Wie beginnen er ook in November met IUI en Hormonen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sugarblossom, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Staffie84
    Nee hé! *Big Hug* Krijgen jullie nu de laatste IUI poging 6?

@Gylaine

Dankjewel lieverd!

Online beauty / verzorging 's producten. Ik start nu eerst met Bath cupcake fizzers (zeep) verschillende geuren, kleuren, thema cupcakes - niet getest op dieren en handgemaakt. Ook voor babyshowers :D nu moeten we die zelf eens kunnen gebruiken grrr haha. Hierna nog wat andere producten en uitbreiding.

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hahaha dat laatste wat je zegt :D:D

P.S. is dat leuk om op zo'n park te werken?

3. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wat een leuke uitdaging!!!
    Staat je site al online???

Het werk was heel leuk, veel afwisseling, 2x in de week wisseling van gasten, ook wel vaste gasten, veel leuke collega's
    maar ook wle echt hard werken in de drukke periode's ;)

4. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    Ja klopt het is overgegaan naar albron, alle horeca is nu van hun.
    Oh lekker een dagje dierentuin het was er ook lekker weer voor! HIHI wel lief van hem :)

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik denk dat ik het niet had uitgehouden in de dierentuin. Was behoorlijk drukkend benauwd in Limburg vandaag. Moesten tijdens het wandelen met de hond even bijkomen in de schaduw.

6. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wij waren al vroeg gegaan, s'ochtends met de honden gelopen lekker warm dus zonder jas er naar toe...komen we daar...
    bewolkt en koud!! om 11 uur
    gelukkig begon om 12 uur de zon te schijnen en toen het echt warm werd hadden wij het al gezien, om half 3 dus lekker weer naar huis ;)
    Maar aan de tuin begonnen want dat onkruid is niet bij te houden:x

vanavond nog lekker een uurtje met de honden naar het strand geweest dus lekker een relaxt dagje:D

7. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    @ Sugar : Wat een goed idee word nu wel heel nieuwsgierig! Wanneer ga je online? Bij ons in Utrecht heeft het aan het begin van de middag heel hard geregend waarna het daarna mooi weer is geworden. Ik zelf heb er niet veel van meegekregen heb 3 uur lang gestept.

8. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Hier gelukkig heel de dag droog:D
    Volgens buienradar zou het om 21 uur gaan regenen en onweren
    maar tot nu toe niet veel aan de hand en nog droog

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Meen je dat nou? hier is het sinds een uurtje of 2 pas afgekoeld, onweer gehad en regen hihi. Lekker dat jullie toch nog s' avonds even met de hond konden wandelen.

Wij zijn vanmiddag om 15:00 naar mijn ouders gegaan en daar blijven eten. Die zijn gisterenavond terug gekomen van anderhalf weekje vakantie, heb ze zooo gemist zeg!! En de diertjes weer terug gebracht natuurlijk :D

10. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Dus je mocht lekker oppassen, zal wel stil zijn nu in huis dan ;)

heb hier ook wel eens een oppashond maar ondanks dat ik er zelf 3 heb moet ik altijd wennen aan de rust die er is wanneer de oppashond weer naar huis gaat haha

Hebben ze het leuk gehad?

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Gylaine
    Wow wat goed lekker in beweging!

Ik denk een kleine 2 weken. Ik ben webdesigner maar er zit een fout in het systeem/webshop mijn vriend en ik krijgen het er niet uit dus ben ik even hulp in gaan schakelen bij iemand anders denk ik dat we met een paar dagen al open konden gaan :( als dat probleem er niet was want eigenlijk is al zover als klaar. Maar het komt wel goed hihi!

@Staffie
    Zooo nog droog dus! Hier is het heel even geweest, paar knallen, flitsen en nu weer voorbij.

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Vandaag echt een behoorlijke baaldag terwijl het zulk lekker weer is! Bruinbloed gespot vanmorgen leuke timing ook hebben we vandaag IVF voorlichtingsavond om 19:00 uur.

Zit er zo tegen op ook al stelt het niks voor. De meeste dingen over IVF weet ik allemaal al maar het is gewoon weer even omschakelen. :( blegh!! Vanmorgen ging ik mijn ontbijtje maken kreeg meteen tranen in m'n ogen even een dipje vandaag dus.

Ongi komt ook in de buurt dus weer een ronde waar we niks aan hebben. Zou graag willen starten met IVF/ICSI zit al vanaf pasen te wachten. Sorry meiden moest het even van me afschrijven.

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Sugar geeft niks meid , lucht je hart maar hoor!
    Ik snap je heel goed, ik vind het ook erg eng/spannend allemaal, en durf eigenlijk niet eens zo goed.

mja we moeten er maar gwn voor gaan meid! en op ons af laten komen.

xxxx en dikkeknuff!

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Dankjewel lieverd. Zit jou reactie te lezen en ik begin gewoon weer rivieren :( vol te huilen. Gelukkig kunnen we elkaar hier allemaal begrijpen. Ik durf ook niet maar aan de ene kant wil ik zo graag beginnen.

Zag gisteren een foto van mijn zus dat ze al zoveel weken zwanger is met zo'n buik het raakt me toch wel een beetje. Nu van de week ook 2x weer mensen die niet in de MMM zitten: "ik vind het rot om te zeggen maar... ik ben (al zoveel weken) zwanger" dan ben ik echt de hele dag down kan er gewoon niks aan doen. Wie heeft dit ook?

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Staffie84 ben je inmiddels gaan menstrueren ? Heb niet alles teruggelezen nog... zag dat je temp gedaald was :(
    Moest wel lachen om de opmerking van je vriend, geniaal!

Sugarblossom
    , hele dikke knuffel meis!

16. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    Vandaag 1ste fm gehad eindelijk zat er links i.p.v rechts 1 van 14 mm
    Donderdag 2e fm ben benieuwd! Mijn cyclus word wel elke maand korter de gyn zei dat ze dacht dat ik waarschijnlijk donderdagavond de pregnyl moet zetten en dan zaterdag al de behandeling (dag 11). Zelf heb ik er geen ervaring mee, is jullie cyclus ook zo ingekort door de hormonen?

@ Sugar : Dat is toch helemaal niet erg je kan het beter maar van je afschrijven! Ben benieuwd hoe jullie ivf informatieavond is geweest, hoop dat je nu wat rust krijg door de informatie die jullie hebben gekregen!

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Bedankt lieverds!

Wow mooie van 14 @Gylaine! Op naar donderdag. Heb ik ook gehad dat mijn cyclus steeds korter werd. Paar dagen na IUI bloede ik al en al snel ongesteld haha zo raar! Ik melde dit bij de arts maar die doen daar niks aan altijd beetje raar lijk wel alsof ze dat normaal vinden, tenminste in onze ZH.

@all
    Hier het IVF avond gehad. Het duurde een uur. Ik was volgens mij de jongste die daar zat. Maar het gaat nog heel lang duren als ik het zo hoor tot we kunnen beginnen. Je keek naar zo'n dia scherm en dan ging er een arts het uitleggen in stappen.

1 ding wist ik niet... ik moet aan de pil voor 5 weken!! Dat doen ze dan om een hogere kans te krijgen op meer eitjes voor het stimuleren van de eitjes dat is dan de 2e stap. In juli doen ze niks dus ik hoop niet dat ik dan net moet beginnen. Kans is groot. Verder zijn er geen wachtlijsten.

Er is zoveel gezegd en gedaan en hebben een uitgebreid boekje mee naar huis gekregen gelukkig om nog eens goed door te lezen en wat er allemaal gaat gebeuren.

Je mocht tijdens de IVF voorlichtingsavond ook vragen stellen.

Onder de <36 jaar doen ze maar 1 embryo terug plaatsen. Het rare is in het boekje staat dat weer niet en staat er gewoon dat ze 2 terug plaatsen als je dat zou willen dus dat ga ik nogmaals na vragen. Duurt nog heeeeel lang voordat ik 36 word. Bij 30 eitjes (overstimulatie) gaat IVF of ICSI niet door en bij onder de 3 eitjes ook niet. Je moet je elke dag wegen tijdens het spuiten van hormonen en na de punctie en heel veel water drinken en rust houden.

Zo is het allemaal gegaan tijden de voorlichtingsavond. Dan weten jullie ook (hopelijk is het niet nodig) hoe het straks allemaal in zijn werking gaat een beetje.

Fijne avond xxxxxx

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    sugar

je mag kiezen toch lange ivf met aan de pil of korte ivf zonder pil?
    tenminste dat hebben ze mij gezegd want ik ga echt niet aan de pil meer, rommel!

Vandaag cd 10 fm gehad
    tot men verbazing waren ze al best groot voor cd10!
    de laatste paar rondes was mijn ei ook pas cd19/20
    en nu zaten er 2 van 14 en 12 mm links,
    en 1 van 9 mm rechts!
    helemaal happy dus... nu vrijdag trg komen voor fm cd 12.
    xx

19. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    Net alles bijgelezen, even er tussen uit geweest en de computer doet het thuis niet, vandaar dat ik even niet online was.

@Scarabee en Natasja, ik leef met jullie mee meiden, was zo blij dat jullie zwanger waren en had zo'n goede hoop! Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en door kunnen!! Met tranen in mn ogen zit ik alles te lezen het is gewoon zo oneerlijk! Dikke knuffel meiden!

@Suparblossem, hoop dat je snel met ivf mag beginnen meid. Er is inderdaad een korte en lange protecool, meen dat het per persoon verschilt wat er gedaan wordt. Krijg je nog een intake gesprek of heb je die al gehad.

@iedereen, lees mee hoor, maar loop nu zo ver achter dat ik niet op iedereen kan reageren. Denk aan jullie en hoop snel op goed nieuws!

Hier van de week de 6e IUI gehad, de vorige dus niet gelukt.
    Zaad was niet erg goed, dus ik verwacht er niet veel van.
    Afspraak gemaakt voor intake Maasstad ziekenhuis Rotterdam, werkt samen met EMC voor 28-06. Hopelijk kunnen we dan snel daarna beginnen er is geen wachttijd, maar ja, voordat je alle onderzoeken heb gedaan ben je ook 2-3 maanden verder....
    Ondertussen kan ik volgende maand, mocht ik niet zwanger zijn, toch nog een 7e IUI krijgen en wieweet nog wel een 8e. Hoop zo dat we niet verder hoeven, maar het eigenlijk niet veel vertrouwen meer in de IUI's.

Schrik wel dat ze weer bezig zijn met de vergoedingen voor IVF, wat is nou 1 vergoeding. Het is gewoon niet eerlijk, mensen die het niet breed hebben, kunnen hun droom dan nooit verwezenlijken.

20. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    Wie, wat, waar
    Sugarblossom door naar IVF
    WLE, 5e IUI,
    Staffie84, 5e IUI
    Marlida, 3e IUI
    Ons Wondertje, 4e IUI