Gefeliciteerd ''Ytest'' Wij beginnen eind november/december. Maar mocht het eerder zo zijn, geen probleem. Hoe eerder hoe beter eigenlijk
Ik word helemaal gek! Ik voel vanalles! Als ik niet zwanger blijk te zijn dan moet ik echt proberen me niet zo gek te laten maken de volgende keer!
wuaaa wat gaaf Ytest! Ik kwam speciaal nog even in dit topic kijken of je al een positieve test hebt gehad. Echt super gaaf! En juli is ook een erg mooie tijd om uitgerekend te zijn. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Gaaf Ytest! Proficiat Voor ons begint t proberen volgende maand... nog 15 dagen en dan is het hier pil af. Eindelijk!!!
Ytest; nog een vraagje: Willen jullie hierna ook nog een derde kindje? Wij willen graag 2 kindjes. Het liefst wil ik zo snel mogelijk zwanger raken, maar aan de andere kant wil ik het zo lang mogelijk uitstellen. Het zal de laatste keer zijn dat we het zwanger raken, positief testen etc. gaan meemaken. Heb jij dat ook?
wow gefeliciteerd Y! Toch te vroeg getest op 8 dpo dus! Heb je foto van de test? Geniet er lekker van meid!
pfff... wil ook van de ac af! Vrijdag begint m'n stopweek en dan nog 1 ronde (oftewel 3 weken). Aftellen dus!
Hey ja wij zullen niet voor een derde gaan.. Ik heb volop genoten al van de ovulatie testen spanning bij wijze van! Ik weet dat het dr laatste x is dus wil extra genieten! Aan de andere kan zit ik nog compleet in dat baby ritme en zullen mn twee kleintjes veel aan elkaar hebben door dit kleine leeftijdsverschil. Alles heeft z'n voor en z'n nadelen.. Maar dit gevoel, wat ik nu heb, is zoooooo magisch en mooi, Whaha en pijnlijk! Bij de eerste helemaal nie gehad.. En nu rug en buikpijn... Iedere zwangerschap is anders zeggen ze! Ik heb wel m'n verzekering aangepast zodat ik poliklinisch kan bevallen zonder eigen kosten en ook m'n Kraamhulp wordt dan vergoed.. Ik wil niet meer thuis beginnen en dan na 10 uur rugaderen met 2 cm naar t ziekenhuis m vervolgens 23 uur bezig te zijn en de kleine met de vacuüm gehaald moet worden.. Voel ik nu een wee, hupsekee ziekenhuis!
Bekijk bijlage 360469 Ben zo blij! Hopelijk mag alles goed blijven gaan. Had dit echt niet verwacht. Voelde continue menstruatiekrampen. Dit is echt toch???
Hallo, Hoe is het met jullie?? Hier goed! Alleen nog erg onwerkelijk! Heb jij al een knaller te pakken ytest? Die laatste van jou van kv lijkt op die van mij! Op de foto alleen iets lichter! We zijn ook ongeveer even ver ! Heb je al kwaaltjes? Ik niet erg! Zit gauw vol en heb beetje lasat van mn rechter zij! Hoop dat alles goed mag blijven gaan! Heb jij de vk al gebeld?
Hallo Ytest, hoe is het met jou? Ik zie je regelmatig langskomen bij allerlei onderwerpen . Hoe is het met je en met de kwaaltjes? Heb je veel last? Heb net ook nog een kv 2v5 test gedaan. Net zo'n mooie knaller als die van jou. Vind het gewoon geweldig om die streepjes te zien komen. Ik snap nu jou testdrang haha. Zelfs nu ik het weet. Hoe is het met jou tulpje88?
Ik ben Zwanger! Het dringt nog helemaal niet tot me door. Gisteren getest, had menstruatie krampen maar er kwam niks. Ik nog denken dat ik het zelf door de spanning tegenhield. Een testje gedaan onder het mom van, dan weet ik zeker dat het niet zo is en dan kan ik het loslaten... Mooi niet dus! In 1 keer raak! Dat is wel even schrikken hoor! Maar ben natuurlijk ook heel blij en dankbaar... Maar het is nu vooral spannend, dat alles maar goed mag gaan! Hoe voel je je nu marievs?