@ staffie : Bij de uitgangsecho was mijn baarmoederslijmvlies mooi dun alleen zagen ze aan de rechterkant een follikel of wat het ook mag zijn van 24mm.De vorige maand zat er links maar 1 en rechts zat er 1 maar die was minder dan 10 vlgs de gyn dus hoe dit kan weet ik ook niet. Ben benieuwd wat ze a.s woensdag gaan zijn bij de 1ste FM
@ Staffie : het is nu afwachten tot de 1ste follikelmeting. Ze denken dat de follikel leeg is en misschien nog oplost omdat ik natuurlijk nog ongesteld ben. Vanavond zijn we weer begonnen met de puregon spuiten
Wie, wat, waar Sugarblossom (binnenkort) IVF met ICSI vanwege het zaad probleem. 3x IUI gehad. WLE 5e IUI Staffie84 6e IUI Marlida 3e IUI Ons Wondertje 4e IUI Flower 27 1e IUI Liesje87 na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van Hysteroscopie Saard bezig met IVF traject Mirandadep 6e IUI Vlinder73 deze maand gaan we voor ICSI in Dusseldorf Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (Januari) Scarabee 4e IUI, mk, nu even rust.. Safira 2e IUI Onewish 6e IUI mislukt nu over op ivf/icsi - eerst nog iui tot intake ivf/icsi Gylaine 4e IUI mislukt nu IUI 5 Medicatie Sugarblossom De pil Decapeptyl (down regulatiefase) en Hormooninjecties (stimulatiefase) WLE Puregon en pregnyl Staffie84 Clomid 100mg en Pregnyl Marlida pregnyl Ons Wondertje Pregnyl Flower 27 Clomid en pregnyl Liesje87 clomid en pregnyl en utrogestan na IUI Mirandadep pregnyl Vlinder73 Gonal- F, Meno pur Ovitrelle Esther Puregon en pregnyl Wendy86 clomid en pregnyl Onewis, Clomid, Pregnyl en Utrogestan na IUI Safira Fostimon en Pregnyl Gylaine Puregon en pregnyl Afspraken 01-06 Staffie 1e FM 04-06 om 16:00 Sugarblossom gesprek hoe te beginnen aan IVF en uitslag zaad onderzoek etc. 00-06 Vlinder73 1e FM in DD en bloedtest hiv en hepetitus 28-06 Mirandadep intake-gesprek IVF 13-06 Gylaine 1e FM 11-06 Saard informatie avond IVF 19-06 Saard intake IVF + bespreken medicatieschema
Ik ga een break houden op het forum. Ik heb net een telefoontje gehad van het ZH dat wij toch onderzoeken moeten laten doen i.v.m. mijn 3+ vroege miskramen en dan moeten we bloed laten prikken een paar keer. Maar.. nu komt het 10 weken wachten op de uitslag!! Ik heb echt zitten janken aan de telefoon ik had het niet meer gelukkig was het dezelfde vrouw die ik laatst had die kon dat gelukkig wel begrijpen maar het is verplicht en anders kunnen we niet met ICSI beginnen. Heb het gewoon al de hele tijd benauwd ervan ik begin nu echt zorgen te maken en bijna te denken dat het nooit meer gaat lukken... ze hebben me wel even op denken gezet nu. Wij gaan in ieder geval nog voor augustus op vakantie en proberen te genieten van het leven. Ook al hebben we veel verdriet ik zie het nu even allemaal heel somber in. Misschien is het chromosoom wel goed (denk ik wel omdat het weinig voor komt en vmk komen vaker voor) dan hebben we helaas wel 10 weken zitten wachten. Ik denk aan jullie lieve meiden. Ik hoop dat er gauw mooie zwangerschappen ontstaan en ik jullie ook mooi nieuws mag vertellen maar dit zal nog even duren voor ons of er moet een wonder gebeuren.... Liefs xxxx
Oh Sugar wat balen meid En dan 10 weken wachten waarom duurt het zolang??? Doe rustig aan meid, en ik hoop snel wat positiefs van je te lezen
Wie, wat, waar Sugarblossom (binnenkort) IVF met ICSI vanwege het zaad probleem. 3x IUI gehad. WLE 5e IUI Staffie84 6e IUI Marlida 3e IUI Ons Wondertje 4e IUI Flower 27 1e IUI Liesje87 na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van Hysteroscopie Saard 5e IUI Mirandadep 6e IUI Vlinder73 deze maand gaan we voor ICSI in Dusseldorf Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (Januari) Scarabee 4e IUI, mk, nu even rust.. Safira 2e IUI Onewish 6e IUI mislukt nu over op ivf/icsi - eerst nog iui tot intake ivf/icsi Gylaine 4e IUI mislukt nu IUI 5 Medicatie Sugarblossom De pil Decapeptyl (down regulatiefase) en Hormooninjecties (stimulatiefase) WLE Puregon en pregnyl Staffie84 Clomid 100mg en Pregnyl Marlida pregnyl Ons Wondertje Pregnyl Flower 27 Clomid en pregnyl Liesje87 clomid en pregnyl en utrogestan na IUI Mirandadep pregnyl Vlinder73 Gonal- F, Meno pur Ovitrelle Esther Puregon en pregnyl Wendy86 clomid en pregnyl Onewis, Clomid, Pregnyl en Utrogestan na IUI Safira Fostimon en Pregnyl Gylaine Puregon en pregnyl Afspraken 04-06 om 16:00 Sugarblossom gesprek hoe te beginnen aan IVF en uitslag zaad onderzoek etc. 00-06 Vlinder73 1e FM in DD en bloedtest hiv en hepetitus 28-06 Mirandadep intake-gesprek IVF 13-06 1e FM 17-07 Staffie84 intakegesprek IVF IUI/IVF/ICSI behandeling 30-05 Onewish iui7 03-06 Staffie84 IUI6 Wanneer testen 13-6 onewish 17-6 Staffie84 ZWANGER Vlindertjes Scarabee vmk 2011 mk mei 2012 Vlink73 mk april bij 13w/1d 2011, vmk mei 2012, vmk juni 2012 Onewish Sugarblossom 4 vmk van 2010 t/m 2011
@sugar, Meid ik denk aan je. Echt waardeloos dat je weer 10 weken moet wachten. Ik hoop echt van harte dat het bij jullie ICSi mag lukken, jullie hebben het gewoon verdient! Hier woensdag weer 1e fm. Voel links constant een branderig gevoel, heb ik vaker en dan zit er links een follikel, dus ik denk dat we begin volgende week onze laatste IUI zullen hebben. Meiden succes de komende tijd!
Ik ben weer lekker eigenwijs geweest en vandaag op 10 dpo toch maar weer een testje gedaan, tegen beter weten in maar.... Voor het eerst sinds 3 jaar heb ik nu een test waarvan ik denk dat ik een heel licht streepje zie Zowel op de sensitest al op de kv 2v5 Ik krijg ze helaas beide niet op de foto...zie het wel op mn camera zelf maar als ik m op de pc bekijk zie ik niets Ik heb nog nooit een twijfel of tuurtestje gehad.... zou het dan nu zo zijn Of is het alleen "iets" geweest, omdat ie zo onwijs licht is zou die niet al waarneembaar op de foto moeten zijn op 10 dpo? Ik kan natuurlijk niks anders doen dan wachten...maar MAN! wat een extra spanning nu! Ik zit constant maar op die test te turen.... Niemand thuis om even mee te turen want misschien ben ik na al die maanden wel gewoon een beetje gek geworden in mn hoofd.... en zie ik alleen maar iets dat ik heel graag wil zien
Wie, wat, waar Sugarblossom (binnenkort) IVF met ICSI vanwege het zaad probleem. 3x IUI gehad. WLE 5e IUI Staffie84 6e IUI Marlida 3e IUI Ons Wondertje 4e IUI Flower 27 1e IUI Liesje87 na 4 keer IUI maand pillen in afwachting van Hysteroscopie Saard 5e IUI Mirandadep 6e IUI Vlinder73 ICSI in Dusseldorf Kwinta 5e IUI Wendy86 1e IUI (Januari) Scarabee 4e IUI, mk, nu even rust.. Safira 2e IUI Onewish 6e IUI mislukt nu over op ivf/icsi - eerst nog iui tot intake ivf/icsi Gylaine 4e IUI mislukt nu IUI 5 Medicatie Sugarblossom De pil Decapeptyl (down regulatiefase) en Hormooninjecties (stimulatiefase) WLE Puregon en pregnyl Staffie84 Clomid 100mg en Pregnyl Marlida pregnyl Ons Wondertje Pregnyl Flower 27 Clomid en pregnyl Liesje87 clomid en pregnyl en utrogestan na IUI Mirandadep pregnyl Vlinder73 Gonal- F 150, Menopur 150, neusspray Suprefact en Ovitrelle Esther Puregon en pregnyl Wendy86 clomid en pregnyl Onewis, Clomid, Pregnyl en Utrogestan na IUI Safira Fostimon en Pregnyl Gylaine Puregon en pregnyl Afspraken 04-06 om 16:00 Sugarblossom gesprek hoe te beginnen aan IVF en uitslag zaad onderzoek etc. 09-06 Vlinder73 1e FM in DD en bloedtest hiv en hepetitus 11-06 Vlinder73 2e FM in DD en uitleg 28-06 Mirandadep intake-gesprek IVF 13-06 1e FM 17-07 Staffie84 intakegesprek IVF Punctie IVF/ICSI 14-06 Vlinder73 IUI/IVF/ICSI behandeling 30-05 Onewish iui7 03-06 Staffie84 IUI6 19-06 Vlinder73 icsi Wanneer testen 13-6 onewish 17-6 Staffie84 ZWANGER Vlindertjes Scarabee vmk 2011 mk mei 2012 Vlink73 mk april bij 13w/1d 2011, vmk mei 2012, vmk juni 2012 Onewish Sugarblossom 4 vmk van 2010 t/m 2011 Zo de lijst weer even aangepast en geupdate. Ik heb er het kopje punctie bijgezet die miste ik
Oh Vlinder het gaat echt beginnen voor jullie!! Super spannend!! heel veel sterkte donderdag bij de punctie! hoeveel follikels heb je?
Staffie ik vertrouw zw.schap testen pas echt met 14dpo, wat door die pregnyl weet je niet waar je aan toe bent.. Vlinder spannend meis, zal voor je duimen x
6 dpo had ik een hele blanco test... maar idd...heb al vaker vage streepjes hier op het forum voorbij zien komen...
hij zag er zaterdag 10 en gister maar 6. het is toch afwachten na de punctie weten het pas zeker hoeveel het er zijn
Spannend Staffie84! Heb je een foto ervan gemaakt? Spannend ook voor Vlinder!! Duim voor je voor een goede punctie met goede eicellen !! Sugar, echt balen meis ... knuffel en hou je goed he !! Ik lees nog regelmatig mee meiden, kan op het moment niet goed alles onthouden, we zijn met best veel hier Ben zelf beetje depri.. weet echt niet wanneer ik er weer klaar voor ben. Blijf hoe dan duimen voor roze in dit topic !!
Ja wel geprobeerd maar ik kreeg m er niet op... Zag het streepje wel op mn camera maar op de PC niet Maar hij is eigenlijk gelijk aan de test die in dit topic wordt geshowd http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/364275-waar-gaat-naartoe-spannend.html#post12931779 Doe rustig aan he meid!! Neem gewoon de tijd...eerst zorgen dat je jezelf weer lekker voelt voordat je weer dat zware traject in moet *knuffel*
Hey meiden vandaag heb ik t intakegesprek gehad om half 2, vanmorgen al semen gebracht om half 10. Daar krijgen we nog de uitslag van...over 2 weken. Dus ben net thuis hele dag in t ziekenhuis geweest! Alles is nu duidelijk , moet nu eerst een week of 6 de pil weer gaan slikken. ( wel raar hoor je wilt zwanger worden , en dan moet je weer aan de pil ) mja ! Dag 3 van mijn cyclus savonds de eerste pil nemen, en die dag ook bloed laten prikken dan checken ze alle hormoontjes bij mij en kunnen ze kijken hoeveel Puregon ik kan gebruiken. Maar begin eerst met Decapeptyl spuiten, soort van overgang is dat om alles plat te leggen.. En daarna allebei Decapeptyl en Puregon voor de eitjes te laten groeien. Verder belt ze me over 2 weken voor t semenonderzoek/uitslag , en maken we dan een afspraak voor prikles, moet mezelf ook gaan prikken en heb dat nog nooit gedaan, toch wel beetje eng maar we gaan ervoor! Ze streven ernaar om 5 tot 10 eitjes te krijgen van 18mm...zodat je dan nog cryo's hebt/kan hebben voor een 'volgende poging' Dus spannend allemaal het gaat nu echt beginnen! xxx