Vandaag zit ik op dag 30 dan mijn cyclus normaal word ik dan ongi. Af en toe heb ik lichte krampen en dan slaat de schrik toe. Morgen gaan we voor een midweek naar het meerdeel effe lekker relaxen! Hoe gaat het met jullie allemaal??
Bezuinidingen, tja! Het zal toch het eea moeten gebeuren, we zijn goed verwent de laatste jaren. Zolang het maar gelijkmatig en over iedereen wordt verdeeld kan ik er wel mee leven. Maar ik kan me voorstellen dat anderen daar heel anders over denken. Ik hou er al rekening mee dat per 2013 alleen de eerste IVF wordt vergoed. Dat zou een hele domper zijn natuurlijk, maar wij hebben de centjes gelukkig wel en anders ga ik ervoor zorgen dat we ze hebben. De bekende PMS klachten zijn alweer aanwezig. Sowieso weinig hoop deze keer dus. Nu maar genieten van onze vakantie! Zin in! 3,5 week rondtrekken in de States. Hou vol meiden!
Hoi meiden hoe is het met jullie?? @Gyliane Heb jij zo'n korte LF dan? Krijg je daar niets voor? Spannend hoor...nog een paar dagen en dan weten we het @Jipenlana Klachten hoeven niks te zeggen Heerlijk zo'n vakantie in het vooruit zicht hier zijn de klachten nog gelijk, vooral moe en misselijk.. niet dat ik zit te kokhalzen maar eind van de ochtend en begin van de avond heb ik toch een weeïg gevoel in mn maag.. wanneer ik dan wat eet gaat het wel beter, maar ja dat kan ook komen omdat ik ongesteld moet worden Mn temp kaartje is het enige dat me nog een beetje hoop geeft want die is deze maand zo anders dan alle voorgaande maanden! Normaal heel stabiel en nu echt pieken en dalen en een hele lichte daling op 5 DPO Vorige maand Bekijk bijlage 245238 Deze maand Bekijk bijlage 245239 Misschien morgen toch maar een vroeg testje doen......
Staffie dat had ik ook deze maand heel raar kaartje, vandaag issie gezakt.... maar nog geen ongi te zien, komt denk ik wel vandaag spannend hoor ik duim
nee heb geen testen meer als ik vandaag niet ongi word, bel ik de gyn voor bloedprikken. maar zoals ik zij, denk gwn dt ik ongi word.
Die blanco testen steeds wordt je ook wel zat he:x En vals positieve helemaal!!:x:x ik blijf voor je duimen....
@Onewish: balen! en dat is natuurlijk nog zacht uitgedrukt. Wat gemeen dat je zo laat ongesteld wordt. Ik heb dat zelf ook altijd (wordt vaak ook op 18 dpo pas ongesteld), maar ik gebruik niks behalve pregnyl voor de eisprong wat het kan verlaten.
Hallo allemaal, Het is alweer een tijd geleden dat ik hier nog geweest ben. Ik heb ondertussen een 2e hysteroscopie achter de rug (voor verwijderen vleesboom). Die is goed verlopen, de vleesboom is nu helemaal verwijdert. De controle-echo was goed, volgende cyclus mogen we opnieuw starten met IUI Ik zit nu ongeveer rond mijn eisprong, we gaan er toch nog 1 keer voor gaan op de natuurlijke manier, je weet maar nooit, hopelijk is er geen IUI meer nodig... Ik heb niet alles kunnen bijlezen. Er gaan blijkbaar al een aantal meiden over naar IVF, veel succes ! @Scarabee, ik vind het echt heel erg voor je Hopelijk heb je geen curretage nodig, en wordt je snel weer zwanger !
Jipenlana, meestal word ik gwn 14dpo ongi, alleen met die utrogestan niet, dan pas 18dpo want dat gebruik ik tot 15dpo x natasja dankje meis, jij nu ook met ivf/icsi bezig? wij ook doodeng !! Brrr mja hopen dat dat ons gaat helpen... xx
22 mei hebben we een gesprek met dr. S in dd. Ik krijg dan een echo en uitleg over de medicijnen. Het wordt icsi.
Zaterdag realiseerde ik mij pas goed dat we niet op een natuurlijke wijze zwanger kunnen raken/blijven. En dat deed mij heel veel verdriet, we waren zo blij dat we eind vorige maand toch zwanger waren geworden na 1 jaar tijd. Het deed ook zo'n ontzettende verdriet dat het toch weer mis is gegaan. Heel stom maar eigenlijk hoop ik dat we toch weer zwanger zijn en het allemaal niet nodig is. Maar zoals ik het van die arts in DD heb begrepen is mijn amh best laag en zal het zelfstandig niet goed lukken.
Oke..Jaa toen ik ongi werd deze keer, ook flink zitten huilen bij vriendlief.. we laten het maar op ons afkomen..xx