, score van manlief van 24 miljard. Heb sinds vanochtend krampen in mijn buik, hoop dat dit een goed teken is. @ staffie :Wow wat een goed nieuws! Ik ga voor jullie duimen! Zitten we komende tijd samen op het wachtbankje, hoop dat het voor ons beide mag lukken deze maand! @ scarabee & Natasja heb er gewoon even geen woorden voor, heel veel sterkte komende tijd, dikke knuffel voor jullie allebei!
Bedankt Sugarblossom & Staffie & Gylaine & Saard Natasja, snap wat je bedoelt idd. Ben de hele tijd aan het nadenken over het 'waarom' .. wat is er misgegaan,.. waardoor,.. maar het is zinloos. Ik wil wakker worden nu. Ik snap er niks van.