Wie beginnen er ook rond de jaarwisseling?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Ytest, Sep 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    2,822
    94
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hier is het trouwens andersom (zie dat hier veel meiden eerder willen beginnen dan hun mannen); mijn man wil nu weer beginnen, maar ik nog niet.. Er zijn dagen dat ik denk: kom op we gaan er gewoon voor en dan zien we wel, maar aangezien mijn zoontje niet de makkelijkste is, vind ik het nog 'eng' om die stap te zetten.

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Wow zou willen dat mijn man dat had! ;) die is gewoon zo rationeel, zo van 'first things first' bleh! Het helpt ook niet dag ik telkens maar weer ga zitten lezennop het ik ben zwanger-gedeelte van zp, wordt er een beetje depri van haha, nee zonder gekkigheid kan er ook niet echt over praten in mijn omgeving. Mijn man wordt een beetje gestoord van me... :) hebben jullie hier ook last van?

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Soms:p de mijne is blij dat ik een vriendin heb met wie ik het kan delen anders zou hij echt gek worden:p
    We vinden het beide wel spannend, je weet nooit hoe de zwangerschap gaat en hoe de kleine is enzo.. Hoelang wacht jij nog?

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Wij wachten nog tot cyclus november/december dus dat is na deze nog 1... Haha duurt ook niet zo lang meer :) hoef iig niet te ontpillen ofzo, dus dat scheelt dan weer! Zou leuk zijn als het voor iedereen snel komt, alle pendels die ik tot nu toe heb ontvangen (en zelf heb gedaan) zijn het er iig over eens, dec/Jan/feb ergens zou het moeten gebeuren haha nou ja wie weet... Heb gelukkig wel genoeg afleiding met het nieuwe huis enzo moet nog veel geregeld worden!
    Ik werk tijdelijk even niet nu, dus heb ook wel weer te veel tijd over om na te denken :)

5. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ja mijn man wordt ook gek van mij, helemaal als ik weekjes probeer te smokkelen :D

6. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    oh al op pagina 23 :( Wil toch nog graag meekletsen!

Ik ga zo even al jullie berichtjes lezen..

Wij willen volgende cyclus voor een 2e kindje gaan, maar heb zwaar onregelmatige en lange cyclussen dus dat zou zo eens december kunnen worden ;)
    Vorige zwangerschap ging niet makkelijk, na 1,5 jaar bij de gyn terecht gekomen en bleek geen eisprong van mezelf te hebben.
    Dus ben benieuwd hoe dat nu zal zijn, verwacht eigenlijk dat er niets veranderd is en ik weer clomid moet slikken.
    Nu aan de temp en ovutesten, jeuj.

7. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Hey,

Jeetje wat lang! 1,5 jaar, ik zou gek worden! Kunnen ze je niet gelijk helpen als je nu weer hetzelfde krijgt.. Dalijk zeggen ze dat je een ronde moet afwachten.. Ben je weer 70 dagen verder! :(

8. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    Geen idee hoe lang we zelf moeten proberen, maar als ik deze cyclus weer geen eisprong heb dan ga ik wel naar de huisarts om eens te overleggen.
    Wil niet meteen gaan omdat ik nu nog een paar weken antibiotica heb en dat er misschien invloed op heeft (wat ik niet verwacht, maar wil het toch uitsluiten)

9. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    Dus alles even terug gelezen, maar aangekomen bij pagina 23 was ik het al allemaal kwijt! (Ik mag mijn vergeetachtigheid nog afschuiven op ontzwangeren he?! :p)

Maar, Ytest.. Jij bent echt verslaafd aan testen hahaha
    Heb er vandeweek ook alvast 30 (ovutesten) in huis gehaald :p

@ de rest : succes met wachten en succes met klussen!

10. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Klopt :D..

11. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    @ mamabri.. Is je ovu bijna positief?
    Laat s zien :D

12. Tulpje88

Tulpje88 Actief lid

May 21, 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig nog meer kletsers er bij! :D

Ik heb gisteren een soort van discussie gehad met vriendlief....
    Hij wil tot januari wachten met starten omdat hij er dan 'denkt' er klaar voor te zijn.
    Maar ik snap niet, dat hij nu weet dat hij dan denkt er klaar voor te zijn?!
    Ik wil niet blij gemaakt worden met een dooie mus... want als we er voor gaan moeten we het beide willen!

Maargoed, toen kwam uiteindelijk het hoge woord eruit: hij zei dat hij denkt er nooit helemaal klaar voor te zijn, maar het wel graag wil. Dat hij die stap dan een keer moet maken en dan vanzelf enthousiast er over word.

Snappen jullie die mannenlogica nog?

13. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Herkenbaar verhaal tulpje88.
    Zo gaat het bij ons ook al een tijdje.. Maar nu is hij tot de conclusie gekomen dat we er maar gewoon voor gaan, en dan 'zien we het wel'
    Ik ben er veel meer mee bezig als hij.

14. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    Mannen missen die hormonen die onze eierstokken laten rammelen, dus volgens mij hebben de meeste mannen wat meer tijd nodig.
    Mijn man wilde het wel, maar voelde zich lang ook niet klaar..
    Maar opeens was het daar, en toen het allemaal echt werdt met gericht klussen enzo vond hij het idee van een gezinnetje geweldig :D

Dit keer is het een beetje beladen, mijn man wilt wel maar door een helse bevalling en eerste 3 maanden die slopend waren doordat ons dochtertje constant krijste van pijn door kma is hij wat bang..
    Vind dat niet vreemd, wel jammer..
    Hij staat er nu wel achter, maar niet vol enthousiast.

Is er een lijstje met namen en wanneer iedereen begint/hoeveelste ronde etc?

15. Tulpje88

Tulpje88 Actief lid

May 21, 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen dat het niet alleen hier zo gaat.
    Het is inderdaad het enthousiasme wat ik nu van hem mis...
    Hopen dat het is januari meer is!

16. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ergens is dat ook wel lief, die onzekerheid van kan ik het allemaal wel.. :)

17. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Wat is KMA? :)

18. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    koemelkallergie ;)

19. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ah! (duhh!) :)

20. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Nu 6 dpo... Vrijdag ga ik een testje wagen!! Bij nr 1 10 dpo positief getest.

Waarschijnlijk ben ik eerder al ongesteld, maar er is toch een inimini kansje...

Zou mamabri gelijk krijgen??? ;):D

Share This Page