Wat ben ik dan toch een zeurpiet dat ik de tijd zo langzaam vind gaan tot december.. Schaam me diep!!
Dank je lieverd. En je hoeft je niet te schamen joh, een wens is een wens. Ster80, mijn kansen? Ongeveer 10 tot 20% per maand. Maar krijg er gelijk hormonen bij om te spuiten dus geen idee wat dat met mijn lijf gaat doen. En ja ze hebben mijn rechter eileider met vruchtje moeten verwijderen. Maar jij hebt het ook niet helemaal meezitten lees ik. Succes meis!
Thanks, ben ook echt aan zenuwen en dat wil ik helemaal niet! Probeer het van me af te zetten, maar omdat je zo graag wilt ! Mijn cyclus is regelmatig! Sinds febr 2012 gestopt met de pil, wel condoom gebruikt! Sinds april ben ik begonnen met kijken naar mn cyclus en die zit tussen de 28 en 31 dagen met 1 uitschieter van 34! Toen was ik alleen erg gestresst door mn opleiding! Dus volgens mij is dat wel oke toch? Die stress heb ik gelukkig nu niet meer!
Ow dat is wel fijn! Alleen die 34, voelde natuurlijk als zwaar over tijd En nu hoeveelste cyclusdag zit je?
Ja, alleen toen waren wij nog niet bezig, dus me er ook niet mee bezig gehouden! Zit nu in dag vier haha! Net ongesteld geworden! Weekend van de 27ste mn ovulatie als het goed is! Weet dus wat me te doen staat !
Bij de eerste deden we er 5-6 maanden over, maar dat waren maar 4 rondes.. M'n cyclus liep steeds op.. Van 32 tot 46 geloof ik.. Nu is m'n eerste cyclus 31 geweest.. Benieuwd wat het deze keer wordt! Eisprong was ook iedere keer anders, en m'n lf dus ook.. Ik kan niet zonder ovulatietesten
hoi hoi, wij willen ook rond de jaarwisseling weer echt gaan starten. Dit i.v.m. een aankomende verhuizing waar we de komende twee maanden onze handen aan vol hebben Groetjes
Oke, ja dat klopt dat je eisprong iedere keer anders is als je zo'n cyclus hebt. Wel lastig zeg. Ben blij dat die van mij nu redelijk regelmatig is. Mn eisprong weet ik niet wanneer die is, maar rond die periode gewoon om de dag en wanneer hij ongeveer komt elke dag. Ik ga nog niet met ovulatietesten aan de gang, dat doen we wel als we een paar maanden bezig zijn. En de meeste zeggen om de dag rond de ovulatie, dus doen we dat maar .
Hier de gehele cyclus lekker rustig aan gewoon wanneer we zin hebben en altijd als die smiley op de test stond vol aan de bak
Lukte het bij jou snel de eerste keer? Vind het zo apart, zwanger worden! Bij de ene lukt het zo en bij de andere lukt het na een jaar pas! Heel wonderlijk! Wachten tot de jaarwisseling duurt lang he? Ben dankbaar dat wij nu al begonnen zijn! Probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat lukt niet erg! Ik ga er nu proberen van te genieten en de data van de jaarwisseling in mn hoofd nemen (uitgerekend eind volgend jaar, als het redelijk snel lukt, ipv uitgerekend vanaf deze maanden)! Ben gewoon te ongeduldig, dus als ik nu gewoon die datum aanhou van de jaarwisseling, dan voel ik minder druk in mn hoofd!
Is ook heel apart! Zoals ik al zei, bij de eerste duurde het 4 rondes, maar door lange cyclus was dat 5 tot 6 maanden! Maar dit wil helaas niet zeggen dat het nu weer zo vlot lukt.. Of het is gelijk raak of het duurt nu een jaar het kan allemaal! Ja nog 2,5 maand duurt voor mijn gevoel zo langggggg
ik ben "al" 39 Op mijn 37e voor het eerst moeder geworden van een prachtig zoontje. Die kwam heel onverwacht eigenlijk. Gebruik medicijnen waarvan er werd gezegd dat ik er onvruchtbaar door zou raken. Dus ik kwam er toen na ruim 2 maanden pas achter dat ik zwanger was. Maar het is het beste wat ons had kunnen overkomen hoor, we zijn heel blij met onze zoon en nu gaan we dus ook voor een tweede kindje. We zijn al wel gestopt met anticonceptie dus het is toch wel elke keer weer spannend hoor. Maar in december gaan we dus pas echt actief bezig met eisprong, NOD enz enz..... Ik heb daar ook eerlijk gezegd niet zo heel veel verstand van (nooit bijgehouden) dus ik zal van jullie allemaal vast een stuk wijzer worden
Gezellig als je hier mee blijft kletsen! Maar dan was je de eerste maanden ook niet misselijk enzo? dat is wel fijn.. En het zou zomaar kunnen dat je ergens voor december al zwanger raakt? Spannend allemaal! Toen wij voor de eerste gingen kwam ik op dit forum en kwam allemaal termen tegen waar ik nooit van gehoord had, maar naarmate de tijd vordert ga je ze zelf ook gebruiken