Inderdaad wel vaker gehoord, accupuntuur.. Maarja ovutesten zijn goedkoper .. En ik slik efamol pmp.. Eens kijken wat dat doet
Hoi Bubblez! 2jr geleden was ik ook 23, toen was ik helemaal hoteldebotel! Ik wist zeker dat ik een kindje wilde en wel nu! Haha (Gelukkig) was mijn vriend er toen nog helemaal niet aan toe. Ik ben blij dat we nu na ruim 2jr er samen over eens kunnen zijn. Ik sta er nu ook realistischer in dan toen. Toen zag ik alleen de leuke dingen, nu besef ik me meer de verantwoordelijkheid er van. Maar goed, iedereen is anders natuurlijk.. hopen voor jullie dat het snel raak is.
Oh ik zie ook absoluut wel de andere kant ik zal het ook super druk krijgen dat weet ik ook en toch, heb ik het er voor over! Ik heb het idee dat ik er echt klaar voor ben en dat wij het aankunnen! Nu eerst maar eens zien of het lukt, je weet het nooit Ytest, gefeliciteerd!
Hai dames! Het lijkt me leuk om hier mee te kletsen, ik ben zelf 20 jaar en mijn vriend is 30. Wij wonen nu iets meer als een jaar samen en zijn er over uit dat wij graag samen een gezinnetje willen stichten. Mijn vriend werkt al een aantal jaar fulltime en ik studeer m'n laatste jaar pedagogisch werk en verwacht in juni mijn diploma te halen, momenteel ga ik dus nog naar school en loop ik 20 uur stage. Wij willen vanaf november voor een kindje gaan en hopen natuurlijk dat het snel raak is Niemand in onze omgeving weet dat we binnenkort gaan beginnen en dat willen we graag zo houden, vooral om de negatieve reacties waar we niet op zitten te wachten. Iedereen is op een ander punt in z'n leven op een bepaalde leeftijd en wij zijn er klaar voor.. Andere zullen het zich niet kunnen voorstellen op 20 jarige leeftijd maar ik weet van mezelf dat mijn wens veel te groot is om nog langer te moeten wachten. Wij gaan dus dit jaar voor ons eigen geluk en gaan eindelijk beginnen om onze toekomst samen uit te breiden! Hopelijk is het voor iedereen hier gauw raak
Welkom Leuk is dat als niemand er nog vanaf weet! Wordt het voor iedereen een verassing En commentaar moet je schijt aan hebben! Jouw leven, jouw keuze, jouw gezin
@bloem, leeftijd is idd maar een getalletje. Maar wat ik hier boven al schreef ben ik achteraf blij dat ik paar jaartje gewacht heb. Maar pff ben 'nog' steeds maar 25! Haha Ik snap jou vriend ook wel dat hij met zijn 30e er ondertussen wel klaar voor is . Maar jullie beginnen ook al eerder, spannend! Hopen dat het bij jullie ook snel raak mag zijn. Leuk he, om samen met je vriend/man een geheimpje te hebben. Soms maakt mijn moeder of schoonmoeder opmerking over klein kind, en dan denk ik... hopelijk kan ik jullie zo snel mogelijk blij maken met een kleinkind. Voor beide zal dat dan de eerste zijn!
@ mamabri hihi gisterenavond nog geklust zo spontaan zonder protection schaam me voor de laksigheid .. Het mooie was eerder die dag vroeg m'n man wat ik wilde voor m'n verjaardag.. Dus ik zeg een maand eerder beginnen .. Nee dat gebeurt niet zegt ie en savonds duikt ie erop Hahaha oeps Ei komt eerder -- spanning Ei komt zelfde dag of later -- niets aan de hand Laatst kwam ie op dag 24.. zit nu op dag 17 Dus we zullen nog net safe zitten maar toch.. Het was wel gezellig
Ik kom volgens mij over een kleine 2 weken niet meer bij hoor Ik hoop het voor je! Leuk verjaardagscadeautje
@Ytest, wat spannend! En die testen, hoe roder de streep hoe groter de kans? Ja sorry ik ben daar (nog) helemaal niet in thuis!
Super Ytest! Wat een verrassing! Ik heb ook geen verstand van die testen! Ik gebruik ze ook niet! Veel te frustrerend!
als de testen donkerder worden betekend het dat je ovulatie eraan zit te komen en je dus in je vruchtbare dagen bent. wordt het weer wit dan is je ovulatie voorbij het beste is , om de dag klussen en dan tijdens je ovulatie elke dag tot 2 dagen na de ovulatie
Ja daarom! Krijg net een zeurderige pijn aan de rechterkant van mn onderrug! Kan dit mn eisprong zijn? Heb ook helder slijm, maar niet enorm veelz oals ik wel eens ergens lees! Wel meer dan normaal, maar bij sommige lees je van vloedgolven! Gister had ik ook last van mn onderbuik, dus ik dacht dat ik hem gister al gehad had!