@Onewish Jeeeej wat goed meis!! Ben benieuwd!! Nee CZE doen standaard 5 weken aan de pil hun doen het langer had ze er nog bij gezegd. Ik kan eigenlijk niet tegen de pil dus ik moet zelf even kijken hoe ik dat gaat doen. Ik wil niet overspannen raken door die pil wat eerder gebeurd is. @mirandadep Ik denk dat we nog een intake gesprek krijgen voor met een IVF arts dacht ik weet het allemaal even niet meer hihi is zoveel opeens wat je moet onthouden. Heb in ieder geval volgende week dinsdag een echo en uitslagen van alles en gesprek over wat we allemaal gaan doen dan. Ja dat klopt wij zouden aan IVF beginnen en na pasen dacht ik ja we gaan snel beginnen nu is het bijna juni en nog niet met IVF/ICSI begonnen. Maar ik hoop dat deze raak is voor jullie Duim voor jullie allemaal mee xxxx
Gister zijn wij voor de 2e follikelmeting geweest en aan de linkerkant zat 1 mooie van 18mm. Aan de rechterkant zaten er 2 van <10mm. Gisteravond heeft mijn buurvrouw de pregnyl gespoten en zaterdag om 11.20 staat de 5e IUI gepland. @mirandadepp : dikke knuffel meis hoop voor je dat de 6e IUI gaat lukken en dat de IVF jullie bespaard gaat blijven. @sugar : Hoop voor je dat je toch niet aan de pil hoeft voor het starten van de ivf omdat je door de pil in het verleden overspannen bent geraakt. @Staffie : Meis heb je je uitgangsecho al gehad?
Wie, wat, waar Sugarblossom door naar IVF WLE, 5e IUI, Staffie84, 5e IUI Marlida, 3e IUI Ons Wondertje, 4e IUI Flower 27, 1e IUI Liesje87, na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van hysteroscopie Saard, 5e IUI Mirandadep, 6e IUI Natasja73, 5e IUI Ik ben er mee gestopt en ga door naar IVF in Dusseldorf Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (januari) Scarabee, 4e IUI, mk, nu even rust.. Safira, 2e IUI Onewish, 6e IUI mislukt nu over op ivf/icsi Gylaine, 4e IUI mislukt nu IUI 5 Medicatie Sugarblossom, Fostimon en pregnyl WLE, Puregon en pregnyl Staffie84, Clomid 100mg en Pregnyl Marlida, pregnyl Ons Wondertje, Pregnyl Flower 27, Clomid pregnyl Liesje87, clomid en pregnyl + utrogestan na IUI Mirandadep, pregnyl Natasja73, Esther, Puregon en pregnyl Wendy86, clomid en pregnyl Onewish, Clomid,Pregnyl,Utrogestan na IUI Safira: Fostimon & Pregnyl Gylaine, Puregon & pregnyl Afspraken Scarabee, 24 mei, controle echo 22/5 : 1e FM 28-06 intake-gesprek IVF IUI/IVF behandeling Gylaine : 26-5 IUI 5 Wanneer testen Mirandadep 04-06 Gylaine : 09-06 ZWANGER .... Vlindertjes Scarabee, Natasja, Onewish
@Gylaine Succes morgen! Ging dat goed dat Pregnyl zetten? Hopen dat dit de laatste behandeling voor je is!! Ja dat was toen ik ermee ging starten en al die jaren ook nooit zo lekker in mijn vel geweest daardoor. Kwam ik pas mee achter toen ik ermee stopte hoe lekker ik me opeens voelde. Maar denk dat ik gewoon gaat proberen zo niet dan overleg ik het wel. @all Ik wens jullie allemaal een ontzettende mooie weekend! Wij gaan voor het eerst weer eens BBQ'n en mijn oma komt een weekje bij mijn ouders slapen in Limburg (mijn familie wonen allemaal in het westen).
Wie, wat, waar Sugarblossom (binnenkort) IVF met ICSI vanwege het zaad probleem. 3x IUI gehad. WLE 5e IUI Staffie84 5e IUI Marlida 3e IUI Ons Wondertje 4e IUI Flower 27 1e IUI Liesje87 na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van Hysteroscopie Saard 5e IUI Mirandadep 6e IUI Natasja73 5e IUI Ik ben er mee gestopt en ga door naar IVF in Dusseldorf Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (Januari) Scarabee 4e IUI, mk, nu even rust.. Safira 2e IUI Onewish 6e IUI mislukt nu over op ivf/icsi Gylaine 4e IUI mislukt nu IUI 5 Medicatie Sugarblossom De pil Decapeptyl (down regulatiefase) en Hormooninjecties (stimulatiefase) WLE Puregon en pregnyl Staffie84 Clomid 100mg en Pregnyl Marlida pregnyl Ons Wondertje Pregnyl Flower 27 Clomid en pregnyl Liesje87 clomid en pregnyl en utrogestan na IUI Mirandadep pregnyl Natasja73 ?? Esther Puregon en pregnyl Wendy86 clomid en pregnyl Onewis, Clomid, Pregnyl en Utrogestan na IUI Safira Fostimon en Pregnyl Gylaine Puregon en pregnyl Afspraken 22-05 ?? 1e FM 24-05 Scarabee echo controle 29-05 Sugarblossom echo, uitslag zaad en ander onderzoeken 28-06 ?? intake-gesprek IVF IUI/IVF behandeling 26-05 Gylaine IUI 5 Wanneer testen 04-06 Mirandadep 09-06 Gylaine ZWANGER Vlindertjes Scarabee Natasja Onewish Sugarblossom 4 vmk van 2010 t/m 2011
Zo hey dit gaat pittig worden. Kom er net pas achter dat Decapeptyl de pil is en dat is een injectie ik dacht een pilletje maar nee! En daarna weer injecties om eitjes te produceren jeetje!! Straks ben ik bont en blauw
Vanochtend om 11.20 hebben we de 5e IUI behandeling gehad, hoop dat het geluk aan onze kant is deze maand omdat we eindelijk een follikel links hadden zitten (de open eileider). Manlief had weer een mooie score vandaag : 20.8 miljoen!, na het inbrengen van de eendenbek en het slangetje mocht hij het spuitje leegdrukken (dat was heel apart maar heel fijn). Over 10 dagen weten we meer, officieel mogen we zaterdag 9 juni testen. Voorlopig neem ik weer plaats op de wachtbank...... @ Sugar : Dinsdag de 29ste uitslagen spannend. Ik ken het gevoel van bond en blauw zijn mijn buik heeft ook een paar blauwe plekken door het spuiten
gylaine spannend meis zal voor jullie duimen! hier morgen weer op fm vandaag weer lekker zwemmen en bruin worden hihi x
Wie, wat, waar Sugarblossom (binnenkort) IVF met ICSI vanwege het zaad probleem. 3x IUI gehad. WLE 5e IUI Staffie84 5e IUI Marlida 3e IUI Ons Wondertje 4e IUI Flower 27 1e IUI Liesje87 na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van Hysteroscopie Saard 5e IUI Mirandadep 6e IUI Natasja73 5e IUI Ik ben er mee gestopt en ga door naar IVF in Dusseldorf Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (Januari) Scarabee 4e IUI, mk, nu even rust.. Safira 2e IUI Onewish 6e IUI mislukt nu over op ivf/icsi Gylaine 4e IUI mislukt nu IUI 5 Medicatie Sugarblossom De pil Decapeptyl (down regulatiefase) en Hormooninjecties (stimulatiefase) WLE Puregon en pregnyl Staffie84 Clomid 100mg en Pregnyl Marlida pregnyl Ons Wondertje Pregnyl Flower 27 Clomid en pregnyl Liesje87 clomid en pregnyl en utrogestan na IUI Mirandadep pregnyl Natasja73 ?? Esther Puregon en pregnyl Wendy86 clomid en pregnyl Onewis, Clomid, Pregnyl en Utrogestan na IUI Safira Fostimon en Pregnyl Gylaine Puregon en pregnyl Afspraken 22-05 ?? 1e FM 29-05 Sugarblossom echo, uitslag zaad en ander onderzoeken 28-06 ?? intake-gesprek IVF IUI/IVF behandeling 26-05 Gylaine IUI 5 Wanneer testen 04-06 Mirandadep 09-06 Gylaine ZWANGER Vlindertjes Scarabee vmk 2011 mk mei 2012 Natasja Onewish Sugarblossom 4 vmk van 2010 t/m 2011
Re: Wie beginnen er ook in November met IUI en Hormonen? Wie, wat, waar Sugarblossom (binnenkort) IVF met ICSI vanwege het zaad probleem. 3x IUI gehad. WLE 5e IUI Staffie84 5e IUI Marlida 3e IUI Ons Wondertje 4e IUI Flower 27 1e IUI Liesje87 na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van Hysteroscopie Saard 5e IUI Mirandadep 6e IUI Natasja73 5e IUI Ik ben er mee gestopt en ga door naar IVF in Dusseldorf Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (Januari) Scarabee 4e IUI, mk, nu even rust.. Safira 2e IUI Onewish 6e IUI mislukt nu over op ivf/icsi Gylaine 4e IUI mislukt nu IUI 5 Medicatie Sugarblossom De pil Decapeptyl (down regulatiefase) en Hormooninjecties (stimulatiefase) WLE Puregon en pregnyl Staffie84 Clomid 100mg en Pregnyl Marlida pregnyl Ons Wondertje Pregnyl Flower 27 Clomid en pregnyl Liesje87 clomid en pregnyl en utrogestan na IUI Mirandadep pregnyl Natasja73 ?? Esther Puregon en pregnyl Wendy86 clomid en pregnyl Onewis, Clomid, Pregnyl en Utrogestan na IUI Safira Fostimon en Pregnyl Gylaine Puregon en pregnyl Afspraken 22-05 ?? 1e FM 29-05 Sugarblossom echo, uitslag zaad en ander onderzoeken 28-06 Mirandadep intake-gesprek IVF IUI/IVF behandeling 26-05 Gylaine IUI 5 Wanneer testen 04-06 Mirandadep 09-06 Gylaine ZWANGER Vlindertjes Scarabee vmk 2011 mk mei 2012 Natasja Onewish Sugarblossom 4 vmk van 2010 t/m 2011
Ik ben een tijdje niet op het forum geweest, maar lees wel jullie verhalen. Zo jammer dat er twee miskramen waren en dat er al dames doorgaan voor ivf. Begin echt een beetje te twijfelen aan de iui. Zelf heb ik afgelopen cyclus geen iui gehad en ben vandaag weer ongesteld geworden. Deze cyclus doen we ook geen iui, wrs beginnen we weer in juli. We zijn op dit moment bezig met overstappen naar een ander ziekenhuis, omdat dat dichterbij mijn nieuwe werkplek is. Het overstappen kost tijd, daarom pauzeren we even. Vind ik eigenlijk niet zo erg, even geen hormonen. En wat is het toch genieten met dit prachtige weer! Fijne pinkster allemaal!
@Gylaine Score ziet er goed uit Wat fijn dat je man het mocht doen!! Op naar een wondertje @Onewish @Safira Hihi lekker hé buiten! Genieten maar Wij hebben een BBQ gehad was alweer zolang geleden meer dan een jaar zelfs. Het was gezellig mijn ouders en oma kwamen om half 5 en om half 10 gingen ze pas naar huis
jaa cker lekker sugar! Vanmorgen fm gehad, de grootste links was nu 18 mm, de andere weet ik niet, maar schat dat die nu links ook 16 mm en rechts 15mm zijn. dus vanavond om half 7 pregnyl laten zetten, en woensdag iui 7 xxx
Hoi Lieve meiden, Ik heb al even niet gereageerd....*sorry* maar wel meegelezen @Sugar Wat spannend meid! het IVF traject is nu voor jullie echt van start gegaan. Ik dacht ook dat je altijd mocht kiezen of je 1 of 2 embryo's teruggeplaatst kreeg Wij zouden er ook graag 2 willen..... Stel dat ze niet goed invriezen ofzo Dat hele pil gebeuren lijkt me ook erg heftig... Sinds ik met de pil/spiraal ben gestopt merkte ik pas hoeveel last ik er eigenlijk altijd van heb gehad.... en dan moet je verplicht er weer aan beginnen om zwanger te kunnen worden Hoe krom kan het zijn @Gyliane Zo de 5e IUI alweer gehad! Ik zit nog steeds te wachten.... as donderdag pas de 1e FM, dus hopelijk zaterdag de 6e IUI We lopen dus niet meer gelijk @Miranda Ik hoop dat de laatste IUI jullie een wondertje mag brengen! Waarom gaan jullie over naar maasstad? Ik loop nu in Maasstad maar as we doorgaan voor IVF zal dit in het EMC zijn omdat Maasstad geen IVF doet... Wel de fm's enzo maar de punctie en terugplaatsing is in het EMC als ik het goed begrepen heb Hier wordt ook hard gehoopt dat de 3 pogingen vergoed zullen blijven worden! van de week was ook op het nieuws dat er voor het eerst sinds jaren te weinig adoptieouders beschikbaar waren omdat het adopteren van ene kindje in deze financieel slechte tijd gewoon voor demeeste niet te betalen is. 20 tot 30.000 euro Dat is toch ook niet normaal!! @onewish Veel succes morgen! @Safira Misschien wel even "lekker" voor je lichaam om niet de hormonen te hoeven verwerken. Tja hier in de rustige periode... Clomid geslikt, helemaal geen last van gehad overigens... Alhoewel...wel hitte aanvallen maar ja...het was buiten dan ook niet al te koud Heb al wel wat eipijn dus ik verwacht donderdag een mooie FM en dan zaterdag de IUI Wij zitten (nou ja, ik vooral ) erg te denken wat we gaan doen als deze ook niet lukt... Starten met IVF in de zomermaanden zie ik eigenlijk niet zitten... het is dan zo ontzettend druk op mn werk, dat ik me bezwaard ga voelen als ik vrij moet hebben voor puncties en TP's.... Dus mijn voorkeur heeft om september te gaan starten met IVF Maar ja...wat doen we de zomermaanden dan? Helemaal niets....en dus ook eigenlijk geen kans op een zwangerschap? maar wel rust in mn lijf en hoofd? Alleen vragen om Clomid en het toch nog 3 maanden zelf proberen? Of vragen om nog 2 of 3 IUI behandelingen? Lastig..lastig...lastig....
Wie beginnen er ook in November met IUI en Hormonen? Wie, wat, waar Sugarblossom (binnenkort) IVF met ICSI vanwege het zaad probleem. 3x IUI gehad. WLE 5e IUI Staffie84 6e IUI Marlida 3e IUI Ons Wondertje 4e IUI Flower 27 1e IUI Liesje87 na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van Hysteroscopie Saard 5e IUI Mirandadep 6e IUI Natasja73 5e IUI Ik ben er mee gestopt en ga door naar IVF in Dusseldorf Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (Januari) Scarabee 4e IUI, mk, nu even rust.. Safira 2e IUI Onewish 6e IUI mislukt nu over op ivf/icsi Gylaine 4e IUI mislukt nu IUI 5 Medicatie Sugarblossom De pil Decapeptyl (down regulatiefase) en Hormooninjecties (stimulatiefase) WLE Puregon en pregnyl Staffie84 Clomid 100mg en Pregnyl Marlida pregnyl Ons Wondertje Pregnyl Flower 27 Clomid en pregnyl Liesje87 clomid en pregnyl en utrogestan na IUI Mirandadep pregnyl Natasja73 ?? Esther Puregon en pregnyl Wendy86 clomid en pregnyl Onewis, Clomid, Pregnyl en Utrogestan na IUI Safira Fostimon en Pregnyl Gylaine Puregon en pregnyl Afspraken 22-05 ?? 1e FM 29-05 Sugarblossom echo, uitslag zaad en ander onderzoeken 01-06 Staffie 1e FM 28-06 Mirandadep intake-gesprek IVF IUI/IVF behandeling 26-05 Gylaine IUI 5 Wanneer testen 04-06 Mirandadep 09-06 Gylaine ZWANGER Vlindertjes Scarabee vmk 2011 mk mei 2012 Natasja Onewish Sugarblossom 4 vmk van 2010 t/m 2011
@ safira : Ik heb begin van dit jaar meerdere maanden geen IUI gehad en moet zeggen voelde me echt goed zonder hormonen. Ik baalde toen wel dat we niet door konden gaan maar aan de andere kant was het wel even goed. Hebben jullie een fijne pinksteren gehad? Succes in Juli! @ sugar : Het was echt heel fijn dat mijn mannetje het mocht doen had nog nooit gehoord dat dat mocht. Hoe zijn jullie pinksterdagen geweest? @ onewish : thx meis! Heel veel succes morgen! @ staffie : Ja het is inderdaad heel snel gegaan, heb maar een cyclus van 22 dagen. Heel veel succes donderdag!, jammer dat we niet meer gelijk lopen . Het is een lastige keus die je moet maken gaan jullie het met de gyn bespreken?
@Gylaine Ik snap precies wat je bedoeld met rust. Haha en ik zit nu van nu wil ik wel weer beginnen. Zondag hebben we BBQ gehad en maandag was mijn vriend niet thuis. Hoe waren de jouwe? @Onewish Succes moppie xxxx @Staffie84 Succes met IUI zaterdag *duim duim* aah lastig meis! Ik zou als ik jou was toch aanmelden... zie hoever wij nu zijn na Pasen al nog geen IVF en ook dat duurt nog heel lang omdat je dan nog 5wk aan de pil (Decapeptyl injectie) moet en is per ZH verschillend kan ook 3 weken zijn. Moet ook nog eens en dan heb ik nog niet eens een gesprek gehad met een IVF arts dat wordt volgende week maandag bekend (lees mijn bericht onder) ook als het fout gaat ben je weer een week verder. @all Jeetje wat ik vandaag toch mee maak! Ik moest vandaag naar het CZE om 2 uur vanmiddag. Ik moet al een uur van te voren weg om op tijd te komen in het CZE en nog kom je tijd te kort als het zo druk is op de snelweg. Aangekomen... "Mevrouw ik moet spijtig zeggen je mag weer naar huis" Ik zeg: 'Naar huis?' ja de computer werkt niet meer en alle gegevens staan erin dus we kunnen niet door. Ik zeg: "besef u wel dat ik van heel ver kom??!" Ik was zooooo pissig. Het enigste wat ik kon die was de echo. Ik vroeg hoelang dit al aan de gang was dan mochten ze me wel van tevoren even bellen maar helaas was dus net gebeurd toen ik dus onderweg naar het ziekenhuis was. Dus verder een afspraak gemaakt. Ja het kan dan en dan om 14:00? ik zeg nooit meer om 14:00! dan is het weer bezoekers uur ben ik weer een half uur bezig om een parkeerplek te zoeken vervolgens moet mijn vriend een halve dag stoppen met werken, half uur naar huis rijden mij op te pikken en dan een uur rijden ik wil s' morgens of later in de middag. "Dan is het pas over 3 weken" jaja ik was echt heel kwaad ik was het zo zat. Ik zeg "oh neeee dat gaat niet gebeuren ik zeg ik wacht al sinds Pasen!!" Normaal trek ik nooit mijn mond open maar dit ging me echt te ver dan geef me wel voorrang door jullie gedoe vandaag. Hoorde ik er ook nog tussendoor dat mijn gyn op vakantie gaat dus krijg een vreemde de volgende keer (maar dat maakt me niet uit als ik maar verder kan) dus nu mag ik komende maandag om 16:00 komen dat is nog te doen. Wat een gedoe heb uiteindelijk nog een gratis uitrij kaart gekregen van het ZH maar ja wel een hoop benzine kwijt! We hebben de auto gewoon daar laten staan en zijn maar even naar Woensel XL gegaan dat was 10 min lopen en toen weer richting huis. Alles was trouwens goed tijdens echo controle gelukkig! Sorry weer even een klaagberichtje haha jullie zullen onderhand wel gek van me worden
Wie, wat, waar Sugarblossom (binnenkort) IVF met ICSI vanwege het zaad probleem. 3x IUI gehad. WLE 5e IUI Staffie84 6e IUI Marlida 3e IUI Ons Wondertje 4e IUI Flower 27 1e IUI Liesje87 na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van Hysteroscopie Saard 5e IUI Mirandadep 6e IUI Natasja73 5e IUI Ik ben er mee gestopt en ga door naar IVF in Dusseldorf Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (Januari) Scarabee 4e IUI, mk, nu even rust.. Safira 2e IUI Onewish 6e IUI mislukt nu over op ivf/icsi Gylaine 4e IUI mislukt nu IUI 5 Medicatie Sugarblossom De pil Decapeptyl (down regulatiefase) en Hormooninjecties (stimulatiefase) WLE Puregon en pregnyl Staffie84 Clomid 100mg en Pregnyl Marlida pregnyl Ons Wondertje Pregnyl Flower 27 Clomid en pregnyl Liesje87 clomid en pregnyl en utrogestan na IUI Mirandadep pregnyl Natasja73 ?? Esther Puregon en pregnyl Wendy86 clomid en pregnyl Onewis, Clomid, Pregnyl en Utrogestan na IUI Safira Fostimon en Pregnyl Gylaine Puregon en pregnyl Afspraken 22-05 ?? 1e FM 01-06 Staffie 1e FM 04-06 om 16:00 Sugarblossom gesprek hoe te beginnen aan IVF en uitslag zaad onderzoek etc. 28-06 Mirandadep intake-gesprek IVF IUI/IVF behandeling 26-05 Gylaine IUI 5 Wanneer testen 04-06 Mirandadep 09-06 Gylaine ZWANGER Vlindertjes Scarabee vmk 2011 mk mei 2012 Natasja Onewish Sugarblossom 4 vmk van 2010 t/m 2011
Thanks moppies! Iui 7 zit erop, dus weer op t wachtbankie, sorry dat ik niet op iedereen reageer, beetje drukjes. Wie, wat, waar Sugarblossom (binnenkort) IVF met ICSI vanwege het zaad probleem. 3x IUI gehad. WLE 5e IUI Staffie84 6e IUI Marlida 3e IUI Ons Wondertje 4e IUI Flower 27 1e IUI Liesje87 na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van Hysteroscopie Saard 5e IUI Mirandadep 6e IUI Natasja73 5e IUI Ik ben er mee gestopt en ga door naar IVF in Dusseldorf Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (Januari) Scarabee 4e IUI, mk, nu even rust.. Safira 2e IUI Onewish 6e IUI mislukt nu over op ivf/icsi - eerst nog iui tot intake ivf/icsi Gylaine 4e IUI mislukt nu IUI 5 Medicatie Sugarblossom De pil Decapeptyl (down regulatiefase) en Hormooninjecties (stimulatiefase) WLE Puregon en pregnyl Staffie84 Clomid 100mg en Pregnyl Marlida pregnyl Ons Wondertje Pregnyl Flower 27 Clomid en pregnyl Liesje87 clomid en pregnyl en utrogestan na IUI Mirandadep pregnyl Natasja73 ?? Esther Puregon en pregnyl Wendy86 clomid en pregnyl Onewis, Clomid, Pregnyl en Utrogestan na IUI Safira Fostimon en Pregnyl Gylaine Puregon en pregnyl Afspraken 22-05 ?? 1e FM 01-06 Staffie 1e FM 04-06 om 16:00 Sugarblossom gesprek hoe te beginnen aan IVF en uitslag zaad onderzoek etc. 28-06 Mirandadep intake-gesprek IVF IUI/IVF behandeling 26-05 Gylaine IUI 5 30-05 Onewish iui7 Wanneer testen 04-06 Mirandadep 09-06 Gylaine 13-6 onewish ZWANGER Vlindertjes Scarabee vmk 2011 mk mei 2012 Natasja Onewish Sugarblossom 4 vmk van 2010 t/m 2011 __________________
Hier ook erg druk met van alles, dus reageer niet meer zoveel als ik zou willen hoor. @sugar, jeetje meid, daar zit je net op te wachten. Het kost ons al genoeg tijd, spanning, stress noem het maar op. Hoop dat je snel mag beginnen, wie weet wel samen op het wachtbankje. Knuffel voor je! @onewish, al weer de 7e IUI. Wat gaat het snel he. Hoeveel willen jullie er doen, of zijn jullie ook al bezig voor IVF, sorry kan het niet allemaal bijhouden hoor. Nou, bijna juni, en dan kan ik zeggen, deze maand intake-gesprek in Rotterdam. Ik moet ook nog deze cyclus afwachten, maar ik weet al dat het niet raak is, dus focus me op 28-06. Tussendoor kan ik nog een 7e IUI doen en als ik het goed bereken, moet ik op de dag van het gesprek ongie worden, oh zou zo fijn zijn als die eens niet komt, hoewel ik dan toch naar het intake-gesprek zou gaan hoor, heb je maar gehad toch. Nou iedereen weer succes!! Wie van jullie kijkt draagmoeder gezocht op donderdagavond Ned 1. Kan soms huilen van geluk voor de andere mensen. Weet zo hoe ze zich voelen.