Lieve meiden, Ik ga jullie binnenkort weer even bij lezen want het gaat niet goed in mijn hoofdje. Knallende hoofdpijn, misselijk en vreselijk duizelig. Vanmorgen hebben ze 5 buisjes bloed geprikt bij me bah bah! Ik ga zo lekker op de bank liggen voel me niet goed. Ze denken mijn bloedsuiker / ijzer niet goed met wat ik opnoemde vooral gisteren nam ik is een keer een snoepje en toen trok de hoofdpijn en duizeligheid wat weg. Bloeddruk was wel goed. Ik ga nu lekker even liggen ik lees jullie snel bij xxx
@ Jipenlana : Ik spuit mezelf niet dat doet mijn mannetje en dan ben ik nog wel verpleegkundige hihi. Respect dat jij jezelf spuit! @ Sugar : Heel veel beterschap meis, hoop dat er niks ernstigs uit je bloed komt! Dikke knuffel
@Sugarblossom; heel veel beterschap!! @Gylaine; hoho! Zover ben ik nog niet. Misschien ben ik wel een enorm mietje en lukt het niet om mezelf te spuiten. We zien wel. Ik hoop nog steeds dat het gewoon lekker niet nodig is natuurlijk Hier dus misselijk en brandend maagzuur, vooral 's avonds. Dank je pregnyl!
@Scarabee Hoe is tie meid?? Regelt je lichaam het zelf?? of zal je toch terug moeten naar het ZH @natasja Hoe gaat het bij jou??? @Onewish Hoe zit het met je testdrang @Sugar beterschap!! Laat je maar eens goed nakijken hoor meid, want volgens mij best je best vaak en lang ziek @Jipenlana Ook al lekkere klachten dus haha Hier hetzelfde ben blij met die pregnyl, maar de bijwerkingen hadden voor mij niet gehoeven haha Ook ik heb het totaal niet op naalden Bloedprikken is bij mij een drama, flinke buikpijn vooraf en op het moment hoef ik dus ook echt niet te zien hoe de naald erin gaat. de keer dat ik het per ongeluk zag, ging ik haast van mn stokkie en trok ik helemaal wit weg Gek genoeg zet ik de pregnyl wel zelf Misschien is het toch anders omdat je de "macht" in eigen hand heb Ik weet wanneer de spuit komt, ik weet hoe hard enz enz Nog steeds iedere keer met trillende handjes hoor maar het lukt wel Voor mn gevoel heb ik deze ronde toch flink wat meer last van de pregnyl dan de voorgaande ronde's. De klachten zijn wel hetzelfde maar net ff wat erger en vaker naar mijn idee. Vooral de moeheid...die slaat zelfs in mn spieren, net als een beginnend griepje maar ik voel mezelf verder niet grieperig. Wel zo nu en dan misselijk maar niet echt ziek Morgen 9 dagen na pregnyl dus dan maar ff een testje doen om te zien hoeveel er van dat spul nog in mn lijf zit
Mijn amh is aan de lage kant 06.4, dat in combi met mijn leeftijd (38) en dat ik nog maar 1 eierstok heb wil Dr S meteen beginnen. 22 mei hebben we weer een afspraak en dan krijgen we uitleg en een echo. Ik verwacht 29 mei weer ongesteld te worden en dan is het op dag 3 weer prikken. Sorry dat ik op dit moment niet zo veel reageer, maar er gebeuren op dit moment genoeg dingen in mijn leven. En om niet stijf te staan vd stress verdeel ik de dingen over de dagen. Maar ik lees nog wel mee
@Iedereen dankjullie allemaal voor het beterschap wensen. Sinds vandaag gaat het weer beter. Hebben jullie dat gehoord over dat ze IVF uit het zorg pakket willen halen? ben er helemaal bang van geworden wij hebben al zo weinig centjes en dan vragen ze 500 per behandeling dadelijk voor. Mij oh mij... hopelijk niet!! Vind het erg oneerlijk moeten we voor onze wens gaan dokken en alsof we het niet moeilijk genoeg hebben al!! Ik heb eergisteren een positief ovulatietest gehad en gisteren was hij nog feller en vanmorgen was de pijn weg denk dat hij nu geweest is vannacht. We hebben flink geklust dit keer. Nou zit ik weer op het wachtbankje... wie komt ernaast zitten? Staffie84 Inderdaad. De vorige keer had ik die klachten ook bijna flauw gevallen in de wc etc. vind het maar niks loop er al eigenlijk een lange tijd mee en stelde het maar uit om naar de HA te gaan omdat je al zo vaak in het ZH zit heb je daar geen zin in maar was zo beroerd het moest nu wel. Hoe gaat het nu? ik had van Otrivelle zo last toen de laatste keer. Hahahaah hou op ben eens flauw gevallen tijdens bloed prikken trauma van opgelopen sinds dien huilen als een kind voordat ik moet gaan prikken. Liefst wil ik mama's handje nog vast houden Trouwens laatst 5 buisjes bij mij nog nooit gehad gelukkig wist ik dit niet van te voren anders was ik spontaan al gaan flauwvallen van tevoren. @Natasja73 Wat is amh? We zitten dicht bij elkaar met onze NOD. @JipenLana Je kan het meid!! Hier ook een mietje Als je prikt denken: goed doel, goed doel ik schreeuw het er altijd bijna uit en daarna geef ik mezelf een complimentje zo krijg je wat vertrouwen in jezelf. Verder met iedereen ook alles goed?
Staffie84, had je nog een testje gedaan om te kijken of Pregnyl eruit was ? Ik kan even niet volgen wat voor spuitjes je het over hebt Ik heb gisteren Cytotec gedaan/ingezet. Ik kon het dinsdag niet meer aan de gedachten en de angst voor curettage, dus ik wilde zo snel mogelijk ingrijpen. Dinsdag eerst progesteronremmers ingenomen, en 2 dagen erna dus de weeenopwekkers. Ik hoop dat alles losgekomen is.. krijg over 2 weken een controle. Als ik schoon ben, kan ik gaan afsluiten, als er nog restjes zijn, dan hopelijk weer de pillen, vind alles best als ik maar geen curettage hoef Hoe voel je je nu ? Wat gaat de tijd snel ..weet nog als de dag van gisteren dat je zo'n topscore had bij de IUI !
Sugar, IVF uit het pakket halen ?? Ik weet alleen dat ze wilden verminderen van 3 pogingen naar 1, en dat dat toch uiteindelijk weer van de baan ging .. maar uit het pakket ?? Het zal toch niet zotter moeten worden Of bedoelen ze alleen uit het basispakket en nog wel in de aanvullende pakketten ? Heb je een link ? Fijn dat je je weer iets beter voelt meis !
0.64 bedoel je denk ik.. da's laag.. wel heel goed dat Dr S. meteen wilt beginnen dan !! Meid, ik hoop dat je snel in rustiger vaarwater terecht komt, en dat ze je goed kunnen helpen (Dr S. !) Zet em op he !!!
Dr. S zei echt 06.4. @Scarabee, waarom wil je geen curretage? Ik wilde het ook niet maar het viel mij achteraf reuze mee. En je weet dan zeker dat je helemaal schoon bent. Maar ik moest wel want ik bleef stolsels en bloed verliezen. Ik heb zelfs 3 zakken bloed gekregen omdat ik zoveel had verloren. @Sugarblossom, AMH - Wikipedia Ik hoop dat het jullie deze maand ook spontaan lukt en dat het blijft zitten. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, wij zijn afgelopen maand ook spontaan zwanger geraakt helaas bleef het niet zitten.
@Natasja Wat fijn dat ze direct willen starten! je heb al lang genoeg gewacht! Hoop dat je echt snel mag beginnen meid @Sugar Gelukkig voel je, je al wat beter maar laat je wel goed onderzoeken hoor! Volgens mij heb je het nieuws gehoord over IVF van vrouwen boven de 41 'Ivf niet meer vergoeden vanaf 41 jaar' - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] Ik moet er ook niet aan denken dat we alles zelf zullen moeten gaan betalen Ben bang dat we dat geld echt niet bij elkaar gaan krijgen @Scarabee Ik hoop voor je dat de pillen genoeg zijn geweest en jullie snel weer aan de slag kunnen gaan.... Ik heb gisterochtend getest en hij was op 9 dagen na spuiten helemaal blanco, maar toch blijven de klachten nog, maar ja, durf nergens op te hopen
@Natasja73 Bedankt voor de link nu snap ik het. Echt niet fijn.. @Scarabee Ik hoop dat je snel kunt afsluiten is helemaal niet leuk zo. Sterkte met Cytotec medicijn lijkt me echt niet fijn xxx @Staffie84 Zo spannend! Hou je ons op de hoogte? You never know he... @Scarabee @Staffie84 Ik heb deze link Akkoord begroting niet rond - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] dat laatste heb ik ook gehoord net.
Hummm 06.4 kan ik niks van maken dan Nou in ieder geval weet je het nu.. en het geeft weer wat hoop, hoop ik !! Ik ben als de dood voor narcose en het idee wat ze doen bij me van binnen in een paar minuten .. Ik weet dat sommige gyneacologen hier zo hard en gestressed kunnen doen, ik heb daar niet zo'n vertrouwen in Als het nodig is, moet ik natuurlijk !!! Maar ik hoop van niet..
Heb nog wel even te gaan denk ik. Vanmorgen weer gaan bloeden en weer een boel verloren. Wel een goed teken.. Over 2 weken echo om te kijken of het schoon is. Daarna een hele cyclus overslaan sowieso. Oke goed dat hij negatief was! Als er nu nog een streepje komt weet je iig zeker dat het geen Pregnyl is. Spannend dat de klachten blijven !! *duimt !!!!
Sugar christenunie dus.. Ik denk ook niet dat ze het erdoor krijgen.. Pffff. Ik snap dat hele bezuinigingen beleid sowieso niet. Kan me er best boos om maken.. Bezuinigen op de meest onlogische dingen..Veiligheid en gezondheid zouden toch in mijn ogen de laatste zaken zijn waar bezuiniging op gedaan moet worden. :x Ik hoop dat ze van IVF afblijven!! Op Freya zag ik bij het laatste nieuws staan dat die 1x IVF per 2013 ingaat, dacht dat het van de baan was.. afwachten maar weer. Zelf betalen zal voor velen bijna tot geen optie zijn !!
@Scarabee Wat goed dat het nu doorzet meid! We gaan het inderdaad afwachten weer allemaal Een heel fijn weekend voor iedereen!