Wie, wat, waar Sugarblossom (binnenkort) IVF met ICSI vanwege het zaad probleem. 3x IUI gehad. WLE 5e IUI Staffie84 6e IUI Marlida 3e IUI Ons Wondertje 4e IUI Flower 27 1e IUI Liesje87 na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van Hysteroscopie Saard 5e IUI Mirandadep 6e IUI Natasja73 5e IUI Ik ben er mee gestopt en ga door voor ICSI in Dusseldorf Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (Januari) Scarabee 4e IUI, mk, nu even rust.. Safira 2e IUI Onewish 6e IUI mislukt nu over op ivf/icsi - eerst nog iui tot intake ivf/icsi Gylaine 4e IUI mislukt nu IUI 5 Medicatie Sugarblossom De pil Decapeptyl (down regulatiefase) en Hormooninjecties (stimulatiefase) WLE Puregon en pregnyl Staffie84 Clomid 100mg en Pregnyl Marlida pregnyl Ons Wondertje Pregnyl Flower 27 Clomid en pregnyl Liesje87 clomid en pregnyl en utrogestan na IUI Mirandadep pregnyl Natasja73 Gonal- F, Meno pur Esther Puregon en pregnyl Wendy86 clomid en pregnyl Onewis, Clomid, Pregnyl en Utrogestan na IUI Safira Fostimon en Pregnyl Gylaine Puregon en pregnyl Afspraken 22-05 ?? 1e FM 01-06 Staffie 1e FM 04-06 om 16:00 Sugarblossom gesprek hoe te beginnen aan IVF en uitslag zaad onderzoek etc. 28-06 Mirandadep intake-gesprek IVF IUI/IVF/ICSI behandeling 26-05 Gylaine IUI 5 30-05 Onewish iui7 Wanneer testen 04-06 Mirandadep 09-06 Gylaine 13-6 onewish ZWANGER Vlindertjes Scarabee vmk 2011 mk mei 2012 Natasja mk april bij 13w/1d 2011, vmk mei 2012 Onewish Sugarblossom 4 vmk van 2010 t/m 2011
Vandaag voor de FM geweest en weer 2 mooie eicellen 1tje links, 1tje rechts Vanavond de pregnyl en zaterdag de laatste IUI Ook nog even gesproken over wat als het nu niet lukt.... Ze gaf aan dat het dan eigenlijk aan onszelf is... Mocht het nu weer niet lukken dan hebben we zo bij zo nog een gesprekje
Zet em op Staffie zaterdag Ik reageer even niet zoveel, maar komt wel weer hoor meiden! Ik lees regelmatig bij. Heb echt even tijd nodig om mezelf te laten herstellen...ben er behoorlijk doorheen even!
@Scarabee Neem alle tijd die je nodig heb meid!!! Ik merk bij mezelf al dat wanneer ik ongi ben geworden, ik niet de energie kan vinden om echt veel te reageren, al zou ik dat wel willen... Ik kan me dus best goed voorstellen hoe jij je moet voelen. Neem de tijd om je energie weer op pijl te krijgen zodat je straks weer verder kan gaan met het traject @All Er zijn weer/nog steeds flinke problemen met de levering van Pregnyl Mijn ziekenhuis laat het nu uit Duitsland komen. Is precies hetzelfde als de nederlandse pregnyl maar het hoeft niet in de koelkast Ook zit alleen de vloeistof in een breekflesje, de poeder zit in een flesje met een rubbere dop waar je de naald doorheen moet prikken is dus makkelijker mengen en opzuigen. Ik spuit vanavond mn pregnyl die ik nog in de koelkast heb liggen, het oude eerst maar opmaken Maar mochten jullie problemen hebben met het krijgen van Pregnyl weet dan dat ik hier extra heb liggen
@gylaine: de rust doet mij idd ook goed, maar wil volgende maand ook wel weer beginnen. Kijk alleen weer tegen de hormonen op, voel me daar echt niet happy bij. Vooral van de bijwerkingen van de Pregnyl heb ik veel last; down, moe, hoofdpijn... @scarabee: thinking of you!! @sugar: het zit jullie ook niet mee, gelukkig kunnen jullie maandag terecht voor de afspraak. @staffie: heel veel succes zaterdag en fijn dat je Pregnyl op vooraad hebt; ) Ik heb er nog 1 in de koelkast liggen. @all: sterkte voor de andere meiden, heb niet op iedereen gereageerd, daarom doe ik het even zo. Zaterdag ga ik naar de sauna met een vriendin, de Veluwse bron, en we gaan een nachtje weg. Heerlijk relaxen! Alvast een fijn weekend allemaal!
Scarabee, heel veel sterkte meid. Neem alle tijd, ik weet hoe erg het erin hakt een miskraam en een curretage. Ik heb het allemaal meegemaakt toen ik vorig jaar 13w en 1d was
@onewish, we worden door ons ziekenhuis doorverwezen naar maasstad. Daar worden alle onderzoeken gedaan en eicelpunctie. Daarna moet manlief met koffertje naar EMC en daar wordt de rest gedaan tot aan terugplaatsing. Ze werken samen. Meen dat mensen van Maasstad wel direct alles in EMC krijgen, geen idee waarom. Ik ken iemand die het op dezelfde manier heeft gedaan, dus heb al diverse tips en info. gekregen. @ Sugarblossem, succes maandag, hoop dat je te horen krijgt dat je snel mag beginnen! Duim voor je! Hier weer afwachten op mn NOD, die is as maandag, maar ik wordt de laatste 4-5 keren steeds 2 dagen eerder ongie, dus ga maar weer vanuit dat het morgen moet zijn. Ik heb al wel hoofdpijn en wat buikpijn gehad, maar meestal meer symptomen van een naderende ongie en die heb ik nu niet. Ik ga er echt niet vanuit. Zaad was onder de maat voor IUI. Manlief heeft 2 maanden geleden koorts gehad. Maar goed, de kans ik klein, maar er blijft altijd een kans. Toch focus ik mn op 28-6 hoewel er nog een 7e IUI net ervoor kan.
De 6e IUI zit erop... Niet best deze keer Voor bewerking 12 miljoen 18% beweeglijk na bewerking 4 miljoen 35% beweeglijk... Dat was wel ff een flinke teleurstelling na de 100 milj van afgelopen keer Maar we krijgen in ieder geval nog 1 extra IUI 17 juli hebben we intake voor IVF, dat is over 6 weken dus er past nog een IUI tussen dus dat doen we dan ook. wanneer die ook mislukt zou ik dus Augustus kunnen starten met de pil en dan september de IVF Ik kan niet wachten want de hoop op IUI is wel weg nu.....
Hier helemaal in spanning. Ik wordt meestal 2 dagen te vroeg ongie, dat zou vandaag moeten zijn, maar nog niets, maar goed kan nog alle kanten uit natuurlijk. Wel denk ik steeds wat te voelen, maar al 3 keer met spanning naar het toilet geweest en gelukkig nog niets...Was het maar maandagavond. Ik begin nu weer wat hoop te krijgen, hoewel het zaad echt slecht was, maar het is ons ook een keer zonder medische hulp gelukt. Zucht! @Staffie, spannend he, zo voor de volgende stap naar IVF. Wij kunnen ook nog een poging extra doen voor onze intake-gesprek. Moet je in jullie ziekenhuis standaard aan de pil?? en is dat gewoon de pil die je hiervoor gebruikte?? Iedereen succes!
Spannend Miranda!!! Ik hoop echt dat het nu wel zo mag zijn Alvast een testje wagen? Nee volgens mij is het niet standaard maar een beetje afhankelijk van hoeveel aanmeldingen ze hebben, zodat ze het beter kunnen plannen maar dat zal ik de 17e ook wel horen... Volgens mij ook niet de gewone pil, maar iets dat je moet injecteren.. Ik heb een heel informatie pakket meegekregen, moest het nog maar niet lezen zeiden ze Maar ja...nieuwschierige ik heb dat dus wel gedaan Maar er zijn zoveel mogelijkheden/opties..dat ik er dus alleen maar onrustiger van ben geworden haha mogelijk wordt ik helemaal doorgestuurd naar EMC maar het kan ook zo zijn dat ik de echo's en puncties in maasstad heb, dan moet vriend met koffertje eicellen naar EMC (en dat zonder rijbewijs) en dan daar het potje vullen met zaad (als m dat al gaat lukken) de TP is dan ook in het EMC Ik zou het dus echt veel prettiger vinden om gewoon alles in het EMC te hebben..dus ook de punctie Maar goed..voor de 17e zal ik het allemaal nog eens lezen en een vragenlijstje opstellen
@staffie Wij gaan ook naar Maasstad en EMC, dat met dat koffertje had ik ook gehoord. Niet handig inderdaad zonder rijbewijs, misschien dat je iemand kan vragen, maar goed, wieweet hoef dat niet en zijn jullie ook nog voor die tijd zwanger. Ik heb het pakket ook al gelezen hoor, weet niet wat we van het intake-gesprek kunnen verwachten, hopelijk kunnen we snel van start (nog beter als het niet nodig is!!) Ja de zenuwen gieren door mn lijf, vanavond vroeg naar bed en dan morgen nog door zien te komen...zucht. Heb af en toe wel wat ongie-achtige buikpijn, maar die komt en gaat, dus kan ook een zenuwachtig gevoel in mn buik zijn, maar geen hoofdpijn meer en nog een aantal kwaaltjes die ik normaal altijd heb, heb ik nog niet gehad. Ik maak mezelf hier echt helemaal gek. Mn man kijkt me ook iedere keer aan, wat is er nou, en als ik van het toilet af kom, echt zo...en??? Nou ik hou jullie op de hoogte, wordt tijd om weer wat roze in dit topic te brengen.
Hey allemaal, Alles goed met jullie?? Ik heb al een tijdje niks van me laten horen omdat ik druk druk druk was met werk. Hier word het met de dag spannerder a.s dinsdag is mijn NOD..... @ sugar : Een klaag berichtje is toch helemaal niet erg begrijp heel goed dat je het van je kwijt wil het is toch ook echt niet wat ze hebben gedaan! Groot gelijk dat je je mond open hebt getrokken! Heel veel succes morgen! @ Onewish : Spannend weer...wachten duurt altijd zo lang! Hou mijn vingers gekruist voor je! @ Mirandadep: Spannend meid, Ga voor je duimen! @ staffie : Ik heb ook leveringsproblemen gehad met de pregnyl deze maand. Mocht ik 'm nog eens nodig hebben dan kan ik hem halen bij de apotheek bij het AMC zei de vpk van het cvv want bij andere apotheken werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Hoop dat ze er weer eens aandacht aan willen besteden op tv en dat daardoor meer vrouwen mee willen doen met moeders voor moeders! Meis ik ga toch voor je duimen deze maand al waren de uitslagen niet zo goed.
Helaas ongie geworden, tenminste wat bruinbloed, maar dit zal wel doorzetten. Moet zeggen met de hoop die ik ineens had, gaat het me goed af vandaag. Hoop niet dat het over een paar dagen er weer uitkomt. Morgen afspraak maken voor fm, en nog 3,5 week voor intake Maasstad. Iedereen succes!! @gylaine, ik duim voor je meis!
Wie, wat, waar Sugarblossom (binnenkort) IVF met ICSI vanwege het zaad probleem. 3x IUI gehad. WLE 5e IUI Staffie84 6e IUI Marlida 3e IUI Ons Wondertje 4e IUI Flower 27 1e IUI Liesje87 na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van Hysteroscopie Saard 5e IUI Mirandadep 6e IUI Natasja73 deze maand gaan we voor ICSI in Dusseldorf Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (Januari) Scarabee 4e IUI, mk, nu even rust.. Safira 2e IUI Onewish 6e IUI mislukt nu over op ivf/icsi - eerst nog iui tot intake ivf/icsi Gylaine 4e IUI mislukt nu IUI 5 Medicatie Sugarblossom De pil Decapeptyl (down regulatiefase) en Hormooninjecties (stimulatiefase) WLE Puregon en pregnyl Staffie84 Clomid 100mg en Pregnyl Marlida pregnyl Ons Wondertje Pregnyl Flower 27 Clomid en pregnyl Liesje87 clomid en pregnyl en utrogestan na IUI Mirandadep pregnyl Natasja73 Gonal- F, Meno pur Ovitrelle Esther Puregon en pregnyl Wendy86 clomid en pregnyl Onewis, Clomid, Pregnyl en Utrogestan na IUI Safira Fostimon en Pregnyl Gylaine Puregon en pregnyl Afspraken 22-05 ?? 1e FM 01-06 Staffie 1e FM 04-06 om 16:00 Sugarblossom gesprek hoe te beginnen aan IVF en uitslag zaad onderzoek etc. 00-06 Natasja73 1e FM in DD en bloedtest hiv en hepetitus 28-06 Mirandadep intake-gesprek IVF IUI/IVF/ICSI behandeling 26-05 Gylaine IUI 5 30-05 Onewish iui7 Wanneer testen 04-06 Mirandadep 09-06 Gylaine 13-6 onewish ZWANGER Vlindertjes Scarabee vmk 2011 mk mei 2012 Natasja mk april bij 13w/1d 2011, vmk mei 2012, vmk juni 2012 Onewish Sugarblossom 4 vmk van 2010 t/m 2011
Wie, wat, waar Sugarblossom (binnenkort) IVF met ICSI vanwege het zaad probleem. 3x IUI gehad. WLE 5e IUI Staffie84 6e IUI Marlida 3e IUI Ons Wondertje 4e IUI Flower 27 1e IUI Liesje87 na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van Hysteroscopie Saard 5e IUI Mirandadep 6e IUI Vlinder73 deze maand gaan we voor ICSI in Dusseldorf Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (Januari) Scarabee 4e IUI, mk, nu even rust.. Safira 2e IUI Onewish 6e IUI mislukt nu over op ivf/icsi - eerst nog iui tot intake ivf/icsi Gylaine 4e IUI mislukt nu IUI 5 Medicatie Sugarblossom De pil Decapeptyl (down regulatiefase) en Hormooninjecties (stimulatiefase) WLE Puregon en pregnyl Staffie84 Clomid 100mg en Pregnyl Marlida pregnyl Ons Wondertje Pregnyl Flower 27 Clomid en pregnyl Liesje87 clomid en pregnyl en utrogestan na IUI Mirandadep pregnyl Vlinder73 Gonal- F, Meno pur Ovitrelle Esther Puregon en pregnyl Wendy86 clomid en pregnyl Onewis, Clomid, Pregnyl en Utrogestan na IUI Safira Fostimon en Pregnyl Gylaine Puregon en pregnyl Afspraken 22-05 ?? 1e FM 01-06 Staffie 1e FM 04-06 om 16:00 Sugarblossom gesprek hoe te beginnen aan IVF en uitslag zaad onderzoek etc. 00-06 Vlinder73 1e FM in DD en bloedtest hiv en hepetitus 28-06 Mirandadep intake-gesprek IVF IUI/IVF/ICSI behandeling 26-05 Gylaine IUI 5 30-05 Onewish iui7 Wanneer testen 04-06 Mirandadep 09-06 Gylaine 13-6 onewish ZWANGER Vlindertjes Scarabee vmk 2011 mk mei 2012 Vlink73 mk april bij 13w/1d 2011, vmk mei 2012, vmk juni 2012 Onewish Sugarblossom 4 vmk van 2010 t/m 2011 Ik heb mijn naam aan laten passen, hoop dat jullie weten wie ik was? Zoniet dan hoor ik het wel
Hallo meiden, Dinsdag weer bezoek gehad met van de rode duivels en vandaag al weer de uitgangsecho gehad van IUI poging 6. Het vreemde deze maand is dat ze bij de uitgangsecho in mijn rechtereierstok een (follikel???) zagen zitten van 24mm. De Puregon deze maand is weer verhoogd nu naar 75 EH. Woensdag staat de 1e echo gepland, ben heel benieuwd wat ze dan zien. Mocht deze laatste poging mislukken dan starten we volgende maand met de IVF procedure, gelukkig hoe ik dan alleen maar de pil te slikken 1 maand en niet te spuiten. Halverwege de volgende maand worden we dan opgeroepen voor een informatiemiddag. @ Mirandadepp : Hey meid, hoe gaat het met je? heb je al een afspraak staan voor je follikelmeting? @ Sugar : Hoe is het gegaan 4 juni, waren de uitslagen goed? Wie, wat, waar Sugarblossom (binnenkort) IVF met ICSI vanwege het zaad probleem. 3x IUI gehad. WLE 5e IUI Staffie84 6e IUI Marlida 3e IUI Ons Wondertje 4e IUI Flower 27 1e IUI Liesje87 na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van Hysteroscopie Saard 5e IUI Mirandadep 6e IUI Vlinder73 deze maand gaan we voor ICSI in Dusseldorf Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (Januari) Scarabee 4e IUI, mk, nu even rust.. Safira 2e IUI Onewish 6e IUI mislukt nu over op ivf/icsi - eerst nog iui tot intake ivf/icsi Gylaine 4e IUI mislukt nu IUI 5 Medicatie Sugarblossom De pil Decapeptyl (down regulatiefase) en Hormooninjecties (stimulatiefase) WLE Puregon en pregnyl Staffie84 Clomid 100mg en Pregnyl Marlida pregnyl Ons Wondertje Pregnyl Flower 27 Clomid en pregnyl Liesje87 clomid en pregnyl en utrogestan na IUI Mirandadep pregnyl Vlinder73 Gonal- F, Meno pur Ovitrelle Esther Puregon en pregnyl Wendy86 clomid en pregnyl Onewis, Clomid, Pregnyl en Utrogestan na IUI Safira Fostimon en Pregnyl Gylaine Puregon en pregnyl Afspraken 01-06 Staffie 1e FM 04-06 om 16:00 Sugarblossom gesprek hoe te beginnen aan IVF en uitslag zaad onderzoek etc. 00-06 Vlinder73 1e FM in DD en bloedtest hiv en hepetitus 28-06 Mirandadep intake-gesprek IVF 13-06 1e FM IUI/IVF/ICSI behandeling 30-05 Onewish iui7 Wanneer testen 13-6 onewish ZWANGER Vlindertjes Scarabee vmk 2011 mk mei 2012 Vlink73 mk april bij 13w/1d 2011, vmk mei 2012, vmk juni 2012 Onewish Sugarblossom 4 vmk van 2010 t/m 2011
@Miranda Balen meis :x Mn zus zal idd onze hulp zijn Ook omdat mn vriend ziekenhuis angst heeft Het is dus niet zeker of hij de punctie aankan dus mn zus gaat zo bij zo mee om mij bij te staan tijdens de punctie mocht mn vriend flauwvallen @Gyliane Nu al een folli van 24 mm Is hij dan vorige keer wel gesprongen?? wanneer krijg je nu je IUI dan? Want je BMslijm kan toch nog niet genoeg gegroeid zijn?? @Vlinder Ik herken je nog Hier weer alle bekende pregnyl klachten Zal blij zijn als die rommel mn lijf weer uit is Klachten zijn allemaal weer hetzelfde als voorgaande ronde's dus ga er maar weer vanuit dat het weer niet is gelukt maar eigenlijk vind ik het ok wel prima.. ik wil die hoop niet meer, en letten op alles wat ik voel IVF is het gene dat ons een wondertje gaat bezorgen Daar ben ik van overtuigd
Wie, wat, waar Sugarblossom (binnenkort) IVF met ICSI vanwege het zaad probleem. 3x IUI gehad. WLE 5e IUI Staffie84 6e IUI Marlida 3e IUI Ons Wondertje 4e IUI Flower 27 1e IUI Liesje87 na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van Hysteroscopie Saard 5e IUI Mirandadep 6e IUI Vlinder73 deze maand gaan we voor ICSI in Dusseldorf Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (Januari) Scarabee 4e IUI, mk, nu even rust.. Safira 2e IUI Onewish 6e IUI mislukt nu over op ivf/icsi - eerst nog iui tot intake ivf/icsi Gylaine 4e IUI mislukt nu IUI 5 Medicatie Sugarblossom De pil Decapeptyl (down regulatiefase) en Hormooninjecties (stimulatiefase) WLE Puregon en pregnyl Staffie84 Clomid 100mg en Pregnyl Marlida pregnyl Ons Wondertje Pregnyl Flower 27 Clomid en pregnyl Liesje87 clomid en pregnyl en utrogestan na IUI Mirandadep pregnyl Vlinder73 Gonal- F, Meno pur Ovitrelle Esther Puregon en pregnyl Wendy86 clomid en pregnyl Onewis, Clomid, Pregnyl en Utrogestan na IUI Safira Fostimon en Pregnyl Gylaine Puregon en pregnyl Afspraken 04-06 om 16:00 Sugarblossom gesprek hoe te beginnen aan IVF en uitslag zaad onderzoek etc. 00-06 Vlinder73 1e FM in DD en bloedtest hiv en hepetitus 28-06 Mirandadep intake-gesprek IVF 13-06 1e FM 17-07 Staffie84 intakegesprek IVF IUI/IVF/ICSI behandeling 30-05 Onewish iui7 03-06 Staffie84 IUI6 Wanneer testen 13-6 onewish 17-6 Staffie84 ZWANGER Vlindertjes Scarabee vmk 2011 mk mei 2012 Vlink73 mk april bij 13w/1d 2011, vmk mei 2012, vmk juni 2012 Onewish Sugarblossom 4 vmk van 2010 t/m 2011
Wie, wat, waar Sugarblossom (binnenkort) IVF met ICSI vanwege het zaad probleem. 3x IUI gehad. WLE 5e IUI Staffie84 6e IUI Marlida 3e IUI Ons Wondertje 4e IUI Flower 27 1e IUI Liesje87 na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van Hysteroscopie Saard 5e IUI Mirandadep 6e IUI Vlinder73 deze maand gaan we voor ICSI in Dusseldorf Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (Januari) Scarabee 4e IUI, mk, nu even rust.. Safira 2e IUI Onewish 6e IUI mislukt nu over op ivf/icsi - eerst nog iui tot intake ivf/icsi Gylaine 4e IUI mislukt nu IUI 5 Medicatie Sugarblossom De pil Decapeptyl (down regulatiefase) en Hormooninjecties (stimulatiefase) WLE Puregon en pregnyl Staffie84 Clomid 100mg en Pregnyl Marlida pregnyl Ons Wondertje Pregnyl Flower 27 Clomid en pregnyl Liesje87 clomid en pregnyl en utrogestan na IUI Mirandadep pregnyl Vlinder73 Gonal- F, Meno pur Ovitrelle Esther Puregon en pregnyl Wendy86 clomid en pregnyl Onewis, Clomid, Pregnyl en Utrogestan na IUI Safira Fostimon en Pregnyl Gylaine Puregon en pregnyl Afspraken 01-06 Staffie 1e FM 04-06 om 16:00 Sugarblossom gesprek hoe te beginnen aan IVF en uitslag zaad onderzoek etc. 00-06 Vlinder73 1e FM in DD en bloedtest hiv en hepetitus 28-06 Mirandadep intake-gesprek IVF 13-06 Gylaine 1e FM