Wie beginnen er ook in November met IUI en Hormonen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sugarblossom, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Jullie moeten dus produceren in het zh ?? Pff ja dat is idd wel wat lastiger, maar gewoon voor ogen houden dat het voor een goed doel is.
    Ik heb ook een drukkend gevoel aan beide kanten van mijn liezen en moet ook vaker plassen, verder heb ik nergens last van. Ik denk best wel dat je klachten kunnen komen van de pregnyl.
    Ik ga lekker de bank op !!

Succes morgen !!

liefs flower

2. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ja helaas wonen we te ver weg van het ZH...
    het moet binnen 30 minuten in het lab zijn en het is voor ons al 45 minuten rijden...

Ik hoop ook dat hij zn verstand op 0 kan zetten en het gewoon lukt ;)

Plassen moet ik idd ook heel vaak haha
    Ik moet trouwens morgen ook met een volle blaas komen:(
    Jij ook??
    Ik ben bang dat ik heel die Gyn dan onder pies wanneer hij bezig is:):D

3. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    ohh dames die vandaag geinsimineerd zijn ik duim voor jullie!!!!
    dat jullie zwemmers maar hard aan het zwemmen zijn nu..
    het gaat ze lukken zet hem op kanjers!!!:d

hoe is het gegaan als ik vragen mag..

4. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden,

We zijn net thuis en het is heel goed gegaan !! Het zaad van mijn man was ook heel goed 30 miljoen na wassen en 88 % beweeglijk, dus daar zal het niet aan liggen. Alles werd heel goed uitgelegd en we werden vriendelijk geholpen, dat was erg fijn om je geen nummer te voelen. Het deed helemaal geen pijn hoor en ik moest nog 15 min met mijn benen in de lucht, volgend de gyno nieuw protecol en geeft iets meer slagingskans. Hendrika hoe is het bij jou gegaan ? Mijn liezen doen nog steeds erg pijn, dus denk dat mijn ei nog moet springen, hoop wel vandaag !! Ik heb geen echo gekregen van te voren om te kijken hoe mijn ei er voor staat, maar de gyno vind dat niet nodig en is bang dat de gel het sperma kan beinvloeden. Nou meiden de twee spannende wachtweken zijn aangebroken !! 10 dec eerste testdag!!!

5. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    Ik heb er in eens niet zo'n goed gevoel bij. Ik voel totaal niet dat mn eisprong nadert.....Ik had vorige week woensdag (7e cyclusdag) last van mn linker eierstok, bij de 1e fm vroeg de gyn. ook of ik weleens vroege eisprongen heb, aangezien er vocht in mn eileider zat. Dit heb ik nooit gehad, meestal tussen de 30-34 en de laatste keer ineens 27 dagen. Ik ben benieuwd morgen of ze gegroeid zijn. Ik hoop het maar, en mocht deze cyclus langer zijn, hoop ik maar dat het nog net voor of net na het weekend kan, anders gaat deze over en de volgende waarschijnlijk ook, aangezien ze in december geen fm en IUI's doen. Zucht, hopen op goed nieuws morgen!!

Mocht ik nu een hele korte cyclus hebben gehad, ga ik toch eens vragen of het niet beter is om Clomid te slikken. Want mn gevoel zegt dat mn cyclussen toch niet zijn, wat het moet zijn.
    Bij de 1e was het altijd netjes 27/28 dagen en voelde ik echt mn eisprong op de dag en kon ik het ook goed merken aan vluchtbaarslijm.

Iedereen succes hoor! Voor een aantal is het echt spannend de komende 2 weken. Ik duim met jullie mee!!!

6. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik hoop dat je het gewoon niet voelt Miranda maar dat het wel goed zit, dat vruchtbaarslijm snap ik ook helemaal niets van

Soms heb ik het wel, soms niet.
    Vandaag moet mn eisprong zijn, heb ook de hele ochtend al krampen aan de rechterkant maar vruchtbaar slijm???
    nee...helemaal droog....

7. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes allemaal meiden! Ik duim voor jullie en hopen dat alle IUI's gelijk raak zijn!

Het is bij mij nu 4 dagen na de IUI maar ik merk verder nog niets. Miscchien ook iets te vroeg nog... Afwachten dus! Ik vind het wel vreselijk spannend!! Nou succes allemaal en ben benieuwd naar jullie IUI ervaringen!

Liefs

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hee meiden,

Kom net uit het ziekenhuis maar ik moet zo weg dus ik ga jullie straks even vertellen hoe en wat en op jullie reacties reageren. Liefs!!

9. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Hier is ook alles prima gegaan
    heerlijk rustig in het ZH:D
    het lab gedeelte en het kamertje zaten naast het mortuarium dus heel erg rustig....

Volgens mij is mn ei nog steeds niet gesprongen want ik heb rechts echt nog pijn...met het inbrengen voelde ik wel wat kramp maar pijn deed het niet. Alles ging ook heel rustig en er werd duidelijk verteld wat ze gingen doen. Ik moest idd ook even blijven liggen kwartiertje ofzo, met mn benen in de beugels maar niet echt omhoog ;)

Ze hebben alleen niet verteld hoe het met het zaad zat....zal vast goed zijn maar ja..
    ik had me eigen nog zo voorgenomen om het te vragen..want met het zaadonderzoek werden de preciese aantallen ook niet genoemd maar ja, door alle gebeurtenissen ben ik het helemaal vergeten te vragen:)

Nu wachtten tot 10 december...pff...wat duurt dat nog lang haha
    Ik ga de 5e ook al testen vanwege de pregnyl. Ik wil gewoon voor de 10e een echte witte test hebben zodat, als er de 10e een licht streepje staat dat ik dan zeker weet dat het niet van de pregnyl is:D:D

10. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    hier nog steeds de kramp in mijn liezen, snap er niks van zit nu al 46 uur na pregnyl en voel gewoon dat mijn ei nog niet is gesprongen, maak me toch wel een beetje zorgen :(

11. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Nou dan maken we ons samen zorgen:)
    Hier ook nog steeds aan de rechterkant krampen...
    Als straalt het sinds een uurtje wel meer uit naar de rest van mn buik, maar ik heb ook niet het idee dat mn ei al is gesprongen

Hoe kan dat nou??
    Ik heb het een aantal keer eerder gevoeld, mn eisprong..
    Dat was een flinke ongi kramp en daarna over...
    maar nu blijft het maar zeuren in mn buik...
    Baal ervan dat ik geen ovu testen meer in huis heb...
    Ben wel beneiuwd wat die zouden aangeven

12. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Zo bij zo vandaag toch nog maar "klussen" , baad het niet dan schaadt het niet ;)

13. maria6

maria6 Actief lid

21 jun 2011
    212
    0
    0
    hoi allemaal.
    Zoveel mensen in het zelfde schuitje...
    Mjin man en ik zijn nu 2 jaar bezig. Allebei uitgebreid onderzocht en kerngezond.
    De huisarts zorgt morgen voor een verwijsbrief voor t ziekenhuis, en ga ik gelijk een afspraak maken voor een intake en wil ook graag met iui beginnen.
    Ik wil dat er wat gebeurd, dus ben nu op mn strepen gaan staan. Was dus al 2x weggestuurd bij de HA met je moet geduld hebben..
    Ik ben blij dat ik nu iig geholpen word..;)
    Jullie allemaal s6 meiden..
    groetjes

14. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    ik heb idd ook mijn hele buik een soort drukkend gevoel met krampjes, heb wel even zitten lezen op het internet en je ei sprongt 34 tot 48 uur na de pregnyl en het zaad blijft max 48 uur leven, dus probeer dat maar een beetje in gedachten te houden, en het kan ook zijn dat door de clomod en pregnyl de eierstokken erg gevoelig zijn. Ik ga morgen ook maar aan de klus voor de zekerheid;)

15. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    maria goed dat je door hebt gezet, want 2 jaar is niet niks!!! Als je eenmaal in het traject zit, gaat het allemaal best vlot hoor, en mag je meestal de komende cyclus al beginnen, als alle uitslagen binnen zijn.

Succes !!!!!!

16. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ja ik denk ook dat ik nu gewoon wat meer last heb dor al die medicatie maar had wel verwacht dat na de eisprong het gevoel in mn buik zou veranderen, minder krampen...
    Ik dacht dat je ei binnen 36 tot 38 uur springt maar dat zou dan ook 48 uur kunnen zijn:(

Ik hoop in ieder geval dat die kramp rechts snel over is want zitten is ook vervelend....ik hang gewoon in mn stoel;)

Maar het zal er allemaal wel bij horen aangezien jij het ook heb;)

17. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @maria
    Fijn dat je eindelijk wordt doorverwezen!
    Ze zullen eerst wat standaard testen doen en aan de hand van de uitslagen zullen ze een behandelplan gaan maken voor je.
    Ik hoop dat alles goed is en jullie ook snel met iets kunnen gaan beginnen

18. maria6

maria6 Actief lid

21 jun 2011
    212
    0
    0
    Ik hoop ook dat alles goed is, ga ik wel vanuit.
    Want alles was een jaar geleden ook goed, maar ja, je weet t nooit.

19. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Maria

Welkom! Inderdaad, veel mensen in hetzelfde schuitje... Vervelend hè, als er geen aanwijsbare reden is... Succes met het traject!

Groetjes!

20. liesje87

liesje87 Actief lid

27 nov 2011
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    mag ik me bij jullie groepje voegen ?
    Wij zijn sinds een jaar aan het proberen om zwanger te worden. Tot nu toe zonder resultaat.
    In augustus een sperma-onderzoek laten doen omdat er aanwijzingen waren dat daar een probleem zou zijn. De resultaten waren niet goed, slechte kwantiteit en kwaliteit :(
    We hebben al 1 mislukte IUI poging achter de rug, en zijn nu in de 2e ronde met IUI.
    Woensdag heb ik een eerste follikelmeting, hopelijk daarna snel IUI :)

Veel succes voor iedereen hier, dat we allemaal zwanger 2012 mogen ingaan ;)

Deel Deze Pagina