Hee meiden, even snel : Bij de ONVZ topfit worden medicijnen beperkt vergoed kwam ik net achter.. misschien goed om daar ook naar te kijken.. zitten de medicijnen automatisch bij de IVF behandeling of komen die er extra nog bij ? Ik zit ziek met een antibioticakuur dus nogal te beroerd om lang aan de pc te zitten. Sugar, super van je topembryo !! Duimen draaien overuren!! Voor ons allemaal trouwens. Hoe voel jij je Staf ? Ben je op dit moment in een IUI poging bezig ?
Scarabee: beterschap! Heb gebeld met de ONVZ, hier worden wij allemaal sowieso niet toegelaten omdat we al in de mm zitten Daarna met PNO gebeld, de compleet verzekering vergoed een 4e IVF, mits je toestemming hebt gevraagd aan PNO en deze de aanvraag heeft goedgekeurd. De verzekeringsmaatschappij laat iedereen toe. Ook als je nu al IVF behandelingen hebt gehad, mag je naar hun overstappen.
Sugar, wat super! Nu maar blijven zitten!!!! Succes met wachten! Weet je al of er nog cryo's overblijven? Die vierde IFV is toch wel echt heel interessant, dat scheelt zo veel! GA weer googlen, ditmaal op PNO!
Die PNO verzekering klinkt goed, vooral omdat wij als het goed is eind van dit jaar onze 2e poging al hebben gehad. Voor degene die volgend jaar beginnen, weet ik niet of je binnen dat jaar aan 4 pogingen toekomt, aangezien je ook steeds een maand moet wachten en met cryo's je ook weer 1 of meerdere maanden bezig bent. Had ik net gisteren alles op een rijtje gezet en alle aanvullende verzekeringen eraf gehaald, twijfel ik weer over deze. Nou eerste deze rond maar even afwachten..... Iedereen succes, hopelijk hebben we allemaal die 4e poging helemaal niet nodig.
@ Scarabee Hoe voel je, je nu? Al wat opgeknapt? Ik zit vandaag op 6 dpo na de 7e (en waarschijnlijk) laatste IUI behandeling.. Ik heb er weinig hoop op.. Mn klachten zijn nu wel anders dan voorgaande keren maar ik heb dan ook brevadic gebruikt ipv pregnyl, en ik ben aan het klussen en verhuizen bij mn zus, dus dat zorgt natuurlijk ook wel voor wat klachten @Safira Daar was ik al bang voor Dan blijf ik toch maar zitten waar ik zit....
Hee meiden, Safira, bedankt! PNO klinkt best goed, ook wat betreft andere vergoedingen die ik nodig heb. Staffie84, ik ben nog steeds erg beroerd.. 7 dagen antibiotica gehad (werkt daarna nog 3 dagen door) maar vanmorgen knalde die oorontsteking er weer in. Paracetamol helpt niet eens, dus morgenochtend weer naar de dokter Ben er echt ziek van, en ik snap niet waarom de antibiotica niet gewerkt heeft. Jij gaat al bijna richting nod denk ik ? Hoe voel je je ?
Balen Scarabee!!! Niets zo vervelend als oor of kiespijn! Misschien toch een te lichte antibiotica geweest?? Vrijdag is mn nod, maar ik voel me niet anders... de eerste dagen wel maar dat was natuurlijk van de brevadict NU begin ik al weer pijnlijke borsten te krijgen dus het zal wel weer mislukt zijn...ach..waarom zou het de laatste keer ook wel lukken?? Ik ben nu al zolang in mn hoofd bezig met IVF, dat ik er nu ook wel echt klaar voor ben. Ik ga ook niet meer vragen om nog een IUI, ik doe de maand december lekker niks, en wanneer ik dan in januari weer ongesteld wordt starten met IVF. Misschien wacht ik zelfs nog wel een maandje.....
@Onewish: Gefeliciteerd! Geweldig, en ook nog in je eigen cyclus zo te lezen? Helemaal top, dat geeft hoop! En wat goed dat je je hebt opgegeven voor moeders voor moeders. Hoe voel je je? @Scarabee: Sterkte daar! Voel je je al wat beter? @Staffie: inmiddels al ongesteldheids klachten? Ik ga eerst geen andere verzekering nemen, ik houd het nu gewoon bij mijn basisverzekering en evt kan ik in 2014 altijd nog die verzekering bij PNO afsluiten. Verder ben ik sinds maandag weer begonnen met de Menopur, laatste iui ronde! Vind het wel spannend hoor, kijk ontzettend tegen de ivf op.
Morgen jouw nod dus ! Heb je al een testje gedaan ? Ik snap je hopeloze gevoel.. uiteindelijk weet je t nooit natuurlijk. Ik blijf voor je duimen in ieder geval.. Het is wel positief denk ik ergens dat je het toch een beetje losgelaten hebt nu, en je richt op IVF. Heb je de intake al gehad ? Hoe ging dat ? Doe je nog wel ovulatietestjes of ben je er helemaal niet mee bezig even ? Mijn oorontsteking is niet weggegaan met antibiotica, ben naar de KNO gestuurd. Ik heb wel 3 verschillende huisartsen gezien deze week.. ze hebben me alle 3 een andere diagnose gegeven De KNO heeft pas in januari plek..
@ Onewish WHO!! Wat geweldig!!! En nog helemaal spontaan ook!! Zie in je banner dat je een heftige periode achter de rug heb, dus dubbel en dwars genieten nu aan dit wondertje! @ Safira Helaas idd hier al wel ongi klachtjes zoals pijnlijke boobs, eigenlijk voel ik me net als alle andere afgelopen maanden.... Ik ga ook niet overstappen, de meeste doen toch moeilijk als je al in de mmm zit, en verder ben ik erg tevreden met mn huidige verzekering Spannend die laatste ronde, ik zie ook erg tegen IVF op al moet ik wel zeggen, des te dichterbij het komt, des te rustiger ik er onder wordt @scarabee Nee niet getest, vandaag is mn nog maar meestal wordt ik tussen 16 en 18 dpo ongesteld, dus mocht ik het maandag nog niet zijn ga ik eens denken aan testen, al wijst alles dr wel op dat het ook nu niet is gelukt. De intake voor IVF heb ik voor de zomer al gehad, nog voordat ik geopereerd werd, ik wil dus nog wel een afspraak met dr maken voordat ik echt begin, want de prikinstructie heb ik nog niet gehad Volgende week ga ik mn medicijnen alvast ophalen, mn eigen risico van dit jaar is toch al op haha Januari pas!!! Moet je al die tijd met oorpijn blijven lopen dan?? Kan de huisarts niet een spoedplekje regelen of je verzekering?? Misschien in een ander ziekenhuis?
@Onewish Ik wist het ook al Gefeliciteerd nogmaals van mij he geniet er maar van!! @Iedereen Lieve meiden duim ook nog steeds voor jullie en denk aan jullie! Ik heb ook goed nieuws. Heb vanmiddag gewoon een KNALTEST gehad!! Ik ben zwanger!! Wij kunnen het niet geloven... View attachment 291160 Ik had gewoon vanmiddag gewoon 2 glazen thee en sinaasappelsap op.
Vandaag nog een test gedurfd die minder gevoelig is. Gister had ik er 1 met 6 dgn uiterste gevoelige test en vandaag die van 4 dgn van Kruidvat 2v5 en Clearblue!! Nu geloof ik het al meer View attachment 291284
YEAH!!!!!!!!!! Sugar!!! Gefeliciteerd Geniet ervan meid!! Wat een feest opeens in dit topic! Werd tijd ook