Wie beginnen er ook rond de jaarwisseling?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ytest, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Blijft spannend dus!

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Mamabri had ook al in je topic gereageerd, ben ook bloednerveus voor jou:):) hoop zo dat je een rake hebt!

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ben ook erg benieuwd mamabri!!

4. Tulpje88

Tulpje88 Actief lid

21 mei 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh mambri, we wachten in spanning!

Hier een OMMEZWAAI! Ik ben zooo BLIJ!:D
    Wij gaan er vanaf nu voor... ik had het zo niet verwacht!
    Maar we hadden seks en maakte allebei geen aanstalte om een condoom te pakken, dus we hebben het laten gebeuren.
    De volgende dag met elkaar gepraat en bij mijn vriend was de wens veel sterker geworden. Dus we hebben besloten dat we er voor gaan, maar dat we 'het wel zien'.
    En seksen wanneer we zin hebben ...:D
    Dus vanaf vandaag aan andere medicijnen en aan de nodige vitaminen!
    BLIJ BLIJ BLIJ!!!

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Leuk zeg! Spannend!

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ tulpje ; leuk!!!! Succes! Hopen dat het snel raak is!

Hier vandaag gesprek bij de gyn gehad.. Mijn cyclus wordt nu afgebroken en dan aan de clomid om een eisprong op te wekken, en dmv metingen mij eisprong zoeken en aan de klus!
    Dus ook wij gaan er voor!

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ennuh, mamabri... Nog getest?

8. Tulpje88

Tulpje88 Actief lid

21 mei 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje! Jij ook! Spannend!

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Tulpje wat fijn dat je man 'om' is! :) en Kzh ook spannend nu echt beginnen! Hoe lang duurde het bij jullie voor het raak was?

Wij hadden onze dochter niet 'gepland' zeg maar, was dus een complete verrassing! Ben nu ook wel heel benieuwd hoe lang het gaat duren als we er straks echt voor gaan (nog 1 cyclus geduld...;))
    Stond vandaag wel met ml voor het vitaminenschap bij de kv, toen zei hij waarom neem je niet vast de mama vitamines? Haha m'n hartje sloeg meteen over! Maar hij bedoelde het meer ter voorbereiding op... Dus tja vanaf morgen slik ik ze vast, misschien loopt het toch anders deze maand ;)

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ shart ; 2 jaar. Maar nu krijg ik meteen clomid, vorige keer vas het bij de eerste kuur raak

Dan voelt het zo echt he! ;) ik heb de vitamines ook in huis, en ben al een paar weken foliumzuur aan het slikken (extra hoge dosering ivm epilepsie)

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dat is dan wel erg spannend kHz! Hopelijk gaat het nu ook weer zo snel!!
    Ml vandaag tegen mij: wat vind je van de naam max als het een jongen wordt?? Haha... Hij begint volgens mij ook klapperende zaadleiders te krijgen (kan dat?) ;)

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hahaha klinkt wel leuk :p

13. Tulpje88

Tulpje88 Actief lid

21 mei 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klapperende zaadleiders, hahaha!
    Leuk he als de man zo enthousiast is!
    Ik ben er bij mij nog steeds verbaast over...!

Mamabri heeft nog geen verlossend antwoord gegeven he?

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Mamabri is ongesteld geworden :(

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Klapperende zaadleiders whahahaha :D

16. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.117
    293
    83
    @Ytest, ben een tijdje weg geweest van het forum, maar lees ik het goed? Gaan jullie ook bijna beginnen? Fijn zeg! Ook eerder dan je had gedacht. Veel succes. Ik zit nu in mn tweede ronde op dag 10. Als het goed is, is mijn ei rond volgende week woensdag. Ik heb geen banner meer. Daar werd ik helemaal gek van.

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ja we zijn inderdaad nu begonnen, nu aan het wachten op ei ;) ik gok hem ook op volgende week woensdag :D.. Toevallig! Ik kan niet zonder die banner haha :D

18. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.117
    293
    83
    Oh gezellig! Dan hebben we hem beide volgende week! Is jou nod ook ergens rond 13 november? Ik ga er niet vanuit dat het deze periode lukt hoor! Ik moet het proberen los te laten, maar ben er teveel mee bezig! We gaan het zien! Hebben nu wel pre-seed aangeschaft! Hoor daar goede verhalen over! Daarnaast heb ik een beetje last van droogheid!
    Wat slikken jij/jullie? Ik slik compleet mama en omega3! Daarnaast drink ik elke dag een glas granaatappelsap! Verder doe ik ontspanningsoefeningen! Dat was het wel zo'n beetje haha! Mijn man slikt vitamine c en zink! Wilde ook tarwekiemolie gebruiken, maar las ook verhalen dat je dan soms geen ei hebt of dat je cyclus anders kan worden! En dat wil ik niet!

Fijne dag allemaal!

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik weet m'n nod niet, tot nu toe niet langer dan 10 dagen na ei ongesteld geworden.. Dus ik neem aan dat ik 10 dpo wel kan testen ghehehe!

Efamol pmp en tarwekiemolie en foliumzuur slik ik :)

20. Tulpje88

Tulpje88 Actief lid

21 mei 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jammer voor mamabri!
    Ik krijg volgens mijn app rond 6/11 mn ei ( wat klinkt dat gek ) ben nu ongesteld. Ik kan mn ei ook voelen, dus als het zover is gaan we voor het echt! Spannend!

Deel Deze Pagina