@scarabee en natasja, wat ontzettend verschrikkelijk! Schrik er ook helemaal van. Wat is het toch oneerlijk!! @staffie, goed nieuws! Nu weer afwachten he, en vooral veel duimen draaien. @Gylaine, 24 miljard?? Dat zijn er wel HEEEEL veel, of bedoel je miljoen? Nou ja, zolang er maar 1 bij zit die z'n werk heel goed gaat doen! Om half 12 hebben we de laatste IUI. Heb m'n eierstokken ontzettend gevoeld gisteren en heb stiekem de hoop dat er 3 doorgegroeid zijn. Maar met 1 heel goed ei ben ik ook tevreden. Ik wil ook eens geluk hebben deze keer!
Scarebee en natasja wat oneerlijk meiden, heel veel sterkte en dikke knuffel wat vind ik dit erg voor jullie ! xx
@Gylaine Wat goed zeg 24 miljoen ik duim weer volop mee!! @JipenLana Succes zometeen spannend weer allemaal xxx
Er is er 'maar' 1 doorgegroeid, 24 mm groot. Nu weer wachten en hopen op een wonder! Merk echt dat ik er veel nuchterder in sta, de laatste keer IUI, het voelt als afsluiten. En straks weer verdergaan, op naar IVF met goed resultaat!
Jipenlana, idd ik begrijp je gevoel over iui, dat heb ik nu ook, de laatste iui, en zit nu 8dpo. hopelijk is het deze ronde raak meid! duim voor je ..xxx
Heb wel kunnen slapen, maar werd steeds wakker met tranen. Ben van de kaart, probeer mezelf overeind te houden!
Dat is logisch iets wat je heel graag wilt is er niet meer. Weer vanaf nul beginnen. En dan straks ook nog eens de opmerkingen krijgen van je lichaam heeft bewezen dat het zwanger kan raken. Maar daar hebben we helemaal niets aan
Nee inderdaad.. het zijn goedbedoelde troostwoorden, maar er bestaan geen woorden die troost kunnen brengen bij dit intense verdriet.
Ik heb vanmiddag nog een keer bloed laten prikken maar geen uitslag voor half 5. Dus moet nu het hele weekend wachten voor de uitslag. Wat wordt er tegenwoordig moeilijk gedaan over een bloedtest. Het gaat echt nergens over.
Natasja, ahh das lullig zeg! Idd hier doen ze ook moeilijk om een bloedtest als ik ernaar vraag. Maar als ik dan aangeef dat ik dat wil vanwege vmk's dan mag het uiteindelijk na veel gesmeek toch! Echt zo stom he! Grrr.. x
@natasja, wat balen zeg. Een heel weekend weer wachten... Ik leef erg met jullie mee dames! Knuffel Hier de hele dag ontzettende krampen van de iui. Alsof er een baksteen in m'n baarmoeder zit! Vorige keren ook wel wat last, maar dit keer echt erg. Lig nu maar op de bank met een thee en een zak chips. Even niksen! Sorry voor m'n gezeur dames! Jullie pijn is vele malen heftiger
Meiden...moet heel de dag aan jullie denken En ik ken jullie niet eens!! Hoe rot moeten jullie je dan wel niet voelen Natas wat balen dat je nu nog langer in die onzekerheid moet zitten!! Hoe is het met de bloedingen? Heb je zelf alweer getest? Hier ook de hele dag last van een naar gevoel van de IUI zelfs wat bloed verloren vandaag.. nog 13 dagen wachten.......
Staffie het kan zijn dat ze bij het inbrengen misschien iets hebben geraakt. Mijn bloeding is weer beperkt tot enkelt bij het afvegen nog. Ik ga nu zelfs dingen in mijn hoofd halen van kan het misschien een 2ling zijn geweest en dat ik er misschien eentje verloren ben? Ik ben het weekend weg en heb heel stom geen testen meegenomen die liggen thuis dus het wordt niet eerder dan zondag eind vd middag of begin vd avond testen
Lieve lieve Natasja en Scarabee, ik heb er geen woorden voor.... Ik denk aan jullie en vind het echt verschrikkelijk!!!! Heel veel sterkte, meiden!!
Meiden hoe is het met jullie??? @Natasja Weet je al wat meer?? @Scarabee Hoe gaat het nu meid? Is het al gestart of moet je nog terug naar het ZH? @Jipenlana Hoe voel je, je? Nog steeds krampen van de IUI? @Gylaine, Hoe gaat het? Al klachten? @Onewish? Toevallig al vroeg getest?? Hier heb ik deze keer echt last van de pregnyl... Misselijk, ontzettend moe en hoofdpijn Hoop maar dat het snel beter is want er is niks met me te beginnen